abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 januari 2008 @ 23:17:01 #1
3185 Adelante
To let it go now
pi_56089648
iemand in de race om een fatsoenlijke OP te maken voor deze reeks?

vorige deel: Centraal: Ik wil langer haar #37

langharigen:

lekker laten groeien
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_56091391
lol nou poeh da's idd lang haar!

Als het in een staart kan, dan is het lang. Zoals deze meneer:
( /) . o O (Your current life situation is not who you are; it's who you were.)
( . .)
C('')('') - Andre Gide
pi_56108798
Sadar is weer helemaal vrolijk met zijn haar

Ben met 7cm naar de kapper gegaan om het maar weer kort te laten knippen. Ik had de hoop opgegeven.
gelukkig heeft de kapper mij ervan kunnen overtuigen dat langer haar goed bij mij staat. Dus ze heeft er een beetje (1 tot 1,5cm) vanaf geknipt. Maar wel in een goed model.

Het is inmiddels weer bij gegroeid tot 8/9cm. Maar ik kan tenminste weer iets met mijn haar. Als ik op de fiets de wind van voren heb gaat het zelfs nog beter zitten Voorheen was de wind mijn grootste vijand

Het lijkt wel de omgekeerde wereld. Klant weet niet wat ie wil en de kapper knipt het precies goed
pi_56109580
Nou Sadar, ik zou met deze kapper een bloedverbintenis aangaan oid, of je ziel verkopen of zo. Die kappers zijn namelijk bijna niet te vinden
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_56109791
Mijn kapster is ook 1 van de weinigen die precies weet wat iemand staat etc.
Er moest gister 10 cm van m'n haar af maar ze heeft me weten te overtuigen, het glanst weer en ziet er voller uit dan eerst
pi_56110791
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 19:58 schreef ..BaRt.. het volgende:

[..]

Wat voorn spul gebruik je?
Gewone shampoo van andrelon en wax, that's all.
pi_56113338
Ik heb het nu ongeveer zo:

En na het douchen Duits-achtig.

Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_56147871
Ik ga mij ook maar weer eens in dit topic begeven. Mijn haar is nu net weer geknipt, niet dat het erg kort is maar het model is niet echt relaxt. Voor redelijk kort. Ik heb trouwens het idee dat mijn haar heel veel dunner wordt. Veel haaruitval, ik hoop niet dat ik kaal wordt. Iemand nog goede tips. Ik gebruik nu maar conditioner om mijn haar wat sterker te maken. Hopelijk valt het dan niet uit. Wat is de beste gel wax die je kunt gebruiken zonder dat het je haar molt. Hier in ieder geval een foto hoe het was voordat ik naar de kapper ging. (ja ik weet het, het is een enorme breezer foto)

"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_56152960
Gelukkig, het topic weer gevonden.
Het moet nu gewoon groeien, maar het schiet niet op
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  zaterdag 19 januari 2008 @ 15:35:33 #10
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_56154514
Ik kopieer ook mijn laatste post van het vorige topic ff.

In reactie op:
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 19:51 schreef Junaid het volgende:
Ik wil me haar ook laten groeien, en zelf denk ik aan dit model:
[ afbeelding ]

maar wat voor soort haar moet je hiervoor hebben, dat van mij is namelijk best wel dik en golvend
Bij dat model moet je wel je nekhaar bijhouden, anders heb je binnen no-time een mat. Met dik en golvend haar moet het wel lukken denk ik. Gewoon na het douchen in model en aan de lucht laten opdrogen. Ik denk dat dik haar eerder terug in model valt dan slap, dun haar. Dat heb ik namelijk en dat is echt kut. Ik kan hele coole kapsels maken, maar ze blijven zonder versteviging nooit echt zitten, tenzij ik niet naar buiten ga.

Ik heb het nu vaak zo:

Soms zit het allemaal 1 kant op (zoals bij die Kutcher dude) en soms zit het een beetje warrig.
Ik hou wel van dat opkrullende, dat maakt het wat speels.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 15:45:49 #11
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_56154737
Ik had tot kort langer haar was leuk en alles ...

maarja lees mijn zojuist geplaatste topic maar...zucht...

*ween*
pi_56207208
Ja nou ik ben er ook weer. Ik ben het ook weer aan het langer laten groeien.. Maar dit keer gaat het me wel lukken hoop ik.

ff van me fobo:

was eerst nog wat langer dan dit:

Toen naar zo kort:

En nu is het weer ongeveer net zoals op bovenste foto, maak straks wel even foto als ik zin heb. Draag het nu wel anders als toen..

Weet nog niet precies wat ik wil.. Beetje proleet-achtig denk ik.

Zo'n lengte en model maar dan wat minder wild..

[ Bericht 31% gewijzigd door Diemietuhriej op 21-01-2008 20:24:48 ]
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_56310385
weet iemand hoe die ene gast heet, hij is volgens mij een Nederlandse make up artist of haarstylist.. Niet Marie van der Ven, maar die andere gast..

edit: die gozer rechts, Thijs Willekes heet ie geloof ik..
die heeft pas echt de ultimate kapsel die ik ook zou willen..

[ Bericht 42% gewijzigd door LLCoolC op 25-01-2008 22:57:39 ]
pi_56314583
Daar vind ik echt totaal niks aan
pi_56315283
Vind t ook niet bijzonder, op zich heeft ie kwalitatief mooi haar, maar t zit echt als een vrouwenkapsel, maar ja, Willekes is ook nogal een verwijfd type
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  zaterdag 26 januari 2008 @ 11:12:59 #16
3185 Adelante
To let it go now
pi_56316103
zijn niet al die stylisten dat?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_56316501
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 22:49 schreef LLCoolC het volgende:
weet iemand hoe die ene gast heet, hij is volgens mij een Nederlandse make up artist of haarstylist.. Niet Marie van der Ven, maar die andere gast..

edit: die gozer rechts, Thijs Willekes heet ie geloof ik..
die heeft pas echt de ultimate kapsel die ik ook zou willen..
[ afbeelding ]
Het kunnen maar zo haarextensions zijn.
pi_56365593
Ik heb het inmiddels al ongeveer 3 maanden niet laten knippen en het wordt al wat langer (doh)

Iemand tips hoe ik nu met mijn haar om moet gaan?
Moet ik het in model laten knippen en uitdunnen of juist niet?
En wat voor haarproducten gebruiken jullie, want ben alleen gel gewend en daar wordt het bijna te lang voor
わたしはヤスパーです!
  maandag 28 januari 2008 @ 17:24:34 #19
182538 jusdOrange
Limoentjesfr3sh
pi_56365781
Laat eens een foto zien?
  maandag 11 februari 2008 @ 01:11:43 #20
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_56657704
Bij mij groeit 't ook nog vrolijk door. Mijn kapster heeft er laatst nog even de schaar ingezet, om goed de laagjes te maken. Maar voor gaat 't gestaag door. Het valt nu wel vanzelf al in model zonder dat ik er maar iets in hoef te doen

As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_56668698
Mijn haar valt dus nog steeds absoluut niet in model..

Wat kan ik hier het beste tegen doen? Ik gebruik altijd minimaal gel maar dat is er aan het einde van de dag meestal wel uit, waardoor ik echt een enorm ontploft kapsel krijg..
pi_56673129
quote:
Op maandag 11 februari 2008 18:07 schreef Diemietuhriej het volgende:
Mijn haar valt dus nog steeds absoluut niet in model..

Wat kan ik hier het beste tegen doen? Ik gebruik altijd minimaal gel maar dat is er aan het einde van de dag meestal wel uit, waardoor ik echt een enorm ontploft kapsel krijg..
Gelwax, van de hema. Zwarte potjes.
pi_56673692
quote:
Op maandag 11 februari 2008 21:45 schreef Skv het volgende:

[..]

Gelwax, van de hema. Zwarte potjes.
Ik heb eerst wel wax gebruikt, maar blijft dat dan de hele dag zo vettig? Ik hou daar niet zo van namelijk.

En blijft het dan ook de hele dag in hetzelfde model ongeveer zitten? Ik ben niet het type dat in iedere spiegel kijkt of zijn haar nog goed zit, maar ik wil wel dat mijn haar goed zit.
pi_56881269
Mijn haar groeit rustig door maar is het goed om af en toe naar de kapper te gaan om het te laten uitdunnen/bijknippen of moet ik me daar geen zorgen over maken?:P
わたしはヤスパーです!
pi_56882407
quote:
Op maandag 11 februari 2008 22:09 schreef Diemietuhriej het volgende:

[..]

Ik heb eerst wel wax gebruikt, maar blijft dat dan de hele dag zo vettig? Ik hou daar niet zo van namelijk.

En blijft het dan ook de hele dag in hetzelfde model ongeveer zitten? Ik ben niet het type dat in iedere spiegel kijkt of zijn haar nog goed zit, maar ik wil wel dat mijn haar goed zit.
Nee niet echt vettig, maar het wordt ook niet geheel hard. Vind het zelf prima spul.. Kan geen kwaad om een keer te proberen, kost iets van 3 euro..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')