abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56090109
Die 3e ster zal nog heel lang op zich laten wachten
MOKUM XXX RATED
  woensdag 16 januari 2008 @ 23:32:09 #252
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56090139
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Melchiot wordt nu genoemde als mogelijke aankoop?
Als ze maar iets kopen. Ogararu en Urby voldoen gewoon niet, klaar. Melchiot is niet de messias maar wel een degelijke speler. iig beter en meer stuurbaar dan Urby.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_56090167
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:32 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Als ze maar iets kopen. Ogararu en Urby voldoen gewoon niet, klaar. Melchiot is niet de messias maar wel een degelijke speler. iig beter en meer stuurbaar dan Urby.
Precies, Edman wil ik ook wel op de linksback. Maar Ogararu en Furby doen pijn aan mijn ogen...ik wil ze wel kruipend wegbrengen.
pi_56090202
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:21 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Omdat we het geld liever op de bank, dan op het veld hebben staan
Omdat we het liever uitkeren aan de aandeelhouders
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_56090207
Melchiot heeft de nodige ervaring. Ik zou graag Andre Ooijer zien komen. Maar dat lijkt er niet in te zitten.
  woensdag 16 januari 2008 @ 23:34:28 #256
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56090208
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:33 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Precies, Edman wil ik ook wel op de linksback. Maar Ogararu en Furby doen pijn aan mijn ogen...ik wil ze wel kruipend wegbrengen.
En het is doodzonde, want urby kon het altijd wel.. hij is gewoon (sorry, niet zo naar bedoeld) op zijn negers naast zijn schoenen gaan lopen. Dat zie je altijd bij zwarte spelers bij Ajax, zodra ze op de VI staan zijn ze er volgens henzelf en daarna is het niets meer.
Get woke, go broke!
pi_56090220
Ik ga naar bed, net maar een slaappilletje genomen. Morgen met de kater wakker worden.

Jippie

Later guys
MOKUM XXX RATED
pi_56090241
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:23 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

ik zit toch geen lulkoek te vertellen? Ik verbaas me er gewoon over op wat voor manier het bestuur van ajax bezig is ? en het blijft maar doooorgaan en dooorgaan? Tspijt me wel hoor maar als ajax gewoon echt een zakelijk bedrijf was en puur op resultaat zou worden bekeken zou de hele raad van bestuur + voorzitter d'r uit worden gemikkerd voor jaren wanbeleid ..
Net alsof wij dat niet weten spuit 11.. Denk je dat je nu echt iets nieuws verteld? Denk je dat je nu echt een nieuw discussieonderwerp aanlevert? Zodra je denkt DAT te kunnen ben je wat mij betreft meer dan welkom in dit topic..

Maar kom hier niet open deuren intrappen..
pi_56090242
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En het is doodzonde, want urby kon het altijd wel.. hij is gewoon (sorry, niet zo naar bedoeld) op zijn negers naast zijn schoenen gaan lopen. Dat zie je altijd bij zwarte spelers bij Ajax, zodra ze op de VI staan zijn ze er volgens henzelf en daarna is het niets meer.
sorry, maar dit slaat nergens op.
pi_56090273
Jongens uit de jeugdopleiding zien sowieso Ajax als een tussenstap, als een middel. Dat is zeker zo.
pi_56090287
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:34 schreef dronkeykong het volgende:
Ik ga naar bed, net maar een slaappilletje genomen. Morgen met de kater wakker worden.

Jippie

Later guys
Ik ga ook maar eens slapen
Dan maar gewoon kampioen worden dit jaar he.

Wij zijn Ajax! ....
pi_56090296
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Man val dood.. wat heeft de etnische achtergrond hier nu mee te maken?
pi_56090326
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:36 schreef Urquhart het volgende:
Jongens uit de jeugdopleiding zien sowieso Ajax als een tussenstap, als een middel. Dat is zeker zo.
Dat ligt maar net aan het talent dat ze hebben. Een jongen als Sneijder ziet Ajax inderdaad als tussenstap maar iemand als vd Wiel moet zich nog helemaal bewijzen en misschien is een club als Ajax wel het hoogst haalbare voor zo'n jongen.
  woensdag 16 januari 2008 @ 23:39:55 #264
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56090383
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:37 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Man val dood.. wat heeft de etnische achtergrond hier nu mee te maken?
Serieus, je ziet het tevaak bij Surinaamse spelers dat zodra ze door de pers de hemel ingeprezen worden hun prestaties instorten.

Echt, ik heb niets tegen negers, integendeel, maar mijn collega (surinamer) zegt het zelf, prijs een neger niet teveel de hemel in want ze gaan je geloven en denken dat ze er zijn .

Cultuurverschil. nogmaals niet naar bedoeld, zo is het nou eenmaal .
Get woke, go broke!
pi_56090408
Overigens zakt mijn broek af als ze serieus Engelaar gaan halen Dan is het wanbeleid echt compleet.
pi_56090409
Ik zie het al voor me:

Over 35 jaar zit mijn kleinzoon op schoot: "Opa, vertel nog eens over vroeger, over het laatste kampioenschap van Ajax".

"Tsja jongen, dat kampioenschap was in het jaar 2004 onder leiding van Koeman. Wat ik mij er van kan herinneren, is dat het kampioenschap met vaak slecht voetbal werd behaald. Als ik toen wist dat dat de laatste keer zou zijn dat Ajax het kampioenschap zou behalen, was ik destijds wel wat blijer geweest"

Okee zover zal het waarschijnlijk niet komen, maar toch

Ajax is doodziek
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_56090435
Jezus wat een deceptie weer vanavond, verdedigend een drama... maar what else is new
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_56090442
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:40 schreef Urquhart het volgende:
Overigens zakt mijn broek af als ze serieus Engelaar gaan halen Dan is het wanbeleid echt compleet.
Niks mis met Engelaar, laat maar komen. Al kunnen ze het geld beter ergens anders aan uitgeven...
pi_56090466
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Serieus, je ziet het tevaak bij Surinaamse spelers dat zodra ze door de pers de hemel ingeprezen worden hun prestaties instorten.

Echt, ik heb niets tegen negers, integendeel, maar mijn collega (surinamer) zegt het zelf, prijs een neger niet teveel de hemel in want ze gaan je geloven en denken dat ze er zijn .

Cultuurverschil. nogmaals niet naar bedoeld, zo is het nou eenmaal .
Aha.. en dat zijn alleen de surinaamse spelers? De rest doet het allemaal perfect?

Wat een wan-argumenten zeg..
pi_56090473
quote:
Dat geld zou maar in één linie geinvesteerd moeten worden als je het mij vraagt en dat is in de verdediging....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_56090479
quote:
Wat mij betreft is hij welkom..alhoewel vleugel verdedigers nu wel echt de prioriteit hebben..
pi_56090497
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:41 schreef VoreG het volgende:

[..]

Niks mis met Engelaar, laat maar komen. Al kunnen ze het geld beter ergens anders aan uitgeven...
En dat is het hem juist. We hebben verdedigers nodig!! Engelaar leuk en aardig, maar dat kan komende zomer ook wel.
Ik hoop niet dat Engelaar een doekje voor het bloeden is, zoals Luque na het vertrek van Sneijder.
  woensdag 16 januari 2008 @ 23:44:21 #273
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56090523
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 22:42 schreef Jnk18 het volgende:
Die leo driessen word ik ook helemaal gek van, altijd maar dat anti-ajax geneuks van hem, zum kotze!!!!
viel toch wel mee vanavond ?
Die gast komt nog uit amsterdam ook, is echt geen anti ajax iemand hoor
  woensdag 16 januari 2008 @ 23:44:54 #274
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56090538
quote:
Wanbeleid? Dat zou een ontzettend goede aankoop zijn.
pi_56090548
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:43 schreef Urquhart het volgende:

[..]

En dat is het hem juist. We hebben verdedigers nodig!! Engelaar leuk en aardig, maar dat kan komende zomer ook wel.
Ik hoop niet dat Engelaar een doekje voor het bloeden is, zoals Luque na het vertrek van Sneijder.
Ook met Luque is niets mis..als je hem maar juist gebruikt..

echter ook hier ligt de prioriteit ergens anders..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')