quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:03 schreef excited het volgende:
Waarom heb ik nou nooit zulke vriendinnen gehad?
Ik zou ook met liefde een beetje masseren
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:03 schreef excited het volgende:
Waarom heb ik nou nooit zulke vriendinnen gehad?
Ik zou ook met liefde een beetje masseren
Strelen werkt bij mijn vriendin ook heel goed hoor!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]willen ze dat nooit?
Man.. heerlijk joh! Eerst een massage en dan (evt) verder..![]()
Zeker als het heerlijk is, ben je al nat, voordat je ook maar één zoen hebt uitgedeeld
Hihihihi.. dat kietelt! hihihiquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:10 schreef DrsPoema het volgende:
Ja hij mag beginnen met een lekkere voetmassage en dan langzaam naar boven werken!
Als hij het fout doe wel ja!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hihihihi.. dat kietelt! hihihi
Dat kan idd ook erg lekker zijnquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:10 schreef excited het volgende:
[..]
Strelen werkt bij mijn vriendin ook heel goed hoor!
Niemand heeft het nog geprobeerd bij mij.. weet ook niet of ik er wel voor geschikt voor ben.. want kietelen gebeurd al snelquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:10 schreef DrsPoema het volgende:
Ja hij mag beginnen met een lekkere voetmassage en dan langzaam naar boven werken!
Succes strakjes!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:11 schreef Spike1506 het volgende:
Over massage gesproken, heb vandaag me Durex play monster gekregen, vanavond eens uitproberen.
Bij aankoop van 200ml krijg je ook nog eens 2euro terug.
In je gezicht getrapt?quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
sommige vrouwen genieten van de voetmassage.. maar ik heb ook anders meegemaakt
Hier nog eenquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
Je wordt wel vanzelf goed in het ontwijken van schoppende benen, dat welquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk, als je mij in de stemming wilt brengen dan moet je daarmee beginnen!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
Hij moet ook niet zachtjes strelen natuurlijk, maar echt masseren, dat kietelt niet!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niemand heeft het nog geprobeerd bij mij.. weet ook niet of ik er wel voor geschikt voor ben.. want kietelen gebeurd al snel
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:16 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk, als je mij in de stemming wilt brengen dan moet je daarmee beginnen!
kom maar op danquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:16 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk, als je mij in de stemming wilt brengen dan moet je daarmee beginnen!
ach sommige meisjes geven je de kans daar niet eens voor want die vliegen door de kamer zodra ze aanraking voelen bij hun voetenquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:18 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Hij moet ook niet zachtjes strelen natuurlijk, maar echt masseren, dat kietelt niet!
Tja, ze weten dan niet wat ze missen!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
ach sommige meisjes geven je de kans daar niet eens voor want die vliegen door de kamer zodra ze aanraking voelen bij hun voeten
Masseer dan eerst de rest van het lichaam waardoor ze ontspannen wordt. (Als ik dat doe bij mijn vriendin kan ik haar voetten daarna gewoon met gemak masseren)quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
ach sommige meisjes geven je de kans daar niet eens voor want die vliegen door de kamer zodra ze aanraking voelen bij hun voeten
nou en. ik mis het niet. en ik wil het niet. ik geniet toch al genoeg als je het normaal doet? aldus de dame in kwestie!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:20 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tja, ze weten dan niet wat ze missen!
Ach, ieder mens heeft weer andere triggers natuurlijk, dat houdt het ook wel zo spannend!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
nou en. ik mis het niet. en ik wil het niet. ik geniet toch al genoeg als je het normaal doet? aldus de dame in kwestie!
klopt, ik geloof dat zij het leuker vond om mij te verwennen dan andersom... mij hoorde ze niet klagen hoorquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:24 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ach, ieder mens heeft weer andere triggers natuurlijk, dat houdt het ook wel zo spannend!
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:24 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ach, ieder mens heeft weer andere triggers natuurlijk, dat houdt het ook wel zo spannend!
looooolquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
ook leuk. doe je iets waarvan een ex helemaal gek werd en dan krijg je te horen.. waar ben je eigenlijk mee bezig?
Ik vind het ook fijn om mijn vriend te verwennen als hij zijn best heeft gedaan!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
klopt, ik geloof dat zij het leuker vond om mij te verwennen dan andersom... mij hoorde ze niet klagen hoor
Lang leve het individu!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
ook leuk. doe je iets waarvan een ex helemaal gek werd en dan krijg je te horen.. waar ben je eigenlijk mee bezig?
ALS hij zijn best heeft gedaan.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:28 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ik vind het ook fijn om mijn vriend te verwennen als hij zijn best heeft gedaan!
Ik weet wel leukere plekjes waar hij me mag masseren en daar horen geen voeten bijquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:10 schreef DrsPoema het volgende:
Nou wordt ik nieuwsgierigquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:31 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ik weet wel leukere plekjes waar hij me mag masseren en daar horen geen voeten bij
Welke SC's volg je nog meer dan?quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:32 schreef Edwinuss het volgende:
dit is echt mijn favo SC op dit moment
TVP dus
je kan er ook echt niet tegen bij je voeten?quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:31 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ik weet wel leukere plekjes waar hij me mag masseren en daar horen geen voeten bij
die van GC heel erg veel..quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Welke SC's volg je nog meer dan?
Nieuw? Valt toch wel mee?quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
die van GC heel erg veel..
Maar misschien omdat dit nieuw is ?
Ik kan er wel tegen maar als ik geil ben moet hij toch iets meer naar het midden van het lichaam gaanquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:34 schreef rival het volgende:
[..]
je kan er ook echt niet tegen bij je voeten?
nieuw voor mij danquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nieuw? Valt toch wel mee?
Zelf zit ik hier al een half jaartjeen het bevalt nog altijd
![]()
Ja hehe...quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:38 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ik kan er wel tegen maar als ik geil ben moet hij toch iets meer naar het midden van het lichaam gaan
ik masseer dan ook je voeten wanneer je nog niet geil bentquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:38 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ik kan er wel tegen maar als ik geil ben moet hij toch iets meer naar het midden van het lichaam gaan
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:40 schreef excited het volgende:
[..]
Ja hehe...
Als hij bij mij op knappen staat, heb ik ook liever dat mijn vriendin niet bij m'n nek blijft
Een lekkere voetmassage hoort gewoon bij het voorspel, en kan hij zelfs nog op een terrasje doen zonder dat mensen raar naar ons gaan kijken!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:31 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ik ben altijd geil dus heb daar geen voetmassage voor nodig, maar... bedankt voor het aanbodquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:41 schreef rival het volgende:
[..]
ik masseer dan ook je voeten wanneer je nog niet geil bent
als je al helemaal geil bent kan het echte werk beginnen
Ho!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:44 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ik ben altijd geil dus heb daar geen voetmassage voor nodig, maar... bedankt voor het aanbod
Massage als voorspel ok, maar niet perse voetmassage, maar goed, is voor iedereen verschillend uiteraardquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:44 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Een lekkere voetmassage hoort gewoon bij het voorspel, en kan hij zelfs nog op een terrasje doen zonder dat mensen raar naar ons gaan kijken!
Ook als je bij je baas op kantoor moet komen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:44 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ik ben altijd geil dus heb daar geen voetmassage voor nodig, maar... bedankt voor het aanbod
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:44 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Een lekkere voetmassage hoort gewoon bij het voorspel, en kan hij zelfs nog op een terrasje doen zonder dat mensen raar naar ons gaan kijken!
Ligt eraan welke baas het isquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:47 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ook als je bij je baas op kantoor moet komen?
jullie denken dat alles een aanbieding isquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:44 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
ik ookquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
als hij op een terras aan je voeten gaat zitten kijkt minstens 1 iemand je raar aan, ik namelijk
Haha, omdat je het nu weet ja, maar het is minder aanstootgeven dan elkaar daar af te gaan lebberen, dat zie je ook wel eens!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
als hij op een terras aan je voeten gaat zitten kijkt minstens 1 iemand je raar aan, ik namelijk
Gegeven de gemiddelde man hebben ze dan vaker gelijk dan ongelijkquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
jullie denken dat alles een aanbieding is
Die waar je het zo goed mee kunt vinden natuurlijk!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:48 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ligt eraan welke baas het is
niet omdat ik het nu weet. maar ik zie het even voor me. ik zit op terras. naast me neemt een kerel de voeten van zijn chick op schoot. trekt haar slipper uit en gaat ff lekker masseren.....quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:49 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Haha, omdat je het nu weet ja, maar het is minder aanstootgeven dan elkaar daar af te gaan lebberen, dat zie je ook wel eens!
we hebben er 1 gevonden!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:51 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Massage als voorspel.
Van m'n voeten moet 'ie afblijven, dat is GEEN, ik herhaal GEEN erogene zone.
Hoi Sadie!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:51 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Massage als voorspel.
Dat dusquote:
Het gebeurt natuurlijk wel een beetje onder het tafeltje natuurlijk, het moet er ook weer niet te dik bovenop liggen!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
niet omdat ik het nu weet. maar ik zie het even voor me. ik zit op terras. naast me neemt een kerel de voeten van zijn chick op schoot. trekt haar slipper uit en gaat ff lekker masseren.....
ieuwl bah
Opgezwollen voetjes moeten natuurlijk wel vaker gemasseerd worden.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:54 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
het moet er ook weer niet te dik bovenop liggen!
nee gewoon wachten tot je thuis bent poemie!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:54 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Het gebeurt natuurlijk wel een beetje onder het tafeltje natuurlijk, het moet er ook weer niet te dik bovenop liggen!
Als je de benen languit ziet liggen.. en z'n armen bewegen, weet ik al genoeg!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:54 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Het gebeurt natuurlijk wel een beetje onder het tafeltje natuurlijk, het moet er ook weer niet te dik bovenop liggen!
Dat sowieso, het is geen pretje om een hele dag op hoge hakken rond te lopen hoor!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Opgezwollen voetjes moeten natuurlijk wel vaker gemasseerd worden.
wij begrijpen elkaar!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je de benen languit ziet liggen.. en z'n armen bewegen, weet ik al genoeg!
Niet op het terras svp
Kijk, met jou kan ik pratenquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:51 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Massage als voorspel.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:00 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tsss, jullie doen net alsof we exhibitionisten zijn of zo, hoezo conservatief?
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:59 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Ik heb dan weer geen probleem met iemand's voeten gemasseerd zien worden.![]()
Overigens mag een voetmassage wel 'ns (vooral graag na weer een dag op hoge hakken lopen), maar ik word er niet nat van.
Ik heb geen problemen hier dus het zal wel aan jou liggen!quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:01 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Kijk, met jou kan ik praten![]()
Ligt het btw aan mij of is Fok! weer fokking traag?
Oh die, ach, als ik mijn ogen dichtdoe misschien welquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:51 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Die waar je het zo goed mee kunt vinden natuurlijk!
hier wordt ie ook al iets trager! en believe me dat ligt niet aan hier!quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:02 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen hier dus het zal wel aan jou liggen!
Het ligt er ook maar helemaal aan op welke manier natuurlijk, we doen dat heus niet uitgebreid hoor, jouw vriendin legt nooit eens haar benen bij je op schoot op een terrasje?quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:02 schreef rival het volgende:
[..]
nee dat doen we niet. maar voeten masseren op een terras (als ik het zie) vind ik niet kunnen. als jij dat conservatief vind prima.
[..]
owwwwww, we waren even bang dat je een schopper was
Ik vind het gewoon geen fris gezicht..quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:00 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tsss, jullie doen net alsof we exhibitionisten zijn of zo, hoezo conservatief?
Ik heb het nog nooit bij iemand gedaanquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:07 schreef DrsPoema het volgende:
jouw vriendin legt nooit eens haar benen bij je op schoot op een terrasje?
Phew, ligt het toch niet alleen aan mijquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:05 schreef rival het volgende:
[..]
hier wordt ie ook al iets trager! en believe me dat ligt niet aan hier!
Tja, met dat ik dat berichtje postte was het hier ook ineens weer traag!quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:05 schreef rival het volgende:
[..]
hier wordt ie ook al iets trager! en believe me dat ligt niet aan hier!
voel je niet zo aangevallenquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:07 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Het ligt er ook maar helemaal aan op welke manier natuurlijk, we doen dat heus niet uitgebreid hoor, jouw vriendin legt nooit eens haar benen bij je op schoot op een terrasje?
quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:08 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Phew, ligt het toch niet alleen aan mij
Ik heb geen zweetvoeten en ik heb er ook nog nooit nare opmerkingen of rare blikken om gehad, dus zo erg is het niet hoor!quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon geen fris gezicht..
Dan zie ik voor me, hoe zo'n meid al de hele dag op sportschoenen/slippers of wat dan ook heeft gelopen. Daardoor toch miss wel zweetvoeten heeft gekregen, of klam aanvoelen...En daar zit dan zo'n kerel aan... ieh.. !!
(en dan is dat miss niet het geval, maar dat weet je niet)
Jij sluit natuurlijk ook bij de eerste aanraking al half je ogen en bent vervolgens alleen nog maar gefocused op wat je lieve vriendje allemaal met jouw wreef uitspookt, dus dat je je omgeving dan nog maar half (op z'n hoogst) meekrijgt verbaast ongetwijfeld niemandquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:12 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ik heb geen zweetvoeten en ik heb er ook nog nooit nare opmerkingen of rare blikken om gehad, dus zo erg is het niet hoor!
Tja, op die manier is het niet erg smakelijk nee, maar ik ben geen eeltknobbelige tokkie en ga regelmatig maar een pedicure!quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:10 schreef rival het volgende:
[..]
voel je niet zo aangevallen
natuurlijk doet ze dat weleens.... maar je hebt van die tokkies die aan de tafel naast je hiermee bezig gaan.
dan zie je zo een voet maat 38 die al 3 uur in maat 36 rondloopt, kompleet met eelt, knobbels en hamertenen, en dan gaat die man daar ff lekker aan zitten en vlak daarna met zijn handen een garnituurtje naar binnen werken.
deze omschreven situatie bedoelen we meer als niet gewenst![]()
wat jij in dat hoekje van het terras stiekem onder tafel doet moet je zelf weten
Het gaat om het idee dat rondspookt in de kijkende-persoonquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:12 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ik heb geen zweetvoeten en ik heb er ook nog nooit nare opmerkingen of rare blikken om gehad, dus zo erg is het niet hoor!
Precies, zie postje hierboven!quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het gaat om het idee dat rondspookt in de kijkende-persoon
Maar jullie doen het blijkbaar op zo'n manier dat niemand er last van heeft
Ik zie het iddquote:
Slaat dat nou weer op??quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:11 schreef rival het volgende:
[..]
maar misschien wordt fok wel zo traag DOOR jou!![]()
Overzorgdequote:Op donderdag 17 januari 2008 12:21 schreef DrsPoema het volgende:
En als rondkijkend persoon stoor ik me meer aan overzorgde types met vieze zweetplekken in hun kleren, of luidruchtige mensen, bah!
Zo sexueel getint is het nou ook weer niet hoor op een terrasje, jeez zeg!quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij sluit natuurlijk ook bij de eerste aanraking al half je ogen en bent vervolgens alleen nog maar gefocused op wat je lieve vriendje allemaal met jouw wreef uitspookt, dus dat je je omgeving dan nog maar half (op z'n hoogst) meekrijgt verbaast ongetwijfeld niemand.
Ik bedoelde onverzorgde natuurlijk!quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Overzorgde
Jah die zijn ook ergOf van die domme dozen waar je het gesprek van meekrijgt wat echt nergens over gaat!
Maar toch blijft het terras in de zomer heerlijk om op te zitten
Nee man!! weet je hoe druk zo'n zwembad dan is!! al ben ik jaren niet meer geweest, kan ik het mij wel voorstellenquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:26 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ik bedoelde onverzorgde natuurlijk!Ja, vreselijk of van die lallende tokkies, waar iedereen wel geergerd naar kijkt!
![]()
Tja, als het zonnetje schijnt is dat de beste plek om te zijn op het zwembad na!![]()
![]()
Poemie poemie, waar ben je aan begonnen...quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:24 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Zo sexueel getint is het nou ook weer niet hoor op een terrasje, jeez zeg!
quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:26 schreef DrsPoema het volgende:
Tja, als het zonnetje schijnt is dat de beste plek om te zijn op het zwembad na!![]()
![]()
Tja, het is wel druk meestal ja, maar daar stoor ik me niet zo aan dan, wij gaan trouwens meestal naar een natuurzwembad, een grote vijver met strandjes en grote ligweiden, dus daar valt het nog wel mee als je wat verder van het water gaat liggen!quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee man!! weet je hoe druk zo'n zwembad dan is!! al ben ik jaren niet meer geweest, kan ik het mij wel voorstellen
Dan maar gewoon je eigen stekkie op het terras, waar je geen beuken van anderen krijgt
Tja, ik durf al bijna niks meer te zeggen hierquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:28 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Poemie poemie, waar ben je aan begonnen...
Als je hier weggaat.. vallen we je nog meer lastig in je foboquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:34 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tja, ik durf al bijna niks meer te zeggen hier
Dan geef ik jullie gewoon aan en krijgen jullie een ban!quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je hier weggaat.. vallen we je nog meer lastig in je fobo
Kan me voorstellen... zolang jij er lol aan hebt en je er niemand kwaad mee doet ga je maar lekker je gang hoor, gelijk heb je!quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:34 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tja, ik durf al bijna niks meer te zeggen hier
Ik heb de gelegenheid om tegelijkertijd ontopic te zijn en jou te plagen, hoe kan ik dat nou weerstaan?quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:24 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Zo sexueel getint is het nou ook weer niet hoor op een terrasje, jeez zeg!
Tja, ik kan er ook niks aan doen dat ik om zoiets onbeduidends in de verdediging moet, misschien kunnen we het in het vervolg maar beter weer over auto's hebben of zo!quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:35 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Damn, hoelang kunnen jullie doorgaan met gezeik om niks.
"Bah Poemie, zoiets doe je toch niet?"
"Van die vieze, eeltige, zwetende voeten, en hij kwijlend masseren"
"'Nee, jij bent vast wel netjes, als jullie het zo doen is het niet erg"
Krabbel krabbel.
Zeurkousquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:35 schreef Sexy_Sadie het volgende:
ratel.. de ratel..
Plagen is niet lief!quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb de gelegenheid om tegelijkertijd ontopic te zijn en jou te plagen, hoe kan ik dat nou weerstaan?.
Oh nee he, doe dan maar over voetbalquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:38 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tja, ik kan er ook niks aan doen dat ik om zoiets onbeduidends in de verdediging moet, misschien kunnen we het in het vervolg maar beter weer over auto's hebben of zo!
Thanks!quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:36 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Kan me voorstellen... zolang jij er lol aan hebt en je er niemand kwaad mee doet ga je maar lekker je gang hoor, gelijk heb je!
Ja, en dan kan de naam van de SC ook meteen veranderd worden!quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:41 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Oh nee he, doe dan maar over voetbal![]()
quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:35 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Damn, hoelang kunnen jullie doorgaan met gezeik om niks.
sorry hoor dames maar het is als volgt. zij zegt wat ze doet. ik en girlie zeggen hierover wat WIJ er van vinden.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:38 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tja, ik kan er ook niks aan doen dat ik om zoiets onbeduidends in de verdediging moet, misschien kunnen we het in het vervolg maar beter weer over auto's hebben of zo!
quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:45 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Maar niet als iedereen het op een persoon gemunt heeft!
Tuurlijk, geef Sadie de schuldquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:46 schreef rival het volgende:![]()
[..]
weet je eens hoe ik me voel als sadie binnen komt wandelen
Als die ene persoon eerder heeft lopen dreigen om pakken rammel uit te delen, komt het natuurlijk niet geheel uit onverwachte hoek.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:45 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Maar niet als iedereen het op een persoon gemunt heeft!
quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:47 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Tuurlijk, geef Sadie de schuld
Natuurlijk mag jij je mening uiten, daar is helemaal niks mis mee, maar ik moest wel in de verdediging omdat er anders een verkeerd beeld van me ontstaat, en dat is het laatste wat ik erover zeg!quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:45 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
sorry hoor dames maar het is als volgt. zij zegt wat ze doet. ik en girlie zeggen hierover wat WIJ er van vinden.
dat is onze mening. die mogen wij uiten.
je hoeft dan toch niet in de verdediging? maar jij komt steeds met argumenten waarom we het wel oke zouden moeten vinden. dan komen wij weer terug met argumenten.
it takes 2 to tango en in dit geval zelfs 3
Wil je een hoek soms?quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als die ene persoon eerder heeft lopen dreigen om pakken rammel uit te delen, komt het natuurlijk niet geheel uit onverwachte hoek.
Ow dat zou niet het geval zijn geweest hoorquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:51 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Natuurlijk mag jij je mening uiten, daar is helemaal niks mis mee, maar ik moest wel in de verdediging omdat er anders een verkeerd beeld van me ontstaat, en dat is het laatste wat ik erover zeg!![]()
Gelukkig!quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow dat zou niet het geval zijn geweest hoor
Een hoek? Hoezo? Wil jij een onopvallende voetmassage?quote:
Daar zeg ik geen nee tegen!quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een hoek? Hoezo? Wil jij een onopvallende voetmassage?.
Het ging mij meer hierom.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:45 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
sorry hoor dames maar het is als volgt. zij zegt wat ze doet. ik en girlie zeggen hierover wat WIJ er van vinden.
dat is onze mening. die mogen wij uiten.
je hoeft dan toch niet in de verdediging? maar jij komt steeds met argumenten waarom we het wel oke zouden moeten vinden. dan komen wij weer terug met argumenten.
it takes 2 to tango en in dit geval zelfs 3
enquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:02 schreef rival het volgende:
[..]
nee dat doen we niet. maar voeten masseren op een terras (als ik het zie) vind ik niet kunnen. als jij dat conservatief vind prima.
Naar:quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
niet omdat ik het nu weet. maar ik zie het even voor me. ik zit op terras. naast me neemt een kerel de voeten van zijn chick op schoot. trekt haar slipper uit en gaat ff lekker masseren.....
ieuwl bah
Dat noem ik krabbel krabbel.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:02 schreef rival het volgende:
deze omschreven situatie bedoelen we meer als niet gewenst![]()
wat jij in dat hoekje van het terras stiekem onder tafel doet moet je zelf weten
Nee, in het geheel niet. Ik ben zelfs stikdruk.quote:
Afgeleidt worden door die klasgenoot van mij.. die de hele tijd tegen me aan zit te lullen en ik overal dus maar half de aandacht op hebquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:24 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nee, in het geheel niet. Ik ben zelfs stikdruk.
En wat is jouw excuus voor na een half jaar nog steeds m'n naam fout schrijven?
quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:21 schreef Cuegirllie het volgende:
aha dat
ik heb t niet zo met servers
ik krijg salarisverhoging per behaald microsoft examen dus makkelijke keuzequote:Op donderdag 17 januari 2008 15:30 schreef Cuegirllie het volgende:
haha.. gaat om het idee waar je naartoe gaat
Nu pas?quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:48 schreef Cuegirllie het volgende:
Blijkbaar niet![]()
Wij vallen nu onder: "een bepaald slag volk "
outkasts zijn we gewordenquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:48 schreef Cuegirllie het volgende:
Blijkbaar niet![]()
Wij vallen nu onder: "een bepaald slag volk "
And proud of itquote:
Trouwens Dertien begint zowaar op een goed boek te lijkenquote:
Ja, is het wat? Hoever ben je?quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Trouwens Dertien begint zowaar op een goed boek te lijken
Eerste 50 bladzijde vind ik altijd het zwaarste van een boek. Maar ik lees er vrij aardig doorheen. Het is lekker geschrevenquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:53 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ja, is het wat? Hoever ben je?
Ik zal 'm op m'n lijstje zetten.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Eerste 50 bladzijde vind ik altijd het zwaarste van een boek. Maar ik lees er vrij aardig doorheen. Het is lekker geschreven
dan ben je goed bezig!quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:08 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Ik vind het nog steeds zo kleurloos hier.
Die van mij zijn roze.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:09 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
dan ben je goed bezig!
Ik heb mijn eigen posts groen, dus het lijkt nog ergens op
ik ben 18 en word Maandag 19. Ze is nu een halfjaar 19.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:33 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Hoe oud zijn jij en je vriendin, Edwinuss?
Zeker doen, ga vanavond wel weer een keertje verder. Het kon wel eens laat gaan worden vanavondquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:02 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik zal 'm op m'n lijstje zetten.
Hm. Ok.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:36 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ik ben 18 en word Maandag 19. Ze is nu een halfjaar 19.
Ik woon op kamers en zij woont nog thuis.
Nou, zeg 'ns jongen: wat wil je graag vertellen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeker doen, ga vanavond wel weer een keertje verder. Het kon wel eens laat gaan worden vanavond
Ik zal je niet uitlachen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou niets, dat ik hard aan de studie ben
In plaats van je er zo over op te winden, kan je er ook mee leren leven dat jouw vriendin het niet 100% voor het zeggen heeft in haar leven zolang ze thuis woont.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:54 schreef Edwinuss het volgende:
strontziek word ik van die moeders.
nouja. Het is tegelijk ook mijn ex. En het is altijd al zo geweest dat ze nooit savonds weg mocht. Het meisje is 19 jaar.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:59 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
In plaats van je er zo over op te winden, kan je er ook mee leren leven dat jouw vriendin het niet 100% voor het zeggen heeft in haar leven zolang ze thuis woont.
Ik snap niet wat je nou precies wilt zeggen, maareh... Je noemt je half jaar oudere vriendin 'het meisje'?quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
nouja. Het is tegelijk ook mijn ex. En het is altijd al zo geweest dat ze nooit savonds weg mocht. Het meisje is 19 jaar.
ja, dat bedoel ik :pquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:31 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je nou precies wilt zeggen, maareh... Je noemt je half jaar oudere vriendin 'het meisje'?
Goeieavond heren!
Ah, vandaar dat zoveel mannen het nooit willen doen. Stel je voor dat je d'r ook nog moet palen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:21 schreef Edwinuss het volgende:
ow, en masseren loopt toch altijd op geneuk uit
Ik denk dat het eerder de mannen zijn die zo belabberd zijn in masseren dat ze denken dat ze daarna nooit meer mogen. Zie ook stijldansenquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:27 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat zoveel mannen het nooit willen doen. Stel je voor dat je d'r ook nog moet palen.
Neh, onderzoek wijst anders uit.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder de mannen zijn die zo belabberd zijn in masseren dat ze denken dat ze daarna nooit meer mogen. Zie ook stijldansen.
Voldoende mannen zijn ook aanzienlijk belazerder in stijldansen dan hun partner graag zou willenquote:
Maar dat komt omdat er te weinig homo-paren zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Voldoende mannen zijn ook aanzienlijk belazerder in stijldansen dan hun partner graag zou willen.
Spreek voor jezelf, maat.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:29 schreef Litpho het volgende:
Ik denk dat het eerder de mannen zijn die zo belabberd zijn in masseren dat ze denken dat ze daarna nooit meer mogen.
Dus jij bent er zo eentje die het niet doet maar wel kan?quote:
Hij zegt toch: ik denkquote:
Ik vind het super om mijn vriendin te masseren, ik heb zelfs 6 verschillende geuren massage olie. Ik kan uren naar dat "gekreun" luisteren van haar als ik der masseer.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:27 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat zoveel mannen het nooit willen doen. Stel je voor dat je d'r ook nog moet palen.
Ik heb het inderdaad al een tijdje niet meer gedaan, maar daarvoor heb ik nooit klachten gehad over mijn massagetechniekenquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:46 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dus jij bent er zo eentje die het niet doet maar wel kan?
Je kan er uren naar luistern, maar naar 10 minuten bezig zijn.. heb je het wel gehadquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik vind het super om mijn vriendin te masseren, ik heb zelfs 6 verschillende geuren massage olie. Ik kan uren naar dat "gekreun" luisteren van haar als ik der masseer.
Waarom voelde je dan aangesproken door wat Litpho zei?quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:48 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik heb het inderdaad al een tijdje niet meer gedaan, maar daarvoor heb ik nooit klachten gehad over mijn massagetechnieken
haha, 10 minuten is wel heel kort. Het ligt meestal rond de 20/30 min. En dan hou ik het nog lang vol denk ik..quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je kan er uren naar luistern, maar naar 10 minuten bezig zijn.. heb je het wel gehad
Ergens tegenin gaan wil niet automatisch betekenen dat men zich aangesproken voelt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:50 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Waarom voelde je dan aangesproken door wat Litpho zei?
NanKing!quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:53 schreef NanKing het volgende:
Masseren en gemasseerd worden.
Hoi trouwens.
Als ik om 10 uur onder wol kruip ben ik rond 2 uur klaarquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
haha, 10 minuten is wel heel kort. Het ligt meestal rond de 20/30 min. En dan hou ik het nog lang vol denk ik..
Heul niet generaliserend: het ging om mannen die niet willen masseren. Selecte groep dus. En jij voelde je daar door aangesproken.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:53 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ergens tegenin gaan wil niet automatisch betekenen dat men zich aangesproken voelt.
Mijn client voelde zich benadeelt door enkele generaliserende uitspraken van de beklaagde die mogelijkerwijs uit de context getrokken zouden kunnen worden en daarmee mijn client in discrediet kunnen brengen.
Aldus mijn client, Echnadarr.
Sadiequote:Op donderdag 17 januari 2008 22:58 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
NanKing!Staat je goed, dat kleurtje.
Ok, wie kunnen we nog meer met een tactische opmerking uit zijn tent lokkenquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:59 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Ga maar snel slapen, voordat je jezelf nog meer verraadt.![]()
Zo klinkt het dus wel.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:59 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Als ik om 10 uur onder wol kruip ben ik rond 2 uur klaar(nee niet solo
)
Je bent te vroeg gekomen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:00 schreef Bob-B het volgende:
Trouwens, S_S, hierbij meld ik me [ afbeelding ]
Probeer excited maar. Dan komt 'ie misschien een keertje verder dan 'ik verveel me' '*insert random groet*' of 'wat is het hier stil/druk!quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ok, wie kunnen we nog meer met een tactische opmerking uit zijn tent lokken.
Ik kom zelden te vroegquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:02 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Zo klinkt het dus wel.
[..]
Je bent te vroeg gekomen.
Ja, wie weet... Misschien lukt het welquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:03 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Probeer excited maar. Dan komt 'ie misschien een keertje verder dan 'ik verveel me' '*insert random groet*' of 'wat is het hier stil/druk!'.
Krijgt Bob nog wel bonuspunten voor mooi in de houding staan?quote:
Ach, het is heel normaal hoor. Hoef je je niet voor te schamen.quote:
Goedquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:03 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Hoe bevalt het, die knopjes terug?
Ja, flauwe humor FTWquote:
+1 moderatie?quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Krijgt Bob nog wel bonuspunten voor mooi in de houding staan?
Mooi.quote:
quote:Ja, flauwe humor FTW.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:05 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ach, het is heel normaal hoor. Hoef je je niet voor te schamen.
That makes 2 of usquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:06 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Mooi.Ik had niet verwacht dat ik je zo snel na onze 'kennismaking' blauw zou zien.
![]()
Het achtervolgt me nu alquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:11 schreef NanKing het volgende:
Behalve 'hoi, het is stil hier, doei, te snel komen, etc'.
Nou duh, SEX natuurlijk. En het dagelijks leven van mensen die hier iets kwijt moeten.quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:11 schreef NanKing het volgende:
[..]
That makes 2 of us.
Maar goed back ontopic wat is het topic eik, is er ooit wel eens een onderwerp? Gaat het hier eik weleens ergens over?
Behalve 'hoi, het is stil hier, doei, te snel komen, etc'.
Sorry.quote:
Is het dood, nu?quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:19 schreef NanKing het volgende:
Dit topic was in mijn tijd () nog dooier dan nu
.
Ah, hetzelfde dus.quote:Af en toe een 'oeh ik ben zo geil maar ik zie mijn vrouwtje 3 dagen niet'![]()
![]()
.
Die heb ik naar TRU gejaagd.quote:Wat is er trouwens ooit gebeurt met Darkwolf?.
Ja, dus?quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:19 schreef NanKing het volgende:
De OP lezen is voor mietjes trouwens.
Ja. Oeps. Hij vond het niet leuk dat ik het niet leuk vond dat 'ie altijd over paarden begon.quote:
Moet je even in de slotjeslijst kijken, dan zie je dat meteen.quote:5 á 6 topics per week is toch wel een stuk meer dan ik had gedacht, doen jullie goed.
Nee, dat vond ik ook niet leukquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:30 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ja. Oeps. Hij vond het niet leuk dat ik het niet leuk vond dat 'ie altijd over paarden begon.
Bikkelsquote:Moet je even in de slotjeslijst kijken, dan zie je dat meteen.Maar dat is nu eigenlijk dit jaar. Daarvoor was het een tijdje erg stil, in de zomer hebben we een keertje een stuk of 6 topics op een dag volgeluld.
masserenquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:21 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Masseer dan eerst de rest van het lichaam waardoor ze ontspannen wordt. (Als ik dat doe bij mijn vriendin kan ik haar voetten daarna gewoon met gemak masseren)
Niemand hier, geloof ik.quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee, dat vond ik ook niet leuk.
Echt wel.quote:Bikkels.
Yup, momentje, wacht op het envelopje.quote:heb je trouwens geen msn![]()
Doe samen een cursusje erotisch masseren oid als je er geen reet van kuntquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:35 schreef excited het volgende:
Dat masseren is wel heel erg in.. Hmmm.. * excited heeft stof tot nadenken
Da's een goed idee.. Zal eens informeren of er iets in de buurt hier isquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:37 schreef NanKing het volgende:
[..]
Doe samen een cursusje erotisch masseren oid als je er geen reet van kunt.
uhuh..quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:40 schreef NanKing het volgende:
Je bent een Rotterdammert 14.gif.
Ah! Vandaar!quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:43 schreef NanKing het volgende:
Ik ook vandaar dat ik zo enthousiast reageerde.
14.gif isquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:45 schreef excited het volgende:
[..]
Ah! Vandaar!
Sorry, maar ik ken de 14.gif smilie niet
Vooroordelen S_S??quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:49 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Rotterdam.Rotterdammers.
En nu doe ik nog speciaal voor NanKing lief.
Nee.quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:56 schreef excited het volgende:
Wil je er over praten?
Mooi zo.. Had er eelijk gezegd geen zin in ookquote:
Oh wee als je verder dan dit durft te gaanquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:49 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Rotterdam.Rotterdammers.
En nu doe ik nog speciaal voor NanKing lief.
Als de tijd rijp is.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:03 schreef Edwinuss het volgende:
moeten jullie lieve mensen niet op bed?
Trustenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:01 schreef excited het volgende:
[..]
Mooi zo.. Had er eelijk gezegd geen zin in ook
Ik ga lekker slapen.. tot morgen allemaal!
Bijna. Ik ben even met NanKing aan het cammen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:03 schreef Edwinuss het volgende:
moeten jullie lieve mensen niet op bed?
Geillerdquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:12 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Bijna. Ik ben even met NanKing aan het cammen.
Hoezo?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:14 schreef Edwinuss het volgende:
rare mensen!
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oh wee als je verder dan dit durft te gaan
Nou vooruit dan maarquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ik heb soms wel eens een uitspatting, het spijt me.
owja, maar ik wou graag laten zien hoe vet ik het vindt dat je het niet erg vond.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:25 schreef NanKing het volgende:
Zo ontgeilend een gozer...een rappert....
Je hebt een knopje om daar iets tegen te doen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:21 schreef NanKing het volgende:
Nu wordt het eng.
Pressing buttonsquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:26 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Je hebt een knopje om daar iets tegen te doen.
Nee, niet dat knopje!
Tegen zulke verschrikkelijke plaatjes mag je altijd optreden hoor.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:27 schreef NanKing het volgende:
[..]
Pressing buttons.
Maar nee ik doe mijn knopjes niet aanraken buiten mijn eigen forum.
Ik ben ook veul te lief.
Newbiemod!quote:
Nee, daar doen we niet aan.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:35 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Alleen geile modjes!
Trusten allemaal!
Ik kom af en toe al in het Singlestopic als vrijstaat voor blauwtjesquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:30 schreef Sexy_Sadie het volgende:
* Sexy_Sadie stopt hier voordat ze van deze SC een vrijstaat voor blauwtjes maakt
Ha! Daar ben ik ook lid vanquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kom af en toe al in het Singlestopic als vrijstaat voor blauwtjes.
Ik heb een ps2quote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:16 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
SKATE MAN! op een xbox 360 en een 40 inch lcd full HD scherm![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:16 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
SKATE MAN! op een xbox 360 en een 40 inch lcd full HD scherm![]()
Doe mij maar een lekker glaasje wijn!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:50 schreef rival het volgende:
en goedemorgen enzo!
gaan we ff lekker biertje zuipen!
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:22 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Doe mij maar een lekker glaasje wijn!
die heeft nog een hele dag geprobeerd ons te overtuigen dat wat hij deed normaal isquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:30 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Ja. Oeps. Hij vond het niet leuk dat ik het niet leuk vond dat 'ie altijd over paarden begon.
Dank je!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:26 schreef rival het volgende:
[..]
*schenkt overheerlijk glaasje wijn in voor poemie*
proost! op weg naar een goed en geil weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |