Ho!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:44 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ik ben altijd geil dus heb daar geen voetmassage voor nodig, maar... bedankt voor het aanbod
Massage als voorspel ok, maar niet perse voetmassage, maar goed, is voor iedereen verschillend uiteraardquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:44 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Een lekkere voetmassage hoort gewoon bij het voorspel, en kan hij zelfs nog op een terrasje doen zonder dat mensen raar naar ons gaan kijken!
Ook als je bij je baas op kantoor moet komen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:44 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ik ben altijd geil dus heb daar geen voetmassage voor nodig, maar... bedankt voor het aanbod
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:44 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Een lekkere voetmassage hoort gewoon bij het voorspel, en kan hij zelfs nog op een terrasje doen zonder dat mensen raar naar ons gaan kijken!
Ligt eraan welke baas het isquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:47 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ook als je bij je baas op kantoor moet komen?
jullie denken dat alles een aanbieding isquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:44 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
ik ookquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
als hij op een terras aan je voeten gaat zitten kijkt minstens 1 iemand je raar aan, ik namelijk
Haha, omdat je het nu weet ja, maar het is minder aanstootgeven dan elkaar daar af te gaan lebberen, dat zie je ook wel eens!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
als hij op een terras aan je voeten gaat zitten kijkt minstens 1 iemand je raar aan, ik namelijk
Gegeven de gemiddelde man hebben ze dan vaker gelijk dan ongelijkquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
jullie denken dat alles een aanbieding is
Die waar je het zo goed mee kunt vinden natuurlijk!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:48 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ligt eraan welke baas het is
niet omdat ik het nu weet. maar ik zie het even voor me. ik zit op terras. naast me neemt een kerel de voeten van zijn chick op schoot. trekt haar slipper uit en gaat ff lekker masseren.....quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:49 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Haha, omdat je het nu weet ja, maar het is minder aanstootgeven dan elkaar daar af te gaan lebberen, dat zie je ook wel eens!
we hebben er 1 gevonden!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:51 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Massage als voorspel.
Van m'n voeten moet 'ie afblijven, dat is GEEN, ik herhaal GEEN erogene zone.
Hoi Sadie!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:51 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Massage als voorspel.
Dat dusquote:
Het gebeurt natuurlijk wel een beetje onder het tafeltje natuurlijk, het moet er ook weer niet te dik bovenop liggen!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
niet omdat ik het nu weet. maar ik zie het even voor me. ik zit op terras. naast me neemt een kerel de voeten van zijn chick op schoot. trekt haar slipper uit en gaat ff lekker masseren.....
ieuwl bah
Opgezwollen voetjes moeten natuurlijk wel vaker gemasseerd worden.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:54 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
het moet er ook weer niet te dik bovenop liggen!
nee gewoon wachten tot je thuis bent poemie!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:54 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Het gebeurt natuurlijk wel een beetje onder het tafeltje natuurlijk, het moet er ook weer niet te dik bovenop liggen!
Als je de benen languit ziet liggen.. en z'n armen bewegen, weet ik al genoeg!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:54 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Het gebeurt natuurlijk wel een beetje onder het tafeltje natuurlijk, het moet er ook weer niet te dik bovenop liggen!
Dat sowieso, het is geen pretje om een hele dag op hoge hakken rond te lopen hoor!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Opgezwollen voetjes moeten natuurlijk wel vaker gemasseerd worden.
wij begrijpen elkaar!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je de benen languit ziet liggen.. en z'n armen bewegen, weet ik al genoeg!
Niet op het terras svp
Kijk, met jou kan ik pratenquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:51 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Massage als voorspel.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:00 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tsss, jullie doen net alsof we exhibitionisten zijn of zo, hoezo conservatief?
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:59 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Ik heb dan weer geen probleem met iemand's voeten gemasseerd zien worden.![]()
Overigens mag een voetmassage wel 'ns (vooral graag na weer een dag op hoge hakken lopen), maar ik word er niet nat van.
Ik heb geen problemen hier dus het zal wel aan jou liggen!quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:01 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Kijk, met jou kan ik praten![]()
Ligt het btw aan mij of is Fok! weer fokking traag?
Oh die, ach, als ik mijn ogen dichtdoe misschien welquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:51 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Die waar je het zo goed mee kunt vinden natuurlijk!
hier wordt ie ook al iets trager! en believe me dat ligt niet aan hier!quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:02 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen hier dus het zal wel aan jou liggen!
Het ligt er ook maar helemaal aan op welke manier natuurlijk, we doen dat heus niet uitgebreid hoor, jouw vriendin legt nooit eens haar benen bij je op schoot op een terrasje?quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:02 schreef rival het volgende:
[..]
nee dat doen we niet. maar voeten masseren op een terras (als ik het zie) vind ik niet kunnen. als jij dat conservatief vind prima.
[..]
owwwwww, we waren even bang dat je een schopper was
Ik vind het gewoon geen fris gezicht..quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:00 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tsss, jullie doen net alsof we exhibitionisten zijn of zo, hoezo conservatief?
Ik heb het nog nooit bij iemand gedaanquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:07 schreef DrsPoema het volgende:
jouw vriendin legt nooit eens haar benen bij je op schoot op een terrasje?
Phew, ligt het toch niet alleen aan mijquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:05 schreef rival het volgende:
[..]
hier wordt ie ook al iets trager! en believe me dat ligt niet aan hier!
Tja, met dat ik dat berichtje postte was het hier ook ineens weer traag!quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:05 schreef rival het volgende:
[..]
hier wordt ie ook al iets trager! en believe me dat ligt niet aan hier!
voel je niet zo aangevallenquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:07 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Het ligt er ook maar helemaal aan op welke manier natuurlijk, we doen dat heus niet uitgebreid hoor, jouw vriendin legt nooit eens haar benen bij je op schoot op een terrasje?
quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:08 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Phew, ligt het toch niet alleen aan mij
Ik heb geen zweetvoeten en ik heb er ook nog nooit nare opmerkingen of rare blikken om gehad, dus zo erg is het niet hoor!quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon geen fris gezicht..
Dan zie ik voor me, hoe zo'n meid al de hele dag op sportschoenen/slippers of wat dan ook heeft gelopen. Daardoor toch miss wel zweetvoeten heeft gekregen, of klam aanvoelen...En daar zit dan zo'n kerel aan... ieh.. !!
(en dan is dat miss niet het geval, maar dat weet je niet)
Jij sluit natuurlijk ook bij de eerste aanraking al half je ogen en bent vervolgens alleen nog maar gefocused op wat je lieve vriendje allemaal met jouw wreef uitspookt, dus dat je je omgeving dan nog maar half (op z'n hoogst) meekrijgt verbaast ongetwijfeld niemandquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:12 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ik heb geen zweetvoeten en ik heb er ook nog nooit nare opmerkingen of rare blikken om gehad, dus zo erg is het niet hoor!
Tja, op die manier is het niet erg smakelijk nee, maar ik ben geen eeltknobbelige tokkie en ga regelmatig maar een pedicure!quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:10 schreef rival het volgende:
[..]
voel je niet zo aangevallen
natuurlijk doet ze dat weleens.... maar je hebt van die tokkies die aan de tafel naast je hiermee bezig gaan.
dan zie je zo een voet maat 38 die al 3 uur in maat 36 rondloopt, kompleet met eelt, knobbels en hamertenen, en dan gaat die man daar ff lekker aan zitten en vlak daarna met zijn handen een garnituurtje naar binnen werken.
deze omschreven situatie bedoelen we meer als niet gewenst![]()
wat jij in dat hoekje van het terras stiekem onder tafel doet moet je zelf weten
Het gaat om het idee dat rondspookt in de kijkende-persoonquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:12 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ik heb geen zweetvoeten en ik heb er ook nog nooit nare opmerkingen of rare blikken om gehad, dus zo erg is het niet hoor!
Precies, zie postje hierboven!quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het gaat om het idee dat rondspookt in de kijkende-persoon
Maar jullie doen het blijkbaar op zo'n manier dat niemand er last van heeft
Ik zie het iddquote:
Slaat dat nou weer op??quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:11 schreef rival het volgende:
[..]
maar misschien wordt fok wel zo traag DOOR jou!![]()
Overzorgdequote:Op donderdag 17 januari 2008 12:21 schreef DrsPoema het volgende:
En als rondkijkend persoon stoor ik me meer aan overzorgde types met vieze zweetplekken in hun kleren, of luidruchtige mensen, bah!
Zo sexueel getint is het nou ook weer niet hoor op een terrasje, jeez zeg!quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij sluit natuurlijk ook bij de eerste aanraking al half je ogen en bent vervolgens alleen nog maar gefocused op wat je lieve vriendje allemaal met jouw wreef uitspookt, dus dat je je omgeving dan nog maar half (op z'n hoogst) meekrijgt verbaast ongetwijfeld niemand.
Ik bedoelde onverzorgde natuurlijk!quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Overzorgde
Jah die zijn ook ergOf van die domme dozen waar je het gesprek van meekrijgt wat echt nergens over gaat!
Maar toch blijft het terras in de zomer heerlijk om op te zitten
Nee man!! weet je hoe druk zo'n zwembad dan is!! al ben ik jaren niet meer geweest, kan ik het mij wel voorstellenquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:26 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ik bedoelde onverzorgde natuurlijk!Ja, vreselijk of van die lallende tokkies, waar iedereen wel geergerd naar kijkt!
![]()
Tja, als het zonnetje schijnt is dat de beste plek om te zijn op het zwembad na!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |