abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56886035
Oke, ik zal binnenkort eens een potje kopen..

Maar mijn haar begint nu mooi op lengte te komen, mijn pony begint komt nu net voorbij mijn wenkbrauwen als ik hem recht naar beneden trek.. Alleen is het achter wat te lang, binnenkort maar weer laten knippen. Ik zal t.z.t. wel een foto maken.
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_56897862
ik ben op zoek naar een soort vet/gel/wax waar je haar er nat van uitziet... Heb de gelwax geprobeerd, maar moet er haast een half potje insmeren. ook krijg ik het met moeite me haar ingesmeerd :S
pi_56903551
Je hebt toch echt duizenden soorten wetlook gel? Koop gewoon een paar potjes om uit te proberen van verschillende merken.
pi_57171591
Gister ook maar weer eens naar de kapper geweest. Ik zit inmiddels op kamers in eindhoven dus ik kon helaas niet bij mijn vertrouwde kapper langs.
Met frisse tegenzin ben ik maar gegaan, en het is mij behoorlijk mee gevallen! De kapper heeft er niet teveel afgeknipt maar wel goed in model. Zal binnenkort eens ff een foto'tje maken...
  zaterdag 8 maart 2008 @ 11:41:41 #30
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_57240058
Ik ben ook een beetje een poging aan het doen om mijn haar wat langer te laten groeien, maar ik vroeg me af wat nou echt goede mouse/gel/wax is om het in model te brengen. Ik heb die gele gel van de AH altijd gebruikt voor mijn korte haar, maar dat werkt nu echt niet meer, en nu ben ik overgestapt op wax van schwarzkopf, maar ik kan niet echt zeggen dat ik daar heel tevreden over ben, dus heeft iemand nog suggesties? Ik heb overigens vrij dik haar.

ohjah, weet iemand ook nog een goede kapper in de omgeving hilversum? ik ben niet echt tevreden over de gene die ik heb, hij kan alleen redelijk omgaan met kort haar, en zit om de hoek

[ Bericht 22% gewijzigd door Game_Error op 08-03-2008 11:53:32 ]
ff wachten nog
pi_57247548
Heb al veel producten geprobeerd, maar ben nu blijven hangen bij de wax van hema. Is een beetje vettig spul, het droogt niet op maar geeft ook geen wetlook.

Het is toch echt een persoonlijke keuze. Ik ben nog geen gel/wax tegengekomen die ik echt slecht vond. Maar vergeet niet: Less is more, stop niet te veel in je haar!
  zaterdag 8 maart 2008 @ 18:57:25 #32
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_57248160
ik denk dat ik die dan maar eens ga proberen, en heb je nog tips voor het gebruik, bij mij komt het erop neer dat er op sommige plaatsen in mn haard betrekkelijk veel wax zit, en op andere plekken heel weinig, ik krijg het niet goed verdeelt zegmaar
ff wachten nog
pi_57249768
Vandaag naar de kapper geweest.. Tsja.. Kort..

Maarja, zit een beetje op het randje van kort/lang.. Ik had voorheen wel veel last van van zo'n losse haren die voor mijn ogen zaten enz.. Daar ben ik wel vanaf.. En gelukkig is het in de nek wat korter gemaakt, nu is het wat meer 1 geheel..

Al met al is het er op vooruit gegaan denk ik!
pi_57250124
M'n haar groeit best snel de laatste tijd
Gebruik wax van de hema, niet zo heel duur, maar werkt wel heel goed.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  zaterdag 8 maart 2008 @ 20:41:01 #35
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_57250432
hmm de meeste vinden dus de wax van de hema wel goed, die ga ik dus maandag ff halen
ff wachten nog
  zaterdag 8 maart 2008 @ 20:54:47 #36
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_57250687
Wat is geschikter voor afrohaar om krulletjes te maken. Wetlook gel of wax-gel of iets anders.
En van welke merk, op dit moment gebruik ik vet in mijn haren maar ben van plan om me haren weer te laten groeien om zo mooie pimped krullen te krijgen. Alleen deed ik dat wel met goedkope supermarkt gel die na een paar uurtjes opdroogt en er niet meer uitziet.

Suggesties?
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_57251863
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 20:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat is geschikter voor afrohaar om krulletjes te maken. Wetlook gel of wax-gel of iets anders.
En van welke merk, op dit moment gebruik ik vet in mijn haren maar ben van plan om me haren weer te laten groeien om zo mooie pimped krullen te krijgen. Alleen deed ik dat wel met goedkope supermarkt gel die na een paar uurtjes opdroogt en er niet meer uitziet.

Suggesties?
Voor de Gallas look
Heb verder geen idee hoe je dat zou moeten doen
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  zaterdag 8 maart 2008 @ 23:10:56 #38
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_57253208
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 21:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Voor de Gallas look
Heb verder geen idee hoe je dat zou moeten doen
Gallas look pwnt
pi_57267183
Mijn haar is nu zo:

[ Bericht 28% gewijzigd door Zolcon op 09-03-2008 18:35:43 (verkeerde host van foto ) ]
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
  zondag 9 maart 2008 @ 19:03:14 #40
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_57267839
quote:
Op zondag 9 maart 2008 18:32 schreef Zolcon het volgende:
Mijn haar is nu zo:

[ afbeelding ]
dat ziet er opzich leuk uit, ik wil ook zo'n slag in mn haar
ff wachten nog
pi_57268824
quote:
Op zondag 9 maart 2008 19:03 schreef Game_Error het volgende:

[..]

dat ziet er opzich leuk uit, ik wil ook zo'n slag in mn haar
tja jaren lang kweken
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_57275743
*meldt

Vorig jaar al een poging ondernomen en tot een centimeter of 10 gekomen en toen eraf gehaald en meteen de volgende minuut er al spijt van. Nu toch maar weer proberen, ik zit weer op een centimeter of 6 and still going strong. Binnenkort even naar de knippert om er een model in te laten maken.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  maandag 10 maart 2008 @ 00:58:24 #43
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_57276270
quote:
Op zondag 9 maart 2008 18:32 schreef Zolcon het volgende:
Mijn haar is nu zo:

[ afbeelding ]
Dat is wel cool. Heb ongeveer hetzelfde, maar dan naar buiten staand. Heb alleen niet zulk dik haar en een flinke windvlaag zorgt ervoor dat het alle kanten op zit. Het valt nooit weer terug helaas.

Beetje brakke cam foto door lichtgebrek..
  maandag 10 maart 2008 @ 01:01:03 #44
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_57276317
Oja, ben nu into the hairspray ipv wax troep. Best gay, maarja, schijt . Het geeft een beetje volume aan m'n slappe haar, blijft beter zitten en heeft een droog effect.
pi_57277769
Ik heb een tijdje wax gebruikt maar ben toch weer overgestapt naar gel (heel weinig dan). Op die foto zit er niks in me haar
  maandag 10 maart 2008 @ 13:26:24 #46
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_57282950
quote:
Op maandag 10 maart 2008 08:07 schreef Zolcon het volgende:
Ik heb een tijdje wax gebruikt maar ben toch weer overgestapt naar gel (heel weinig dan). Op die foto zit er niks in me haar
Houden zo. Volgens mij heb je daar wel goed haar voor. Persoonlijk doe ik er ook liever niks in. Maar omdat mijn haar zo dun is en pluist moet ik vaak wel. Mijn vriendin vindt dat alleen jammer, want dan kan ze er niet doorheen met d'r handen. Op zich een goed punt, want ik zou het omgekeerde ook niet fijn vinden. Dus als ik toch niet naar school moet, doe ik er meestal ook niks in.
pi_57283421
quote:
Op maandag 10 maart 2008 13:26 schreef Sh0g het volgende:

[..]

Houden zo. Volgens mij heb je daar wel goed haar voor. Persoonlijk doe ik er ook liever niks in. Maar omdat mijn haar zo dun is en pluist moet ik vaak wel. Mijn vriendin vindt dat alleen jammer, want dan kan ze er niet doorheen met d'r handen. Op zich een goed punt, want ik zou het omgekeerde ook niet fijn vinden. Dus als ik toch niet naar school moet, doe ik er meestal ook niks in.
Ik moet het ff iets meer in model laten knippen want het zit bijna nooit zo als op die foto, dat is echt geluk hebben en fohnen
  maandag 10 maart 2008 @ 17:40:24 #48
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_57287423
Ik ben net ff langs de hema geweest hiero, en daar hadden ze 3 soort wax/gel, te weten shaper, waxgel en echt wax, welke is hiervan de beste?
ff wachten nog
pi_57287551
ik haalde altijd Wella New Wave wax Die dus
  maandag 10 maart 2008 @ 18:08:16 #50
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_57287877
Wat is de functie van wax anyway. Met kort haar alleen vet nodig wel zo makkelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')