haha, 10 minuten is wel heel kort. Het ligt meestal rond de 20/30 min. En dan hou ik het nog lang vol denk ik..quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je kan er uren naar luistern, maar naar 10 minuten bezig zijn.. heb je het wel gehad
Ergens tegenin gaan wil niet automatisch betekenen dat men zich aangesproken voelt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:50 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Waarom voelde je dan aangesproken door wat Litpho zei?
NanKing!quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:53 schreef NanKing het volgende:
Masseren en gemasseerd worden.
Hoi trouwens.
Als ik om 10 uur onder wol kruip ben ik rond 2 uur klaarquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
haha, 10 minuten is wel heel kort. Het ligt meestal rond de 20/30 min. En dan hou ik het nog lang vol denk ik..
Heul niet generaliserend: het ging om mannen die niet willen masseren. Selecte groep dus. En jij voelde je daar door aangesproken.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:53 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ergens tegenin gaan wil niet automatisch betekenen dat men zich aangesproken voelt.
Mijn client voelde zich benadeelt door enkele generaliserende uitspraken van de beklaagde die mogelijkerwijs uit de context getrokken zouden kunnen worden en daarmee mijn client in discrediet kunnen brengen.
Aldus mijn client, Echnadarr.
Sadiequote:Op donderdag 17 januari 2008 22:58 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
NanKing!Staat je goed, dat kleurtje.
Ok, wie kunnen we nog meer met een tactische opmerking uit zijn tent lokkenquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:59 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Ga maar snel slapen, voordat je jezelf nog meer verraadt.![]()
Zo klinkt het dus wel.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:59 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Als ik om 10 uur onder wol kruip ben ik rond 2 uur klaar(nee niet solo
)
Je bent te vroeg gekomen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:00 schreef Bob-B het volgende:
Trouwens, S_S, hierbij meld ik me [ afbeelding ]
Probeer excited maar. Dan komt 'ie misschien een keertje verder dan 'ik verveel me' '*insert random groet*' of 'wat is het hier stil/druk!quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ok, wie kunnen we nog meer met een tactische opmerking uit zijn tent lokken.
Ik kom zelden te vroegquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:02 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Zo klinkt het dus wel.
[..]
Je bent te vroeg gekomen.
Ja, wie weet... Misschien lukt het welquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:03 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Probeer excited maar. Dan komt 'ie misschien een keertje verder dan 'ik verveel me' '*insert random groet*' of 'wat is het hier stil/druk!'.
Krijgt Bob nog wel bonuspunten voor mooi in de houding staan?quote:
Ach, het is heel normaal hoor. Hoef je je niet voor te schamen.quote:
Goedquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:03 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Hoe bevalt het, die knopjes terug?
Ja, flauwe humor FTWquote:
+1 moderatie?quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Krijgt Bob nog wel bonuspunten voor mooi in de houding staan?
Mooi.quote:
quote:Ja, flauwe humor FTW.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |