Dat kan tegen veel spelers, met af en toe een leuke bal ertussen, maar niet tegen deze jongen. Je hebt soms echt het idee: dit is je kans om de rally over te nemen. En dan gebeurt er niks.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:40 schreef TheGeneral het volgende:
Roddick brengt alleen maar terug. Nooit een aanvallende bal. Saai.
5-2quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:03 schreef Tim86 het volgende:
ik ben wel blij dat kristie boogert het commentaar niet doet voor deze wedstrijd...met al die eesjes
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:16 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee Kohlschreiber speelt wat minder.
Dat komt door Rodquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:16 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee Kohlschreiber speelt wat minder.
Je wilt zeggen van niet? De enige reden dat Roddick brak is omdat Kohlschreiber wat meer foutjes maakt. Niet omdat Roddick iets beter ging doen.quote:
Hij staat gewoon veel agressiever te spelen. Misschien was het ook wel een vorm van onderschatting.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:20 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Je wilt zeggen van niet? De enige reden dat Roddick brak is omdat Kohlschreiber wat meer foutjes maakt. Niet omdat Roddick iets beter ging doen.
Waarom kunnen die commentatoren nou nooit eens objectief zijn?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:21 schreef kleinzusje het volgende:
Lottum: " Als we een wedstrijd zonder service zouden spelen is het duidelijk wie er zou winnen "![]()
Damn , istie met Ted de kroeg ingedoken !!!
2e set![]()
Hoor je mij ook maar een enkele vergelijking met Federer maken? Dit gaat tussen Roddick en Kohlschreiber. Roddick heeft set 1 en 2 bijna niks gedaan en was Kohlschreiber agressiever.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:26 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ja, vannacht is alles weer mooier/beter/scherper met Federer. Je hebt je punt gemaakt.
Dus zoiets als: indien men "koppen" afschaft bij voetbal, wordt 010 kampioenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:30 schreef erkel het volgende:
Volgens mij heeft van Lottum volledig gelijk hoor.
Kohlschreiber wint 70% of misschien wel meer van de rally's, dus als de service niet mee doet wint Kohlschreiber makkelijk. Goed geconstateerd, geen uitgekauwd cliché kan ik ontdekken.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:39 schreef TheGeneral het volgende:
Mooi punt van RoddickTegen zijn frame nog.
Bij het tennis hoort nu eenmaal een service. Is dan ook volledig nutteloos om daar als commentator over te beginnen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dus zoiets als: indien men "koppen" afschaft bij voetbal, wordt 010 kampioen
Nee hoor..hij geeft alleen aan hoe afhankelijk hij is van die service en dat hij op andere punten gewoon de mindere is en dat is niet alleen vandaag zo. Het zou dan eerder te vergelijken zijn met het afschaffen van corners bij een team wat bijna alles uit corners scoort.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dus zoiets als: indien men "koppen" afschaft bij voetbal, wordt 010 kampioen
ach van Lottum wil gewoon aangeven dat Roddick erg afhankelijk is van zijn service en doet dat op deze manier...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:43 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Bij het tennis hoort nu eenmaal een service. Is dan ook volledig nutteloos om daar als commentator over te beginnen.
Daarom wint Roddick ook zelden op gravel. Geeft niet, ieder zijn ding.
En Kohlschreiber begint meer fouten te maken, wedstrijd kantelt langzaam richting Roddick.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:43 schreef Ambrosius het volgende:
Roddick in 2,5 set toch pas 8 onnodige fouten.
Snap ik Timmiequote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee hoor..hij geeft alleen aan hoe afhankelijk hij is van die service en dat hij op andere punten gewoon de mindere is en dat is niet alleen vandaag zo. Het zou dan eerder te vergelijken zijn met het afschaffen van corners bij een team wat bijna alles uit corners scoort.
[..]
ach van Lottum wil gewoon aangeven dat Roddick erg afhankelijk is van zijn service en doet dat op deze manier...
Tegen Federer op de US Open was het pas erg..Roddick deed met name in set 1 en 2 gewoon niets fout maar verliest toch beide sets..quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:43 schreef Ambrosius het volgende:
Roddick in 2,5 set toch pas 8 onnodige fouten.
Hij begon anders meteen weer over het feit dat Rod minder is vanuit het achterveld..dat doet hij nu elke game hahaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Snap ik Timmie![]()
Maar Rod is meer dan alleen een servicekanon
ps. En van Lottum wordt iets objectiever nu !
Beetje een jammerlijk einde van je betoogquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:48 schreef Tim86 het volgende:
En ja Roddick is meer..een sexbom blabla
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:12 schreef Tim86 het volgende:
bij meer dan genoeg wedstrijden heb ik het gevoel: dit verdient niet eens een winnaar..
Deze wedstrijd verdient geen verliezer..
hoe moet hij hem anders noemen? Henk?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:15 schreef Fukjoeman het volgende:
waarom zegt sjonnie steeds PHILIP kohlschreiber?
Heinrichquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hoe moet hij hem anders noemen? Henk?
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hoe moet hij hem anders noemen? Henk?
Een paar dagen niet danquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:23 schreef jojomen4 het volgende:
Ik let ff niet op en er zijn zo 2 volle topics voorbij.
Jammer dat ik het niet kan zien. Alleen via het scoreboard.
Roddick speelt best wel goed, maar hij pakt ook telkens die tweede service niet aan van Kohlschreiber lijkt het...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:25 schreef N.i.c.k het volgende:
Roddick heeft de ballen er niet echt 'vol' op zitten in de rally.
Dan staakt de scheidsrechter de wedstrijd vast rond 02:00u omdat hij wil slapen...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:34 schreef TheGeneral het volgende:
Het is al 00.34 daar. Als Roddick deze set wint wordt het helemaal een latertje.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:47 schreef Tim86 het volgende:
Wopper, het schijnt dat als je de service wegneemt bij roddick.....
Inderdaad.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:50 schreef Tim86 het volgende:
Kohlschreiber heeft volgens mij nog nooit in zijn leven zo goed staan serveren..
Roddick heeft veel minder gewonnen dan in de tijd met Gilbert... Dat was ook een heel andere tijdquote:
hij heeft er de techniek voor.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:00 schreef Wopper1 het volgende:
Kohlschreiber blijft ook gewoon dat hoge niveau spelen.
De schat had het ff over Fed z'n horlogequote:
als een haalbare bal onterecht wordt uitgegeven is het een letquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:05 schreef N.i.c.k het volgende:
Komen e veel discussies voor nog nadat hawk eye is toegepast? Is er een bepaald regelement over de puntentoekenning ?
De umpire toont geen enkel gezagquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:06 schreef Tim86 het volgende:
Roddick wordt dadelijk gediskwalificeerd..
Dat weet je niet, ik denk dat Kleinzusje die liftopmerking heel anders zou opvattenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:08 schreef Peter6000 het volgende:
Persoonlijke bedreiging door Roddick.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat weet je niet, ik denk dat Kleinzusje die liftopmerking heel anders zou opvatten.
Amerikanen zijn vetquote:
Ja. Maar misschien nu hij die 4e set heeft gewonnen, hij weer wat tot rust komt.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:18 schreef erkel het volgende:
Ik zit nu op mijn werk, dus kan het niet meer live volgen![]()
Maar ik begrijp dat het bloedstollend spannend is en Roddick een beetje mentaal aan het doorslaan is?
Als Roddick die service niet had dan was dit allemaal niet nodig geweest ,en zat Kohlschreiber al lang en breed aan een pilsje.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:18 schreef Tim86 het volgende:
Roddick pakte die twee minibreaks alleen omdat hij zelf goed kan serveren
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:12 schreef MiLalaa het volgende:
kan ook eindelijk stukje tennis zien.. en kom KZ even een hart onder de riem steken
( Enige tijd) na de wedstrijd maak ik gifjes van de mooiste punten en zet ze in het Andy topicquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:18 schreef erkel het volgende:
Ik zit nu op mijn werk, dus kan het niet meer live volgen![]()
Maar ik begrijp dat het bloedstollend spannend is en Roddick een beetje mentaal aan het doorslaan is?
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:20 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Als Roddick die service niet had dan was dit allemaal niet nodig geweest ,en zat Kohlschreiber al lang en breed aan een pilsje.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:20 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Als Roddick die service niet had dan was dit allemaal niet nodig geweest ,en zat Kohlschreiber al lang en breed aan een pilsje.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:25 schreef Wopper1 het volgende:
De dames die om 01.00 uur beginnen gaan onderhand al ontbijten.
Ok, thnxquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
( Enige tijd) na de wedstrijd maak ik gifjes van de mooiste punten en zet ze in het Andy topic
Dan heb je Roddick's beste service nog niet gezien..op gravel nota benequote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:24 schreef Ice_Tea het volgende:
Ik blijf het geniaal vinden hoe die Amerikaan ballen als groene lichtflitsen het servicevak in jaagt.
echte servers match in deze set..quote:
Met behulp van computers en CGI-technieken kan ik ook zo'n service slaanquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan heb je Roddick's beste service nog niet gezien..op gravel nota bene
http://www.youtube.com/watch?v=XBLos1Pn7Tw
Dat filmpje had ik al gezienquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet waar, is reclamefilmpje voor sportdrank, alleen dat stukje hebben ze er heel slim uitgekniptquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:32 schreef Ice_Tea het volgende:
[..]
Dat filmpje had ik al gezien. Heb dat niet live op TV gezien, dus ik betwijfel nog steeds of het waar is.
Is ook niet echtquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:32 schreef Ice_Tea het volgende:
[..]
Dat filmpje had ik al gezien. Heb dat niet live op TV gezien, dus ik betwijfel nog steeds of het waar is.
ik hoopte dat er nog iemand zou intrappen lulquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Met behulp van computers en CGI-technieken kan ik ook zo'n service slaan
toch nog (een beetje) geluktquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:32 schreef Ice_Tea het volgende:
[..]
Te-ringquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
quote:
John's manier van Andy een huillie noemenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:35 schreef Tim86 het volgende:
wat heeft Carsten Jancker er nou weer mee te maken john?
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ook even de complimenten aan John, prima te doen dit commentaar
als het ted was geweest waren we alweer een topic verderquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ook even de complimenten aan John, prima te doen dit commentaar
was bij safin ook al maar dan met Ted...eerst moest Safin maar weer een Challengers gaan spelen om ritme te krijgen, toen was hij wereldtop en hij eindigde als goede subtopperquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:43 schreef wimderon het volgende:
Wat zit John nou overdreven te doen. Na set 1 had hij het over top-20, na set 3 moesten de jongens uit de top-10 oppassen
Johansson inderdaad 51, in 4 sets zelfs, tegen nota bene Agassiquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:42 schreef Tim86 het volgende:
48 aces is het record volgens john..dat is toch onzin? Pimpim is over de 50 gegaan..
Hij stak zijn hand al op voordat die sloeg volgens mij.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:47 schreef Tim86 het volgende:
die Challenge mag helemaal niet volgens de regels...hij sloeg hem eerst op een normale manier..Roddick heeft gelijk
hmm dan zal hij het wel alleen over GS main event hebben gehadquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Johansson inderdaad 51, in 4 sets zelfs, tegen nota bene Agassi![]()
Karlo ook 51 (Wimbledon 2005)
Daarachter Guccione met 50 (in 3 sets, quali Wimbledon) en Carraz (challenger in 2004) en dan pas Krajicek met 49.
Dat waren die Johansson en Karlovic allebeiquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hmm dan zal hij het wel alleen over GS main event hebben gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |