Ik gebruik de gelwax, die bevalt erg goed.quote:Op maandag 10 maart 2008 17:40 schreef Game_Error het volgende:
Ik ben net ff langs de hema geweest hiero, en daar hadden ze 3 soort wax/gel, te weten shaper, waxgel en echt wax, welke is hiervan de beste?
Dát is lang haar ja, nu vind ik ietsjes korter ook wel al lang hoorquote:Op maandag 10 maart 2008 18:47 schreef Zolcon het volgende:
Wil je meer zoiets zien dan
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 maart 2008 18:41 schreef Ziewoarut het volgende:
Wat iedereen hier altijd onder 'lang'![]()
Zie altijd alleen maar van die Ashton Kutcher-kapsels hiero
Ja normaal heeft ie het altijd ietsjes langer, ma als je in de vorige delen van dit topic kijkt snap je wel wat ik bedoelquote:
Maar dit topic heet: "Ik WIL langer haar", niet: "Pimp hier met je hippie kapsel".quote:Op woensdag 2 april 2008 11:26 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Ja normaal heeft ie het altijd ietsjes langer, ma als je in de vorige delen van dit topic kijkt snap je wel wat ik bedoel
Ik bedoelde ook meer die plaatjes wat de TS als (hoe hij het zegt) 'langharigen' beschouwtquote:Op woensdag 2 april 2008 12:28 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Maar dit topic heet: "Ik WIL langer haar", niet: "Pimp hier met je hippie kapsel".
Logisch toch dat je dan vooral kortere kapsels ziet?
Ok, ik snap 'em.quote:Op woensdag 2 april 2008 12:58 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meer die plaatjes wat de TS als (hoe hij het zegt) 'langharigen' beschouwt
Bij twijfel niet doen, ik heb het talloze keren toch weer kort gedaan maar er echt elke keer toch wel spijt van gehad, en het duurt gewoon zoooo lang voordat je weer een paar cm bij elkaar hebt gespaardquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:25 schreef El.Wulfo het volgende:
ik twijfel of ik nog wel lang haar wil...of dat ik het een stuk korter moet laten knippen...
twijfeltwijfel...
Hang in there buddy!quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:25 schreef El.Wulfo het volgende:
ik twijfel of ik nog wel lang haar wil...of dat ik het een stuk korter moet laten knippen...
twijfeltwijfel...
het probleem van korter haar willen is dat het in 1 keer gebeurd (of je moet heel vaak na de kapper gaanquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:45 schreef Samson het volgende:
[..]
Bij twijfel niet doen, ik heb het talloze keren toch weer kort gedaan maar er echt elke keer toch wel spijt van gehad, en het duurt gewoon zoooo lang voordat je weer een paar cm bij elkaar hebt gespaard
Mijn vriendin heeft een stuk van de achterkant afgeknipt. Helemaal gratis en nog goed gelukt ook.quote:Op donderdag 10 april 2008 01:32 schreef Summerteeth het volgende:
/meldt zich maar weer eens.
Poging 79. Begin januari helemaal kort laten knippen en sindsdien gewoon laten groeien. Ik heb nogal dik, stug haar waarvan op dit moment vooral de achterkant een drama is. Het grote nadeel is dat ik geen 20 euro voor de kapper overheb om alleen dat stukje bij te laten werken, dus ik laat het voorlopig maar even groeien.
Pietrrrrrr Zandt! Kijk uit dat Bakker ut er niet afkniptquote:Op zaterdag 12 april 2008 12:27 schreef Daantke het volgende:
Ik heb het nu tot halverwege mijn neus na het douchen, en als ik het met mn vingers pak kan het tot het puntje van mn neus.
Probleem is alleen dat mijn moeder het met alle geweld wil (laten) knippen omdat ze vind dat het er écht niet uit ziet, vooral voor mn oren.Twijfel nu dus over dit haar houden en evt. weer in laagjes laten knippen, of dat ik er gewoon heel veel vanaf haal.
Ik doe er nu altijd cheapass gel in van de action, maar ik vind het niet echt leuk als het zo hard wordt.
Ik heb trouwens echt verschrikkelijk dun haar.
Mijn haar zat gisteren zo(het zit altijd anders)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het is zo lang na het douchen:
[ afbeelding ]
Ik ging telkens na een paar maanden naar de kapper om het wat bij te laten werken, maar het werd wel tekens wat langer. De laatste keer was begin januariquote:Op zaterdag 12 april 2008 17:44 schreef Summerteeth het volgende:
Staat je goed! Hoe lang heb je hiervoor 'gespaard'?
Haha, heb je er ook op gezeten? Die foto was genomen op laatste schooldag (gisteren)quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:23 schreef polo_kakker het volgende:
[..]
Pietrrrrrr Zandt! Kijk uit dat Bakker ut er niet afknipt
Mooi haar!quote:Op maandag 10 maart 2008 00:58 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Dat is wel cool. Heb ongeveer hetzelfde, maar dan naar buiten staand. Heb alleen niet zulk dik haar en een flinke windvlaag zorgt ervoor dat het alle kanten op zit. Het valt nooit weer terug helaas.
[ afbeelding ]
Beetje brakke cam foto door lichtgebrek..
Hey bedanktquote:Op zondag 13 april 2008 01:10 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Mooi haar!
Gewoon beetje je handen nat maken en insmeren met lux zeep en dan in je haar smeren, zit goed stevig hierna, pas op met de regen
Meteen een andere kapper zoeken. Ben je bij zo'n keten geweest (cosmo of zo?)quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:20 schreef Sadar het volgende:
Verdomme!!! Ik zeg tegen de kapper dat ik het qua lengte nog iets langer wou. Alleen de puntjes moesten bijgeknipt worden...Hopla, 3cm eraf: "Is toch lekker voor de zomer"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, het is gewoon een "normale" kapperszaak. Ben er al 2x tevreden de deur uitgelopen maar vandaag was het klotequote:Op donderdag 8 mei 2008 18:09 schreef Samson het volgende:
[..]
Meteen een andere kapper zoeken. Ben je bij zo'n keten geweest (cosmo of zo?)
Uitdunnen / laagjes helpt wel eens bij dik haar.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:31 schreef JustJap het volgende:
Ik heb het ook zwaar..
het is al aardig lang, maar ik heb zo dik haar en dan krult het ook nog licht naar binnen dus lijkt het nog dikker
Mja ik houd vol, kort haar staat me sowieso minder
NIET IN LAAGJESquote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:56 schreef jusdOrange het volgende:
[..]
Uitdunnen / laagjes helpt wel eens bij dik haar.
Ligt er ook een beetje aan wat voor krul, mijn haar heeft gewoon een flinke slag en laagjes hebben goed geholpen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:04 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
NIET IN LAAGJES
vooral als je haar de neiging heeft om te krullen, dan neemt het volume alleen maar toe.
Ow dat weet ik niet, ik heb echt krul en voor krullen geldt gewoon hoe langer, hoe minder volume, hoe beterquote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:51 schreef jusdOrange het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan wat voor krul, mijn haar heeft gewoon een flinke slag en laagjes hebben goed geholpen.
WTF IS DAT ER ALLEMAAL IN GEEN EENS EEN HALF JAAR BIJGEKOMEN OFWAT?!?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:18 schreef slakkie het volgende:
Ik milimeterde mijn haar altijd, maar voor de winter begon had ik besloten om mijn haar te laten groeien. Inmiddels komt het bijna tot aan m'n schouders, begint de achterkant stevig te krullen en mijn vriendin is strontjaloers op m'n haar omdat het zo lang en vol is en omdat het zo krult aan de achterkant.
Typisch kort haar: http://www.euronet.nl/users/wesleys/hekjedig/lifelog.jpg
Lang haar: http://www.euronet.nl/users/wesleys/fok/slak_lang_haar.jpg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |