Bij dat model moet je wel je nekhaar bijhouden, anders heb je binnen no-time een mat. Met dik en golvend haar moet het wel lukken denk ik. Gewoon na het douchen in model en aan de lucht laten opdrogen. Ik denk dat dik haar eerder terug in model valt dan slap, dun haar. Dat heb ik namelijk en dat is echt kut. Ik kan hele coole kapsels maken, maar ze blijven zonder versteviging nooit echt zitten, tenzij ik niet naar buiten ga.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:51 schreef Junaid het volgende:
Ik wil me haar ook laten groeien, en zelf denk ik aan dit model:
[ afbeelding ]
maar wat voor soort haar moet je hiervoor hebben, dat van mij is namelijk best wel dik en golvend

Het kunnen maar zo haarextensions zijn.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:49 schreef LLCoolC het volgende:
weet iemand hoe die ene gast heet, hij is volgens mij een Nederlandse make up artist of haarstylist.. Niet Marie van der Ven, maar die andere gast..
edit: die gozer rechts, Thijs Willekes heet ie geloof ik..
die heeft pas echt de ultimate kapsel die ik ook zou willen..
[ afbeelding ]
Gelwax, van de hema. Zwarte potjes.quote:Op maandag 11 februari 2008 18:07 schreef Diemietuhriej het volgende:
Mijn haar valt dus nog steeds absoluut niet in model..
Wat kan ik hier het beste tegen doen? Ik gebruik altijd minimaal gel maar dat is er aan het einde van de dag meestal wel uit, waardoor ik echt een enorm ontploft kapsel krijg..
Ik heb eerst wel wax gebruikt, maar blijft dat dan de hele dag zo vettig? Ik hou daar niet zo van namelijk.quote:
Nee niet echt vettig, maar het wordt ook niet geheel hard. Vind het zelf prima spul.. Kan geen kwaad om een keer te proberen, kost iets van 3 euro..quote:Op maandag 11 februari 2008 22:09 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik heb eerst wel wax gebruikt, maar blijft dat dan de hele dag zo vettig? Ik hou daar niet zo van namelijk.
En blijft het dan ook de hele dag in hetzelfde model ongeveer zitten? Ik ben niet het type dat in iedere spiegel kijkt of zijn haar nog goed zit, maar ik wil wel dat mijn haar goed zit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |