quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:03 schreef excited het volgende:
Waarom heb ik nou nooit zulke vriendinnen gehad?
Ik zou ook met liefde een beetje masseren
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:03 schreef excited het volgende:
Waarom heb ik nou nooit zulke vriendinnen gehad?
Ik zou ook met liefde een beetje masseren
Strelen werkt bij mijn vriendin ook heel goed hoor!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]willen ze dat nooit?
Man.. heerlijk joh! Eerst een massage en dan (evt) verder..![]()
Zeker als het heerlijk is, ben je al nat, voordat je ook maar één zoen hebt uitgedeeld
Hihihihi.. dat kietelt! hihihiquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:10 schreef DrsPoema het volgende:
Ja hij mag beginnen met een lekkere voetmassage en dan langzaam naar boven werken!
Als hij het fout doe wel ja!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hihihihi.. dat kietelt! hihihi
Dat kan idd ook erg lekker zijnquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:10 schreef excited het volgende:
[..]
Strelen werkt bij mijn vriendin ook heel goed hoor!
Niemand heeft het nog geprobeerd bij mij.. weet ook niet of ik er wel voor geschikt voor ben.. want kietelen gebeurd al snelquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:10 schreef DrsPoema het volgende:
Ja hij mag beginnen met een lekkere voetmassage en dan langzaam naar boven werken!
Succes strakjes!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:11 schreef Spike1506 het volgende:
Over massage gesproken, heb vandaag me Durex play monster gekregen, vanavond eens uitproberen.
Bij aankoop van 200ml krijg je ook nog eens 2euro terug.
In je gezicht getrapt?quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
sommige vrouwen genieten van de voetmassage.. maar ik heb ook anders meegemaakt
Hier nog eenquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
Je wordt wel vanzelf goed in het ontwijken van schoppende benen, dat welquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk, als je mij in de stemming wilt brengen dan moet je daarmee beginnen!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
Hij moet ook niet zachtjes strelen natuurlijk, maar echt masseren, dat kietelt niet!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niemand heeft het nog geprobeerd bij mij.. weet ook niet of ik er wel voor geschikt voor ben.. want kietelen gebeurd al snel
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:16 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk, als je mij in de stemming wilt brengen dan moet je daarmee beginnen!
kom maar op danquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:16 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk, als je mij in de stemming wilt brengen dan moet je daarmee beginnen!
ach sommige meisjes geven je de kans daar niet eens voor want die vliegen door de kamer zodra ze aanraking voelen bij hun voetenquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:18 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Hij moet ook niet zachtjes strelen natuurlijk, maar echt masseren, dat kietelt niet!
Tja, ze weten dan niet wat ze missen!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
ach sommige meisjes geven je de kans daar niet eens voor want die vliegen door de kamer zodra ze aanraking voelen bij hun voeten
Masseer dan eerst de rest van het lichaam waardoor ze ontspannen wordt. (Als ik dat doe bij mijn vriendin kan ik haar voetten daarna gewoon met gemak masseren)quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
ach sommige meisjes geven je de kans daar niet eens voor want die vliegen door de kamer zodra ze aanraking voelen bij hun voeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |