abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58657643
Zwahiel zoals je het op de laatste foto hebt zou ik het toch niet laten Lijkt meer op een "tussenmaat" qua lengte. Je moet het ook niet zo over je voorhoofd vegen. Ik zou het langer doen, zodat je het achter je oren kan voegen ofzo
graag verwijderen
pi_58954333
http://fotoboek.fok.nl/userpics/213974/asj1s.jpg

Die was voor chipszak maar zou ik het nu zo laten/iets inkorten/iets langer proberen volgens jullie? er zit hier op de foto geen gel in dus het hangt prima voor lengtebeoordeling
graag verwijderen
  zondag 1 juni 2008 @ 12:44:06 #128
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_59046104
Zo,

ik wil stiekem juist korter haar, maar gezien de huidige lengte zit ik toch wel in het juiste topic.

Het ziet er nu zo uit:

Er zit verder totaal geen model in ofzo. Ik wil het korter, voor en aan de zijkant vind ik het nog wel mooi, maar achter is het gewoon een vieze mat soms. Iemand een suggestie?
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
pi_59047207
2 cm eraf en model erin laten knippen. Ik had een soort gelijk kapsel tot voor kort, maar ik heb echt spijt dat ik zo'n beetje m'n hele mat eraf heb gehaald. Gewoon lekker (half)lang laten, staat je goed.
Kinderbijslag op door de coffeeshop nigga.
pi_59457539
Bij de vorige kapperbeurt had ik het bijna allemaal eraf laten knippen.
Ze zei dat ik beter nog iets kon proberen, omdat het achter en aan de zijkanten leuk zat zei ze.
Dus nu heeft ze het voor iets korter geknipt.

Achteraf was ik het niet zo eens met voor iets eraf, maar ik realiseer me nu gelukkig weer dat ik het nog ff flink ga laten groeien (voor en zijkanten iig, achterkant krult heel erg)
わたしはヤスパーです!
pi_59482336
Binnenkort maar eens wat punten bij laten knippen, ben al een jaar of 2 niet meer naar de kapper geweest

It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_59485553
Hoelang m'n haar is, ik zou sowieso naar de kapper gaan. Je lijkt trouwens veel op Def P toen hij achttien jaar ofzo was
Kinderbijslag op door de coffeeshop nigga.
pi_59610416
Ik gebruik nu de hair glue van schwarzkopf heb het een beetje omhoog maar aan het eind van de dag zit het niet mee dus ben op zoek naar iets anders...

Voor deze look bijvoorbeeld wat heb ik daar voor nodig??? Gel?? Wax?? Gelwax?? en wat is een goed merk???
pi_59614303

Mijn haar is nu zo, is zo wild omdat ik de hele middag op de golfbaanhad gestaan met windkracht 500 ofzo.

Ben laatst naar de kapper geweest, is wat bijgeknipt, maar mag nu nog bovenop iets langer zodat het meer in verhouding staat met achter.. Verder ben ik er vrij tevreden over. Het is me na 3 keer eindelijk gelukt om lang haar te laten groeien en ook te houden.

Oja en normaal ziet het er anders uit omdat ik lenzen draag, maar omdat ik last had van mijn ogen had ik mijn bril op vandaag.
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 01:15:23 #135
216510 BYKNT
14 Arda Turan (GS)
pi_59721933
tvp
pi_59761210
Laat ik het zo zeggen, ik heb op je profiel moeten kijken of je man of vrouw was.
FUUUUUUUUUUUU-
pi_59762075
Iemand trouwens uit Amsterdam die een goede kapper weet (voor halflang haar)?
Ben net verhuisd dus ik moet er nog een vinden
わたしはヤスパーです!
  zaterdag 28 juni 2008 @ 23:43:24 #138
148059 Pritt
Atheïst
pi_59763678
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 22:24 schreef JustJap het volgende:
Dat is nog niet zo makkelijk, ik woon er nu al een tijdje maar nog steeds geen betaalbare goede gevonden.
Bovenin de Bijenkorf schijnt erg goed te zijn, maar ook prijzig.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_59766694
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 21:37 schreef Ome_G het volgende:
Laat ik het zo zeggen, ik heb op je profiel moeten kijken of je man of vrouw was.
Ik weet anders wel een goed adresje voor een opticien voor je?
pi_59766985
quote:
Op zondag 29 juni 2008 03:42 schreef Diemietuhriej het volgende:

[..]

Ik weet anders wel een goed adresje voor een opticien voor je?
Jaja, je hebt anders een verdomd vrouwelijk gezicht. ZEKER in combinatie met je lange haar. Opticien niet nodig, dus bijdehand doen is geen optie.
pi_59771865
quote:
Op zondag 29 juni 2008 04:55 schreef GuyFawkes het volgende:

[..]

Jaja, je hebt anders een verdomd vrouwelijk gezicht. ZEKER in combinatie met je lange haar. Opticien niet nodig, dus bijdehand doen is geen optie.
Achja, misschien komt het door de foto's.. Heb het nog noooit iemand horen zeggen, dusja..
  zondag 29 juni 2008 @ 17:39:05 #142
53167 Ri-Klain
klein zwart schaapje
pi_59774888
quote:
Dan ga jij wel met verdomd lelijke vrouwen om als je bij hem twijfelt aan zijn geslacht

OT: ga zo door mannen (middel) lang haar =
Of niet soms?
pi_59778939
Ga bij een nieuwe kapper wel ff advies vragen.
Voor is het bij mij zo plat en dik, terwijl het achter juist heel erg gaat krullen naar de zijkanten.
わたしはヤスパーです!
pi_59780069
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 22:24 schreef JustJap het volgende:
Ben wel ns bij Jitty geweest (als ie nog bestaat) zit geloof ik op de kinker of bilderdijk of de clerq, een van de drie Niet speciaal voor lang haar maar knipten wel goed
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_59783983

Heb nu mijn haar zo ongeveer, het is wel zelfde kleur en zelfe lengte als op de foto.
pi_59785755
quote:
Ik moest ook twee keer kijken voor ik zeker wist dat ie een man was
[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
pi_59843718
lol ik ben zelf ook bezig om me haar te laten groeien
en ik gebruik sinds paar maanden hema haarverzorging formule tabletten
er zitten 50 in een potje en het helpt echt goed
mijn haar is sterker en groeit veel sneller
ik haal nu ong 4cm per maand wat daarvoor ong 1-2 cm was
echt een aanrader voor de mensen die geen geduld hebben
en die sneller langer haar willen
en ik betaal ong 4,80 voor een potje
echt een goede tip.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 15:13:07 #148
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_59890544
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:41 schreef gitaarfan123 het volgende:
lol ik ben zelf ook bezig om me haar te laten groeien
en ik gebruik sinds paar maanden hema haarverzorging formule tabletten
er zitten 50 in een potje en het helpt echt goed
mijn haar is sterker en groeit veel sneller
ik haal nu ong 4cm per maand wat daarvoor ong 1-2 cm was
echt een aanrader voor de mensen die geen geduld hebben
en die sneller langer haar willen
en ik betaal ong 4,80 voor een potje
echt een goede tip.
Misschien een gekke vraag, maar hoe zit het met je overige beharing?
Ik kan niet geloven dat je haargroei krijgt van tabletten slikken en dat ze het verschil weten tussen hoofdhaar en andere lichaamsbeharing. Klinkt als too good to be true. Zitten ze niet in het rijtje van afslankpillen of borstvergrotende pillen?

Kun je misschien het etiket ofzo overtypen of zeggen wat erin zit? Is het niet een soort biergist ofzo?
pi_60236749
Zo laat ik ook maar weer eens posten. Ik heb mijn haar al jaren redelijk lang gehad en toen ik in NL terug kwam dacht ik, ik ga het kort knippen. Dat heb ik dus ook gedaan. Het resultaat was wat ik had verwacht, namelijk dat kort haar mij niet staat. Nu doe ik dus verwoedde pogingen om mijn haar weer snel aan te laten groeien.

Hier even het verhaal in plaatjes:
Zo lang was het:

Toen alles eraf:

En dit is het nu:
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_60239021
quote:
Op maandag 21 juli 2008 01:02 schreef ssebass het volgende:
Zo laat ik ook maar weer eens posten. Ik heb mijn haar al jaren redelijk lang gehad en toen ik in NL terug kwam dacht ik, ik ga het kort knippen. Dat heb ik dus ook gedaan. Het resultaat was wat ik had verwacht, namelijk dat kort haar mij niet staat. Nu doe ik dus verwoedde pogingen om mijn haar weer snel aan te laten groeien.

Hier even het verhaal in plaatjes:
Zo lang was het:
[ afbeelding ]

Toen alles eraf:
[ afbeelding ]

En dit is het nu:
[ afbeelding ]
Het staat wel, je bent het gewoon niet gewend... Maar goed, ieder z'n smaak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')