Mwah, het zal wel door mijn Ajax-bril komen, maar ik vind hem ook altijd behoorlijk irritant. Maar nu vond ik alles wel irritant vanavondquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
viel toch wel mee vanavond ?
Die gast komt nog uit amsterdam ook, is echt geen anti ajax iemand hoor
Wederom.. loop niet zo te zwammen gast... als je mee wilt discussieren moet je ook weten waar er versterkingen nodig zijn..quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:44 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Wanbeleid? Dat zou een ontzettend goede aankoop zijn.
Op dit moment niet. Zit je met Engelaar op de bank, en een gatenkaas van een verdediging. Dag kampioenschap.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:44 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Wanbeleid? Dat zou een ontzettend goede aankoop zijn.
Alsjblieft zeg.. jij hebt makkelijk praten na vorig jaar.. alles wat die kakkerlakken nu doen is allemaal hosanna aangezien het niet slechter kan dan vorig jaar..quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
viel toch wel mee vanavond ?
Die gast komt nog uit amsterdam ook, is echt geen anti ajax iemand hoor
Koster werkt er natuurlijk zelf ook aan mee door Davids en Leonardo te 'sparen'. Dat is sowieso al geen goed signaal naar de groep.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:46 schreef patrickt37 het volgende:
Kwaliteit was vanavond niet de boosdoender.
Ook al is Urby niet in zijn doen, speelde Ogararu niet goed, het is een kwestie van inzet.
Gewoon een stelletje flapdrollen. Of Koster weet de jongens niet te motiveren.
NAC heeft gewoon mindere kwaliteiten als Ajax, echter deze hebben een positieve instelling alvorens de wedstrijd begint.
Gewoon te voet terug van Breda naar Amsterdam.
Lekker simpel. Het probleem ligt bij jullie op het middenveld. Kijk eens naar ons : vorig seizoen de meeste doelpunten tegen van Nederland, nu (met 2 van de 4 zelfde verdedigers plus zelfde keeper) de minste.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:43 schreef Urquhart het volgende:
[..]
En dat is het hem juist. We hebben verdedigers nodig!! Engelaar leuk en aardig, maar dat kan komende zomer ook wel.
Ik hoop niet dat Engelaar een doekje voor het bloeden is, zoals Luque na het vertrek van Sneijder.
Sorry? inzet was er wel degelijk.. de vraag is alleen.. hoe stuur je tacticsh gezien die jonges het veld in..quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:46 schreef patrickt37 het volgende:
Kwaliteit was vanavond niet de boosdoender.
Ook al is Urby niet in zijn doen, speelde Ogararu niet goed, het is een kwestie van inzet.
Gewoon een stelletje flapdrollen. Of Koster weet de jongens niet te motiveren.
NAC heeft gewoon mindere kwaliteiten als Ajax, echter deze hebben een positieve instelling alvorens de wedstrijd begint.
Gewoon te voet terug van Breda naar Amsterdam.
Lees hieronder maar.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:45 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Wederom.. loop niet zo te zwammen gast... als je mee wilt discussieren moet je ook weten waar er versterkingen nodig zijn..
Davids is goed te begrijpen.. heb je zelf nooit gevoetbald? Dan weet je toch ook dat wedstrijdritme belangrijk is na een lange blessure..quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:48 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Koster werkt er natuurlijk zelf ook aan mee door Davids en Leonardo te 'sparen'. Dat is sowieso al geen goed signaal naar de groep.
Tuurlijk heb je met Davids meer grip op het middenveld. Maar Emanuelson faalt nu al drie jaar, en Ogararu moddert ook maar wat aan. Daar moeten eerst versterkt worden.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:48 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Lekker simpel. Het probleem ligt bij jullie op het middenveld. Kijk eens naar ons : vorig seizoen de meeste doelpunten tegen van Nederland, nu (met 2 van de 4 zelfde verdedigers plus zelfde keeper) de minste.
Wil natuurlijk niet zeggen dat er geen verdediger bij mag komen bij jullie, maar waarom denk je dat er vandaag zo anders gespeeld werd dan zondag? Het middenveld stelt niet veel voor zonder Davids.
Het verschil is met zondag dat de spelers nu tactisch anders het veld in gestuurd zijn.. ze moesten vandaag afwachtend zijn.. NAC het spel laten maken. (want dat zouden ze niet kunnen namelijk)..quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:48 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Lekker simpel. Het probleem ligt bij jullie op het middenveld. Kijk eens naar ons : vorig seizoen de meeste doelpunten tegen van Nederland, nu (met 2 van de 4 zelfde verdedigers plus zelfde keeper) de minste.
Wil natuurlijk niet zeggen dat er geen verdediger bij mag komen bij jullie, maar waarom denk je dat er vandaag zo anders gespeeld werd dan zondag? Het middenveld stelt niet veel voor zonder Davids.
Ik snap het wel, maar had ze dan meegenomen voor de bank ofzo.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:50 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Davids is goed te begrijpen.. heb je zelf nooit gevoetbald? Dan weet je toch ook dat wedstrijdritme belangrijk is na een lange blessure..
Leonardo was uit voorzorg weggebleven vanwege pijntjes in zijn knie..
Davids op de bank had gekunnen.. maar Leo had volgens Koster zelf gevraagd om te mogen overslaan vanwege zijn knie..quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:52 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik snap het wel, maar had ze dan meegenomen voor de bank ofzo.
Inzet aanwezig??quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:49 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Sorry? inzet was er wel degelijk.. de vraag is alleen.. hoe stuur je tacticsh gezien die jonges het veld in..
Afwachtend het veld in sturen als je opkomende backs bij de tegenpartij hebt is geen optie.. Kijk maar naar die 2-1.. waar was Urby? Waarom stond die niet gewoon op linksachter maar ergens op linkshalf?
Eerste helft.. what the fuck deed donald zwervend over het hele veld terwijl die elshot constant over links erdoor heen kwam?
Die haalt het wel omdat hij een winners mentaliteit heeft. Die redt het op karakter.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:38 schreef toma het volgende:
[..]
Dat ligt maar net aan het talent dat ze hebben. Een jongen als Sneijder ziet Ajax inderdaad als tussenstap maar iemand als vd Wiel moet zich nog helemaal bewijzen en misschien is een club als Ajax wel het hoogst haalbare voor zo'n jongen.
Dat is niet inzet.. dat is tactische bagage..quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:57 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Inzet aanwezig??
Ga toch weg. Wat NAC liet zien, dat is inzet.
Gelijk met 2 man erop duiken om opbouw van Ajax te storen.
Waar de bal was zag je 2 á 3 spelers van NAC, en 1 van Ajax.
Het enigste wat Ajax deed, was wat rondbreien om een opening proberen te vinden.
De weg daar naartoe is voorlopig nog onhaalbaar kan ik je vertellenquote:Over een volgende stap na Ajax heeft Kennedy ook nagedacht. “Als je er bij Ajax vijftien maakt, dan komen de topclubs vanzelf. Dat moet ik eerst realiseren. Als ik hier wegga, wil ik trots zijn op mezelf en moeten de supporters blij met me zijn.”
ergens diep diep diep verborgen en opgesloten.. zodat daar stilletjes beetje bij beetje van nagenoten kan worden bij elke tegenslag..quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:12 schreef rubbereend het volgende:
waar is hosanna stemming van zondag nou?
Haha, wat een verschil in 4 dagen he, ongelofelijk.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:12 schreef rubbereend het volgende:
waar is hosanna stemming van zondag nou?
Dat zo iemand dat nog echt kan zeggenquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De weg daar naartoe is voorlopig nog onhaalbaar kan ik je vertellen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |