Bij dat model moet je wel je nekhaar bijhouden, anders heb je binnen no-time een mat. Met dik en golvend haar moet het wel lukken denk ik. Gewoon na het douchen in model en aan de lucht laten opdrogen. Ik denk dat dik haar eerder terug in model valt dan slap, dun haar. Dat heb ik namelijk en dat is echt kut. Ik kan hele coole kapsels maken, maar ze blijven zonder versteviging nooit echt zitten, tenzij ik niet naar buiten ga.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:51 schreef Junaid het volgende:
Ik wil me haar ook laten groeien, en zelf denk ik aan dit model:
[ afbeelding ]
maar wat voor soort haar moet je hiervoor hebben, dat van mij is namelijk best wel dik en golvend

Het kunnen maar zo haarextensions zijn.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:49 schreef LLCoolC het volgende:
weet iemand hoe die ene gast heet, hij is volgens mij een Nederlandse make up artist of haarstylist.. Niet Marie van der Ven, maar die andere gast..
edit: die gozer rechts, Thijs Willekes heet ie geloof ik..
die heeft pas echt de ultimate kapsel die ik ook zou willen..
[ afbeelding ]
Gelwax, van de hema. Zwarte potjes.quote:Op maandag 11 februari 2008 18:07 schreef Diemietuhriej het volgende:
Mijn haar valt dus nog steeds absoluut niet in model..
Wat kan ik hier het beste tegen doen? Ik gebruik altijd minimaal gel maar dat is er aan het einde van de dag meestal wel uit, waardoor ik echt een enorm ontploft kapsel krijg..
Ik heb eerst wel wax gebruikt, maar blijft dat dan de hele dag zo vettig? Ik hou daar niet zo van namelijk.quote:
Nee niet echt vettig, maar het wordt ook niet geheel hard. Vind het zelf prima spul.. Kan geen kwaad om een keer te proberen, kost iets van 3 euro..quote:Op maandag 11 februari 2008 22:09 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik heb eerst wel wax gebruikt, maar blijft dat dan de hele dag zo vettig? Ik hou daar niet zo van namelijk.
En blijft het dan ook de hele dag in hetzelfde model ongeveer zitten? Ik ben niet het type dat in iedere spiegel kijkt of zijn haar nog goed zit, maar ik wil wel dat mijn haar goed zit.
Voor de Gallas lookquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat is geschikter voor afrohaar om krulletjes te maken. Wetlook gel of wax-gel of iets anders.
En van welke merk, op dit moment gebruik ik vet in mijn haren maar ben van plan om me haren weer te laten groeien om zo mooie pimped krullen te krijgen. Alleen deed ik dat wel met goedkope supermarkt gel die na een paar uurtjes opdroogt en er niet meer uitziet.
Suggesties?
Gallas look pwntquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Voor de Gallas look
Heb verder geen idee hoe je dat zou moeten doen
tja jaren lang kwekenquote:Op zondag 9 maart 2008 19:03 schreef Game_Error het volgende:
[..]
dat ziet er opzich leuk uit, ik wil ook zo'n slag in mn haar
Dat is wel cool. Heb ongeveer hetzelfde, maar dan naar buiten staand. Heb alleen niet zulk dik haar en een flinke windvlaag zorgt ervoor dat het alle kanten op zit. Het valt nooit weer terug helaas.quote:
Houden zo. Volgens mij heb je daar wel goed haar voor. Persoonlijk doe ik er ook liever niks in. Maar omdat mijn haar zo dun is en pluist moet ik vaak wel. Mijn vriendin vindt dat alleen jammer, want dan kan ze er niet doorheen met d'r handen. Op zich een goed punt, want ik zou het omgekeerde ook niet fijn vinden. Dus als ik toch niet naar school moet, doe ik er meestal ook niks in.quote:Op maandag 10 maart 2008 08:07 schreef Zolcon het volgende:
Ik heb een tijdje wax gebruikt maar ben toch weer overgestapt naar gel (heel weinig dan). Op die foto zit er niks in me haar
Ik moet het ff iets meer in model laten knippen want het zit bijna nooit zo als op die foto, dat is echt geluk hebben en fohnenquote:Op maandag 10 maart 2008 13:26 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Houden zo. Volgens mij heb je daar wel goed haar voor. Persoonlijk doe ik er ook liever niks in. Maar omdat mijn haar zo dun is en pluist moet ik vaak wel. Mijn vriendin vindt dat alleen jammer, want dan kan ze er niet doorheen met d'r handen. Op zich een goed punt, want ik zou het omgekeerde ook niet fijn vinden. Dus als ik toch niet naar school moet, doe ik er meestal ook niks in.
Ik gebruik de gelwax, die bevalt erg goed.quote:Op maandag 10 maart 2008 17:40 schreef Game_Error het volgende:
Ik ben net ff langs de hema geweest hiero, en daar hadden ze 3 soort wax/gel, te weten shaper, waxgel en echt wax, welke is hiervan de beste?
Dát is lang haar ja, nu vind ik ietsjes korter ook wel al lang hoorquote:Op maandag 10 maart 2008 18:47 schreef Zolcon het volgende:
Wil je meer zoiets zien dan
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 maart 2008 18:41 schreef Ziewoarut het volgende:
Wat iedereen hier altijd onder 'lang'![]()
Zie altijd alleen maar van die Ashton Kutcher-kapsels hiero
Ja normaal heeft ie het altijd ietsjes langer, ma als je in de vorige delen van dit topic kijkt snap je wel wat ik bedoelquote:
Maar dit topic heet: "Ik WIL langer haar", niet: "Pimp hier met je hippie kapsel".quote:Op woensdag 2 april 2008 11:26 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Ja normaal heeft ie het altijd ietsjes langer, ma als je in de vorige delen van dit topic kijkt snap je wel wat ik bedoel
Ik bedoelde ook meer die plaatjes wat de TS als (hoe hij het zegt) 'langharigen' beschouwtquote:Op woensdag 2 april 2008 12:28 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Maar dit topic heet: "Ik WIL langer haar", niet: "Pimp hier met je hippie kapsel".
Logisch toch dat je dan vooral kortere kapsels ziet?
Ok, ik snap 'em.quote:Op woensdag 2 april 2008 12:58 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meer die plaatjes wat de TS als (hoe hij het zegt) 'langharigen' beschouwt
Bij twijfel niet doen, ik heb het talloze keren toch weer kort gedaan maar er echt elke keer toch wel spijt van gehad, en het duurt gewoon zoooo lang voordat je weer een paar cm bij elkaar hebt gespaardquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:25 schreef El.Wulfo het volgende:
ik twijfel of ik nog wel lang haar wil...of dat ik het een stuk korter moet laten knippen...
twijfeltwijfel...
Hang in there buddy!quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:25 schreef El.Wulfo het volgende:
ik twijfel of ik nog wel lang haar wil...of dat ik het een stuk korter moet laten knippen...
twijfeltwijfel...
het probleem van korter haar willen is dat het in 1 keer gebeurd (of je moet heel vaak na de kapper gaanquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:45 schreef Samson het volgende:
[..]
Bij twijfel niet doen, ik heb het talloze keren toch weer kort gedaan maar er echt elke keer toch wel spijt van gehad, en het duurt gewoon zoooo lang voordat je weer een paar cm bij elkaar hebt gespaard
Mijn vriendin heeft een stuk van de achterkant afgeknipt. Helemaal gratis en nog goed gelukt ook.quote:Op donderdag 10 april 2008 01:32 schreef Summerteeth het volgende:
/meldt zich maar weer eens.
Poging 79. Begin januari helemaal kort laten knippen en sindsdien gewoon laten groeien. Ik heb nogal dik, stug haar waarvan op dit moment vooral de achterkant een drama is. Het grote nadeel is dat ik geen 20 euro voor de kapper overheb om alleen dat stukje bij te laten werken, dus ik laat het voorlopig maar even groeien.
Pietrrrrrr Zandt! Kijk uit dat Bakker ut er niet afkniptquote:Op zaterdag 12 april 2008 12:27 schreef Daantke het volgende:
Ik heb het nu tot halverwege mijn neus na het douchen, en als ik het met mn vingers pak kan het tot het puntje van mn neus.
Probleem is alleen dat mijn moeder het met alle geweld wil (laten) knippen omdat ze vind dat het er écht niet uit ziet, vooral voor mn oren.Twijfel nu dus over dit haar houden en evt. weer in laagjes laten knippen, of dat ik er gewoon heel veel vanaf haal.
Ik doe er nu altijd cheapass gel in van de action, maar ik vind het niet echt leuk als het zo hard wordt.
Ik heb trouwens echt verschrikkelijk dun haar.
Mijn haar zat gisteren zo(het zit altijd anders)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het is zo lang na het douchen:
[ afbeelding ]
Ik ging telkens na een paar maanden naar de kapper om het wat bij te laten werken, maar het werd wel tekens wat langer. De laatste keer was begin januariquote:Op zaterdag 12 april 2008 17:44 schreef Summerteeth het volgende:
Staat je goed! Hoe lang heb je hiervoor 'gespaard'?
Haha, heb je er ook op gezeten? Die foto was genomen op laatste schooldag (gisteren)quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:23 schreef polo_kakker het volgende:
[..]
Pietrrrrrr Zandt! Kijk uit dat Bakker ut er niet afknipt
Mooi haar!quote:Op maandag 10 maart 2008 00:58 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Dat is wel cool. Heb ongeveer hetzelfde, maar dan naar buiten staand. Heb alleen niet zulk dik haar en een flinke windvlaag zorgt ervoor dat het alle kanten op zit. Het valt nooit weer terug helaas.
[ afbeelding ]
Beetje brakke cam foto door lichtgebrek..
Hey bedanktquote:Op zondag 13 april 2008 01:10 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Mooi haar!
Gewoon beetje je handen nat maken en insmeren met lux zeep en dan in je haar smeren, zit goed stevig hierna, pas op met de regen
Meteen een andere kapper zoeken. Ben je bij zo'n keten geweest (cosmo of zo?)quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:20 schreef Sadar het volgende:
Verdomme!!! Ik zeg tegen de kapper dat ik het qua lengte nog iets langer wou. Alleen de puntjes moesten bijgeknipt worden...Hopla, 3cm eraf: "Is toch lekker voor de zomer"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, het is gewoon een "normale" kapperszaak. Ben er al 2x tevreden de deur uitgelopen maar vandaag was het klotequote:Op donderdag 8 mei 2008 18:09 schreef Samson het volgende:
[..]
Meteen een andere kapper zoeken. Ben je bij zo'n keten geweest (cosmo of zo?)
Uitdunnen / laagjes helpt wel eens bij dik haar.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:31 schreef JustJap het volgende:
Ik heb het ook zwaar..
het is al aardig lang, maar ik heb zo dik haar en dan krult het ook nog licht naar binnen dus lijkt het nog dikker
Mja ik houd vol, kort haar staat me sowieso minder
NIET IN LAAGJESquote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:56 schreef jusdOrange het volgende:
[..]
Uitdunnen / laagjes helpt wel eens bij dik haar.
Ligt er ook een beetje aan wat voor krul, mijn haar heeft gewoon een flinke slag en laagjes hebben goed geholpen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:04 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
NIET IN LAAGJES
vooral als je haar de neiging heeft om te krullen, dan neemt het volume alleen maar toe.
Ow dat weet ik niet, ik heb echt krul en voor krullen geldt gewoon hoe langer, hoe minder volume, hoe beterquote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:51 schreef jusdOrange het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan wat voor krul, mijn haar heeft gewoon een flinke slag en laagjes hebben goed geholpen.
WTF IS DAT ER ALLEMAAL IN GEEN EENS EEN HALF JAAR BIJGEKOMEN OFWAT?!?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:18 schreef slakkie het volgende:
Ik milimeterde mijn haar altijd, maar voor de winter begon had ik besloten om mijn haar te laten groeien. Inmiddels komt het bijna tot aan m'n schouders, begint de achterkant stevig te krullen en mijn vriendin is strontjaloers op m'n haar omdat het zo lang en vol is en omdat het zo krult aan de achterkant.
Typisch kort haar: http://www.euronet.nl/users/wesleys/hekjedig/lifelog.jpg
Lang haar: http://www.euronet.nl/users/wesleys/fok/slak_lang_haar.jpg
dat lijkt me toch iets waarschijnlijker anders groeit jouw haar echt heeeel snelquote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:39 schreef slakkie het volgende:
Ja... denk 5 mnd'en misschien wat langer, weet niet meer wanneer ik de beslissing heb gemaakt om het te laten groeien, maar ja.. 5/6 mnd'en.. 8-9 mnd'en misschien zelfs..
Deed het ook, het groeit nu niet meer als kool. Maar in 1 maand tijd is het van 1 mm toch echt zo'n 3/4 cm lang.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:05 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
dat lijkt me toch iets waarschijnlijker anders groeit jouw haar echt heeeel snel
Gemiddeld haar groeit per maand ongeveer 1 cm t/m 1,25 cm...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:10 schreef slakkie het volgende:
[..]
Deed het ook, het groeit nu niet meer als kool. Maar in 1 maand tijd is het van 1 mm toch echt zo'n 3/4 cm lang.
Als ik weer kort haar heb zal ik eens foto's maken, mijn haar groeit snel, misschien dat het niet precies 3/4 cm is, maar tis langer dan 1.25 cm.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:16 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Gemiddeld haar groeit per maand ongeveer 1 cm t/m 1,25 cm...
Ik denk dat het 4 cm lijkt omdat het verschil met eerst groter was.
Het verschil tussen 1 meter en 2 meter lijkt immers RELATIEF ook groter dan dat van 90 meter en 100 meter
Ik heb krullen maar mijn eindresultaat moet ook zoiets gaan wordenquote:Op zondag 11 mei 2008 08:21 schreef Viper88 het volgende:
ik zit weer op totti lengte:
[ afbeelding ]
Ik heb zelf ook blond haar, en draag het zo. Heeft me weer iets van 2 jaar geduurd met tussentijdse knipbeurten.
http://www.kapsels.net/kapsels2/gaudi2.htmquote:Op zondag 11 mei 2008 16:37 schreef JustJap het volgende:
Kan iemand even een duidelijk voorbeeld geven van haar dat niet gelaagd geknipt is en wel?
Het zal denk mijn redding worden want nu is het zo snel een grote haarmassa
A dezelfde fout maken en weer spijt hebbenquote:Op zondag 11 mei 2008 18:52 schreef nachtdier2 het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik het weer kort knip of toch maar weer langer laat.
Verleden keer was het lang (17cm ofzo) en toen heb ik het eraf laten halen >> had ik spijt van.
Nu wordt het weer lang en kan ik het in mn mond nemen inmiddels maar vind ik het weer klote vallen. Wat te doen?
Mja, spijt dat het lange haar eraf was en dat ik dus weer lang moest wachten dat het weer terug was.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:33 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
A dezelfde fout maken en weer spijt hebben
B weer mooi lang haar hebben
hmmm, moeilijk....
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:07 schreef nicoo het volgende:
[..]
Als ik een hippie ben, wat ben jij dan wel niet
Hoe gaat dat dan met krullen, kan je het gewoon achter je oor gooien, of gaat dat moeilijker?quote:Op zondag 11 mei 2008 13:43 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Ik heb krullen maar mijn eindresultaat moet ook zoiets gaan worden. Zit er nog 3 maandjes vanaf gok ik.
Ja, op den duur wel ja. Het nadeel met krullen is dat wanneer je dat model wil je je haar veel langer moet laten groeien dan wanneer om het gewenste effect te hebben. verder gebruik ik brylcreme, daar krijg je mooie glanzende krullen van en weet bij mij in combo met water ook het volume redelijk in te perkenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:30 schreef Viper88 het volgende:
[..]
Hoe gaat dat dan met krullen, kan je het gewoon achter je oor gooien, of gaat dat moeilijker?
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:23 schreef Summerteeth het volgende:
Maar water is toch na 10 minuten opgedroogd..?
Dat is nog niet zo makkelijk, ik woon er nu al een tijdje maar nog steeds geen betaalbare goede gevonden.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:24 schreef JustJap het volgende:
Iemand trouwens uit Amsterdam die een goede kapper weet (voor halflang haar)?
Ben net verhuisd dus ik moet er nog een vinden
Ik weet anders wel een goed adresje voor een opticien voor je?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:37 schreef Ome_G het volgende:
Laat ik het zo zeggen, ik heb op je profiel moeten kijken of je man of vrouw was.
Jaja, je hebt anders een verdomd vrouwelijk gezicht. ZEKER in combinatie met je lange haar. Opticien niet nodig, dus bijdehand doen is geen optie.quote:Op zondag 29 juni 2008 03:42 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik weet anders wel een goed adresje voor een opticien voor je?
Achja, misschien komt het door de foto's.. Heb het nog noooit iemand horen zeggen, dusja..quote:Op zondag 29 juni 2008 04:55 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Jaja, je hebt anders een verdomd vrouwelijk gezicht. ZEKER in combinatie met je lange haar. Opticien niet nodig, dus bijdehand doen is geen optie.
Dan ga jij wel met verdomd lelijke vrouwen om als je bij hem twijfelt aan zijn geslachtquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:37 schreef Ome_G het volgende:
Laat ik het zo zeggen, ik heb op je profiel moeten kijken of je man of vrouw was.
Ben wel ns bij Jitty geweest (als ie nog bestaat) zit geloof ik op de kinker of bilderdijk of de clerq, een van de driequote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:24 schreef JustJap het volgende:
Iemand trouwens uit Amsterdam die een goede kapper weet (voor halflang haar)?
Ben net verhuisd dus ik moet er nog een vinden
Ik moest ook twee keer kijken voor ik zeker wist dat ie een man wasquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:37 schreef Ome_G het volgende:
Misschien een gekke vraag, maar hoe zit het met je overige beharing?quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:41 schreef gitaarfan123 het volgende:
lol ik ben zelf ook bezig om me haar te laten groeien
en ik gebruik sinds paar maanden hema haarverzorging formule tabletten
er zitten 50 in een potje en het helpt echt goed
mijn haar is sterker en groeit veel sneller
ik haal nu ong 4cm per maand wat daarvoor ong 1-2 cm was
echt een aanrader voor de mensen die geen geduld hebben
en die sneller langer haar willen
en ik betaal ong 4,80 voor een potje
echt een goede tip.
Het staat wel, je bent het gewoon niet gewend... Maar goed, ieder z'n smaak.quote:Op maandag 21 juli 2008 01:02 schreef ssebass het volgende:
Zo laat ik ook maar weer eens posten. Ik heb mijn haar al jaren redelijk lang gehad en toen ik in NL terug kwam dacht ik, ik ga het kort knippen. Dat heb ik dus ook gedaan. Het resultaat was wat ik had verwacht, namelijk dat kort haar mij niet staat. Nu doe ik dus verwoedde pogingen om mijn haar weer snel aan te laten groeien.
Hier even het verhaal in plaatjes:
Zo lang was het:
[ afbeelding ]
Toen alles eraf:
[ afbeelding ]
En dit is het nu:
[ afbeelding ]
Die laatste zoals het nu is vind ik ook prima, maar die tweede vind ik echt helemaal niets. Veel mensen zeiden ook dat ik het niet af moest knippen. Er was zelfs een kapster die het heeft geweigerd. Die was goed bezigquote:Op maandag 21 juli 2008 09:31 schreef slakkie het volgende:
[..]
Het staat wel, je bent het gewoon niet gewend... Maar goed, ieder z'n smaak.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |