Dus zoiets als: indien men "koppen" afschaft bij voetbal, wordt 010 kampioenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:30 schreef erkel het volgende:
Volgens mij heeft van Lottum volledig gelijk hoor.
Kohlschreiber wint 70% of misschien wel meer van de rally's, dus als de service niet mee doet wint Kohlschreiber makkelijk. Goed geconstateerd, geen uitgekauwd cliché kan ik ontdekken.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:39 schreef TheGeneral het volgende:
Mooi punt van RoddickTegen zijn frame nog.
Bij het tennis hoort nu eenmaal een service. Is dan ook volledig nutteloos om daar als commentator over te beginnen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dus zoiets als: indien men "koppen" afschaft bij voetbal, wordt 010 kampioen
Nee hoor..hij geeft alleen aan hoe afhankelijk hij is van die service en dat hij op andere punten gewoon de mindere is en dat is niet alleen vandaag zo. Het zou dan eerder te vergelijken zijn met het afschaffen van corners bij een team wat bijna alles uit corners scoort.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dus zoiets als: indien men "koppen" afschaft bij voetbal, wordt 010 kampioen
ach van Lottum wil gewoon aangeven dat Roddick erg afhankelijk is van zijn service en doet dat op deze manier...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:43 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Bij het tennis hoort nu eenmaal een service. Is dan ook volledig nutteloos om daar als commentator over te beginnen.
Daarom wint Roddick ook zelden op gravel. Geeft niet, ieder zijn ding.
En Kohlschreiber begint meer fouten te maken, wedstrijd kantelt langzaam richting Roddick.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:43 schreef Ambrosius het volgende:
Roddick in 2,5 set toch pas 8 onnodige fouten.
Snap ik Timmiequote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee hoor..hij geeft alleen aan hoe afhankelijk hij is van die service en dat hij op andere punten gewoon de mindere is en dat is niet alleen vandaag zo. Het zou dan eerder te vergelijken zijn met het afschaffen van corners bij een team wat bijna alles uit corners scoort.
[..]
ach van Lottum wil gewoon aangeven dat Roddick erg afhankelijk is van zijn service en doet dat op deze manier...
Tegen Federer op de US Open was het pas erg..Roddick deed met name in set 1 en 2 gewoon niets fout maar verliest toch beide sets..quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:43 schreef Ambrosius het volgende:
Roddick in 2,5 set toch pas 8 onnodige fouten.
Hij begon anders meteen weer over het feit dat Rod minder is vanuit het achterveld..dat doet hij nu elke game hahaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Snap ik Timmie![]()
Maar Rod is meer dan alleen een servicekanon
ps. En van Lottum wordt iets objectiever nu !
Beetje een jammerlijk einde van je betoogquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:48 schreef Tim86 het volgende:
En ja Roddick is meer..een sexbom blabla
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:12 schreef Tim86 het volgende:
bij meer dan genoeg wedstrijden heb ik het gevoel: dit verdient niet eens een winnaar..
Deze wedstrijd verdient geen verliezer..
hoe moet hij hem anders noemen? Henk?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:15 schreef Fukjoeman het volgende:
waarom zegt sjonnie steeds PHILIP kohlschreiber?
Heinrichquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hoe moet hij hem anders noemen? Henk?
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hoe moet hij hem anders noemen? Henk?
Een paar dagen niet danquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:23 schreef jojomen4 het volgende:
Ik let ff niet op en er zijn zo 2 volle topics voorbij.
Jammer dat ik het niet kan zien. Alleen via het scoreboard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |