Ja stond ambu klaar 5 minuten verderop. Altijd leuk zie ik straks weer 112 terug op me telefoonrekeningquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:23 schreef Crazy-M het volgende:
hmm dronken mensen die gaan vechten
waren ze snel ter plekke ?
Wel klote zeg! wel alles declareren (112 is gratis, i know) bij die turk hequote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:33 schreef lynda het volgende:
hai
op doe ik zo
[..]
Ja stond ambu klaar 5 minuten verderop. Altijd leuk zie ik straks weer 112 terug op me telefoonrekening
pfff wat een gedoequote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:22 schreef lynda het volgende:
* lynda is ook weer wakker na een lange nacht werken waarin ik 112 mocht bellen aangezien ze het leuk vonden om even te gaan vechten..
resultaat 1 iemand KO met een hoofdwond, 1 gebroken hand en ik mocht de troep opruimen
Vandaag dus niet naar stage
dat is wel snel jahquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:33 schreef lynda het volgende:
hai
op doe ik zo
[..]
Ja stond ambu klaar 5 minuten verderop. Altijd leuk zie ik straks weer 112 terug op me telefoonrekening
Laat die gasten lekker bomen gaan knuffelen ofzoquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:36 schreef lynda het volgende:
Stomste is nog dat me broek, schort en schoenen ook nog onder de bloed zitten.. Zucht..
Ik snap gelijk weer waarom ik nooit in goede kleding ga werken
Horeca (Eettent) 3 avonden/nachten per week.. Dus voornamelijk mensen die voor/tijdens/na het zuipen wat komen eten en bij boe of bah al over de zeik gaan.. Is vaak wel te sussen maar enkele keer dus ook niet zoals gister en dan gaat het snel.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
pfff wat een gedoe
mag ik vragen wat voor je werk eigenlijk doet?
wie zegt turk was?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wel klote zeg! wel alles declareren (112 is gratis, i know) bij die turk he
ow ja d a's nie zo heul fijn dan!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:40 schreef lynda het volgende:
[..]
Horeca (Eettent) 3 avonden/nachten per week.. Dus voornamelijk mensen die voor/tijdens/na het zuipen wat komen eten en bij boe of bah al over de zeik gaan.. Is vaak wel te sussen maar enkele keer dus ook niet zoals gister en dan gaat het snel.
ah okquote:
Of een slecht voortekenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow ja d a's nie zo heul fijn dan!
als de bom barst dan gaat het vaak in een sneltrein vaart ja
wel mooi dat er een ambu op de hoek stond dan
nee, die moeten ons werk doenquote:
dat vraag ik me ook af...quote:
daar merk ik anders weinig vanquote:
quote:
Omdat je het lief vraagtquote:
Of heel logischquote:
Get us some coffee you little intern!!!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:48 schreef lynda het volgende:
[..]
Je weet dat ik er ook zo een ben? Ik zou maar op je woorden letten
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:49 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.nu.nl/news/139(...)29_overleden%27.html
Die heeft ook niks meer te doen ....
ach ja het zat er aan te komen natuurlijkquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:49 schreef Crazy-M het volgende:
Je heb 2 benen, 2 armen, 2 handen..quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Get us some coffee you little intern!!!![]()
![]()
trustequote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:59 schreef lynda het volgende:
Zo ik gaat nog eens heerlijk terug me bed in en daarna mezelf maar weer toonbaar maken
Loquat? Je wil me plat leggen?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:08 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Prrrr.
Moet je een beetje Loquat nemen
En thee lust ik altijd.
Droxzquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Seven, goede morgen!!!!!
Mag ik ook een bakje koffie?
Geweldig!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dank ik hoef ook geen suiker'
hoe was londen eigenlijk?
NEE!quote:
ik ook toen ik de tekst eronder zettequote:
toch wel...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:49 schreef Crazy-M het volgende:
Ik kijk wel uitquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:20 schreef Seventees het volgende:
[..]
Loquat? Je wil me plat leggen? [afbeelding]
*bakkie thee inschenkt voor de gulzige kater* [afbeelding]
hoe is het nuquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
toch wel...
[upd] Benny Neyman niet overleden
Ja weet ik veul...quote:
wel lullig ... luistert benny naar het nieuws:quote:
Hmm ... wellicht ben ik ambitieus. Ik denk nu (grote plannen, altijd) aan één column per alinea zoals het hier staat. Maar dat gaat me even wat tijd kosten (ik heb natuurlijk een week per stuk, maar de algemene verhaallijn moet er in zitten). In de eerste aflevering wat karakters introduceren een een mooie cliffhanger bedenken, dan volgende week (nog steeds geen reet te doen dan) de andere afleveringen schrijven.quote:
ja zo van... " ik weet dat ik er belabberd uitzie..maar dit had ik niet verwacht "quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wel lullig ... luistert benny naar het nieuws:
Vandaag is op 56 jarige leeftijd Benny Nijman overleden ....
Dan lig je ook zo te luisteren van: O ???
You'd better!quote:
Nice one! Ben benieuwd naar de volgende delen!quote:
Sevennnnnnnnnnnnnnnnn! Bedankt voor het lekkere bakje koffie!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:20 schreef Seventees het volgende:
[..]
Loquat? Je wil me plat leggen?
*bakkie thee inschenkt voor de gulzige kater*
[..]
Droxz
Koffie heb ik altijd klaar staan voor jou
[..]
Geweldig!
Maar ook erg druk. Veel gezien van de omgeving. Die Tube komt echt overal. Hotel was ook erg netjes. Voor herhaling genomineerd
Lullig dat ie nog leeft? botterikquote:
oeps wat te kort door de bocht ha haquote:
of horenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:08 schreef Seventees het volgende:
Lezen dat je dood bent lijkt me een vreemde gewaarwording
Grove blunder van die krant!
He Jongens!!! Droxz is deaud!!!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
lijkt me juist lachen als ik op de radio zou horen, of op internet zou lezen, dat ik dood ben
ok, zorg jij voor het bier?quote:
droxz drinkt geen bier maar wiskey! wel een beetje hoog houden hoor, met je bierquote:
quote:
thanks man, ben er wel ff aan toe om te gaan liggen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:00 schreef Sgele het volgende:
* Sgele schuift WL een stoel toe, zoals Sgele 'm ook heeft...
Kan je ook liggen
Na een maand of 5 kan ik je aardig inschattenquote:
En nóg ben ik onberekenbaarquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:02 schreef Seventees het volgende:
[..]
Na een maand of 5 kan ik je aardig inschatten [afbeelding]
[afbeelding] ?
hoi! Soepje dan maar ?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:30 schreef BloodyLotte het volgende:
Hoi. Ik ben ziek thuis.
Ehm, wat doe je dan hier? Dit is "geen reet te doen op je werk" misschien moet je naar "geen reet te doen als je ziek thuis bent"?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:30 schreef BloodyLotte het volgende:
Hoi. Ik ben ziek thuis.
*sinaasappeltje uitperst*quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:30 schreef BloodyLotte het volgende:
Hoi. Ik ben ziek thuis.
tomaten,groente,kip of gewoon boillion ?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:32 schreef BloodyLotte het volgende:
Lynx, waar werk jij? Ik kom ook.
En ja ik wil soep!
Tilburg! Daar waar álles kan.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:32 schreef BloodyLotte het volgende:
Lynx, waar werk jij? Ik kom ook. [afbeelding]
Eh, daar kom ik elke dag langs .... 5 minuten wachten op de trein naar Bredaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:37 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Tilburg! Daar waar álles kan.
Zelfs soep!.
Agreed!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:40 schreef lynda het volgende:
wat een kut weeeeeeeeeer tralalalaaaaaaaaaaa
Boullion, dat kreeg ik vroeger ook altijd als ik ziek was.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tomaten,groente,kip of gewoon boillion ?
Zeg, he!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:31 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Ehm, wat doe je dan hier? Dit is "geen reet te doen op je werk" misschien moet je naar "geen reet te doen als je ziek thuis bent"?
* tuvokki stomme grap!
Beterschap!
ik heb thuis een bakje of 6 in de vriezer liggen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:42 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Boullion, dat kreeg ik vroeger ook altijd als ik ziek was.
En ik zit thuis te nietsen na een nachtwerk!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:31 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Ehm, wat doe je dan hier? Dit is "geen reet te doen op je werk" misschien moet je naar "geen reet te doen als je ziek thuis bent"?
* tuvokki stomme grap!
Beterschap!
ja moet je hier s kijken : http://www.buienradar.nl/quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:40 schreef lynda het volgende:
wat een kut weeeeeeeeeer tralalalaaaaaaaaaaa
Het is zijn werk. Hij moet niet zeuren!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:22 schreef WhiteLightning het volgende:
wel verstandig een bord ja, de vloer is nu bedekt met poedersuiker hier![]()
nou ja, heeft de schoonmaker ook weer wat te zeuren vanmiddag
ja idd! hij mag blij zijn, dat ik er voor zorg dat ie wat te doen heeft.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:46 schreef Seventees het volgende:
[..]
Het is zijn werk. Hij moet niet zeuren!
ik niet. loop zowieso achter in films. computer aardig vol ermee. maar geen zin om te kijken.quote:
Ja, mijn vriend ook.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik niet. loop zowieso achter in films. computer aardig vol ermee. maar geen zin om te kijken.
wow, ziet er wel vet uitquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:51 schreef Sgele het volgende:
Iemand nog een hondje nodig?
[ afbeelding ]
Ik, beetje raar, maar wel vermakelijkquote:
Vermakelijk. Oke, daar kan ik iets meequote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik, beetje raar, maar wel vermakelijk
mja horrorfilms komen erineens erg veel uit.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:52 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ja, mijn vriend ook.
Daarom willen we eens wat kijken.
1408 is en horror, zover ik kan opmaken uit de trailer. Maar da's geen garantie of ie goed is
WTF niet weer??quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:58 schreef lynda het volgende:
KUT POLITIE
Willen ze WEER gaan staken en WEER voetbalwedstrijden er bij betrekken.
Flikker lekker op ofzo![]()
Staken best maar waarom het voetbal er continu bij betrekken
mja bestonden er maar geen hooligans, hoefde de politie ook niet aanwezig te zijn bij stadions.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:58 schreef lynda het volgende:
KUT POLITIE
O ja wel hoor net op het nieuwsquote:
Als die hooligans elkaar eens niet het hoofd in sloegen en alles kapot maakten, dan was politie niet nodig geweest. Er zijn vaak rellen voor/na risico wedstrijden...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:58 schreef lynda het volgende:
KUT POLITIE
Dat is hetzelfde kut argument van dan moeten mensen die in een auto stappen zich aan de maximum snelheid houden, mensen die zuipen niet moeten gaan vechten etc etcquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja bestonden er maar geen hooligans, hoefde de politie ook niet aanwezig te zijn bij stadions.
konden ze gewoon staken zonder dat wedstrijden werden afgelast.
Wij begrijpen elkaarquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja bestonden er maar geen hooligans, hoefde de politie ook niet aanwezig te zijn bij stadions.
konden ze gewoon staken zonder dat wedstrijden werden afgelast.
ja hooligans horen natuurlijk bij voetbalquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:04 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde kut argument van dan moeten mensen die in een auto stappen zich aan de maximum snelheid houden, mensen die zuipen niet moeten gaan vechten etc etc
Bij deze nodig ik jullie uit voor een voetbal wedstrijdquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:03 schreef Seventees het volgende:
[..]
Als die hooligans elkaar eens niet het hoofd in sloegen en alles kapot maakten, dan was politie niet nodig geweest. Er zijn vaak rellen voor/na risico wedstrijden...
Dat is appels met peren vergelijken, lynda.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:04 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde kut argument van dan moeten mensen die in een auto stappen zich aan de maximum snelheid houden, mensen die zuipen niet moeten gaan vechten etc etc
je hoeft het niet goed te praten. het is een schande voor de club , dat die herseloze bestaan.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:06 schreef lynda het volgende:
[..]
Bij deze nodig ik jullie uit voor een voetbal wedstrijd![]()
INCLUSIEF de avond ervoor![]()
Mag je een keer raden wanneer de meeste """rellen""" zijn![]()
Die hoor je niet in het nieuws hoor, kan ze wel voor je voorspellen hoor.
Vanavond feestje in ......
Zaterdagavond feestje in .....
En op die avond speelt die club niet dusse
Loopt altijd uit de handquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:07 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat is appels met peren vergelijken, lynda.
Het feit is dat door die hooligans bij risicowedstrijden verplicht politie aanwezig is omdat het ALTIJD uit de hand loopt. Echt supporters zijn daar de dupe van, de club is er de dupe van. Maar dat is niet de schuld van de politie. Die politie zou niet nodig hoeven zijn als de onrusttrokers er niet waren. (Waar ze die niet vast zetten snap ik niet)
WL ik lachte altijd al om je, maar nu lach ik je eigenlijk gewoon keihard uitquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je hoeft het niet goed te praten. het is een schande voor de club , dat die herseloze bestaan.
waarom dan ?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:13 schreef lynda het volgende:
[..]
WL ik lachte altijd al om je, maar nu lach ik je eigenlijk gewoon keihard uit
Ik gok ziek in bed liggen met de laptop op schootquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:12 schreef lynda het volgende:
[..]
Loopt altijd uit de handlieve schat wat doe je morgenavond?
Bedankt voor het aanbod, maar dat is niet nodig.quote:Kan nog wel een kaart fixen voor je mag je eens meemaken hoe het er echt aan toe gaat.
Je hoeft het niet te verdedigenquote:Van te voren even langs ...... ook een idee! Zie je dat het 99% van de tijd gebeurd een of twee dagen VOOR een wedstrijd dat er even langs een stad gegaan wordt
Mja als je het nou eerst vraagt dan weet je wat, maar nu praat je gewoon lucht.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:16 schreef lynda het volgende:
[..]
Hersenloze reacties van je zonder het ooit daadwerkelijk meegemaakt te hebben
O het is geen verdediging hoor, alleen een ik wil wel eens laten zien hoe het er aan toe gaatquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:16 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je hoeft 't niet te verdedigen
Ik ben alleen van mening dat je boos bent op de verkeerde mensen.
Is goed johquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Mja als je het nou eerst vraagt dan weet je wat, maar nu praat je gewoon lucht.
je laat je eigen goed kennen op deze manier!
Jij ook beterschap!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:42 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zeg, he!
Ik zit ook ziek thuis! [afbeelding]
[afbeelding]
mja je snapt het punt gewoon niet........................quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:24 schreef lynda het volgende:
[..]
Is goed johJij ook uitnodiging hebben? Kan voor jou ook nog wel kaartje regelen hoor.
O via de 'zwarte' handel nooooooo lynda toch dan komen er rellen stel je voor!
Van wiet(of hash? haha) krijg je geen verwijdde pupillen toch?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:31 schreef Sm0keZ het volgende:
Hey maar eh, WL, wat is die kerel in je usericon aan het roken? Die ogen kloppen niet helemaal hoor..
whehe , goed gezien!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:31 schreef Sm0keZ het volgende:
Hey maar eh, WL, wat is die kerel in je usericon aan het roken? Die ogen kloppen niet helemaal hoor..
Is goed schat kruip maar achter je tv'tjequote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja je snapt het punt gewoon niet........................
je mocht willlen dat je zon tv had!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:35 schreef lynda het volgende:
[..]
Is goed schat kruip maar achter je tv'tje
Het gaat hier om risicowedstrijden. Je zal het met me eens zijn dat daar er statistisch gezien een groter risico is dat er onrust uitbreekt. Daarom is die politie er. Als er nooit onrust uitbrak, waren zij niet nodig geweest.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:22 schreef lynda het volgende:
[..]
O het is geen verdediging hoor, alleen een ik wil wel eens laten zien hoe het er aan toe gaat
Uitnodiging staat misschien dat je dan je mening kan aanpassen en denkt van Hmm ja ze heeft toch wel gelijk! En die vooroordelen van het is altijd maar rellen en gezeik bij voetbal klopt niet
[hijgmodus aan]O ja ik wil het zo graag ooooooo zo graag[/hijgmodus uit]quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je mocht willlen dat je zon tv had!
Graag!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:31 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Jij ook beterschap!
Ook soepje erbij?
Nogmaals, de uitnodiging staat, mocht je eens een keer mee willen maken hoe het er ECHT aan toe gaatquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:39 schreef Seventees het volgende:
[..]
Het gaat hier om risicowedstrijden. Je zal het met me eens zijn dat daar er statistisch gezien een groter risico is dat er onrust uitbreekt. Daarom is die politie er. Als er nooit onrust uitbrak, waren zij niet nodig geweest.
Buiten dat (want ik heb geen zin in een welles/nietus gesprek) ben je boos op de verkeerde mensen. Daar laat ik het bij. Alles is wel gezegd
Tea anyone?
heb je nog meer dingen over mij te melden ?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:40 schreef lynda het volgende:
[..]
[hijgmodus aan]O ja ik wil het zo graag ooooooo zo graag[/hijgmodus uit]
Genoeg maar helaas ik laat me niet zo diep zinken als anderequote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je nog meer dingen over mij te melden ?
ik en mn collegas lachen zich rot hier!
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:37 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Tilburg! Daar waar álles kan.
Zelfs soep!.
geil dingquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:40 schreef lynda het volgende:
[..]
[hijgmodus aan]O ja ik wil het zo graag ooooooo zo graag[/hijgmodus uit]
Mag je nog wel binnen dan?quote:
nou de titanic is er niets bij. dus dat klopt niet echtquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:46 schreef lynda het volgende:
[..]
Genoeg maar helaas ik laat me niet zo diep zinken als andere
Jij ook al?quote:
Ik heb niet eens kippensoe.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:40 schreef Seventees het volgende:
[..]
Graag!
Heb je kippensoep? [afbeelding]
ja hoorquote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:51 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat weet je toch
[hijgmodus aan]Ik wil je NU![/hijgmodus uit]
idd, ze maken zelfs afspraken om elkaar af te matten via internet.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja hoor
even puntje over de discussie hierboven .....
Ajax fans tegen Feyenorod fans. Dat er een doode is gevallen....
Moesten de clubs voetballen die dag? NEE
Nog het meest recente over de combi regeling:
Er kwamen diverse supporters naar Tilburg terwijl hun club niet hoefde te spelen. TOch ontstonden er weer rellen.
Dus bij deze: Rellen komen niet alleen bij voetbalwedstrijden voor
tja, maar heeft dus NIKS met voetbal te maken (aangezien ze niet op die dag moeten voetballen)quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, ze maken zelfs afspraken om elkaar af te matten via internet.
herseloos zeg ik je!
het heeft wel met voetbal te maken.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja, maar heeft dus NIKS met voetbal te maken (aangezien ze niet op die dag moeten voetballen)
nee, is gewoon doelloos vechten.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het heeft wel met voetbal te maken.
ze strijden in naam van hun club! das juist het trieste ervan.
Ik heb ook niets aan jequote:
nou zij doen dat wel in naam van.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, is gewoon doelloos vechten.
Zoiets doe je niet in naam van ...
Wat is dat lange ding dat er bovenop ligtquote:
geheim receptquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:13 schreef Seventees het volgende:
[..]
Wat is dat lange ding dat er bovenop ligt![]()
hop hop hop...Picorni liep voorop...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, ze maken zelfs afspraken om elkaar af te matten via internet.
herseloos zeg ik je!
I know, en toch ga je ge FOK!-geschiedenis is als "de man met de John de Wolf-tatoe op zijn arm".quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:16 schreef WhiteLightning het volgende:
uhm "na de foto van de tatoe van John de Wolf die WhiteLightning op zijn arm heeft staan"
moest er wel om lachen, maar ik heb dus geen tatoo, en zeker niet van een of andere voetbal dude
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:07 schreef lynda het volgende:
* lynda blijft vriendelijk lachen
* lynda ontvangt sgele met open armen hehe
Droxz niet lezen dit he
whaha , lijkt me wel leuk eigelijk. doe maarquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:18 schreef tuvokki het volgende:
[..]
I know, en toch ga je ge FOK!-geschiedenis is als "de man met de John de Wolf-tatoe op zijn arm".
LOL
hoeveel moeten er nog komen, hoeveel zullen er nog gaan....................quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
hop hop hop...Picorni liep voorop...
nee, serieus vind het niet erg. doe maarquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:20 schreef tuvokki het volgende:
Als je het niet al te erg vindt. Tenminste ...
Die heeft genoeg hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
![]()
ik zal nog wat voor Droxz over laten
Zal niet zo snel gebeuren. Er zijn nog een paar klene dorpjes in OostGroningen waar hij niet meteen wordt afgeknald als hij zijn gezicht laat zien. Die man is nog minder populair dan Geert Wilders iin Syriequote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, serieus vind het niet erg. doe maar
als ik maar geen hans kraay aan mn deur krijg
quote:
Het lijkt op een verlept stuk selleriequote:
Prettig weekend danquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:28 schreef tuvokki het volgende:
Zo en nu ga ik me echt schandalig vroeg afmelden
whaha, nee had je bij ado toen moeten zien.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:23 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Zal niet zo snel gebeuren. Er zijn nog een paar klene dorpjes in OostGroningen waar hij niet meteen wordt afgeknald als hij zijn gezicht laat zien. Die man is nog minder populair dan Geert Wilders iin Syrie
hmm vervelend. zeker op de vrijdagquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:30 schreef Sgele het volgende:
Mja ik ben vandaag helaas verdoemd tot 18:00
Ja iddquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hmm vervelend. zeker op de vrijdag
De tyfus, daar zit je helemaal niet op te wachten op vrijdag!!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:53 schreef Lynx666 het volgende:
Godverdegodverdegodver, kan ik op het laatste moment nog eens gaan overwerken.
gelijk eten bestellen op kosten van de zaak!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:53 schreef Lynx666 het volgende:
Godverdegodverdegodver, kan ik op het laatste moment nog eens gaan overwerken.
Kut ik heb meteen hongerquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gelijk eten bestellen op kosten van de zaak!
woeps sorryquote:
Jeeej wat doe ik mezelf aanquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:05 schreef WhiteLightning het volgende:
whaha , nou dat ziet er wel goed uit ja
[ afbeelding ]
Ja een uur langquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:07 schreef WhiteLightning het volgende:
net of je meedoet aan de rammadan
lang zat toch ?quote:
olijven bah!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:12 schreef Sgele het volgende:
hier...
[ afbeelding ]
ik trouwens ook pizza vanavond
hahahahahaha vreselijk!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:12 schreef WhiteLightning het volgende:
whahah, johan vlemmix op de radio , met zn carnaval kraker
"Een bussie vol met Polen"
whahahahah
die vent is knettergek, maar toch wel fantastisch dat ie door blijft gaanquote:
Ja hij geeft niet gauw op...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die vent is knettergek, maar toch wel fantastisch dat ie door blijft gaan
Preciesquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
De tyfus, daar zit je helemaal niet op te wachten op vrijdag!! [afbeelding]
Ik heb wel een ploppe-dop!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:54 schreef Seventees het volgende:
[afbeelding]
Op vrijdag! Wat een sadisten...
*stressbal naar Lynx666 werpt*
Mij is kroketten beloofd, ZIJN ZE OP!!!!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gelijk eten bestellen op kosten van de zaak!
sneaky! hopelijk wordt er wat geregeld voor jequote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:51 schreef Lynx666 het volgende:
Mij is kroketten beloofd, ZIJN ZE OP!!!!
Neuh, van wiet krijg je dat idd niet..quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Van wiet(of hash? haha) krijg je geen verwijdde pupillen toch?![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neuh, van wiet krijg je dat idd niet..
Ben inmiddels al thuisquote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sneaky! hopelijk wordt er wat geregeld voor je
Leuk geschrevenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:12 schreef tuvokki het volgende:Knip
veeeeel plezier!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
nou mensen, ik ben lekker een middagje carten (met de zaak...),
en daarna hele avond gratis eten/drinken! tot morgen!
da´s nie zo handig.... jij ook nog een fijn weekendquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:21 schreef Sgele het volgende:
Ik was gisteren m'n sleutels vergeten...en kom ze nu halen op de zaak
Dus ben ik iets aan het doen op de zaak, en mag ik hier niet posten...eerhm.. nogmaals prettig weekend allemaal
DIe column btw![]()
![]()
Kinderen laten genieten op de Wii, lijkt me best grappig! (ookal hou ik niet zo van kinderenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
veeeeel plezier!
ik ben het weekend aan het genieten van mn nichtje en neefjes die nu aan het golven met de wii zijn
Ziet er netjes uit!quote:Op zondag 20 januari 2008 10:08 schreef Lynx666 het volgende:
Wat ben ik mezelf toch weer aan het verwennen
[ afbeelding ]
Op alle blauwe plekken na GOED gedaan!quote:Op zondag 20 januari 2008 09:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kinderen laten genieten op de Wii, lijkt me best grappig! (ookal hou ik niet zo van kinderen)
Nou de schade van het carten:
Blauwe plek hoog op mijn rug van ongever 15 bij 15 cm
Blauwe plek onder op mijn rug ...
Links onder op mijn rug
Rechts onder op mijn rug...
Maaaaaaar, met mijn brakkie pols heb ik toch de 3e prijs van ons clubje! En de 6e dagtijd weten te halen!Heb nu een mooie prijs gekregen!
Zo kom je het weekend wel goed door ja!quote:Op zondag 20 januari 2008 10:08 schreef Lynx666 het volgende:
Wat ben ik mezelf toch weer aan het verwennen
[ afbeelding ]
quote:
Zoals iedereen wel weet is mijn pols goed naar de klote, en heb om de 11 rondes mijn pols een kwartier lang onder het ijs gehoudenquote:Op zondag 20 januari 2008 11:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Op alle blauwe plekken na GOED gedaan!
Het was dus gezellig?
Het is verbazingswekkend hoe snel kinderen toch altijd die computer spelletjes door hebben!
het liefst zouden ze de hele dag achter zitten de wii willen zitten staan springen noem maar op
Dat USB verhaal kan ik je wel technisch uitleggen, maar of dat nut heeft....quote:Op zondag 20 januari 2008 11:18 schreef Lynx666 het volgende:
[..]en dat schermpje is echt enorm gelikt scherp
.
Ik stop 'm gisteren vol goede moed aan de USB om 'm op te laden, Charge ledje springt aan, en het grote wachten tot ie gaat knipperen (=helemaal opgeladen) is begonnen. 2 uur, 4 uur, 6 uur gaan voorbij. En jawel, 8 uur, 10 uur, ja zelfs 12 uur gaan voorbij, en er knippert nog geen drol.
Dan maar slapen.
Deze ochtend, nog steeds niks knipperends aan dat kreng [ afbeelding ]. Ik toch maar eens gaan googlen hoe lang dat ding ingodsnaam moet laden (staat ook niks over in de handleiding [ afbeelding ]), en daar vind ik dat dat tot 8 uur kan duren. Ja flikker op, ik wacht al 18 uur.
Ik yank die USB uit de voorkant van m'n kast, en besluit 'm eens aan de achterkant aan te sluiten. Meteen springt het scherm erbij aan (deed ie eerder al niet), en geeft aan dat ie begonnen is met opladen. Fijn. Nóg eens 8 uur wachten [ afbeelding ] .
Ik had het eigenlijk kunnen weten; ik heb ook een ander klein apparaatje wat via de USB opgeladen moet worden, deed ik altijd op een andere PC, en daar werkt het ook niet op de front bus, maar wel aan de achterkant. Ik werd hier op het verkeerde been gezet omdat het CHG ledje wel ging branden toen ik 'm aan de voorkant aansloot.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat USB verhaal kan ik je wel technisch uitleggen, maar of dat nut heeft....
Ik heb dat probleem namelijk met mijn mp3 speler die ik moet opladen met via USB.
Tegenwoordig heb je van die makkelijker 220 stekkers -> usb .. hoeft je pc ook niet aan te staan, misschien een optie?
[afbeelding]
p.s
Is dit ding nou voor films ed, of is het ook navigatie? [afbeelding]
Wat zo'n ding kost? Kan niet meer dan 10 euro zijn denk (pin me er niet op vast).quote:Op zondag 20 januari 2008 11:38 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk kunnen weten; ik heb ook een ander klein apparaatje wat via de USB opgeladen moet worden, deed ik altijd op een andere PC, en daar werkt het ook niet op de front bus, maar wel aan de achterkant. Ik werd hier op het verkeerde been gezet omdat het CHG ledje wel ging branden toen ik 'm aan de voorkant aansloot.
Die adapter is wel handig trouwens, kostie?.
Dat ding is voor films, muziek, tv, foto's, maar net geen navigatieIk kan er wel mee internetten
Das toch geen hardcore?quote:Op zondag 20 januari 2008 18:17 schreef Sm0keZ het volgende:
Whoah, had gisteren op het laatste moment maar besloten om naar Mindcontroller te gaan... Wát een feest zeg![]()
1 van de eerste feesten waar ik ooit ben geweest manquote:Op zondag 20 januari 2008 18:24 schreef Sm0keZ het volgende:
Kut, ik bedenk me ook net dat ik me gisteren heb laten overhalen om de volgende keer mee te gaan naar Trance Energy..
Nou zie je maar weer dat ik niet meer naar die zooi luister/naar dat soort zooi gaquote:
whahaquote:Op maandag 21 januari 2008 06:25 schreef Sgele het volgende:
Goeiemorgen WL
niet te doen dit.... via je telefoon in de trein op fok rondstruinen
KAN welquote:
Wat minder XTC slikken in het weekendquote:Op maandag 21 januari 2008 08:59 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik ben vandaag uberfit! normaal gesproken juist niet!
Jij zwoegert!quote:Op maandag 21 januari 2008 09:09 schreef Arjan007 het volgende:
zo, heb het weer druk gehad heb welgeteld 1 factuur ingeboekt.
whaha, dat doe ik (bijna) nooit.quote:Op maandag 21 januari 2008 09:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wat minder XTC slikken in het weekend![]()
Ik heb gvd spierpijn op plaatsen waarvan ik nog niet eens wist dat ik daar spieren had!quote:Op maandag 21 januari 2008 08:59 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik ben vandaag uberfit! normaal gesproken juist niet!
kan je nog even nagenieten :d altijd leuk kartenquote:Op maandag 21 januari 2008 09:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb gvd spierpijn op plaatsen waarvan ik nog niet eens wist dat ik daar spieren had!
GVD zeg, die blauwe plek op mijn rug is alleen maar groter geworden,
en kan nu niet eens meer normaal op mijn stoel zitten![]()
Leuk hoor dat carten, alleen die 2 dagen erna al die pijn
wel ? heb je een afwasborstel gehad ?quote:Op maandag 21 januari 2008 09:31 schreef Crazy-M het volgende:
ik zo duf als ik weet niet wat
had geen succes om te vragen of mijn baas schone mokken kan meenemen
oe! Msn smileysquote:Op maandag 21 januari 2008 09:41 schreef Arjan007 het volgende:
oe frustraties (K)
Moet je op 'reageren' drukken...kan je je lol op met smileysquote:Op maandag 21 januari 2008 09:41 schreef Arjan007 het volgende:
oe frustraties (K)
Lekker zo fel...nu staat m'n oog recht... dag reputatiequote:
mag hij ff vangen dan ?quote:Op maandag 21 januari 2008 09:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Lekker zo fel...nu staat m'n oog recht... dag reputatie
een graf heeft helemaal geen takquote:Op maandag 21 januari 2008 09:51 schreef Crazy-M het volgende:
in het weekend uitgemaakt voor graftak
they love me
quote:
tjah, ik zeg dat tegen die receptionist van beneden, zei:quote:Op maandag 21 januari 2008 09:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een graf heeft helemaal geen tak
Mijn pols is stuk zeg maar, dus ik zou niet veel rondes rijden.. dus de rondes die ik kon rijdenquote:Op maandag 21 januari 2008 09:20 schreef Arjan007 het volgende:
whahaha moet je ook niet de hele tijd crashen!
btw: je doet je plaatje eer aan
Gelukkig reden wij indoorquote:
Vandaag zal ik niet de meest actieve zijn ben ik bangquote:Op maandag 21 januari 2008 10:04 schreef lynda het volgende:
Gaat nou iedereen stil zitten zijn
Goeiemorgen sgele
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |