Sadiequote:Op donderdag 17 januari 2008 22:58 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
NanKing!Staat je goed, dat kleurtje.
Ok, wie kunnen we nog meer met een tactische opmerking uit zijn tent lokkenquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:59 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Ga maar snel slapen, voordat je jezelf nog meer verraadt.![]()
Zo klinkt het dus wel.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:59 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Als ik om 10 uur onder wol kruip ben ik rond 2 uur klaar(nee niet solo
)
Je bent te vroeg gekomen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:00 schreef Bob-B het volgende:
Trouwens, S_S, hierbij meld ik me [ afbeelding ]
Probeer excited maar. Dan komt 'ie misschien een keertje verder dan 'ik verveel me' '*insert random groet*' of 'wat is het hier stil/druk!quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ok, wie kunnen we nog meer met een tactische opmerking uit zijn tent lokken.
Ik kom zelden te vroegquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:02 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Zo klinkt het dus wel.
[..]
Je bent te vroeg gekomen.
Ja, wie weet... Misschien lukt het welquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:03 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Probeer excited maar. Dan komt 'ie misschien een keertje verder dan 'ik verveel me' '*insert random groet*' of 'wat is het hier stil/druk!'.
Krijgt Bob nog wel bonuspunten voor mooi in de houding staan?quote:
Ach, het is heel normaal hoor. Hoef je je niet voor te schamen.quote:
Goedquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:03 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Hoe bevalt het, die knopjes terug?
Ja, flauwe humor FTWquote:
+1 moderatie?quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Krijgt Bob nog wel bonuspunten voor mooi in de houding staan?
Mooi.quote:
quote:Ja, flauwe humor FTW.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:05 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ach, het is heel normaal hoor. Hoef je je niet voor te schamen.
That makes 2 of usquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:06 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Mooi.Ik had niet verwacht dat ik je zo snel na onze 'kennismaking' blauw zou zien.
![]()
Het achtervolgt me nu alquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:11 schreef NanKing het volgende:
Behalve 'hoi, het is stil hier, doei, te snel komen, etc'.
Nou duh, SEX natuurlijk. En het dagelijks leven van mensen die hier iets kwijt moeten.quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:11 schreef NanKing het volgende:
[..]
That makes 2 of us.
Maar goed back ontopic wat is het topic eik, is er ooit wel eens een onderwerp? Gaat het hier eik weleens ergens over?
Behalve 'hoi, het is stil hier, doei, te snel komen, etc'.
Sorry.quote:
Is het dood, nu?quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:19 schreef NanKing het volgende:
Dit topic was in mijn tijd () nog dooier dan nu
.
Ah, hetzelfde dus.quote:Af en toe een 'oeh ik ben zo geil maar ik zie mijn vrouwtje 3 dagen niet'![]()
![]()
.
Die heb ik naar TRU gejaagd.quote:Wat is er trouwens ooit gebeurt met Darkwolf?.
Ja, dus?quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:19 schreef NanKing het volgende:
De OP lezen is voor mietjes trouwens.
Ja. Oeps. Hij vond het niet leuk dat ik het niet leuk vond dat 'ie altijd over paarden begon.quote:
Moet je even in de slotjeslijst kijken, dan zie je dat meteen.quote:5 á 6 topics per week is toch wel een stuk meer dan ik had gedacht, doen jullie goed.
Nee, dat vond ik ook niet leukquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:30 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ja. Oeps. Hij vond het niet leuk dat ik het niet leuk vond dat 'ie altijd over paarden begon.
Bikkelsquote:Moet je even in de slotjeslijst kijken, dan zie je dat meteen.Maar dat is nu eigenlijk dit jaar. Daarvoor was het een tijdje erg stil, in de zomer hebben we een keertje een stuk of 6 topics op een dag volgeluld.
masserenquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:21 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Masseer dan eerst de rest van het lichaam waardoor ze ontspannen wordt. (Als ik dat doe bij mijn vriendin kan ik haar voetten daarna gewoon met gemak masseren)
Niemand hier, geloof ik.quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee, dat vond ik ook niet leuk.
Echt wel.quote:Bikkels.
Yup, momentje, wacht op het envelopje.quote:heb je trouwens geen msn![]()
Doe samen een cursusje erotisch masseren oid als je er geen reet van kuntquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:35 schreef excited het volgende:
Dat masseren is wel heel erg in.. Hmmm.. * excited heeft stof tot nadenken
Da's een goed idee.. Zal eens informeren of er iets in de buurt hier isquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:37 schreef NanKing het volgende:
[..]
Doe samen een cursusje erotisch masseren oid als je er geen reet van kunt.
uhuh..quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:40 schreef NanKing het volgende:
Je bent een Rotterdammert 14.gif.
Ah! Vandaar!quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:43 schreef NanKing het volgende:
Ik ook vandaar dat ik zo enthousiast reageerde.
14.gif isquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:45 schreef excited het volgende:
[..]
Ah! Vandaar!
Sorry, maar ik ken de 14.gif smilie niet
Vooroordelen S_S??quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:49 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Rotterdam.Rotterdammers.
En nu doe ik nog speciaal voor NanKing lief.
Nee.quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:56 schreef excited het volgende:
Wil je er over praten?
Mooi zo.. Had er eelijk gezegd geen zin in ookquote:
Oh wee als je verder dan dit durft te gaanquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:49 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Rotterdam.Rotterdammers.
En nu doe ik nog speciaal voor NanKing lief.
Als de tijd rijp is.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:03 schreef Edwinuss het volgende:
moeten jullie lieve mensen niet op bed?
Trustenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:01 schreef excited het volgende:
[..]
Mooi zo.. Had er eelijk gezegd geen zin in ook
Ik ga lekker slapen.. tot morgen allemaal!
Bijna. Ik ben even met NanKing aan het cammen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:03 schreef Edwinuss het volgende:
moeten jullie lieve mensen niet op bed?
Geillerdquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:12 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Bijna. Ik ben even met NanKing aan het cammen.
Hoezo?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:14 schreef Edwinuss het volgende:
rare mensen!
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oh wee als je verder dan dit durft te gaan
Nou vooruit dan maarquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ik heb soms wel eens een uitspatting, het spijt me.
owja, maar ik wou graag laten zien hoe vet ik het vindt dat je het niet erg vond.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:25 schreef NanKing het volgende:
Zo ontgeilend een gozer...een rappert....
Je hebt een knopje om daar iets tegen te doen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:21 schreef NanKing het volgende:
Nu wordt het eng.
Pressing buttonsquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:26 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Je hebt een knopje om daar iets tegen te doen.
Nee, niet dat knopje!
Tegen zulke verschrikkelijke plaatjes mag je altijd optreden hoor.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:27 schreef NanKing het volgende:
[..]
Pressing buttons.
Maar nee ik doe mijn knopjes niet aanraken buiten mijn eigen forum.
Ik ben ook veul te lief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |