Wat minder XTC slikken in het weekendquote:Op maandag 21 januari 2008 08:59 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik ben vandaag uberfit! normaal gesproken juist niet!
Jij zwoegert!quote:Op maandag 21 januari 2008 09:09 schreef Arjan007 het volgende:
zo, heb het weer druk gehad heb welgeteld 1 factuur ingeboekt.
whaha, dat doe ik (bijna) nooit.quote:Op maandag 21 januari 2008 09:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wat minder XTC slikken in het weekend![]()
Ik heb gvd spierpijn op plaatsen waarvan ik nog niet eens wist dat ik daar spieren had!quote:Op maandag 21 januari 2008 08:59 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik ben vandaag uberfit! normaal gesproken juist niet!
kan je nog even nagenieten :d altijd leuk kartenquote:Op maandag 21 januari 2008 09:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb gvd spierpijn op plaatsen waarvan ik nog niet eens wist dat ik daar spieren had!
GVD zeg, die blauwe plek op mijn rug is alleen maar groter geworden,
en kan nu niet eens meer normaal op mijn stoel zitten![]()
Leuk hoor dat carten, alleen die 2 dagen erna al die pijn
wel ? heb je een afwasborstel gehad ?quote:Op maandag 21 januari 2008 09:31 schreef Crazy-M het volgende:
ik zo duf als ik weet niet wat
had geen succes om te vragen of mijn baas schone mokken kan meenemen
oe! Msn smileysquote:Op maandag 21 januari 2008 09:41 schreef Arjan007 het volgende:
oe frustraties (K)
Moet je op 'reageren' drukken...kan je je lol op met smileysquote:Op maandag 21 januari 2008 09:41 schreef Arjan007 het volgende:
oe frustraties (K)
Lekker zo fel...nu staat m'n oog recht... dag reputatiequote:
mag hij ff vangen dan ?quote:Op maandag 21 januari 2008 09:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Lekker zo fel...nu staat m'n oog recht... dag reputatie
een graf heeft helemaal geen takquote:Op maandag 21 januari 2008 09:51 schreef Crazy-M het volgende:
in het weekend uitgemaakt voor graftak
they love me
quote:
tjah, ik zeg dat tegen die receptionist van beneden, zei:quote:Op maandag 21 januari 2008 09:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een graf heeft helemaal geen tak
Mijn pols is stuk zeg maar, dus ik zou niet veel rondes rijden.. dus de rondes die ik kon rijdenquote:Op maandag 21 januari 2008 09:20 schreef Arjan007 het volgende:
whahaha moet je ook niet de hele tijd crashen!
btw: je doet je plaatje eer aan
Gelukkig reden wij indoorquote:
Vandaag zal ik niet de meest actieve zijn ben ik bangquote:Op maandag 21 januari 2008 10:04 schreef lynda het volgende:
Gaat nou iedereen stil zitten zijn
Goeiemorgen sgele
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |