Ja stond ambu klaar 5 minuten verderop. Altijd leuk zie ik straks weer 112 terug op me telefoonrekeningquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:23 schreef Crazy-M het volgende:
hmm dronken mensen die gaan vechten
waren ze snel ter plekke ?
Wel klote zeg! wel alles declareren (112 is gratis, i know) bij die turk hequote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:33 schreef lynda het volgende:
hai
op doe ik zo
[..]
Ja stond ambu klaar 5 minuten verderop. Altijd leuk zie ik straks weer 112 terug op me telefoonrekening
pfff wat een gedoequote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:22 schreef lynda het volgende:
* lynda is ook weer wakker na een lange nacht werken waarin ik 112 mocht bellen aangezien ze het leuk vonden om even te gaan vechten..
resultaat 1 iemand KO met een hoofdwond, 1 gebroken hand en ik mocht de troep opruimen
Vandaag dus niet naar stage
dat is wel snel jahquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:33 schreef lynda het volgende:
hai
op doe ik zo
[..]
Ja stond ambu klaar 5 minuten verderop. Altijd leuk zie ik straks weer 112 terug op me telefoonrekening
Laat die gasten lekker bomen gaan knuffelen ofzoquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:36 schreef lynda het volgende:
Stomste is nog dat me broek, schort en schoenen ook nog onder de bloed zitten.. Zucht..
Ik snap gelijk weer waarom ik nooit in goede kleding ga werken
Horeca (Eettent) 3 avonden/nachten per week.. Dus voornamelijk mensen die voor/tijdens/na het zuipen wat komen eten en bij boe of bah al over de zeik gaan.. Is vaak wel te sussen maar enkele keer dus ook niet zoals gister en dan gaat het snel.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
pfff wat een gedoe
mag ik vragen wat voor je werk eigenlijk doet?
wie zegt turk was?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wel klote zeg! wel alles declareren (112 is gratis, i know) bij die turk he
ow ja d a's nie zo heul fijn dan!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:40 schreef lynda het volgende:
[..]
Horeca (Eettent) 3 avonden/nachten per week.. Dus voornamelijk mensen die voor/tijdens/na het zuipen wat komen eten en bij boe of bah al over de zeik gaan.. Is vaak wel te sussen maar enkele keer dus ook niet zoals gister en dan gaat het snel.
ah okquote:
Of een slecht voortekenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow ja d a's nie zo heul fijn dan!
als de bom barst dan gaat het vaak in een sneltrein vaart ja
wel mooi dat er een ambu op de hoek stond dan
nee, die moeten ons werk doenquote:
dat vraag ik me ook af...quote:
daar merk ik anders weinig vanquote:
quote:
Omdat je het lief vraagtquote:
Of heel logischquote:
Get us some coffee you little intern!!!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:48 schreef lynda het volgende:
[..]
Je weet dat ik er ook zo een ben? Ik zou maar op je woorden letten
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:49 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.nu.nl/news/139(...)29_overleden%27.html
Die heeft ook niks meer te doen ....
ach ja het zat er aan te komen natuurlijkquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:49 schreef Crazy-M het volgende:
Je heb 2 benen, 2 armen, 2 handen..quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Get us some coffee you little intern!!!![]()
![]()
trustequote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:59 schreef lynda het volgende:
Zo ik gaat nog eens heerlijk terug me bed in en daarna mezelf maar weer toonbaar maken
Loquat? Je wil me plat leggen?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:08 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Prrrr.
Moet je een beetje Loquat nemen
En thee lust ik altijd.
Droxzquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Seven, goede morgen!!!!!
Mag ik ook een bakje koffie?
Geweldig!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dank ik hoef ook geen suiker'
hoe was londen eigenlijk?
NEE!quote:
ik ook toen ik de tekst eronder zettequote:
toch wel...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:49 schreef Crazy-M het volgende:
Ik kijk wel uitquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:20 schreef Seventees het volgende:
[..]
Loquat? Je wil me plat leggen? [afbeelding]
*bakkie thee inschenkt voor de gulzige kater* [afbeelding]
hoe is het nuquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
toch wel...
[upd] Benny Neyman niet overleden
Ja weet ik veul...quote:
wel lullig ... luistert benny naar het nieuws:quote:
Hmm ... wellicht ben ik ambitieus. Ik denk nu (grote plannen, altijd) aan één column per alinea zoals het hier staat. Maar dat gaat me even wat tijd kosten (ik heb natuurlijk een week per stuk, maar de algemene verhaallijn moet er in zitten). In de eerste aflevering wat karakters introduceren een een mooie cliffhanger bedenken, dan volgende week (nog steeds geen reet te doen dan) de andere afleveringen schrijven.quote:
ja zo van... " ik weet dat ik er belabberd uitzie..maar dit had ik niet verwacht "quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wel lullig ... luistert benny naar het nieuws:
Vandaag is op 56 jarige leeftijd Benny Nijman overleden ....
Dan lig je ook zo te luisteren van: O ???
You'd better!quote:
Nice one! Ben benieuwd naar de volgende delen!quote:
Sevennnnnnnnnnnnnnnnn! Bedankt voor het lekkere bakje koffie!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:20 schreef Seventees het volgende:
[..]
Loquat? Je wil me plat leggen?
*bakkie thee inschenkt voor de gulzige kater*
[..]
Droxz
Koffie heb ik altijd klaar staan voor jou
[..]
Geweldig!
Maar ook erg druk. Veel gezien van de omgeving. Die Tube komt echt overal. Hotel was ook erg netjes. Voor herhaling genomineerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |