dat lijkt me toch iets waarschijnlijker anders groeit jouw haar echt heeeel snelquote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:39 schreef slakkie het volgende:
Ja... denk 5 mnd'en misschien wat langer, weet niet meer wanneer ik de beslissing heb gemaakt om het te laten groeien, maar ja.. 5/6 mnd'en.. 8-9 mnd'en misschien zelfs..
Deed het ook, het groeit nu niet meer als kool. Maar in 1 maand tijd is het van 1 mm toch echt zo'n 3/4 cm lang.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:05 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
dat lijkt me toch iets waarschijnlijker anders groeit jouw haar echt heeeel snel
Gemiddeld haar groeit per maand ongeveer 1 cm t/m 1,25 cm...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:10 schreef slakkie het volgende:
[..]
Deed het ook, het groeit nu niet meer als kool. Maar in 1 maand tijd is het van 1 mm toch echt zo'n 3/4 cm lang.
Als ik weer kort haar heb zal ik eens foto's maken, mijn haar groeit snel, misschien dat het niet precies 3/4 cm is, maar tis langer dan 1.25 cm.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:16 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Gemiddeld haar groeit per maand ongeveer 1 cm t/m 1,25 cm...
Ik denk dat het 4 cm lijkt omdat het verschil met eerst groter was.
Het verschil tussen 1 meter en 2 meter lijkt immers RELATIEF ook groter dan dat van 90 meter en 100 meter
Ik heb krullen maar mijn eindresultaat moet ook zoiets gaan wordenquote:Op zondag 11 mei 2008 08:21 schreef Viper88 het volgende:
ik zit weer op totti lengte:
[ afbeelding ]
Ik heb zelf ook blond haar, en draag het zo. Heeft me weer iets van 2 jaar geduurd met tussentijdse knipbeurten.
http://www.kapsels.net/kapsels2/gaudi2.htmquote:Op zondag 11 mei 2008 16:37 schreef JustJap het volgende:
Kan iemand even een duidelijk voorbeeld geven van haar dat niet gelaagd geknipt is en wel?
Het zal denk mijn redding worden want nu is het zo snel een grote haarmassa
A dezelfde fout maken en weer spijt hebbenquote:Op zondag 11 mei 2008 18:52 schreef nachtdier2 het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik het weer kort knip of toch maar weer langer laat.
Verleden keer was het lang (17cm ofzo) en toen heb ik het eraf laten halen >> had ik spijt van.
Nu wordt het weer lang en kan ik het in mn mond nemen inmiddels maar vind ik het weer klote vallen. Wat te doen?
Mja, spijt dat het lange haar eraf was en dat ik dus weer lang moest wachten dat het weer terug was.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:33 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
A dezelfde fout maken en weer spijt hebben
B weer mooi lang haar hebben
hmmm, moeilijk....
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:07 schreef nicoo het volgende:
[..]
Als ik een hippie ben, wat ben jij dan wel niet
Hoe gaat dat dan met krullen, kan je het gewoon achter je oor gooien, of gaat dat moeilijker?quote:Op zondag 11 mei 2008 13:43 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Ik heb krullen maar mijn eindresultaat moet ook zoiets gaan worden. Zit er nog 3 maandjes vanaf gok ik.
Ja, op den duur wel ja. Het nadeel met krullen is dat wanneer je dat model wil je je haar veel langer moet laten groeien dan wanneer om het gewenste effect te hebben. verder gebruik ik brylcreme, daar krijg je mooie glanzende krullen van en weet bij mij in combo met water ook het volume redelijk in te perkenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:30 schreef Viper88 het volgende:
[..]
Hoe gaat dat dan met krullen, kan je het gewoon achter je oor gooien, of gaat dat moeilijker?
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:23 schreef Summerteeth het volgende:
Maar water is toch na 10 minuten opgedroogd..?
Dat is nog niet zo makkelijk, ik woon er nu al een tijdje maar nog steeds geen betaalbare goede gevonden.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:24 schreef JustJap het volgende:
Iemand trouwens uit Amsterdam die een goede kapper weet (voor halflang haar)?
Ben net verhuisd dus ik moet er nog een vinden
Ik weet anders wel een goed adresje voor een opticien voor je?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:37 schreef Ome_G het volgende:
Laat ik het zo zeggen, ik heb op je profiel moeten kijken of je man of vrouw was.
Jaja, je hebt anders een verdomd vrouwelijk gezicht. ZEKER in combinatie met je lange haar. Opticien niet nodig, dus bijdehand doen is geen optie.quote:Op zondag 29 juni 2008 03:42 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik weet anders wel een goed adresje voor een opticien voor je?
Achja, misschien komt het door de foto's.. Heb het nog noooit iemand horen zeggen, dusja..quote:Op zondag 29 juni 2008 04:55 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Jaja, je hebt anders een verdomd vrouwelijk gezicht. ZEKER in combinatie met je lange haar. Opticien niet nodig, dus bijdehand doen is geen optie.
Dan ga jij wel met verdomd lelijke vrouwen om als je bij hem twijfelt aan zijn geslachtquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:37 schreef Ome_G het volgende:
Laat ik het zo zeggen, ik heb op je profiel moeten kijken of je man of vrouw was.
Ben wel ns bij Jitty geweest (als ie nog bestaat) zit geloof ik op de kinker of bilderdijk of de clerq, een van de driequote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:24 schreef JustJap het volgende:
Iemand trouwens uit Amsterdam die een goede kapper weet (voor halflang haar)?
Ben net verhuisd dus ik moet er nog een vinden
Ik moest ook twee keer kijken voor ik zeker wist dat ie een man wasquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:37 schreef Ome_G het volgende:
Misschien een gekke vraag, maar hoe zit het met je overige beharing?quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:41 schreef gitaarfan123 het volgende:
lol ik ben zelf ook bezig om me haar te laten groeien
en ik gebruik sinds paar maanden hema haarverzorging formule tabletten
er zitten 50 in een potje en het helpt echt goed
mijn haar is sterker en groeit veel sneller
ik haal nu ong 4cm per maand wat daarvoor ong 1-2 cm was
echt een aanrader voor de mensen die geen geduld hebben
en die sneller langer haar willen
en ik betaal ong 4,80 voor een potje
echt een goede tip.
Het staat wel, je bent het gewoon niet gewend... Maar goed, ieder z'n smaak.quote:Op maandag 21 juli 2008 01:02 schreef ssebass het volgende:
Zo laat ik ook maar weer eens posten. Ik heb mijn haar al jaren redelijk lang gehad en toen ik in NL terug kwam dacht ik, ik ga het kort knippen. Dat heb ik dus ook gedaan. Het resultaat was wat ik had verwacht, namelijk dat kort haar mij niet staat. Nu doe ik dus verwoedde pogingen om mijn haar weer snel aan te laten groeien.
Hier even het verhaal in plaatjes:
Zo lang was het:
[ afbeelding ]
Toen alles eraf:
[ afbeelding ]
En dit is het nu:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |