quote:
), en daar vind ik dat dat tot 8 uur kan duren. Ja flikker op, ik wacht al 18 uur
Zoals iedereen wel weet is mijn pols goed naar de klote, en heb om de 11 rondes mijn pols een kwartier lang onder het ijs gehoudenquote:Op zondag 20 januari 2008 11:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Op alle blauwe plekken na GOED gedaan!
Het was dus gezellig?
Het is verbazingswekkend hoe snel kinderen toch altijd die computer spelletjes door hebben!
het liefst zouden ze de hele dag achter zitten de wii willen zitten staan springen noem maar op
Dat USB verhaal kan ik je wel technisch uitleggen, maar of dat nut heeft....quote:Op zondag 20 januari 2008 11:18 schreef Lynx666 het volgende:
[..]en dat schermpje is echt enorm gelikt scherp
.
Ik stop 'm gisteren vol goede moed aan de USB om 'm op te laden, Charge ledje springt aan, en het grote wachten tot ie gaat knipperen (=helemaal opgeladen) is begonnen. 2 uur, 4 uur, 6 uur gaan voorbij. En jawel, 8 uur, 10 uur, ja zelfs 12 uur gaan voorbij, en er knippert nog geen drol.
Dan maar slapen.
Deze ochtend, nog steeds niks knipperends aan dat kreng [ afbeelding ]. Ik toch maar eens gaan googlen hoe lang dat ding ingodsnaam moet laden (staat ook niks over in de handleiding [ afbeelding ]), en daar vind ik dat dat tot 8 uur kan duren. Ja flikker op, ik wacht al 18 uur.
Ik yank die USB uit de voorkant van m'n kast, en besluit 'm eens aan de achterkant aan te sluiten. Meteen springt het scherm erbij aan (deed ie eerder al niet), en geeft aan dat ie begonnen is met opladen. Fijn. Nóg eens 8 uur wachten [ afbeelding ] .
Ik had het eigenlijk kunnen weten; ik heb ook een ander klein apparaatje wat via de USB opgeladen moet worden, deed ik altijd op een andere PC, en daar werkt het ook niet op de front bus, maar wel aan de achterkant. Ik werd hier op het verkeerde been gezet omdat het CHG ledje wel ging branden toen ik 'm aan de voorkant aansloot.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat USB verhaal kan ik je wel technisch uitleggen, maar of dat nut heeft....
Ik heb dat probleem namelijk met mijn mp3 speler die ik moet opladen met via USB.
Tegenwoordig heb je van die makkelijker 220 stekkers -> usb .. hoeft je pc ook niet aan te staan, misschien een optie?
[afbeelding]
p.s
Is dit ding nou voor films ed, of is het ook navigatie? [afbeelding]
Wat zo'n ding kost? Kan niet meer dan 10 euro zijn denk (pin me er niet op vast).quote:Op zondag 20 januari 2008 11:38 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk kunnen weten; ik heb ook een ander klein apparaatje wat via de USB opgeladen moet worden, deed ik altijd op een andere PC, en daar werkt het ook niet op de front bus, maar wel aan de achterkant. Ik werd hier op het verkeerde been gezet omdat het CHG ledje wel ging branden toen ik 'm aan de voorkant aansloot.
Die adapter is wel handig trouwens, kostie?.
Dat ding is voor films, muziek, tv, foto's, maar net geen navigatieIk kan er wel mee internetten
Das toch geen hardcore?quote:Op zondag 20 januari 2008 18:17 schreef Sm0keZ het volgende:
Whoah, had gisteren op het laatste moment maar besloten om naar Mindcontroller te gaan... Wát een feest zeg![]()
1 van de eerste feesten waar ik ooit ben geweest manquote:Op zondag 20 januari 2008 18:24 schreef Sm0keZ het volgende:
Kut, ik bedenk me ook net dat ik me gisteren heb laten overhalen om de volgende keer mee te gaan naar Trance Energy..
Nou zie je maar weer dat ik niet meer naar die zooi luister/naar dat soort zooi gaquote:
whahaquote:Op maandag 21 januari 2008 06:25 schreef Sgele het volgende:
Goeiemorgen WL
niet te doen dit.... via je telefoon in de trein op fok rondstruinen
KAN welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |