Vertonghen is ook geen verdediger, de 3-1 was zijn fout.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:16 schreef S-Two het volgende:
Oja, we hebben vooral normale backs nodig. Verthongen en Heitinga voldoen wel, maar Ogararu en Urby, alsjeblieft zeg.
En Furby maakte weer een domme overtreding voorafgaand aan doelpuntquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:17 schreef devv05 het volgende:
[..]
Vertonghen is ook geen verdediger, de 3-1 was zijn fout.
Klopt, maar hij kan prima als linksback of uit nood waar hij nu staat. Daarnaast heeft hij nog wel een goeie pass en aanvallends brengt hij nog wel wat.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:17 schreef devv05 het volgende:
[..]
Vertonghen is ook geen verdediger, de 3-1 was zijn fout.
Waarom kom jij hier alleen kijken als ajax achter staat of verloren heeftquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom brengt Koster, Urzaiz nou niet
Je zegt het zelf al, als nood ja.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:18 schreef S-Two het volgende:
[..]
Klopt, maar hij kan prima als linksback of uit nood waar hij nu staat. Daarnaast heeft hij nog wel een goeie pass en aanvallends brengt hij nog wel wat.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:20 schreef devv05 het volgende:
Zou wel ironisch zijn als we nu met 6-1 verliezen
Huh? Onterecht? Nac had nog een pingel moeten hebben, en Ajax een rode kaart.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:15 schreef F1Bas het volgende:
Onterecht maar ook dat telt.
zou misschien wel handig zijn om wat beleidsmakers weer met hun poten op de grond te zettenquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:20 schreef devv05 het volgende:
Zou wel ironisch zijn als we nu met 6-1 verliezen
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Huh? Onterecht? Nac had nog een pingel moeten hebben, en Ajax een rode kaart.
quote:Ajax zal geen vervanger voor Stam halen
ja, trainer ontslaan helpt inderdaadquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Einde van Koster, lijkt mij
Jij bent echt een mongoolquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:23 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Amenquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:24 schreef Cheiron het volgende:
Het is te fucking genant voor woorden. Hoe lang moeten we nog tegen deze zooi eikels aankijken. Kunnen verdomme niet eens opbrengen om een pot goed te voetballen, slappe zakken.
Tegen NAC compleet worden weggespeeld... triester moet het verdomme niet worden.
En Ogararu en Urby mogen ook de Noordzee in, stelletje nutteloze eikels.
Als je tot die tijd na de kansen keek gewoon onterecht ja, na de 2-1 niet meer.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Huh? Onterecht? Nac had nog een pingel moeten hebben, en Ajax een rode kaart.
Koster kan hier niets aan doen. Van Geel moet direct, minimaal twee, verdedigers kopen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, trainer ontslaan helpt inderdaad
Jij snapt het niet he?quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat Ajax nooit dit spel had kunnen laten zien als je al 2-0 achter stonden met 1 man minder.
AZ speelde de halve wedstrijd met 10 man bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:25 schreef Scorpie het volgende:
Hoe kan dat nou, 6-1 tegen AZ, en dan 4-1 tegen NAC verliezen. Ik kan er echt gewoon niet bij.
Alsof die voor het oprapen zijnquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Koster kan hier niets aan doen. Van Geel moet direct, minimaal twee, verdedigers kopen.
Nooit gemogen die pik.quote:
Nou hier ook afgezet en ruzie met me vriendin door al dat gevloek.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:27 schreef Ruiseart het volgende:
Ik heb 't afgezet, m'n puppy werd bang van het gevloek en getier.
Als ik met hem met het balletje speel pakt hij 'm trouwens altijd af, topverdediger in de wording.
Rot nu gewoon op kneus, het was geen rood dus niet meer over hebben. We hebben het over het VELDspel.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Of dacht je nou werkelijk dat Ajax met 10 man dit spel had kunnen vertonen?
Als jij 2 keer natrappen al geen rood vind dan ga ik met jou al niet meer in discussie.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:29 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Rot nu gewoon op kneus, het was geen rood dus niet meer over hebben. We hebben het over het VELDspel.
eikelige actie iddquote:
Hoeveel geld hebben we wel niet gekregen voor Sneijder en Babel? Investeer dat geld dan ook! En kom niet aanzetten met 'gratis' spelers als Colin, Urzaiz en Delorge want er is ook een reden waarom die spelers gratis waren.quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als jij 2 keer natrappen al geen rood vind dan ga ik met jou al niet meer in discussie.
Ik heb het ook over het VELDspel. Dit VELDspel had Ajax nooit kunnen laten zien met 10 man.
Hij is jong en talentvol. Met, helaas, wel wat maniertjes. Maar als je zijn goals en assists bij elkaar optelt doet hij het lang niet slecht voor een eerste seizoen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:32 schreef De.Kromme het volgende:
Dat die Suarez niet finaal uitgekotst wordt door jullie zeg.
Hij scoort en daar wordt hij voor betaald, de rest wat hij doet zal me een zorg zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:32 schreef De.Kromme het volgende:
Dat die Suarez niet finaal uitgekotst wordt door jullie zeg.
Ojers had afgelopen zondag en vorige week gelijk; Urby desnoods roeiend naar Engeland brengen en alles, maar dan ook alles is beter dan Ogararu.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:24 schreef Cheiron het volgende:
En Ogararu en Urby mogen ook de Noordzee in, stelletje nutteloze eikels.
Hopelijk loten jullie Roda of NAC. Ik wil wel een finale Haarlem - Quick Boys.quote:
Weet ik wel maar ik kan er geen verzinnen die nu een directe versterking is. Realisme is denken: wie wil er in vredesnaam naar Ajax (in de winterstop)? Weet jij het?quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hoeveel geld hebben we wel niet gekregen voor Sneijder en Babel? Investeer dat geld dan ook! En kom niet aanzetten met 'gratis' spelers als Colin, Urzaiz en Delorge want er is ook een reden waarom die spelers gratis waren.
Van Geel zit op een berg met geld en moet dat eindelijk eens investeren in nieuwe spelers (verdedigers). Op de huidige manier gaan we nooit meer Champions League voetbal spelen.quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Van Geel zit op een berg met geld en moet dat eindelijk eens investeren in nieuwe spelers (verdedigers). Op de huidige manier gaan we nooit meer Champions League voetbal spelen.
laat ze maar ook eens een goede lange termijn visie ontwikkellen, dit is toch geen beleid?quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Van Geel zit op een berg met geld en moet dat eindelijk eens investeren in nieuwe spelers (verdedigers). Op de huidige manier gaan we nooit meer Champions League voetbal spelen.
Het allerbelangrijkste is dat die titel (lees: Champions League) binnen wordt gehaald.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
laat ze maar ook eens een goede lange termijn visie ontwikkellen, dit is toch geen beleid?
met even twee spelers halen, als dat al lukt, ben je er niet, want komende zomer loopt het helemaal leeg denk ik.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:42 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Het allerbelangrijkste is dat die titel (lees: Champions League) binnen wordt gehaald.
Dat gaat je simpelweg niet lukken zonder versterkingen. Ben ik echt van overtuigd.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:42 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Het allerbelangrijkste is dat die titel (lees: Champions League) binnen wordt gehaald.
Driessen is een vieze kakkerlakquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:41 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Zelfs geen zin in analyse dit keer..
Collectief falen..
TT zegt genoeg..
Oh ja.. wel 1 ding.. RTL.. doe je kijker een plezier en voer Leo driessen af in een lijkenzak..
Ik hoop juist dat ze het niet snel vergeten en dat ze daar in Amsterdam eindelijk eens gaan inzien wat er allemaal fout zit daar. Maar ja, dat zal wel ijdele hoop zijn.....quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:44 schreef RayMania het volgende:
Uitermate triest, geen woorden voor.
Wat een contrast met zondag mét Davids. Snel vergeten en alles voor de titel.
Zondag heb ik die driesen al verrot gescholden en dit keer heb ik zonder geluid gekeken. Maar wat een drama...quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:42 schreef Jnk18 het volgende:
Die leo driessen word ik ook helemaal gek van, altijd maar dat anti-ajax geneuks van hem, zum kotze!!!!![]()
Hebben we lekker veel te zoeken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:42 schreef Ruiseart het volgende:
Champions League
De verdediging is al jarenlang het zorgenkindje. Wat je van Geel in ieder geval kunt kwalijk nemen is dat hij in de zomer zowel Sneijder als Perez liet vertrekken. De no.10 is het belangrijkst in het Ajax-spel en we gingen van twee (super)-spelers op die positie naar nul. Als dat niet gebeurd zou zijn hadden we nu nog (minimaal) UEFA-cup en waren we de nummer één in de competitie.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
laat ze maar ook eens een goede lange termijn visie ontwikkellen, dit is toch geen beleid?
met even twee spelers halen, als dat al lukt, ben je er niet, want komende zomer loopt het helemaal leeg denk ik.
Vergeet Ogararu niet...WAAROM???quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:47 schreef CSI_MIAMI het volgende:
oke.. ik moet toch ff wat zeggen..
Kennedy.. waarom?
Urby.. waarom? ALWEER WAAROM?!
zucht..
Omdat we geen andere verdedigers hebben slimmerd.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:47 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ze zijn alleen niet beschikbaarquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:45 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat gaat je simpelweg niet lukken zonder versterkingen. Ben ik echt van overtuigd.
Die Kennedy staat ook wekelijks te prutsen ja. Rommedahl kan er alleen pas in na 70 minuten ongeveer. Luque lijkt het ook te hebben verbruid (kan ik me wel voorstellen), dus dan wordt het hopen dat Leo snel weer helemaal fit is. Dan met het middenveld Gabri-Perez-Davids zit het ook wel goed. Alleen die fuckin verdediging, en dan vooral de zijkanten.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:47 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Kennedy.. waarom?
zucht..
Yeah right, Escude die bij Sevilla wekelijks speelt? (iig vorig jaar, dit jaar heb ik nog niks van ze gezienquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:48 schreef Messenga het volgende:
Kennedy is te sloom..
En we hebben echt hard verdedigers nodig, van een flink kaliber. Nieuwe Chivu? Misschien Escudé terughalen?
Het was een retorische vraag smart ass..quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:49 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Omdat we geen andere verdedigers hebben slimmerd.
Ach, zo sterk is jullie concurrentie ook niet...quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:45 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat gaat je simpelweg niet lukken zonder versterkingen. Ben ik echt van overtuigd.
Waarlijke nonsens. Alleen moet Ajax verder scouten dan zondagavond met een bak bami op schoot de Wedstrijden kijken. Nu ook weer.. Engelaar.. what the hell?!?! Een verdediger!! Geen 28 jarige middenvelder..quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:49 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ze zijn alleen niet beschikbaar
maar je hebt wel gelijk
Volgens mij op dit moment niet meer.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:50 schreef S-Two het volgende:
[..]
Yeah right, Escude die bij Sevilla wekelijks speelt? (iig vorig jaar, dit jaar heb ik nog niks van ze gezien)
Driessen werd in z'n tijd bij Langs de Lijn weer vaak verweten dat hij als Amsterdammer wel erg enthousiast was voor Ajax.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:45 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Driessen is een vieze kakkerlak
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:51 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Waarlijke nonsens. Alleen moet Ajax verder scouten dan zondagavond met een bak bami op schoot de Wedstrijden kijken. Nu ook weer.. Engelaar.. what the hell?!?! Een verdediger!! Geen 28 jarige middenvelder..
Helemaal eens maar dan krijg je een talent, prima als het ook echt een talent is.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:51 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Waarlijke nonsens. Alleen moet Ajax verder scouten dan zondagavond met een bak bami op schoot de Wedstrijden kijken. Nu ook weer.. Engelaar.. what the hell?!?! Een verdediger!! Geen 28 jarige middenvelder..
Dan wil hij alsnog niet....quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Volgens mij op dit moment niet meer.
Contract ontbindenquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Urby en Oga mogen wat mij betreft DIRECT oprotten. NU!
Davids speelde vandaag ook he kneus.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:59 schreef RijstNatie het volgende:
Perez erbij, Davids erbij, en nog niks
Zei ie dat net?quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:59 schreef Urquhart het volgende:
Koster wil ook nu versterkingen.
Stekel is ook echt een lijnkeeperquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:57 schreef Damzkieee het volgende:
Stekelenburg had al heel wat puntjes gered, maar hij zag er toch weer niet lekker uit bij die hoge bal bij de 3-1
Weg ermee? Nog niet zo lang geleden was Tottenham Hotspur bereidt miljoenen neer te tellen voor Urby. Ik was toen al bereid geweest persoonlijk naar Londen te fietsen om Urby daar af te leveren. Maar van Geel, in zijn onmetelijke wijsheid, vond dat hij moest blijven.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:55 schreef Acathla het volgende:
Ik roep het al tijden. Urby.. weg ermee. Kachelhout.
Dat wou ik posten, al had ik faalhaas Urby er net zo keihard bijgezet.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Ogararu![]()
![]()
![]()
Van Geel ga je werk doen vuile hond!
Ik schoot in de lach toen ik hem de middenlijn zag dekken ipv zijn eigen doelquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:58 schreef Nashje het volgende:
Nee we hebben echt geen opvolger voor Stam nodig hoor Martin. Grafhond.
Laat Ogararu de volgende keer aub thuis. Wat een zoutzak. Emanuelson vindt z'n bankafschriften wel oke zo, en loopt ook maar als een 8-jarig kindje tijdens tikkertje rond op het veld
Die is om duels op het middenveld te winnen en zijn doelpunten zo nu en dan.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:00 schreef Damzkieee het volgende:
Ja Engelaar kopentopidee. Ik zou hem centraal achterin zetten, best lange vent.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:02 schreef S-Two het volgende:
Zoals Koster er over sprak komen er dus ook geen defensieve versterkingen, ja behalve Silva misschien.
Die komt ook niet.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:02 schreef S-Two het volgende:
Zoals Koster er over sprak komen er dus ook geen defensieve versterkingen, ja behalve Silva misschien.
En ook gewoon opbouwend is het niks. Ballen naar voren malen zonder te kijken. Verkeerde passes geven wat een kutmongool.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:03 schreef HeatWave het volgende:
Ik hoop echt dat Urby ziijn fucking poot zo breekt dat ie nooit meer kan spelen, en voor iedereen die iets wil zeggen van : dat mag je niet zeggen over een Ajacied heb ik 1 woord : PECH!
DIe gast kost Ajax ELKE moederneukende week punten, hij vertikt het om op zijn positie te blijven en elke keer loopt elke middelmatige voetballer hem met speels gemak voorbij......
Mooi.quote:
Ik ook, wat een stuk onbenul zeg. Beter dat die back van Kozakken Boys op stage komtquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:01 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik schoot in de lach toen ik hem de middenlijn zag dekken ipv zijn eigen doel
Verkopen is een betere optiequote:Op woensdag 16 januari 2008 23:03 schreef HeatWave het volgende:
Ik hoop echt dat Urby ziijn fucking poot zo breekt dat ie nooit meer kan spelen, en voor iedereen die iets wil zeggen van : dat mag je niet zeggen over een Ajacied heb ik 1 woord : PECH!
DIe gast kost Ajax ELKE moederneukende week punten, hij vertikt het om op zijn positie te blijven en elke keer loopt elke middelmatige voetballer hem met speels gemak voorbij......
Sluit ik me helemaal bij aan!quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:06 schreef Urquhart het volgende:
We hebben sowieso nodig:
- rechtsback
- linksback
- centrale verdediger
Komen die deze periode niet, kan Van Geel oprotten.
Had allang moeten gebeuren, elke cent is er 1 voor meneer "ik ben verdediger maar ik sta gewoon voorin als ik dat wil".quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:06 schreef Chadi het volgende:
[..]
Verkopen is een betere optieMaar die gast heeft niet door waar die staat op het veld. Als je ziet dat hij weer de middenlijn loopt te verdedigen maar zijn tegenstander loopt door .. dan snap je er geen flikke rvan.
Bij de eerste goal was ie te laat bij die tweede was ie nergens te bekennenquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Had allang moeten gebeuren, elke cent is er 1 voor meneer "ik ben verdediger maar ik sta gewoon voorin als ik dat wil".
Al moet ik zeggen dat ook Koster moet ingrijpen, vertel die loser toch eens dat ie de middenlijn niet over mag ofzo.. VER-DE-DI-GEN urby! Daar ben je voor.
Hoeveel wedstrijden heb jij gezien van Constantin?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:09 schreef Nashje het volgende:
Martin ik zal je even helpen.
Graag gedaan. Neem je in de zomer wel even ontslag en maak je plaats voor G. Hiddink?
Groetjes,
Nashje
Edman en Constantin. Geen gezeik meer met opkomende backs. Edman die z'n mannetje 95 minuten kan verdedigen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:11 schreef Ruiseart het volgende:
Het is puur die verdediging die klote is. Ik ben normaal altijd voorzichtig met beweren dat 1 of 2 aankopen HET verschil maken, maar die backs die er nu staan zijn gewoon zo oerslecht dat het op sabotage lijkt. Twee goede aankopen, geen topaankopen, maar goede degelijke verdedigers en het is een wereld van verschil.
Vanavond zat ie er nog steeds...quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:13 schreef dvs- het volgende:
Ik zag Urby vanmiddag nog in de coffeeshop zitten.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:12 schreef dronkeykong het volgende:
Oh ja ik hoef de komende jaren geen Roemeen meer te zien. De een zit op de ziektekosten en de ander kan niet verdedigen, passen en opbouwen
Kun je nou niet even kappen met dat zuigen? In je nieuwe topic zit niemand erop te wachten, in het Feyenoord topic niet en hier ook niet. Hou eens op zeg.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:14 schreef De.Kromme het volgende:
Typisch dat jullie hier je eigen spelers (jeugdspeler notabene) een gebroken been toewensen... Alle Ajax-vooroordelen weer bevestigd.
Boehoequote:Op woensdag 16 januari 2008 23:14 schreef De.Kromme het volgende:
Typisch dat jullie hier je eigen spelers (jeugdspeler notabene) een gebroken been toewensen... Alle Ajax-vooroordelen weer bevestigd.
Ben je nou nog niet opgetieft? Kritiek op eigen spelers is misschien op de een of andere manier "not done" ofzo, maar ik heb er 0,0 moeite mee.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:14 schreef De.Kromme het volgende:
1,5 wedstrijd. Weinig he. Daarnaast staat dat ik wat Roemenen heb gesproken die het allemaal wel zien zitten in hem. Diverse malen is de naam Chivu voorbij gekomen. Heb ook wat contacten met gasten die dieper in de voetbalwereld zitten en ver weg scouten voor een paar clubs. Maar daar ga verder maar niet op in, voordat ik hier word gezien als nieuwe Steef.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:13 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden heb jij gezien van Constantin?
Kijk je kunt het natuurlijk snel aanpassen, en hopen dat je ajax vriendjes het niet lezen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:03 schreef HeatWave het volgende:
Ik hoop echt dat Urby ziijn fucking poot zo breekt dat ie nooit meer kan spelen en voor iedereen die iets wil zeggen van : dat mag je niet zeggen over een Ajacied heb ik 1 woord : PECH!
Typisch dat jullie weer leuk komen doen na een winstpartij van je eigen cluppie.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:14 schreef De.Kromme het volgende:
Lekker makkelijk.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:16 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Kun je nou niet even kappen met dat zuigen? In je nieuwe topic zit niemand erop te wachten, in het Feyenoord topic niet en hier ook niet. Hou eens op zeg.
Wat een zuigertje ben je ook hequote:Op woensdag 16 januari 2008 23:14 schreef De.Kromme het volgende:
.. dude..quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kijk je kunt het natuurlijk snel aanpassen, en hopen dat je ajax vriendjes het niet lezen.
maar het is toch wel te zielig voor woorden
ps : was jij niet die gast, die ze eigen helemaal kapot aant lachen was, toen psv uit de beker werd gezet?
Zeg jij dan dat je het over Roemenen hebt die op dit moment bij Ajax spelen?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:15 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Komende eikel.
Lezen. Chivu speelt hier toch niet meer
Wie nietquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ps : was jij niet die gast, die ze eigen helemaal kapot aant lachen was, toen psv uit de beker werd gezet?
Scheer alle Ajax-supporters vooral over één kam ja. Simpel gedrag.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:14 schreef De.Kromme het volgende:
Kritiek op eigen spelers is prima, wensen dat ie vertrekt of op de tribune wordt gezet ook, maar een gebroken been toewensen? Dan ben je echt ongeloofelijk triest bezig.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ben je nou nog niet opgetieft? Kritiek op eigen spelers is misschien op de een of andere manier "not done" ofzo, maar ik heb er 0,0 moeite mee.
Als hij het nou niet kon ofzo is er niets mis mee, maar hij speelde tijden super sterk en nu vertikt hij het. Dus moet je lekker optieven. Onkunde is een excuus, gebrek aan inzet en het vertikken in je rol te blijven is een reden voor mij om te willen dat je niet meer KAN worden opgesteld.
Ik zie ook het liefst dat ie weer zijn eigen niveau haalt, maar op dit moment zie ik hem liever geblesseers zodat hij niet ELKE wedstrijd punten kan verliezen voor Ajax.
Volgens mij staat dit er tochquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:19 schreef toma het volgende:
[..]
Zeg jij dan dat je het over Roemenen hebt die op dit moment bij Ajax spelen?
anyway. Er moet wat gaan gebeuren je kunt zoveel speculeren over verdedigers als je wilt maar daar schiet je niks mee op. Er moet nu eens wat gekocht worden, en zoals hier al gezegd wordt wanneer van Geel niks haalt en de achterhoede ondermaats blijft klopt je beleidsplan niet met je selectie. Dan moet er maar eens in de spiegel gekeken worden door mr. van Geel.
Omdat we het geld liever op de bank, dan op het veld hebben staanquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:20 schreef sitting_elfling het volgende:
Hehe, ajax![]()
Het is toch raar dat de club met de grootste omzet van Nederland zo amateuristisch wordt weggespeeld en op elk vlak / voetballend/aankopen bezig is alsof het een kleuterklas is?
Dat kan toch niet? Waarom schoppen ze die directeur en die andere klootviolen in het bestuur van ajax er niet uit ?
Wat nou aanpassen?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kijk je kunt het natuurlijk snel aanpassen, en hopen dat je ajax vriendjes het niet lezen.
Ik doe het met alle liefde....quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:20 schreef sitting_elfling het volgende:
Hehe, ajax![]()
Het is toch raar dat de club met de grootste omzet van Nederland zo amateuristisch wordt weggespeeld en op elk vlak / voetballend/aankopen bezig is alsof het een kleuterklas is?
Dat kan toch niet? Waarom schoppen ze die directeur en die andere klootviolen in het bestuur van ajax er niet uit ?
Als je niets nuttigs te melden hebt en alleen maar interessant wilt komen doen blijf dan wegquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:20 schreef sitting_elfling het volgende:
Hehe, ajax![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:20 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Volgens mij staat dit er toch![]()
een zit op de ziektekosten en de ander kan niet verdedigen, passen en opbouwen
Als het een goeie is mag ie altijd komen.quote:Oh ja ik hoef de komende jaren geen Roemeen meer te zien
ik zit toch geen lulkoek te vertellen? Ik verbaas me er gewoon over op wat voor manier het bestuur van ajax bezig is ?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:21 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Als je niets nuttigs te melden hebt en alleen maar interessant wilt komen doen blijf dan weg
Gelukkig hebben we nu een commissiequote:Op woensdag 16 januari 2008 23:23 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
ik zit toch geen lulkoek te vertellen? Ik verbaas me er gewoon over op wat voor manier het bestuur van ajax bezig is ?en het blijft maar doooorgaan en dooorgaan? Tspijt me wel hoor maar als ajax gewoon echt een zakelijk bedrijf was en puur op resultaat zou worden bekeken zou de hele raad van bestuur + voorzitter d'r uit worden gemikkerd voor jaren wanbeleid ..
Er was maar één persoon die dat riep. Dus wat lul je nou?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:20 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Kritiek op eigen spelers is prima, wensen dat ie vertrekt of op de tribune wordt gezet ook, maar een gebroken been toewensen? Dan ben je echt ongeloofelijk triest bezig.
Dan moet ie wel heeeeeel goed zijn. Maar ja als de international al niet overtuigd wat moet er voor de rest nog spelen danquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:23 schreef toma het volgende:
[..]
[..]
Als het een goeie is mag ie altijd komen.
Zag dat een mod het deed, waarom dat nodig is weet ik ook niet.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat nou aanpassen?
het is niet zielig, ik gun Urby persoonlijk geen blessure, ik wil gewoon dat hij niet meer speelt, op welke manier dan ook.
En ja, iedereen lachte om psv, dat was toch ook te triest voor woorden?
je ziet het bij Feyenoord, daar had de technische staf de selectie helemaal de grond in geboord. Nadat iedereen ontslagen is en er schoon schip is gemaakt doen ze weer helemaal mee. Zo simpel is het, trek die knip nou maar eens open!quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:23 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
ik zit toch geen lulkoek te vertellen? Ik verbaas me er gewoon over op wat voor manier het bestuur van ajax bezig is ?en het blijft maar doooorgaan en dooorgaan? Tspijt me wel hoor maar als ajax gewoon echt een zakelijk bedrijf was en puur op resultaat zou worden bekeken zou de hele raad van bestuur + voorzitter d'r uit worden gemikkerd voor jaren wanbeleid ..
Als je niets nuttigs te melden hebt blijf dan weg!!quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor, bij elk bedrijf zou het bestuur allang ontslagen zijn. Maar helaas is bij Ajax het financiele resultaat de maatstaf, en dat gaat wel okquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:23 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Kom op Venomsnake, er wordt natuurlijk veel getreiterd hier maar deze reactie is gewoon puur terecht.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Als je niets nuttigs te melden hebt blijf dan weg!!
Whahaha bitchfightquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:28 schreef HeatWave het volgende:
Oh en venomsnake, blijf eens ff lekker van mijn posts af als er niets tegen de policy instaat godverdomme. Een doodsverwensing mag niet, maar ik mag iedereen en alles een gebroken been toewensen die ik wil.
Precies.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:28 schreef toma het volgende:
Ach, als we hadden gewonnen hadden we tegen Quick boys gemoeten. We zouden toch kansloos geweest zijn. Dus zo erg is het allemaal niet
dude, gedraag je gewoon als modje en ga niet mensen lopen wegjagenquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Als je niets nuttigs te melden hebt blijf dan weg!!
Als ze maar iets kopen. Ogararu en Urby voldoen gewoon niet, klaar. Melchiot is niet de messias maar wel een degelijke speler. iig beter en meer stuurbaar dan Urby.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Melchiot wordt nu genoemde als mogelijke aankoop?
Precies, Edman wil ik ook wel op de linksback. Maar Ogararu en Furby doen pijn aan mijn ogen...ik wil ze wel kruipend wegbrengen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ze maar iets kopen. Ogararu en Urby voldoen gewoon niet, klaar. Melchiot is niet de messias maar wel een degelijke speler. iig beter en meer stuurbaar dan Urby.
Omdat we het liever uitkeren aan de aandeelhoudersquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:21 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Omdat we het geld liever op de bank, dan op het veld hebben staan
En het is doodzonde, want urby kon het altijd wel.. hij is gewoon (sorry, niet zo naar bedoeld) op zijn negers naast zijn schoenen gaan lopen. Dat zie je altijd bij zwarte spelers bij Ajax, zodra ze op de VI staan zijn ze er volgens henzelf en daarna is het niets meer.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:33 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Precies, Edman wil ik ook wel op de linksback. Maar Ogararu en Furby doen pijn aan mijn ogen...ik wil ze wel kruipend wegbrengen.
Net alsof wij dat niet weten spuit 11.. Denk je dat je nu echt iets nieuws verteld? Denk je dat je nu echt een nieuw discussieonderwerp aanlevert? Zodra je denkt DAT te kunnen ben je wat mij betreft meer dan welkom in dit topic..quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:23 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
sorry, maar dit slaat nergens op.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En het is doodzonde, want urby kon het altijd wel.. hij is gewoon (sorry, niet zo naar bedoeld) op zijn negers naast zijn schoenen gaan lopen. Dat zie je altijd bij zwarte spelers bij Ajax, zodra ze op de VI staan zijn ze er volgens henzelf en daarna is het niets meer.
Ik ga ook maar eens slapenquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:34 schreef dronkeykong het volgende:
Ik ga naar bed, net maar een slaappilletje genomen. Morgen met de kater wakker worden.
Jippie![]()
Later guys
Man val dood.. wat heeft de etnische achtergrond hier nu mee te maken?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En het is doodzonde, want urby kon het altijd wel.. hij is gewoon (sorry, niet zo naar bedoeld) op zijn negers naast zijn schoenen gaan lopen. Dat zie je altijd bij zwarte spelers bij Ajax, zodra ze op de VI staan zijn ze er volgens henzelf en daarna is het niets meer.
Dat ligt maar net aan het talent dat ze hebben. Een jongen als Sneijder ziet Ajax inderdaad als tussenstap maar iemand als vd Wiel moet zich nog helemaal bewijzen en misschien is een club als Ajax wel het hoogst haalbare voor zo'n jongen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:36 schreef Urquhart het volgende:
Jongens uit de jeugdopleiding zien sowieso Ajax als een tussenstap, als een middel. Dat is zeker zo.
Serieus, je ziet het tevaak bij Surinaamse spelers dat zodra ze door de pers de hemel ingeprezen worden hun prestaties instorten.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:37 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Man val dood.. wat heeft de etnische achtergrond hier nu mee te maken?![]()
Niks mis met Engelaar, laat maar komen. Al kunnen ze het geld beter ergens anders aan uitgeven...quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:40 schreef Urquhart het volgende:
Overigens zakt mijn broek af als ze serieus Engelaar gaan halenDan is het wanbeleid echt compleet.
Aha.. en dat zijn alleen de surinaamse spelers? De rest doet het allemaal perfect?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Serieus, je ziet het tevaak bij Surinaamse spelers dat zodra ze door de pers de hemel ingeprezen worden hun prestaties instorten.
Echt, ik heb niets tegen negers, integendeel, maar mijn collega (surinamer) zegt het zelf, prijs een neger niet teveel de hemel in want ze gaan je geloven en denken dat ze er zijn.
Cultuurverschil. nogmaals niet naar bedoeld, zo is het nou eenmaal.
Dat geld zou maar in één linie geinvesteerd moeten worden als je het mij vraagt en dat is in de verdediging....quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:40 schreef Urquhart het volgende:
Overigens zakt mijn broek af als ze serieus Engelaar gaan halenDan is het wanbeleid echt compleet.
Wat mij betreft is hij welkom..alhoewel vleugel verdedigers nu wel echt de prioriteit hebben..quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:40 schreef Urquhart het volgende:
En dat is het hem juist. We hebben verdedigers nodig!! Engelaar leuk en aardig, maar dat kan komende zomer ook wel.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Niks mis met Engelaar, laat maar komen. Al kunnen ze het geld beter ergens anders aan uitgeven...
viel toch wel mee vanavond ?quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:42 schreef Jnk18 het volgende:
Die leo driessen word ik ook helemaal gek van, altijd maar dat anti-ajax geneuks van hem, zum kotze!!!!![]()
Wanbeleid? Dat zou een ontzettend goede aankoop zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:40 schreef Urquhart het volgende:
Ook met Luque is niets mis..als je hem maar juist gebruikt..quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:43 schreef Urquhart het volgende:
[..]
En dat is het hem juist. We hebben verdedigers nodig!! Engelaar leuk en aardig, maar dat kan komende zomer ook wel.
Ik hoop niet dat Engelaar een doekje voor het bloeden is, zoals Luque na het vertrek van Sneijder.
Mwah, het zal wel door mijn Ajax-bril komen, maar ik vind hem ook altijd behoorlijk irritant. Maar nu vond ik alles wel irritant vanavondquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
viel toch wel mee vanavond ?
Die gast komt nog uit amsterdam ook, is echt geen anti ajax iemand hoor
Wederom.. loop niet zo te zwammen gast... als je mee wilt discussieren moet je ook weten waar er versterkingen nodig zijn..quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:44 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Wanbeleid? Dat zou een ontzettend goede aankoop zijn.
Op dit moment niet. Zit je met Engelaar op de bank, en een gatenkaas van een verdediging. Dag kampioenschap.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:44 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Wanbeleid? Dat zou een ontzettend goede aankoop zijn.
Alsjblieft zeg.. jij hebt makkelijk praten na vorig jaar.. alles wat die kakkerlakken nu doen is allemaal hosanna aangezien het niet slechter kan dan vorig jaar..quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
viel toch wel mee vanavond ?
Die gast komt nog uit amsterdam ook, is echt geen anti ajax iemand hoor
Koster werkt er natuurlijk zelf ook aan mee door Davids en Leonardo te 'sparen'. Dat is sowieso al geen goed signaal naar de groep.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:46 schreef patrickt37 het volgende:
Kwaliteit was vanavond niet de boosdoender.
Ook al is Urby niet in zijn doen, speelde Ogararu niet goed, het is een kwestie van inzet.
Gewoon een stelletje flapdrollen. Of Koster weet de jongens niet te motiveren.
NAC heeft gewoon mindere kwaliteiten als Ajax, echter deze hebben een positieve instelling alvorens de wedstrijd begint.
Gewoon te voet terug van Breda naar Amsterdam.
Lekker simpel. Het probleem ligt bij jullie op het middenveld. Kijk eens naar ons : vorig seizoen de meeste doelpunten tegen van Nederland, nu (met 2 van de 4 zelfde verdedigers plus zelfde keeper) de minste.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:43 schreef Urquhart het volgende:
[..]
En dat is het hem juist. We hebben verdedigers nodig!! Engelaar leuk en aardig, maar dat kan komende zomer ook wel.
Ik hoop niet dat Engelaar een doekje voor het bloeden is, zoals Luque na het vertrek van Sneijder.
Sorry? inzet was er wel degelijk.. de vraag is alleen.. hoe stuur je tacticsh gezien die jonges het veld in..quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:46 schreef patrickt37 het volgende:
Kwaliteit was vanavond niet de boosdoender.
Ook al is Urby niet in zijn doen, speelde Ogararu niet goed, het is een kwestie van inzet.
Gewoon een stelletje flapdrollen. Of Koster weet de jongens niet te motiveren.
NAC heeft gewoon mindere kwaliteiten als Ajax, echter deze hebben een positieve instelling alvorens de wedstrijd begint.
Gewoon te voet terug van Breda naar Amsterdam.
Lees hieronder maar.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:45 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Wederom.. loop niet zo te zwammen gast... als je mee wilt discussieren moet je ook weten waar er versterkingen nodig zijn..
Davids is goed te begrijpen.. heb je zelf nooit gevoetbald? Dan weet je toch ook dat wedstrijdritme belangrijk is na een lange blessure..quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:48 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Koster werkt er natuurlijk zelf ook aan mee door Davids en Leonardo te 'sparen'. Dat is sowieso al geen goed signaal naar de groep.
Tuurlijk heb je met Davids meer grip op het middenveld. Maar Emanuelson faalt nu al drie jaar, en Ogararu moddert ook maar wat aan. Daar moeten eerst versterkt worden.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:48 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Lekker simpel. Het probleem ligt bij jullie op het middenveld. Kijk eens naar ons : vorig seizoen de meeste doelpunten tegen van Nederland, nu (met 2 van de 4 zelfde verdedigers plus zelfde keeper) de minste.
Wil natuurlijk niet zeggen dat er geen verdediger bij mag komen bij jullie, maar waarom denk je dat er vandaag zo anders gespeeld werd dan zondag? Het middenveld stelt niet veel voor zonder Davids.
Het verschil is met zondag dat de spelers nu tactisch anders het veld in gestuurd zijn.. ze moesten vandaag afwachtend zijn.. NAC het spel laten maken. (want dat zouden ze niet kunnen namelijk)..quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:48 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Lekker simpel. Het probleem ligt bij jullie op het middenveld. Kijk eens naar ons : vorig seizoen de meeste doelpunten tegen van Nederland, nu (met 2 van de 4 zelfde verdedigers plus zelfde keeper) de minste.
Wil natuurlijk niet zeggen dat er geen verdediger bij mag komen bij jullie, maar waarom denk je dat er vandaag zo anders gespeeld werd dan zondag? Het middenveld stelt niet veel voor zonder Davids.
Ik snap het wel, maar had ze dan meegenomen voor de bank ofzo.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:50 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Davids is goed te begrijpen.. heb je zelf nooit gevoetbald? Dan weet je toch ook dat wedstrijdritme belangrijk is na een lange blessure..
Leonardo was uit voorzorg weggebleven vanwege pijntjes in zijn knie..
Davids op de bank had gekunnen.. maar Leo had volgens Koster zelf gevraagd om te mogen overslaan vanwege zijn knie..quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:52 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik snap het wel, maar had ze dan meegenomen voor de bank ofzo.
Inzet aanwezig??quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:49 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Sorry? inzet was er wel degelijk.. de vraag is alleen.. hoe stuur je tacticsh gezien die jonges het veld in..
Afwachtend het veld in sturen als je opkomende backs bij de tegenpartij hebt is geen optie.. Kijk maar naar die 2-1.. waar was Urby? Waarom stond die niet gewoon op linksachter maar ergens op linkshalf?
Eerste helft.. what the fuck deed donald zwervend over het hele veld terwijl die elshot constant over links erdoor heen kwam?
Die haalt het wel omdat hij een winners mentaliteit heeft. Die redt het op karakter.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:38 schreef toma het volgende:
[..]
Dat ligt maar net aan het talent dat ze hebben. Een jongen als Sneijder ziet Ajax inderdaad als tussenstap maar iemand als vd Wiel moet zich nog helemaal bewijzen en misschien is een club als Ajax wel het hoogst haalbare voor zo'n jongen.
Dat is niet inzet.. dat is tactische bagage..quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:57 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Inzet aanwezig??
Ga toch weg. Wat NAC liet zien, dat is inzet.
Gelijk met 2 man erop duiken om opbouw van Ajax te storen.
Waar de bal was zag je 2 á 3 spelers van NAC, en 1 van Ajax.
Het enigste wat Ajax deed, was wat rondbreien om een opening proberen te vinden.
De weg daar naartoe is voorlopig nog onhaalbaar kan ik je vertellenquote:Over een volgende stap na Ajax heeft Kennedy ook nagedacht. “Als je er bij Ajax vijftien maakt, dan komen de topclubs vanzelf. Dat moet ik eerst realiseren. Als ik hier wegga, wil ik trots zijn op mezelf en moeten de supporters blij met me zijn.”
ergens diep diep diep verborgen en opgesloten.. zodat daar stilletjes beetje bij beetje van nagenoten kan worden bij elke tegenslag..quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:12 schreef rubbereend het volgende:
waar is hosanna stemming van zondag nou?
Haha, wat een verschil in 4 dagen he, ongelofelijk.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:12 schreef rubbereend het volgende:
waar is hosanna stemming van zondag nou?
Dat zo iemand dat nog echt kan zeggenquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De weg daar naartoe is voorlopig nog onhaalbaar kan ik je vertellen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |