hahahahahaha vreselijk!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:12 schreef WhiteLightning het volgende:
whahah, johan vlemmix op de radio , met zn carnaval kraker
"Een bussie vol met Polen"
whahahahah
die vent is knettergek, maar toch wel fantastisch dat ie door blijft gaanquote:
Ja hij geeft niet gauw op...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die vent is knettergek, maar toch wel fantastisch dat ie door blijft gaan
Preciesquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
De tyfus, daar zit je helemaal niet op te wachten op vrijdag!! [afbeelding]
Ik heb wel een ploppe-dop!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:54 schreef Seventees het volgende:
[afbeelding]
Op vrijdag! Wat een sadisten...
*stressbal naar Lynx666 werpt*
Mij is kroketten beloofd, ZIJN ZE OP!!!!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gelijk eten bestellen op kosten van de zaak!
sneaky! hopelijk wordt er wat geregeld voor jequote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:51 schreef Lynx666 het volgende:
Mij is kroketten beloofd, ZIJN ZE OP!!!!
Neuh, van wiet krijg je dat idd niet..quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Van wiet(of hash? haha) krijg je geen verwijdde pupillen toch?![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neuh, van wiet krijg je dat idd niet..
Ben inmiddels al thuisquote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sneaky! hopelijk wordt er wat geregeld voor je
Leuk geschrevenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:12 schreef tuvokki het volgende:Knip
veeeeel plezier!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
nou mensen, ik ben lekker een middagje carten (met de zaak...),
en daarna hele avond gratis eten/drinken! tot morgen!
da´s nie zo handig.... jij ook nog een fijn weekendquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:21 schreef Sgele het volgende:
Ik was gisteren m'n sleutels vergeten...en kom ze nu halen op de zaak
Dus ben ik iets aan het doen op de zaak, en mag ik hier niet posten...eerhm.. nogmaals prettig weekend allemaal
DIe column btw![]()
![]()
Kinderen laten genieten op de Wii, lijkt me best grappig! (ookal hou ik niet zo van kinderenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
veeeeel plezier!
ik ben het weekend aan het genieten van mn nichtje en neefjes die nu aan het golven met de wii zijn
Ziet er netjes uit!quote:Op zondag 20 januari 2008 10:08 schreef Lynx666 het volgende:
Wat ben ik mezelf toch weer aan het verwennen
[ afbeelding ]
Op alle blauwe plekken na GOED gedaan!quote:Op zondag 20 januari 2008 09:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kinderen laten genieten op de Wii, lijkt me best grappig! (ookal hou ik niet zo van kinderen)
Nou de schade van het carten:
Blauwe plek hoog op mijn rug van ongever 15 bij 15 cm
Blauwe plek onder op mijn rug ...
Links onder op mijn rug
Rechts onder op mijn rug...
Maaaaaaar, met mijn brakkie pols heb ik toch de 3e prijs van ons clubje! En de 6e dagtijd weten te halen!Heb nu een mooie prijs gekregen!
Zo kom je het weekend wel goed door ja!quote:Op zondag 20 januari 2008 10:08 schreef Lynx666 het volgende:
Wat ben ik mezelf toch weer aan het verwennen
[ afbeelding ]
quote:
), en daar vind ik dat dat tot 8 uur kan duren. Ja flikker op, ik wacht al 18 uur
Zoals iedereen wel weet is mijn pols goed naar de klote, en heb om de 11 rondes mijn pols een kwartier lang onder het ijs gehoudenquote:Op zondag 20 januari 2008 11:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Op alle blauwe plekken na GOED gedaan!
Het was dus gezellig?
Het is verbazingswekkend hoe snel kinderen toch altijd die computer spelletjes door hebben!
het liefst zouden ze de hele dag achter zitten de wii willen zitten staan springen noem maar op
Dat USB verhaal kan ik je wel technisch uitleggen, maar of dat nut heeft....quote:Op zondag 20 januari 2008 11:18 schreef Lynx666 het volgende:
[..]en dat schermpje is echt enorm gelikt scherp
.
Ik stop 'm gisteren vol goede moed aan de USB om 'm op te laden, Charge ledje springt aan, en het grote wachten tot ie gaat knipperen (=helemaal opgeladen) is begonnen. 2 uur, 4 uur, 6 uur gaan voorbij. En jawel, 8 uur, 10 uur, ja zelfs 12 uur gaan voorbij, en er knippert nog geen drol.
Dan maar slapen.
Deze ochtend, nog steeds niks knipperends aan dat kreng [ afbeelding ]. Ik toch maar eens gaan googlen hoe lang dat ding ingodsnaam moet laden (staat ook niks over in de handleiding [ afbeelding ]), en daar vind ik dat dat tot 8 uur kan duren. Ja flikker op, ik wacht al 18 uur.
Ik yank die USB uit de voorkant van m'n kast, en besluit 'm eens aan de achterkant aan te sluiten. Meteen springt het scherm erbij aan (deed ie eerder al niet), en geeft aan dat ie begonnen is met opladen. Fijn. Nóg eens 8 uur wachten [ afbeelding ] .
Ik had het eigenlijk kunnen weten; ik heb ook een ander klein apparaatje wat via de USB opgeladen moet worden, deed ik altijd op een andere PC, en daar werkt het ook niet op de front bus, maar wel aan de achterkant. Ik werd hier op het verkeerde been gezet omdat het CHG ledje wel ging branden toen ik 'm aan de voorkant aansloot.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat USB verhaal kan ik je wel technisch uitleggen, maar of dat nut heeft....
Ik heb dat probleem namelijk met mijn mp3 speler die ik moet opladen met via USB.
Tegenwoordig heb je van die makkelijker 220 stekkers -> usb .. hoeft je pc ook niet aan te staan, misschien een optie?
[afbeelding]
p.s
Is dit ding nou voor films ed, of is het ook navigatie? [afbeelding]
Wat zo'n ding kost? Kan niet meer dan 10 euro zijn denk (pin me er niet op vast).quote:Op zondag 20 januari 2008 11:38 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk kunnen weten; ik heb ook een ander klein apparaatje wat via de USB opgeladen moet worden, deed ik altijd op een andere PC, en daar werkt het ook niet op de front bus, maar wel aan de achterkant. Ik werd hier op het verkeerde been gezet omdat het CHG ledje wel ging branden toen ik 'm aan de voorkant aansloot.
Die adapter is wel handig trouwens, kostie?.
Dat ding is voor films, muziek, tv, foto's, maar net geen navigatieIk kan er wel mee internetten
Das toch geen hardcore?quote:Op zondag 20 januari 2008 18:17 schreef Sm0keZ het volgende:
Whoah, had gisteren op het laatste moment maar besloten om naar Mindcontroller te gaan... Wát een feest zeg![]()
1 van de eerste feesten waar ik ooit ben geweest manquote:Op zondag 20 januari 2008 18:24 schreef Sm0keZ het volgende:
Kut, ik bedenk me ook net dat ik me gisteren heb laten overhalen om de volgende keer mee te gaan naar Trance Energy..
Nou zie je maar weer dat ik niet meer naar die zooi luister/naar dat soort zooi gaquote:
whahaquote:Op maandag 21 januari 2008 06:25 schreef Sgele het volgende:
Goeiemorgen WL
niet te doen dit.... via je telefoon in de trein op fok rondstruinen
KAN welquote:
Wat minder XTC slikken in het weekendquote:Op maandag 21 januari 2008 08:59 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik ben vandaag uberfit! normaal gesproken juist niet!
Jij zwoegert!quote:Op maandag 21 januari 2008 09:09 schreef Arjan007 het volgende:
zo, heb het weer druk gehad heb welgeteld 1 factuur ingeboekt.
whaha, dat doe ik (bijna) nooit.quote:Op maandag 21 januari 2008 09:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wat minder XTC slikken in het weekend![]()
Ik heb gvd spierpijn op plaatsen waarvan ik nog niet eens wist dat ik daar spieren had!quote:Op maandag 21 januari 2008 08:59 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik ben vandaag uberfit! normaal gesproken juist niet!
kan je nog even nagenieten :d altijd leuk kartenquote:Op maandag 21 januari 2008 09:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb gvd spierpijn op plaatsen waarvan ik nog niet eens wist dat ik daar spieren had!
GVD zeg, die blauwe plek op mijn rug is alleen maar groter geworden,
en kan nu niet eens meer normaal op mijn stoel zitten![]()
Leuk hoor dat carten, alleen die 2 dagen erna al die pijn
wel ? heb je een afwasborstel gehad ?quote:Op maandag 21 januari 2008 09:31 schreef Crazy-M het volgende:
ik zo duf als ik weet niet wat
had geen succes om te vragen of mijn baas schone mokken kan meenemen
oe! Msn smileysquote:Op maandag 21 januari 2008 09:41 schreef Arjan007 het volgende:
oe frustraties (K)
Moet je op 'reageren' drukken...kan je je lol op met smileysquote:Op maandag 21 januari 2008 09:41 schreef Arjan007 het volgende:
oe frustraties (K)
Lekker zo fel...nu staat m'n oog recht... dag reputatiequote:
mag hij ff vangen dan ?quote:Op maandag 21 januari 2008 09:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Lekker zo fel...nu staat m'n oog recht... dag reputatie
een graf heeft helemaal geen takquote:Op maandag 21 januari 2008 09:51 schreef Crazy-M het volgende:
in het weekend uitgemaakt voor graftak
they love me
quote:
tjah, ik zeg dat tegen die receptionist van beneden, zei:quote:Op maandag 21 januari 2008 09:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een graf heeft helemaal geen tak
Mijn pols is stuk zeg maar, dus ik zou niet veel rondes rijden.. dus de rondes die ik kon rijdenquote:Op maandag 21 januari 2008 09:20 schreef Arjan007 het volgende:
whahaha moet je ook niet de hele tijd crashen!
btw: je doet je plaatje eer aan
Gelukkig reden wij indoorquote:
Vandaag zal ik niet de meest actieve zijn ben ik bangquote:Op maandag 21 januari 2008 10:04 schreef lynda het volgende:
Gaat nou iedereen stil zitten zijn
Goeiemorgen sgele
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |