quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:03 schreef excited het volgende:
Waarom heb ik nou nooit zulke vriendinnen gehad?
Ik zou ook met liefde een beetje masseren
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:03 schreef excited het volgende:
Waarom heb ik nou nooit zulke vriendinnen gehad?
Ik zou ook met liefde een beetje masseren
Strelen werkt bij mijn vriendin ook heel goed hoor!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]willen ze dat nooit?
Man.. heerlijk joh! Eerst een massage en dan (evt) verder..![]()
Zeker als het heerlijk is, ben je al nat, voordat je ook maar één zoen hebt uitgedeeld
Hihihihi.. dat kietelt! hihihiquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:10 schreef DrsPoema het volgende:
Ja hij mag beginnen met een lekkere voetmassage en dan langzaam naar boven werken!
Als hij het fout doe wel ja!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hihihihi.. dat kietelt! hihihi
Dat kan idd ook erg lekker zijnquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:10 schreef excited het volgende:
[..]
Strelen werkt bij mijn vriendin ook heel goed hoor!
Niemand heeft het nog geprobeerd bij mij.. weet ook niet of ik er wel voor geschikt voor ben.. want kietelen gebeurd al snelquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:10 schreef DrsPoema het volgende:
Ja hij mag beginnen met een lekkere voetmassage en dan langzaam naar boven werken!
Succes strakjes!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:11 schreef Spike1506 het volgende:
Over massage gesproken, heb vandaag me Durex play monster gekregen, vanavond eens uitproberen.
Bij aankoop van 200ml krijg je ook nog eens 2euro terug.
In je gezicht getrapt?quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
sommige vrouwen genieten van de voetmassage.. maar ik heb ook anders meegemaakt
Hier nog eenquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
Je wordt wel vanzelf goed in het ontwijken van schoppende benen, dat welquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk, als je mij in de stemming wilt brengen dan moet je daarmee beginnen!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
Hij moet ook niet zachtjes strelen natuurlijk, maar echt masseren, dat kietelt niet!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niemand heeft het nog geprobeerd bij mij.. weet ook niet of ik er wel voor geschikt voor ben.. want kietelen gebeurd al snel
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:16 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk, als je mij in de stemming wilt brengen dan moet je daarmee beginnen!
kom maar op danquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:16 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk, als je mij in de stemming wilt brengen dan moet je daarmee beginnen!
ach sommige meisjes geven je de kans daar niet eens voor want die vliegen door de kamer zodra ze aanraking voelen bij hun voetenquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:18 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Hij moet ook niet zachtjes strelen natuurlijk, maar echt masseren, dat kietelt niet!
Tja, ze weten dan niet wat ze missen!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
ach sommige meisjes geven je de kans daar niet eens voor want die vliegen door de kamer zodra ze aanraking voelen bij hun voeten
Masseer dan eerst de rest van het lichaam waardoor ze ontspannen wordt. (Als ik dat doe bij mijn vriendin kan ik haar voetten daarna gewoon met gemak masseren)quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
ach sommige meisjes geven je de kans daar niet eens voor want die vliegen door de kamer zodra ze aanraking voelen bij hun voeten
nou en. ik mis het niet. en ik wil het niet. ik geniet toch al genoeg als je het normaal doet? aldus de dame in kwestie!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:20 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tja, ze weten dan niet wat ze missen!
Ach, ieder mens heeft weer andere triggers natuurlijk, dat houdt het ook wel zo spannend!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
nou en. ik mis het niet. en ik wil het niet. ik geniet toch al genoeg als je het normaal doet? aldus de dame in kwestie!
klopt, ik geloof dat zij het leuker vond om mij te verwennen dan andersom... mij hoorde ze niet klagen hoorquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:24 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ach, ieder mens heeft weer andere triggers natuurlijk, dat houdt het ook wel zo spannend!
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:24 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ach, ieder mens heeft weer andere triggers natuurlijk, dat houdt het ook wel zo spannend!
looooolquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
ook leuk. doe je iets waarvan een ex helemaal gek werd en dan krijg je te horen.. waar ben je eigenlijk mee bezig?
Ik vind het ook fijn om mijn vriend te verwennen als hij zijn best heeft gedaan!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
klopt, ik geloof dat zij het leuker vond om mij te verwennen dan andersom... mij hoorde ze niet klagen hoor
Lang leve het individu!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
ook leuk. doe je iets waarvan een ex helemaal gek werd en dan krijg je te horen.. waar ben je eigenlijk mee bezig?
ALS hij zijn best heeft gedaan.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:28 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ik vind het ook fijn om mijn vriend te verwennen als hij zijn best heeft gedaan!
Ik weet wel leukere plekjes waar hij me mag masseren en daar horen geen voeten bijquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:10 schreef DrsPoema het volgende:
Nou wordt ik nieuwsgierigquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:31 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ik weet wel leukere plekjes waar hij me mag masseren en daar horen geen voeten bij
Welke SC's volg je nog meer dan?quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:32 schreef Edwinuss het volgende:
dit is echt mijn favo SC op dit moment
TVP dus
je kan er ook echt niet tegen bij je voeten?quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:31 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ik weet wel leukere plekjes waar hij me mag masseren en daar horen geen voeten bij
die van GC heel erg veel..quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Welke SC's volg je nog meer dan?
Nieuw? Valt toch wel mee?quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
die van GC heel erg veel..
Maar misschien omdat dit nieuw is ?
Ik kan er wel tegen maar als ik geil ben moet hij toch iets meer naar het midden van het lichaam gaanquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:34 schreef rival het volgende:
[..]
je kan er ook echt niet tegen bij je voeten?
nieuw voor mij danquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nieuw? Valt toch wel mee?
Zelf zit ik hier al een half jaartjeen het bevalt nog altijd
![]()
Ja hehe...quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:38 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ik kan er wel tegen maar als ik geil ben moet hij toch iets meer naar het midden van het lichaam gaan
ik masseer dan ook je voeten wanneer je nog niet geil bentquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:38 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ik kan er wel tegen maar als ik geil ben moet hij toch iets meer naar het midden van het lichaam gaan
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:40 schreef excited het volgende:
[..]
Ja hehe...
Als hij bij mij op knappen staat, heb ik ook liever dat mijn vriendin niet bij m'n nek blijft
Een lekkere voetmassage hoort gewoon bij het voorspel, en kan hij zelfs nog op een terrasje doen zonder dat mensen raar naar ons gaan kijken!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:31 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ik ben altijd geil dus heb daar geen voetmassage voor nodig, maar... bedankt voor het aanbodquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:41 schreef rival het volgende:
[..]
ik masseer dan ook je voeten wanneer je nog niet geil bent
als je al helemaal geil bent kan het echte werk beginnen
Ho!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:44 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ik ben altijd geil dus heb daar geen voetmassage voor nodig, maar... bedankt voor het aanbod
Massage als voorspel ok, maar niet perse voetmassage, maar goed, is voor iedereen verschillend uiteraardquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:44 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Een lekkere voetmassage hoort gewoon bij het voorspel, en kan hij zelfs nog op een terrasje doen zonder dat mensen raar naar ons gaan kijken!
Ook als je bij je baas op kantoor moet komen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:44 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ik ben altijd geil dus heb daar geen voetmassage voor nodig, maar... bedankt voor het aanbod
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:44 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Een lekkere voetmassage hoort gewoon bij het voorspel, en kan hij zelfs nog op een terrasje doen zonder dat mensen raar naar ons gaan kijken!
Ligt eraan welke baas het isquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:47 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ook als je bij je baas op kantoor moet komen?
jullie denken dat alles een aanbieding isquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:44 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
ik ookquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
als hij op een terras aan je voeten gaat zitten kijkt minstens 1 iemand je raar aan, ik namelijk
Haha, omdat je het nu weet ja, maar het is minder aanstootgeven dan elkaar daar af te gaan lebberen, dat zie je ook wel eens!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
als hij op een terras aan je voeten gaat zitten kijkt minstens 1 iemand je raar aan, ik namelijk
Gegeven de gemiddelde man hebben ze dan vaker gelijk dan ongelijkquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
jullie denken dat alles een aanbieding is
Die waar je het zo goed mee kunt vinden natuurlijk!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:48 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ligt eraan welke baas het is
niet omdat ik het nu weet. maar ik zie het even voor me. ik zit op terras. naast me neemt een kerel de voeten van zijn chick op schoot. trekt haar slipper uit en gaat ff lekker masseren.....quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:49 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Haha, omdat je het nu weet ja, maar het is minder aanstootgeven dan elkaar daar af te gaan lebberen, dat zie je ook wel eens!
we hebben er 1 gevonden!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:51 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Massage als voorspel.
Van m'n voeten moet 'ie afblijven, dat is GEEN, ik herhaal GEEN erogene zone.
Hoi Sadie!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:51 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Massage als voorspel.
Van m'n voeten moet 'ie afblijven, dat is GEEN, ik herhaal GEEN erogene zone.
Dat dusquote:
Het gebeurt natuurlijk wel een beetje onder het tafeltje natuurlijk, het moet er ook weer niet te dik bovenop liggen!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
niet omdat ik het nu weet. maar ik zie het even voor me. ik zit op terras. naast me neemt een kerel de voeten van zijn chick op schoot. trekt haar slipper uit en gaat ff lekker masseren.....
ieuwl bah
Opgezwollen voetjes moeten natuurlijk wel vaker gemasseerd worden.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:54 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
het moet er ook weer niet te dik bovenop liggen!
nee gewoon wachten tot je thuis bent poemie!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:54 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Het gebeurt natuurlijk wel een beetje onder het tafeltje natuurlijk, het moet er ook weer niet te dik bovenop liggen!
Als je de benen languit ziet liggen.. en z'n armen bewegen, weet ik al genoeg!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:54 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Het gebeurt natuurlijk wel een beetje onder het tafeltje natuurlijk, het moet er ook weer niet te dik bovenop liggen!
Dat sowieso, het is geen pretje om een hele dag op hoge hakken rond te lopen hoor!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Opgezwollen voetjes moeten natuurlijk wel vaker gemasseerd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |