abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 januari 2008 @ 23:17:01 #1
3185 Adelante
To let it go now
pi_56089648
iemand in de race om een fatsoenlijke OP te maken voor deze reeks?

vorige deel: Centraal: Ik wil langer haar #37

langharigen:

lekker laten groeien
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_56091391
lol nou poeh da's idd lang haar!

Als het in een staart kan, dan is het lang. Zoals deze meneer:
( /) . o O (Your current life situation is not who you are; it's who you were.)
( . .)
C('')('') - Andre Gide
pi_56108798
Sadar is weer helemaal vrolijk met zijn haar

Ben met 7cm naar de kapper gegaan om het maar weer kort te laten knippen. Ik had de hoop opgegeven.
gelukkig heeft de kapper mij ervan kunnen overtuigen dat langer haar goed bij mij staat. Dus ze heeft er een beetje (1 tot 1,5cm) vanaf geknipt. Maar wel in een goed model.

Het is inmiddels weer bij gegroeid tot 8/9cm. Maar ik kan tenminste weer iets met mijn haar. Als ik op de fiets de wind van voren heb gaat het zelfs nog beter zitten Voorheen was de wind mijn grootste vijand

Het lijkt wel de omgekeerde wereld. Klant weet niet wat ie wil en de kapper knipt het precies goed
pi_56109580
Nou Sadar, ik zou met deze kapper een bloedverbintenis aangaan oid, of je ziel verkopen of zo. Die kappers zijn namelijk bijna niet te vinden
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_56109791
Mijn kapster is ook 1 van de weinigen die precies weet wat iemand staat etc.
Er moest gister 10 cm van m'n haar af maar ze heeft me weten te overtuigen, het glanst weer en ziet er voller uit dan eerst
pi_56110791
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 19:58 schreef ..BaRt.. het volgende:

[..]

Wat voorn spul gebruik je?
Gewone shampoo van andrelon en wax, that's all.
pi_56113338
Ik heb het nu ongeveer zo:

En na het douchen Duits-achtig.

Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_56147871
Ik ga mij ook maar weer eens in dit topic begeven. Mijn haar is nu net weer geknipt, niet dat het erg kort is maar het model is niet echt relaxt. Voor redelijk kort. Ik heb trouwens het idee dat mijn haar heel veel dunner wordt. Veel haaruitval, ik hoop niet dat ik kaal wordt. Iemand nog goede tips. Ik gebruik nu maar conditioner om mijn haar wat sterker te maken. Hopelijk valt het dan niet uit. Wat is de beste gel wax die je kunt gebruiken zonder dat het je haar molt. Hier in ieder geval een foto hoe het was voordat ik naar de kapper ging. (ja ik weet het, het is een enorme breezer foto)

"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_56152960
Gelukkig, het topic weer gevonden.
Het moet nu gewoon groeien, maar het schiet niet op
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  zaterdag 19 januari 2008 @ 15:35:33 #10
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_56154514
Ik kopieer ook mijn laatste post van het vorige topic ff.

In reactie op:
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 19:51 schreef Junaid het volgende:
Ik wil me haar ook laten groeien, en zelf denk ik aan dit model:
[ afbeelding ]

maar wat voor soort haar moet je hiervoor hebben, dat van mij is namelijk best wel dik en golvend
Bij dat model moet je wel je nekhaar bijhouden, anders heb je binnen no-time een mat. Met dik en golvend haar moet het wel lukken denk ik. Gewoon na het douchen in model en aan de lucht laten opdrogen. Ik denk dat dik haar eerder terug in model valt dan slap, dun haar. Dat heb ik namelijk en dat is echt kut. Ik kan hele coole kapsels maken, maar ze blijven zonder versteviging nooit echt zitten, tenzij ik niet naar buiten ga.

Ik heb het nu vaak zo:

Soms zit het allemaal 1 kant op (zoals bij die Kutcher dude) en soms zit het een beetje warrig.
Ik hou wel van dat opkrullende, dat maakt het wat speels.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 15:45:49 #11
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_56154737
Ik had tot kort langer haar was leuk en alles ...

maarja lees mijn zojuist geplaatste topic maar...zucht...

*ween*
pi_56207208
Ja nou ik ben er ook weer. Ik ben het ook weer aan het langer laten groeien.. Maar dit keer gaat het me wel lukken hoop ik.

ff van me fobo:

was eerst nog wat langer dan dit:

Toen naar zo kort:

En nu is het weer ongeveer net zoals op bovenste foto, maak straks wel even foto als ik zin heb. Draag het nu wel anders als toen..

Weet nog niet precies wat ik wil.. Beetje proleet-achtig denk ik.

Zo'n lengte en model maar dan wat minder wild..

[ Bericht 31% gewijzigd door Diemietuhriej op 21-01-2008 20:24:48 ]
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_56310385
weet iemand hoe die ene gast heet, hij is volgens mij een Nederlandse make up artist of haarstylist.. Niet Marie van der Ven, maar die andere gast..

edit: die gozer rechts, Thijs Willekes heet ie geloof ik..
die heeft pas echt de ultimate kapsel die ik ook zou willen..

[ Bericht 42% gewijzigd door LLCoolC op 25-01-2008 22:57:39 ]
pi_56314583
Daar vind ik echt totaal niks aan
pi_56315283
Vind t ook niet bijzonder, op zich heeft ie kwalitatief mooi haar, maar t zit echt als een vrouwenkapsel, maar ja, Willekes is ook nogal een verwijfd type
  zaterdag 26 januari 2008 @ 11:12:59 #16
3185 Adelante
To let it go now
pi_56316103
zijn niet al die stylisten dat?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_56316501
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 22:49 schreef LLCoolC het volgende:
weet iemand hoe die ene gast heet, hij is volgens mij een Nederlandse make up artist of haarstylist.. Niet Marie van der Ven, maar die andere gast..

edit: die gozer rechts, Thijs Willekes heet ie geloof ik..
die heeft pas echt de ultimate kapsel die ik ook zou willen..
[ afbeelding ]
Het kunnen maar zo haarextensions zijn.
pi_56365593
Ik heb het inmiddels al ongeveer 3 maanden niet laten knippen en het wordt al wat langer (doh)

Iemand tips hoe ik nu met mijn haar om moet gaan?
Moet ik het in model laten knippen en uitdunnen of juist niet?
En wat voor haarproducten gebruiken jullie, want ben alleen gel gewend en daar wordt het bijna te lang voor
わたしはヤスパーです!
  maandag 28 januari 2008 @ 17:24:34 #19
182538 jusdOrange
Limoentjesfr3sh
pi_56365781
Laat eens een foto zien?
  maandag 11 februari 2008 @ 01:11:43 #20
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_56657704
Bij mij groeit 't ook nog vrolijk door. Mijn kapster heeft er laatst nog even de schaar ingezet, om goed de laagjes te maken. Maar voor gaat 't gestaag door. Het valt nu wel vanzelf al in model zonder dat ik er maar iets in hoef te doen

As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_56668698
Mijn haar valt dus nog steeds absoluut niet in model..

Wat kan ik hier het beste tegen doen? Ik gebruik altijd minimaal gel maar dat is er aan het einde van de dag meestal wel uit, waardoor ik echt een enorm ontploft kapsel krijg..
pi_56673129
quote:
Op maandag 11 februari 2008 18:07 schreef Diemietuhriej het volgende:
Mijn haar valt dus nog steeds absoluut niet in model..

Wat kan ik hier het beste tegen doen? Ik gebruik altijd minimaal gel maar dat is er aan het einde van de dag meestal wel uit, waardoor ik echt een enorm ontploft kapsel krijg..
Gelwax, van de hema. Zwarte potjes.
pi_56673692
quote:
Op maandag 11 februari 2008 21:45 schreef Skv het volgende:

[..]

Gelwax, van de hema. Zwarte potjes.
Ik heb eerst wel wax gebruikt, maar blijft dat dan de hele dag zo vettig? Ik hou daar niet zo van namelijk.

En blijft het dan ook de hele dag in hetzelfde model ongeveer zitten? Ik ben niet het type dat in iedere spiegel kijkt of zijn haar nog goed zit, maar ik wil wel dat mijn haar goed zit.
pi_56881269
Mijn haar groeit rustig door maar is het goed om af en toe naar de kapper te gaan om het te laten uitdunnen/bijknippen of moet ik me daar geen zorgen over maken?:P
わたしはヤスパーです!
pi_56882407
quote:
Op maandag 11 februari 2008 22:09 schreef Diemietuhriej het volgende:

[..]

Ik heb eerst wel wax gebruikt, maar blijft dat dan de hele dag zo vettig? Ik hou daar niet zo van namelijk.

En blijft het dan ook de hele dag in hetzelfde model ongeveer zitten? Ik ben niet het type dat in iedere spiegel kijkt of zijn haar nog goed zit, maar ik wil wel dat mijn haar goed zit.
Nee niet echt vettig, maar het wordt ook niet geheel hard. Vind het zelf prima spul.. Kan geen kwaad om een keer te proberen, kost iets van 3 euro..
pi_56886035
Oke, ik zal binnenkort eens een potje kopen..

Maar mijn haar begint nu mooi op lengte te komen, mijn pony begint komt nu net voorbij mijn wenkbrauwen als ik hem recht naar beneden trek.. Alleen is het achter wat te lang, binnenkort maar weer laten knippen. Ik zal t.z.t. wel een foto maken.
pi_56897862
ik ben op zoek naar een soort vet/gel/wax waar je haar er nat van uitziet... Heb de gelwax geprobeerd, maar moet er haast een half potje insmeren. ook krijg ik het met moeite me haar ingesmeerd :S
pi_56903551
Je hebt toch echt duizenden soorten wetlook gel? Koop gewoon een paar potjes om uit te proberen van verschillende merken.
pi_57171591
Gister ook maar weer eens naar de kapper geweest. Ik zit inmiddels op kamers in eindhoven dus ik kon helaas niet bij mijn vertrouwde kapper langs.
Met frisse tegenzin ben ik maar gegaan, en het is mij behoorlijk mee gevallen! De kapper heeft er niet teveel afgeknipt maar wel goed in model. Zal binnenkort eens ff een foto'tje maken...
  zaterdag 8 maart 2008 @ 11:41:41 #30
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_57240058
Ik ben ook een beetje een poging aan het doen om mijn haar wat langer te laten groeien, maar ik vroeg me af wat nou echt goede mouse/gel/wax is om het in model te brengen. Ik heb die gele gel van de AH altijd gebruikt voor mijn korte haar, maar dat werkt nu echt niet meer, en nu ben ik overgestapt op wax van schwarzkopf, maar ik kan niet echt zeggen dat ik daar heel tevreden over ben, dus heeft iemand nog suggesties? Ik heb overigens vrij dik haar.

ohjah, weet iemand ook nog een goede kapper in de omgeving hilversum? ik ben niet echt tevreden over de gene die ik heb, hij kan alleen redelijk omgaan met kort haar, en zit om de hoek

[ Bericht 22% gewijzigd door Game_Error op 08-03-2008 11:53:32 ]
ff wachten nog
pi_57247548
Heb al veel producten geprobeerd, maar ben nu blijven hangen bij de wax van hema. Is een beetje vettig spul, het droogt niet op maar geeft ook geen wetlook.

Het is toch echt een persoonlijke keuze. Ik ben nog geen gel/wax tegengekomen die ik echt slecht vond. Maar vergeet niet: Less is more, stop niet te veel in je haar!
  zaterdag 8 maart 2008 @ 18:57:25 #32
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_57248160
ik denk dat ik die dan maar eens ga proberen, en heb je nog tips voor het gebruik, bij mij komt het erop neer dat er op sommige plaatsen in mn haard betrekkelijk veel wax zit, en op andere plekken heel weinig, ik krijg het niet goed verdeelt zegmaar
ff wachten nog
pi_57249768
Vandaag naar de kapper geweest.. Tsja.. Kort..

Maarja, zit een beetje op het randje van kort/lang.. Ik had voorheen wel veel last van van zo'n losse haren die voor mijn ogen zaten enz.. Daar ben ik wel vanaf.. En gelukkig is het in de nek wat korter gemaakt, nu is het wat meer 1 geheel..

Al met al is het er op vooruit gegaan denk ik!
pi_57250124
M'n haar groeit best snel de laatste tijd
Gebruik wax van de hema, niet zo heel duur, maar werkt wel heel goed.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 20:41:01 #35
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_57250432
hmm de meeste vinden dus de wax van de hema wel goed, die ga ik dus maandag ff halen
ff wachten nog
  zaterdag 8 maart 2008 @ 20:54:47 #36
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_57250687
Wat is geschikter voor afrohaar om krulletjes te maken. Wetlook gel of wax-gel of iets anders.
En van welke merk, op dit moment gebruik ik vet in mijn haren maar ben van plan om me haren weer te laten groeien om zo mooie pimped krullen te krijgen. Alleen deed ik dat wel met goedkope supermarkt gel die na een paar uurtjes opdroogt en er niet meer uitziet.

Suggesties?
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_57251863
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 20:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat is geschikter voor afrohaar om krulletjes te maken. Wetlook gel of wax-gel of iets anders.
En van welke merk, op dit moment gebruik ik vet in mijn haren maar ben van plan om me haren weer te laten groeien om zo mooie pimped krullen te krijgen. Alleen deed ik dat wel met goedkope supermarkt gel die na een paar uurtjes opdroogt en er niet meer uitziet.

Suggesties?
Voor de Gallas look
Heb verder geen idee hoe je dat zou moeten doen
  zaterdag 8 maart 2008 @ 23:10:56 #38
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_57253208
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 21:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Voor de Gallas look
Heb verder geen idee hoe je dat zou moeten doen
Gallas look pwnt
pi_57267183
Mijn haar is nu zo:

[ Bericht 28% gewijzigd door Zolcon op 09-03-2008 18:35:43 (verkeerde host van foto ) ]
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
  zondag 9 maart 2008 @ 19:03:14 #40
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_57267839
quote:
Op zondag 9 maart 2008 18:32 schreef Zolcon het volgende:
Mijn haar is nu zo:

[ afbeelding ]
dat ziet er opzich leuk uit, ik wil ook zo'n slag in mn haar
ff wachten nog
pi_57268824
quote:
Op zondag 9 maart 2008 19:03 schreef Game_Error het volgende:

[..]

dat ziet er opzich leuk uit, ik wil ook zo'n slag in mn haar
tja jaren lang kweken
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_57275743
*meldt

Vorig jaar al een poging ondernomen en tot een centimeter of 10 gekomen en toen eraf gehaald en meteen de volgende minuut er al spijt van. Nu toch maar weer proberen, ik zit weer op een centimeter of 6 and still going strong. Binnenkort even naar de knippert om er een model in te laten maken.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  maandag 10 maart 2008 @ 00:58:24 #43
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_57276270
quote:
Op zondag 9 maart 2008 18:32 schreef Zolcon het volgende:
Mijn haar is nu zo:

[ afbeelding ]
Dat is wel cool. Heb ongeveer hetzelfde, maar dan naar buiten staand. Heb alleen niet zulk dik haar en een flinke windvlaag zorgt ervoor dat het alle kanten op zit. Het valt nooit weer terug helaas.

Beetje brakke cam foto door lichtgebrek..
  maandag 10 maart 2008 @ 01:01:03 #44
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_57276317
Oja, ben nu into the hairspray ipv wax troep. Best gay, maarja, schijt . Het geeft een beetje volume aan m'n slappe haar, blijft beter zitten en heeft een droog effect.
pi_57277769
Ik heb een tijdje wax gebruikt maar ben toch weer overgestapt naar gel (heel weinig dan). Op die foto zit er niks in me haar
  maandag 10 maart 2008 @ 13:26:24 #46
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_57282950
quote:
Op maandag 10 maart 2008 08:07 schreef Zolcon het volgende:
Ik heb een tijdje wax gebruikt maar ben toch weer overgestapt naar gel (heel weinig dan). Op die foto zit er niks in me haar
Houden zo. Volgens mij heb je daar wel goed haar voor. Persoonlijk doe ik er ook liever niks in. Maar omdat mijn haar zo dun is en pluist moet ik vaak wel. Mijn vriendin vindt dat alleen jammer, want dan kan ze er niet doorheen met d'r handen. Op zich een goed punt, want ik zou het omgekeerde ook niet fijn vinden. Dus als ik toch niet naar school moet, doe ik er meestal ook niks in.
pi_57283421
quote:
Op maandag 10 maart 2008 13:26 schreef Sh0g het volgende:

[..]

Houden zo. Volgens mij heb je daar wel goed haar voor. Persoonlijk doe ik er ook liever niks in. Maar omdat mijn haar zo dun is en pluist moet ik vaak wel. Mijn vriendin vindt dat alleen jammer, want dan kan ze er niet doorheen met d'r handen. Op zich een goed punt, want ik zou het omgekeerde ook niet fijn vinden. Dus als ik toch niet naar school moet, doe ik er meestal ook niks in.
Ik moet het ff iets meer in model laten knippen want het zit bijna nooit zo als op die foto, dat is echt geluk hebben en fohnen
  maandag 10 maart 2008 @ 17:40:24 #48
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_57287423
Ik ben net ff langs de hema geweest hiero, en daar hadden ze 3 soort wax/gel, te weten shaper, waxgel en echt wax, welke is hiervan de beste?
ff wachten nog
pi_57287551
ik haalde altijd Wella New Wave wax Die dus
  maandag 10 maart 2008 @ 18:08:16 #50
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_57287877
Wat is de functie van wax anyway. Met kort haar alleen vet nodig wel zo makkelijk.
pi_57287916
quote:
Op maandag 10 maart 2008 17:40 schreef Game_Error het volgende:
Ik ben net ff langs de hema geweest hiero, en daar hadden ze 3 soort wax/gel, te weten shaper, waxgel en echt wax, welke is hiervan de beste?
Ik gebruik de gelwax, die bevalt erg goed.

Vind het eigenlijk wel jammer dat ik altijd wel iets van gel/wax/gelwax in m'n haar moet doen om 't in model te krijgen.
  maandag 10 maart 2008 @ 18:41:40 #52
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_57288415
Wat iedereen hier altijd onder 'lang'
Zie altijd alleen maar van die Ashton Kutcher-kapsels hiero
pi_57288537
Wil je meer zoiets zien dan

maandag 10 maart 2008 @ 21:00:20 #54
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_57291677
quote:
Op maandag 10 maart 2008 18:47 schreef Zolcon het volgende:
Wil je meer zoiets zien dan

[ afbeelding ]
Dát is lang haar ja, nu vind ik ietsjes korter ook wel al lang hoor
pi_57435024
Heb een beetje hetzelfde soort haar als Zolcon, het is bij mij alleen nog niet zo lang
わたしはヤスパーです!
pi_57771326
De huidige stand van zaken wat betreft mijn semi-lang kapsel

Lekker duidelijke foto enzo
  woensdag 2 april 2008 @ 00:52:58 #57
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_57771871
ik zit nu op dit:

het moet wel worden bijgeknipt, vooral de achterkant.
pi_57771993
quote:
Op maandag 10 maart 2008 18:41 schreef Ziewoarut het volgende:
Wat iedereen hier altijd onder 'lang'
Zie altijd alleen maar van die Ashton Kutcher-kapsels hiero
?
  woensdag 2 april 2008 @ 11:26:31 #59
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_57776093
quote:
Op woensdag 2 april 2008 01:00 schreef GuyFawkes het volgende:

[..]

[ afbeelding ]?
Ja normaal heeft ie het altijd ietsjes langer, ma als je in de vorige delen van dit topic kijkt snap je wel wat ik bedoel
  woensdag 2 april 2008 @ 12:28:26 #60
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_57777268
quote:
Op woensdag 2 april 2008 11:26 schreef Ziewoarut het volgende:

[..]

Ja normaal heeft ie het altijd ietsjes langer, ma als je in de vorige delen van dit topic kijkt snap je wel wat ik bedoel
Maar dit topic heet: "Ik WIL langer haar", niet: "Pimp hier met je hippie kapsel".
Logisch toch dat je dan vooral kortere kapsels ziet?
  woensdag 2 april 2008 @ 12:58:17 #61
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_57777800
quote:
Op woensdag 2 april 2008 12:28 schreef Sh0g het volgende:

[..]

Maar dit topic heet: "Ik WIL langer haar", niet: "Pimp hier met je hippie kapsel".
Logisch toch dat je dan vooral kortere kapsels ziet?
Ik bedoelde ook meer die plaatjes wat de TS als (hoe hij het zegt) 'langharigen' beschouwt
pi_57795872
Tering lang kut haar kan er niks mee . Effe inspiratie op doen hoor.
pi_57802040
Ik ging even naar de kapper om het een beetje uit te dunnen, die hond heeft er toch weer bijna een centimeter afgeknald!
  vrijdag 4 april 2008 @ 22:24:00 #64
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_57839162
quote:
Op woensdag 2 april 2008 12:58 schreef Ziewoarut het volgende:

[..]

Ik bedoelde ook meer die plaatjes wat de TS als (hoe hij het zegt) 'langharigen' beschouwt
Ok, ik snap 'em.
pi_57907741
ik twijfel of ik nog wel lang haar wil...of dat ik het een stuk korter moet laten knippen...
twijfeltwijfel...
Azwethinkweiz
pi_57914534
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 12:25 schreef El.Wulfo het volgende:
ik twijfel of ik nog wel lang haar wil...of dat ik het een stuk korter moet laten knippen...
twijfeltwijfel...
Bij twijfel niet doen, ik heb het talloze keren toch weer kort gedaan maar er echt elke keer toch wel spijt van gehad, en het duurt gewoon zoooo lang voordat je weer een paar cm bij elkaar hebt gespaard
  dinsdag 8 april 2008 @ 21:26:48 #67
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_57919332
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 12:25 schreef El.Wulfo het volgende:
twijfeltwijfel...
Hang in there buddy!
pi_57934106
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 17:45 schreef Samson het volgende:

[..]

Bij twijfel niet doen, ik heb het talloze keren toch weer kort gedaan maar er echt elke keer toch wel spijt van gehad, en het duurt gewoon zoooo lang voordat je weer een paar cm bij elkaar hebt gespaard
het probleem van korter haar willen is dat het in 1 keer gebeurd (of je moet heel vaak na de kapper gaan )
en lang laten groeien duurt lang, dus dat gaat geleidelijker.

Maar ik denk toch dat de volgende keer dat ik weer naar een kapper ga dat er een cm of 8 vanaf gaat...
Azwethinkweiz
pi_57949072
/meldt zich maar weer eens.

Poging 79. Begin januari helemaal kort laten knippen en sindsdien gewoon laten groeien. Ik heb nogal dik, stug haar waarvan op dit moment vooral de achterkant een drama is. Het grote nadeel is dat ik geen 20 euro voor de kapper overheb om alleen dat stukje bij te laten werken, dus ik laat het voorlopig maar even groeien.
suburban gangster flow
  donderdag 10 april 2008 @ 15:24:56 #70
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_57958635
quote:
Op donderdag 10 april 2008 01:32 schreef Summerteeth het volgende:
/meldt zich maar weer eens.

Poging 79. Begin januari helemaal kort laten knippen en sindsdien gewoon laten groeien. Ik heb nogal dik, stug haar waarvan op dit moment vooral de achterkant een drama is. Het grote nadeel is dat ik geen 20 euro voor de kapper overheb om alleen dat stukje bij te laten werken, dus ik laat het voorlopig maar even groeien.
Mijn vriendin heeft een stuk van de achterkant afgeknipt. Helemaal gratis en nog goed gelukt ook.
pi_58000566
Ik heb het nu tot halverwege mijn neus na het douchen, en als ik het met mn vingers pak kan het tot het puntje van mn neus.
Probleem is alleen dat mijn moeder het met alle geweld wil (laten) knippen omdat ze vind dat het er écht niet uit ziet, vooral voor mn oren. Twijfel nu dus over dit haar houden en evt. weer in laagjes laten knippen, of dat ik er gewoon heel veel vanaf haal.
Ik doe er nu altijd cheapass gel in van de action, maar ik vind het niet echt leuk als het zo hard wordt.
Ik heb trouwens echt verschrikkelijk dun haar.

Mijn haar zat gisteren zo (het zit altijd anders)

En het is zo lang na het douchen:
pi_58006399
Staat je goed! Hoe lang heb je hiervoor 'gespaard'?
suburban gangster flow
pi_58008087
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 12:27 schreef Daantke het volgende:
Ik heb het nu tot halverwege mijn neus na het douchen, en als ik het met mn vingers pak kan het tot het puntje van mn neus.
Probleem is alleen dat mijn moeder het met alle geweld wil (laten) knippen omdat ze vind dat het er écht niet uit ziet, vooral voor mn oren. Twijfel nu dus over dit haar houden en evt. weer in laagjes laten knippen, of dat ik er gewoon heel veel vanaf haal.
Ik doe er nu altijd cheapass gel in van de action, maar ik vind het niet echt leuk als het zo hard wordt.
Ik heb trouwens echt verschrikkelijk dun haar.

Mijn haar zat gisteren zo (het zit altijd anders)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En het is zo lang na het douchen:
[ afbeelding ]
Pietrrrrrr Zandt! Kijk uit dat Bakker ut er niet afknipt
pi_58008857
Ik ben vandaag bij mijn zus geweest en die heeft het meteen maar geknipt
Moet wel toegeven dat het er een stuk netter uitziet. Als ik mn haar vastpak kan het nog wel tot over mijn ogen.
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 17:44 schreef Summerteeth het volgende:
Staat je goed! Hoe lang heb je hiervoor 'gespaard'?
Ik ging telkens na een paar maanden naar de kapper om het wat bij te laten werken, maar het werd wel tekens wat langer. De laatste keer was begin januari
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 19:23 schreef polo_kakker het volgende:

[..]

Pietrrrrrr Zandt! Kijk uit dat Bakker ut er niet afknipt
Haha, heb je er ook op gezeten? Die foto was genomen op laatste schooldag (gisteren) Ik moet zelf nog een jaartje. (5vwo)
Hij heeft er nog nooit opmerkingen over gemaakt.
pi_58014554
Eigenlijk was ie voor het boos-kijken-topic (met een moeilijke kijk door de slijk! )maar het mijne is ondertussen ook langer dan het ooit geweest is. Zou ik het zo door laten groeien of er een halt aan laten brengen door mn lieve kapster? Keuzes..

pi_58014597
quote:
Op maandag 10 maart 2008 00:58 schreef Sh0g het volgende:

[..]

Dat is wel cool. Heb ongeveer hetzelfde, maar dan naar buiten staand. Heb alleen niet zulk dik haar en een flinke windvlaag zorgt ervoor dat het alle kanten op zit. Het valt nooit weer terug helaas.

[ afbeelding ]

Beetje brakke cam foto door lichtgebrek..
Mooi haar!
Gewoon beetje je handen nat maken en insmeren met lux zeep en dan in je haar smeren, zit goed stevig hierna, pas op met de regen
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_58015949
pi_58038041
staat je goed lolboy, niet afknippen
  woensdag 16 april 2008 @ 00:38:18 #79
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_58079316
quote:
Op zondag 13 april 2008 01:10 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Mooi haar!
Gewoon beetje je handen nat maken en insmeren met lux zeep en dan in je haar smeren, zit goed stevig hierna, pas op met de regen
Hey bedankt maar ik draag het nu wat anders omdat het te lang werd voor een pony.

Heb een weekje na deze foto een stuk van de achterkant afgeknipt, want anders werd het teveel een mat. Heb het nu meer nonchalant achterover met een beetje gel erin. Heb er wel veel positieve reacties op gehad.

Maar ik moet binnenkort pasfoto's maken voor paspoort en rijbewijs en weet nu niet wat ik moet doen. Misschien ga ik over een tijdje terug naar m'n oude stijl en misschien laat ik het zo...
pi_58191001
laten zo
pi_58191121

Vind ik wel wat hebben, is alleen nog wel even sparen.
pi_58266857
Ik ga op deze tour (die kerel rechts dus).

Maar waarschijnlijk gaat dat niet lukken. Als ik het omhoog wil duwen zakt het als een teringbende weer net zo snel naar beneden, tenzij ik er een pot gel tegenaan smeer.
pi_58557732
Verdomme!!! Ik zeg tegen de kapper dat ik het qua lengte nog iets langer wou. Alleen de puntjes moesten bijgeknipt worden...Hopla, 3cm eraf: "Is toch lekker voor de zomer"

pi_58558517
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 17:20 schreef Sadar het volgende:
Verdomme!!! Ik zeg tegen de kapper dat ik het qua lengte nog iets langer wou. Alleen de puntjes moesten bijgeknipt worden...Hopla, 3cm eraf: "Is toch lekker voor de zomer"

Meteen een andere kapper zoeken. Ben je bij zo'n keten geweest (cosmo of zo?)
pi_58561005

Dit heb ik nu Alleen dan met bruin haar.
pi_58561298
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 18:09 schreef Samson het volgende:

[..]

Meteen een andere kapper zoeken. Ben je bij zo'n keten geweest (cosmo of zo?)
Nee, het is gewoon een "normale" kapperszaak. Ben er al 2x tevreden de deur uitgelopen maar vandaag was het klote
Volgens mij kun je beter niet op een zonnige dag naar de kapper gaan, tenminste niet als je je lengte wilt behouden
pi_58578909
Argh, 5 minuten in de zon lopen en het voelt aan als een bos stro.

Maar we houden vol....
suburban gangster flow
pi_58595453
Ik heb het ook zwaar..
het is al aardig lang, maar ik heb zo dik haar en dan krult het ook nog licht naar binnen dus lijkt het nog dikker
Mja ik houd vol, kort haar staat me sowieso minder
わたしはヤスパーです!
  zaterdag 10 mei 2008 @ 16:56:01 #89
182538 jusdOrange
Limoentjesfr3sh
pi_58595796
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 16:31 schreef JustJap het volgende:
Ik heb het ook zwaar..
het is al aardig lang, maar ik heb zo dik haar en dan krult het ook nog licht naar binnen dus lijkt het nog dikker
Mja ik houd vol, kort haar staat me sowieso minder
Uitdunnen / laagjes helpt wel eens bij dik haar.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 17:04:11 #90
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_58595926
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 16:56 schreef jusdOrange het volgende:

[..]

Uitdunnen / laagjes helpt wel eens bij dik haar.
NIET IN LAAGJES
vooral als je haar de neiging heeft om te krullen, dan neemt het volume alleen maar toe.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 17:12:13 #91
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_58596078
Ik zou uitgedund worden maar nu ben ik bijna kaal.
Zucht..

Jonge grietjes..
pi_58596553
Het volhouden met lang haar wordt steeds zwaarder.. met dit weer ga ik constant terugdenken aan vorig jaar zomer.. toen ik niets aan mijn stijlvolle gemillimeterde haar hoefde te doen.
Alhoewel het soms opzich steeds beter 'valt' omdat het langer wordt.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 17:51:16 #93
182538 jusdOrange
Limoentjesfr3sh
pi_58596721
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:04 schreef Ziewoarut het volgende:

[..]

NIET IN LAAGJES
vooral als je haar de neiging heeft om te krullen, dan neemt het volume alleen maar toe.
Ligt er ook een beetje aan wat voor krul, mijn haar heeft gewoon een flinke slag en laagjes hebben goed geholpen.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 18:12:12 #94
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_58597005
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:51 schreef jusdOrange het volgende:

[..]

Ligt er ook een beetje aan wat voor krul, mijn haar heeft gewoon een flinke slag en laagjes hebben goed geholpen.
Ow dat weet ik niet, ik heb echt krul en voor krullen geldt gewoon hoe langer, hoe minder volume, hoe beter
pi_58597255
Laagjes kan ik idd wel proberen, want ik heb denk ik meer slag dan krul
わたしはヤスパーです!
  zaterdag 10 mei 2008 @ 18:40:15 #96
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_58597361
ik denk dat ik het gewoon ga millimeteren, ik word schijtziek van het hebben vna zo'n warme bakkus
ff wachten nog
  Moderator zaterdag 10 mei 2008 @ 19:02:03 #97
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_58597684
Ik probeer de laatste tijd het wat langer te houden... Ben zat van het korte gebeuren. Just getting starteddd

Alleen ik heb heul dik haar ! Kan er nooit wat mee.

Hell yeah, heb wel een kappersabonnement, kan onbeperkt voor 130 euro per jaar ! Daarbij, mijn kapper was helemaal blij laatst: "Heehee! Eindelijk iemand die het niet wil millimeteren !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_58597723
Het enige nadeel van t lange haar is dat het me teveel tijd kost om het sochtends goed te doen en zodra ik op het werk ben zit het toch weer kut omdat ik 20min moet fietsen.
pi_58597881
Ik milimeterde mijn haar altijd, maar voor de winter begon had ik besloten om mijn haar te laten groeien. Inmiddels komt het bijna tot aan m'n schouders, begint de achterkant stevig te krullen en mijn vriendin is strontjaloers op m'n haar omdat het zo lang en vol is en omdat het zo krult aan de achterkant.

Typisch kort haar: http://www.euronet.nl/users/wesleys/hekjedig/lifelog.jpg
Lang haar: http://www.euronet.nl/users/wesleys/fok/slak_lang_haar.jpg
  zaterdag 10 mei 2008 @ 19:30:54 #100
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_58598064
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 19:18 schreef slakkie het volgende:
Ik milimeterde mijn haar altijd, maar voor de winter begon had ik besloten om mijn haar te laten groeien. Inmiddels komt het bijna tot aan m'n schouders, begint de achterkant stevig te krullen en mijn vriendin is strontjaloers op m'n haar omdat het zo lang en vol is en omdat het zo krult aan de achterkant.

Typisch kort haar: http://www.euronet.nl/users/wesleys/hekjedig/lifelog.jpg
Lang haar: http://www.euronet.nl/users/wesleys/fok/slak_lang_haar.jpg
WTF IS DAT ER ALLEMAAL IN GEEN EENS EEN HALF JAAR BIJGEKOMEN OFWAT?!?
pi_58598242
Ja... denk 5 mnd'en misschien wat langer, weet niet meer wanneer ik de beslissing heb gemaakt om het te laten groeien, maar ja.. 5/6 mnd'en.. 8-9 mnd'en misschien zelfs..
  zaterdag 10 mei 2008 @ 20:05:25 #102
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_58598688
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 19:39 schreef slakkie het volgende:
Ja... denk 5 mnd'en misschien wat langer, weet niet meer wanneer ik de beslissing heb gemaakt om het te laten groeien, maar ja.. 5/6 mnd'en.. 8-9 mnd'en misschien zelfs..
dat lijkt me toch iets waarschijnlijker anders groeit jouw haar echt heeeel snel
pi_58598758
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 20:05 schreef Ziewoarut het volgende:

[..]

dat lijkt me toch iets waarschijnlijker anders groeit jouw haar echt heeeel snel
Deed het ook, het groeit nu niet meer als kool. Maar in 1 maand tijd is het van 1 mm toch echt zo'n 3/4 cm lang.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 20:16:44 #104
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_58598881
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 20:10 schreef slakkie het volgende:

[..]

Deed het ook, het groeit nu niet meer als kool. Maar in 1 maand tijd is het van 1 mm toch echt zo'n 3/4 cm lang.
Gemiddeld haar groeit per maand ongeveer 1 cm t/m 1,25 cm...
Ik denk dat het 4 cm lijkt omdat het verschil met eerst groter was.
Het verschil tussen 1 meter en 2 meter lijkt immers RELATIEF ook groter dan dat van 90 meter en 100 meter
pi_58598919
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 20:16 schreef Ziewoarut het volgende:

[..]

Gemiddeld haar groeit per maand ongeveer 1 cm t/m 1,25 cm...
Ik denk dat het 4 cm lijkt omdat het verschil met eerst groter was.
Het verschil tussen 1 meter en 2 meter lijkt immers RELATIEF ook groter dan dat van 90 meter en 100 meter
Als ik weer kort haar heb zal ik eens foto's maken, mijn haar groeit snel, misschien dat het niet precies 3/4 cm is, maar tis langer dan 1.25 cm.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 20:23:55 #106
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_58599013
wot de fok..0.o
pi_58605535
ik zit weer op totti lengte:

Ik heb zelf ook blond haar, en draag het zo. Heeft me weer iets van 2 jaar geduurd met tussentijdse knipbeurten.
  zondag 11 mei 2008 @ 13:31:40 #108
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_58608533
Bij mij is het momenteel gewoon weer lekker zo:

As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  zondag 11 mei 2008 @ 13:43:55 #109
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_58608723
quote:
Op zondag 11 mei 2008 08:21 schreef Viper88 het volgende:
ik zit weer op totti lengte:

[ afbeelding ]

Ik heb zelf ook blond haar, en draag het zo. Heeft me weer iets van 2 jaar geduurd met tussentijdse knipbeurten.
Ik heb krullen maar mijn eindresultaat moet ook zoiets gaan worden . Zit er nog 3 maandjes vanaf gok ik.
pi_58611339
Kan iemand even een duidelijk voorbeeld geven van haar dat niet gelaagd geknipt is en wel?
Het zal denk mijn redding worden want nu is het zo snel een grote haarmassa
わたしはヤスパーです!
pi_58612996
quote:
Op zondag 11 mei 2008 16:37 schreef JustJap het volgende:
Kan iemand even een duidelijk voorbeeld geven van haar dat niet gelaagd geknipt is en wel?
Het zal denk mijn redding worden want nu is het zo snel een grote haarmassa
http://www.kapsels.net/kapsels2/gaudi2.htm

oogle op gelaagd haar
  zondag 11 mei 2008 @ 18:25:05 #112
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_58613022
Ik wil t ook weer laten groeien
  zondag 11 mei 2008 @ 18:52:26 #113
211471 nachtdier2
Whatever!
pi_58613345
Ik zit te twijfelen of ik het weer kort knip of toch maar weer langer laat.

Verleden keer was het lang (17cm ofzo) en toen heb ik het eraf laten halen >> had ik spijt van.

Nu wordt het weer lang en kan ik het in mn mond nemen inmiddels maar vind ik het weer klote vallen. Wat te doen?
[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
  zondag 11 mei 2008 @ 19:33:39 #114
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_58613944
quote:
Op zondag 11 mei 2008 18:52 schreef nachtdier2 het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik het weer kort knip of toch maar weer langer laat.

Verleden keer was het lang (17cm ofzo) en toen heb ik het eraf laten halen >> had ik spijt van.

Nu wordt het weer lang en kan ik het in mn mond nemen inmiddels maar vind ik het weer klote vallen. Wat te doen?
A dezelfde fout maken en weer spijt hebben
B weer mooi lang haar hebben

hmmm, moeilijk....
  zondag 11 mei 2008 @ 21:52:37 #115
173548 nicoo
sg geil
pi_58616448
Mijn haar begint ook best lang te worden
Geilt op sg's *fapfap*
Bier :9
  zondag 11 mei 2008 @ 23:12:18 #116
211471 nachtdier2
Whatever!
pi_58618233
quote:
Op zondag 11 mei 2008 19:33 schreef Ziewoarut het volgende:

[..]

A dezelfde fout maken en weer spijt hebben
B weer mooi lang haar hebben

hmmm, moeilijk....
Mja, spijt dat het lange haar eraf was en dat ik dus weer lang moest wachten dat het weer terug was.
Maar kort staat me ook wel weer aardig. Verder nooit lang gehad, dus ik weet ook niet hoe het me staat eigenlijk en welke modellen ik er in kan krijgen.

En, dat weer mooi lang haar hebben... Het is lang, maar ik irriteer me er soms wel aan. Vooral aan de achterkant en vanwege het feit dat ik niet weet hoe ik het in model moet krijgen. Zodra mn haar weer gewassen is, valt het namelijk weer klote. Is het een dag of 2-3 neit gewassen met shampoo, valt het een stuk beter.
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
  maandag 12 mei 2008 @ 00:49:37 #117
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_58620285
quote:
Op zondag 11 mei 2008 21:52 schreef nicoo het volgende:
Mijn haar begint ook best lang te worden
kut hippie
ff wachten nog
  dinsdag 13 mei 2008 @ 16:07:21 #118
173548 nicoo
sg geil
pi_58646505
quote:
Op maandag 12 mei 2008 00:49 schreef Game_Error het volgende:

[..]

kut hippie
Als ik een hippie ben, wat ben jij dan wel niet
Geilt op sg's *fapfap*
Bier :9
  dinsdag 13 mei 2008 @ 16:36:04 #119
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_58647086
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 16:07 schreef nicoo het volgende:

[..]

Als ik een hippie ben, wat ben jij dan wel niet
pi_58653013
Ik had 1 week geleden nog lang haar maar ik moest het laten knippen omdat het zo dood en droog was
en nu wil ik het weer laten groeien maar aleen bij mij gaat het altijd dood bij een bepaalde lengte terwijl ik het om de 6 weken het bij laat knippen en verder verzorg ik het goed weet iemand hoe dit kan gebeuren?
pi_58654359
quote:
Op zondag 11 mei 2008 13:43 schreef Ziewoarut het volgende:

[..]

Ik heb krullen maar mijn eindresultaat moet ook zoiets gaan worden . Zit er nog 3 maandjes vanaf gok ik.
Hoe gaat dat dan met krullen, kan je het gewoon achter je oor gooien, of gaat dat moeilijker?
  dinsdag 13 mei 2008 @ 22:55:43 #122
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_58654848
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 22:30 schreef Viper88 het volgende:

[..]

Hoe gaat dat dan met krullen, kan je het gewoon achter je oor gooien, of gaat dat moeilijker?
Ja, op den duur wel ja. Het nadeel met krullen is dat wanneer je dat model wil je je haar veel langer moet laten groeien dan wanneer om het gewenste effect te hebben. verder gebruik ik brylcreme, daar krijg je mooie glanzende krullen van en weet bij mij in combo met water ook het volume redelijk in te perken
pi_58655462
Maar water is toch na 10 minuten opgedroogd..?
suburban gangster flow
  dinsdag 13 mei 2008 @ 23:31:13 #124
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_58655629
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 23:23 schreef Summerteeth het volgende:
Maar water is toch na 10 minuten opgedroogd..?

Ik gebruik het water om voor/tijdens het stijlen het volume op de plaatsen waar het te dik is wat te verminderen, als je hierna de brylcreme erop smeert blijft het redelijk zo zitten .
Ook krijgt de brylcreme in combo met water een mooier effect.
pi_58656616
Ja, zeg dat dan!
suburban gangster flow
pi_58657643
Zwahiel zoals je het op de laatste foto hebt zou ik het toch niet laten Lijkt meer op een "tussenmaat" qua lengte. Je moet het ook niet zo over je voorhoofd vegen. Ik zou het langer doen, zodat je het achter je oren kan voegen ofzo
graag verwijderen
pi_58954333
http://fotoboek.fok.nl/userpics/213974/asj1s.jpg

Die was voor chipszak maar zou ik het nu zo laten/iets inkorten/iets langer proberen volgens jullie? er zit hier op de foto geen gel in dus het hangt prima voor lengtebeoordeling
graag verwijderen
  zondag 1 juni 2008 @ 12:44:06 #128
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_59046104
Zo,

ik wil stiekem juist korter haar, maar gezien de huidige lengte zit ik toch wel in het juiste topic.

Het ziet er nu zo uit:

Er zit verder totaal geen model in ofzo. Ik wil het korter, voor en aan de zijkant vind ik het nog wel mooi, maar achter is het gewoon een vieze mat soms. Iemand een suggestie?
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
pi_59047207
2 cm eraf en model erin laten knippen. Ik had een soort gelijk kapsel tot voor kort, maar ik heb echt spijt dat ik zo'n beetje m'n hele mat eraf heb gehaald. Gewoon lekker (half)lang laten, staat je goed.
Kinderbijslag op door de coffeeshop nigga.
pi_59457539
Bij de vorige kapperbeurt had ik het bijna allemaal eraf laten knippen.
Ze zei dat ik beter nog iets kon proberen, omdat het achter en aan de zijkanten leuk zat zei ze.
Dus nu heeft ze het voor iets korter geknipt.

Achteraf was ik het niet zo eens met voor iets eraf, maar ik realiseer me nu gelukkig weer dat ik het nog ff flink ga laten groeien (voor en zijkanten iig, achterkant krult heel erg)
わたしはヤスパーです!
pi_59482336
Binnenkort maar eens wat punten bij laten knippen, ben al een jaar of 2 niet meer naar de kapper geweest

It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_59485553
Hoelang m'n haar is, ik zou sowieso naar de kapper gaan. Je lijkt trouwens veel op Def P toen hij achttien jaar ofzo was
Kinderbijslag op door de coffeeshop nigga.
pi_59610416
Ik gebruik nu de hair glue van schwarzkopf heb het een beetje omhoog maar aan het eind van de dag zit het niet mee dus ben op zoek naar iets anders...

Voor deze look bijvoorbeeld wat heb ik daar voor nodig??? Gel?? Wax?? Gelwax?? en wat is een goed merk???
pi_59614303

Mijn haar is nu zo, is zo wild omdat ik de hele middag op de golfbaanhad gestaan met windkracht 500 ofzo.

Ben laatst naar de kapper geweest, is wat bijgeknipt, maar mag nu nog bovenop iets langer zodat het meer in verhouding staat met achter.. Verder ben ik er vrij tevreden over. Het is me na 3 keer eindelijk gelukt om lang haar te laten groeien en ook te houden.

Oja en normaal ziet het er anders uit omdat ik lenzen draag, maar omdat ik last had van mijn ogen had ik mijn bril op vandaag.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 01:15:23 #135
216510 BYKNT
14 Arda Turan (GS)
pi_59721933
tvp
pi_59761210
Laat ik het zo zeggen, ik heb op je profiel moeten kijken of je man of vrouw was.
FUUUUUUUUUUUU-
pi_59762075
Iemand trouwens uit Amsterdam die een goede kapper weet (voor halflang haar)?
Ben net verhuisd dus ik moet er nog een vinden
わたしはヤスパーです!
  zaterdag 28 juni 2008 @ 23:43:24 #138
148059 Pritt
Atheïst
pi_59763678
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 22:24 schreef JustJap het volgende:
Dat is nog niet zo makkelijk, ik woon er nu al een tijdje maar nog steeds geen betaalbare goede gevonden.
Bovenin de Bijenkorf schijnt erg goed te zijn, maar ook prijzig.
pi_59766694
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 21:37 schreef Ome_G het volgende:
Laat ik het zo zeggen, ik heb op je profiel moeten kijken of je man of vrouw was.
Ik weet anders wel een goed adresje voor een opticien voor je?
pi_59766985
quote:
Op zondag 29 juni 2008 03:42 schreef Diemietuhriej het volgende:

[..]

Ik weet anders wel een goed adresje voor een opticien voor je?
Jaja, je hebt anders een verdomd vrouwelijk gezicht. ZEKER in combinatie met je lange haar. Opticien niet nodig, dus bijdehand doen is geen optie.
pi_59771865
quote:
Op zondag 29 juni 2008 04:55 schreef GuyFawkes het volgende:

[..]

Jaja, je hebt anders een verdomd vrouwelijk gezicht. ZEKER in combinatie met je lange haar. Opticien niet nodig, dus bijdehand doen is geen optie.
Achja, misschien komt het door de foto's.. Heb het nog noooit iemand horen zeggen, dusja..
  zondag 29 juni 2008 @ 17:39:05 #142
53167 Ri-Klain
klein zwart schaapje
pi_59774888
quote:
Dan ga jij wel met verdomd lelijke vrouwen om als je bij hem twijfelt aan zijn geslacht

OT: ga zo door mannen (middel) lang haar =
Of niet soms?
pi_59778939
Ga bij een nieuwe kapper wel ff advies vragen.
Voor is het bij mij zo plat en dik, terwijl het achter juist heel erg gaat krullen naar de zijkanten.
わたしはヤスパーです!
pi_59780069
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 22:24 schreef JustJap het volgende:
Ben wel ns bij Jitty geweest (als ie nog bestaat) zit geloof ik op de kinker of bilderdijk of de clerq, een van de drie Niet speciaal voor lang haar maar knipten wel goed
pi_59783983

Heb nu mijn haar zo ongeveer, het is wel zelfde kleur en zelfe lengte als op de foto.
pi_59785755
quote:
Ik moest ook twee keer kijken voor ik zeker wist dat ie een man was
[..]
pi_59843718
lol ik ben zelf ook bezig om me haar te laten groeien
en ik gebruik sinds paar maanden hema haarverzorging formule tabletten
er zitten 50 in een potje en het helpt echt goed
mijn haar is sterker en groeit veel sneller
ik haal nu ong 4cm per maand wat daarvoor ong 1-2 cm was
echt een aanrader voor de mensen die geen geduld hebben
en die sneller langer haar willen
en ik betaal ong 4,80 voor een potje
echt een goede tip.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 15:13:07 #148
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_59890544
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:41 schreef gitaarfan123 het volgende:
lol ik ben zelf ook bezig om me haar te laten groeien
en ik gebruik sinds paar maanden hema haarverzorging formule tabletten
er zitten 50 in een potje en het helpt echt goed
mijn haar is sterker en groeit veel sneller
ik haal nu ong 4cm per maand wat daarvoor ong 1-2 cm was
echt een aanrader voor de mensen die geen geduld hebben
en die sneller langer haar willen
en ik betaal ong 4,80 voor een potje
echt een goede tip.
Misschien een gekke vraag, maar hoe zit het met je overige beharing?
Ik kan niet geloven dat je haargroei krijgt van tabletten slikken en dat ze het verschil weten tussen hoofdhaar en andere lichaamsbeharing. Klinkt als too good to be true. Zitten ze niet in het rijtje van afslankpillen of borstvergrotende pillen?

Kun je misschien het etiket ofzo overtypen of zeggen wat erin zit? Is het niet een soort biergist ofzo?
pi_60236749
Zo laat ik ook maar weer eens posten. Ik heb mijn haar al jaren redelijk lang gehad en toen ik in NL terug kwam dacht ik, ik ga het kort knippen. Dat heb ik dus ook gedaan. Het resultaat was wat ik had verwacht, namelijk dat kort haar mij niet staat. Nu doe ik dus verwoedde pogingen om mijn haar weer snel aan te laten groeien.

Hier even het verhaal in plaatjes:
Zo lang was het:

Toen alles eraf:

En dit is het nu:
pi_60239021
quote:
Op maandag 21 juli 2008 01:02 schreef ssebass het volgende:
Zo laat ik ook maar weer eens posten. Ik heb mijn haar al jaren redelijk lang gehad en toen ik in NL terug kwam dacht ik, ik ga het kort knippen. Dat heb ik dus ook gedaan. Het resultaat was wat ik had verwacht, namelijk dat kort haar mij niet staat. Nu doe ik dus verwoedde pogingen om mijn haar weer snel aan te laten groeien.

Hier even het verhaal in plaatjes:
Zo lang was het:
[ afbeelding ]

Toen alles eraf:
[ afbeelding ]

En dit is het nu:
[ afbeelding ]
Het staat wel, je bent het gewoon niet gewend... Maar goed, ieder z'n smaak.
pi_60248160
quote:
Op maandag 21 juli 2008 09:31 schreef slakkie het volgende:

[..]

Het staat wel, je bent het gewoon niet gewend... Maar goed, ieder z'n smaak.
Die laatste zoals het nu is vind ik ook prima, maar die tweede vind ik echt helemaal niets. Veel mensen zeiden ook dat ik het niet af moest knippen. Er was zelfs een kapster die het heeft geweigerd. Die was goed bezig
  vrijdag 25 juli 2008 @ 20:32:34 #152
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_60348870
Nou je kunt mij ook bij dit topic aansluiten.

Ik had tot 2 maanden terug redelijk lang haar, maar toen was ik 't helemaal zat en ben ik naar de kapper geweest en heb het laten kort knippen...

Nu is het 2 maanden later en zit ik echt in een kut lengte, ik heb een slag in mn haar en hier en daar wat krullen (vooral achter op mn hoofd), maar voor is het erg dik en er valt weinig mee te doen. Ook is het aan de zijkanten veel te kort geknipt en zit mn haar daardoor al snel te hoog.

Vandaag ben ik dan ook naar de kapper geweest (een nieuwe, waar ik erg goede dingen over gehoord heb) en we hebben afgesproken dat we over een half jaar een permanent gaan zetten. Het is nu nog te kort, aangezien ik grove en losse krullen wil.

Hij heeft het nu enkel wat meer in model geknipt en verder moet ik elke 2 maanden terug komen om het bij te laten knippen, opweg naar de permanent dus!

Zijn er hier heren die ervaring hebben met permanent? Hij zei dat ie het normaal afraad maar omdat ik onwijs dik haar en al wat krullen van mezelf heb het goed te doen moet zijn en bovendien niet kunstmatig staat.

Zodoende kan ik ook meer volume aan de zijkanten krijgen, want dat is nu echt veels te kort!

Hier een plaatje zoals het bij mij zat net voordat ik naar de kapper ging (dus toen het nog "lang" was):

En zo zat het vorige week:

(heb ff geen plaatjes wat een beter idee geeft van mn haar, maar die komen nog)

[ Bericht 8% gewijzigd door Salt_Seafood op 25-07-2008 20:40:32 ]
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')