Lullig dat ie nog leeft? botterikquote:
oeps wat te kort door de bocht ha haquote:
of horenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:08 schreef Seventees het volgende:
Lezen dat je dood bent lijkt me een vreemde gewaarwording
Grove blunder van die krant!
He Jongens!!! Droxz is deaud!!!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
lijkt me juist lachen als ik op de radio zou horen, of op internet zou lezen, dat ik dood ben
ok, zorg jij voor het bier?quote:
droxz drinkt geen bier maar wiskey! wel een beetje hoog houden hoor, met je bierquote:
quote:
thanks man, ben er wel ff aan toe om te gaan liggen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:00 schreef Sgele het volgende:
* Sgele schuift WL een stoel toe, zoals Sgele 'm ook heeft...
Kan je ook liggen
Na een maand of 5 kan ik je aardig inschattenquote:
En nóg ben ik onberekenbaarquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:02 schreef Seventees het volgende:
[..]
Na een maand of 5 kan ik je aardig inschatten [afbeelding]
[afbeelding] ?
hoi! Soepje dan maar ?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:30 schreef BloodyLotte het volgende:
Hoi. Ik ben ziek thuis.
Ehm, wat doe je dan hier? Dit is "geen reet te doen op je werk" misschien moet je naar "geen reet te doen als je ziek thuis bent"?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:30 schreef BloodyLotte het volgende:
Hoi. Ik ben ziek thuis.
*sinaasappeltje uitperst*quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:30 schreef BloodyLotte het volgende:
Hoi. Ik ben ziek thuis.
tomaten,groente,kip of gewoon boillion ?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:32 schreef BloodyLotte het volgende:
Lynx, waar werk jij? Ik kom ook.
En ja ik wil soep!
Tilburg! Daar waar álles kan.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:32 schreef BloodyLotte het volgende:
Lynx, waar werk jij? Ik kom ook. [afbeelding]
Eh, daar kom ik elke dag langs .... 5 minuten wachten op de trein naar Bredaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:37 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Tilburg! Daar waar álles kan.
Zelfs soep!.
Agreed!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:40 schreef lynda het volgende:
wat een kut weeeeeeeeeer tralalalaaaaaaaaaaa
Boullion, dat kreeg ik vroeger ook altijd als ik ziek was.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tomaten,groente,kip of gewoon boillion ?
Zeg, he!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:31 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Ehm, wat doe je dan hier? Dit is "geen reet te doen op je werk" misschien moet je naar "geen reet te doen als je ziek thuis bent"?
* tuvokki stomme grap!
Beterschap!
ik heb thuis een bakje of 6 in de vriezer liggen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:42 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Boullion, dat kreeg ik vroeger ook altijd als ik ziek was.
En ik zit thuis te nietsen na een nachtwerk!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:31 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Ehm, wat doe je dan hier? Dit is "geen reet te doen op je werk" misschien moet je naar "geen reet te doen als je ziek thuis bent"?
* tuvokki stomme grap!
Beterschap!
ja moet je hier s kijken : http://www.buienradar.nl/quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:40 schreef lynda het volgende:
wat een kut weeeeeeeeeer tralalalaaaaaaaaaaa
Het is zijn werk. Hij moet niet zeuren!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:22 schreef WhiteLightning het volgende:
wel verstandig een bord ja, de vloer is nu bedekt met poedersuiker hier![]()
nou ja, heeft de schoonmaker ook weer wat te zeuren vanmiddag
ja idd! hij mag blij zijn, dat ik er voor zorg dat ie wat te doen heeft.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:46 schreef Seventees het volgende:
[..]
Het is zijn werk. Hij moet niet zeuren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |