als een haalbare bal onterecht wordt uitgegeven is het een letquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:05 schreef N.i.c.k het volgende:
Komen e veel discussies voor nog nadat hawk eye is toegepast? Is er een bepaald regelement over de puntentoekenning ?
De umpire toont geen enkel gezagquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:06 schreef Tim86 het volgende:
Roddick wordt dadelijk gediskwalificeerd..
Dat weet je niet, ik denk dat Kleinzusje die liftopmerking heel anders zou opvattenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:08 schreef Peter6000 het volgende:
Persoonlijke bedreiging door Roddick.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat weet je niet, ik denk dat Kleinzusje die liftopmerking heel anders zou opvatten.
Amerikanen zijn vetquote:
Ja. Maar misschien nu hij die 4e set heeft gewonnen, hij weer wat tot rust komt.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:18 schreef erkel het volgende:
Ik zit nu op mijn werk, dus kan het niet meer live volgen![]()
Maar ik begrijp dat het bloedstollend spannend is en Roddick een beetje mentaal aan het doorslaan is?
Als Roddick die service niet had dan was dit allemaal niet nodig geweest ,en zat Kohlschreiber al lang en breed aan een pilsje.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:18 schreef Tim86 het volgende:
Roddick pakte die twee minibreaks alleen omdat hij zelf goed kan serveren
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:12 schreef MiLalaa het volgende:
kan ook eindelijk stukje tennis zien.. en kom KZ even een hart onder de riem steken
( Enige tijd) na de wedstrijd maak ik gifjes van de mooiste punten en zet ze in het Andy topicquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:18 schreef erkel het volgende:
Ik zit nu op mijn werk, dus kan het niet meer live volgen![]()
Maar ik begrijp dat het bloedstollend spannend is en Roddick een beetje mentaal aan het doorslaan is?
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:20 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Als Roddick die service niet had dan was dit allemaal niet nodig geweest ,en zat Kohlschreiber al lang en breed aan een pilsje.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:20 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Als Roddick die service niet had dan was dit allemaal niet nodig geweest ,en zat Kohlschreiber al lang en breed aan een pilsje.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:25 schreef Wopper1 het volgende:
De dames die om 01.00 uur beginnen gaan onderhand al ontbijten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |