Ho!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:44 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ik ben altijd geil dus heb daar geen voetmassage voor nodig, maar... bedankt voor het aanbod
Massage als voorspel ok, maar niet perse voetmassage, maar goed, is voor iedereen verschillend uiteraardquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:44 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Een lekkere voetmassage hoort gewoon bij het voorspel, en kan hij zelfs nog op een terrasje doen zonder dat mensen raar naar ons gaan kijken!
Ook als je bij je baas op kantoor moet komen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:44 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ik ben altijd geil dus heb daar geen voetmassage voor nodig, maar... bedankt voor het aanbod
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:44 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Een lekkere voetmassage hoort gewoon bij het voorspel, en kan hij zelfs nog op een terrasje doen zonder dat mensen raar naar ons gaan kijken!
Ligt eraan welke baas het isquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:47 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ook als je bij je baas op kantoor moet komen?
jullie denken dat alles een aanbieding isquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:44 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
ik ookquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
als hij op een terras aan je voeten gaat zitten kijkt minstens 1 iemand je raar aan, ik namelijk
Haha, omdat je het nu weet ja, maar het is minder aanstootgeven dan elkaar daar af te gaan lebberen, dat zie je ook wel eens!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
als hij op een terras aan je voeten gaat zitten kijkt minstens 1 iemand je raar aan, ik namelijk
Gegeven de gemiddelde man hebben ze dan vaker gelijk dan ongelijkquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
jullie denken dat alles een aanbieding is
Die waar je het zo goed mee kunt vinden natuurlijk!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:48 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ligt eraan welke baas het is
niet omdat ik het nu weet. maar ik zie het even voor me. ik zit op terras. naast me neemt een kerel de voeten van zijn chick op schoot. trekt haar slipper uit en gaat ff lekker masseren.....quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:49 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Haha, omdat je het nu weet ja, maar het is minder aanstootgeven dan elkaar daar af te gaan lebberen, dat zie je ook wel eens!
we hebben er 1 gevonden!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:51 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Massage als voorspel.
Van m'n voeten moet 'ie afblijven, dat is GEEN, ik herhaal GEEN erogene zone.
Hoi Sadie!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:51 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Massage als voorspel.
Dat dusquote:
Het gebeurt natuurlijk wel een beetje onder het tafeltje natuurlijk, het moet er ook weer niet te dik bovenop liggen!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
niet omdat ik het nu weet. maar ik zie het even voor me. ik zit op terras. naast me neemt een kerel de voeten van zijn chick op schoot. trekt haar slipper uit en gaat ff lekker masseren.....
ieuwl bah
Opgezwollen voetjes moeten natuurlijk wel vaker gemasseerd worden.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:54 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
het moet er ook weer niet te dik bovenop liggen!
nee gewoon wachten tot je thuis bent poemie!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:54 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Het gebeurt natuurlijk wel een beetje onder het tafeltje natuurlijk, het moet er ook weer niet te dik bovenop liggen!
Als je de benen languit ziet liggen.. en z'n armen bewegen, weet ik al genoeg!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:54 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Het gebeurt natuurlijk wel een beetje onder het tafeltje natuurlijk, het moet er ook weer niet te dik bovenop liggen!
Dat sowieso, het is geen pretje om een hele dag op hoge hakken rond te lopen hoor!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Opgezwollen voetjes moeten natuurlijk wel vaker gemasseerd worden.
wij begrijpen elkaar!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je de benen languit ziet liggen.. en z'n armen bewegen, weet ik al genoeg!
Niet op het terras svp
Kijk, met jou kan ik pratenquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:51 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Massage als voorspel.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:00 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tsss, jullie doen net alsof we exhibitionisten zijn of zo, hoezo conservatief?
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:59 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Ik heb dan weer geen probleem met iemand's voeten gemasseerd zien worden.![]()
Overigens mag een voetmassage wel 'ns (vooral graag na weer een dag op hoge hakken lopen), maar ik word er niet nat van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |