Als ze maar iets kopen. Ogararu en Urby voldoen gewoon niet, klaar. Melchiot is niet de messias maar wel een degelijke speler. iig beter en meer stuurbaar dan Urby.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Melchiot wordt nu genoemde als mogelijke aankoop?
Precies, Edman wil ik ook wel op de linksback. Maar Ogararu en Furby doen pijn aan mijn ogen...ik wil ze wel kruipend wegbrengen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ze maar iets kopen. Ogararu en Urby voldoen gewoon niet, klaar. Melchiot is niet de messias maar wel een degelijke speler. iig beter en meer stuurbaar dan Urby.
Omdat we het liever uitkeren aan de aandeelhoudersquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:21 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Omdat we het geld liever op de bank, dan op het veld hebben staan
En het is doodzonde, want urby kon het altijd wel.. hij is gewoon (sorry, niet zo naar bedoeld) op zijn negers naast zijn schoenen gaan lopen. Dat zie je altijd bij zwarte spelers bij Ajax, zodra ze op de VI staan zijn ze er volgens henzelf en daarna is het niets meer.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:33 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Precies, Edman wil ik ook wel op de linksback. Maar Ogararu en Furby doen pijn aan mijn ogen...ik wil ze wel kruipend wegbrengen.
Net alsof wij dat niet weten spuit 11.. Denk je dat je nu echt iets nieuws verteld? Denk je dat je nu echt een nieuw discussieonderwerp aanlevert? Zodra je denkt DAT te kunnen ben je wat mij betreft meer dan welkom in dit topic..quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:23 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
ik zit toch geen lulkoek te vertellen? Ik verbaas me er gewoon over op wat voor manier het bestuur van ajax bezig is ?en het blijft maar doooorgaan en dooorgaan? Tspijt me wel hoor maar als ajax gewoon echt een zakelijk bedrijf was en puur op resultaat zou worden bekeken zou de hele raad van bestuur + voorzitter d'r uit worden gemikkerd voor jaren wanbeleid ..
sorry, maar dit slaat nergens op.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En het is doodzonde, want urby kon het altijd wel.. hij is gewoon (sorry, niet zo naar bedoeld) op zijn negers naast zijn schoenen gaan lopen. Dat zie je altijd bij zwarte spelers bij Ajax, zodra ze op de VI staan zijn ze er volgens henzelf en daarna is het niets meer.
Ik ga ook maar eens slapenquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:34 schreef dronkeykong het volgende:
Ik ga naar bed, net maar een slaappilletje genomen. Morgen met de kater wakker worden.
Jippie![]()
Later guys
Man val dood.. wat heeft de etnische achtergrond hier nu mee te maken?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En het is doodzonde, want urby kon het altijd wel.. hij is gewoon (sorry, niet zo naar bedoeld) op zijn negers naast zijn schoenen gaan lopen. Dat zie je altijd bij zwarte spelers bij Ajax, zodra ze op de VI staan zijn ze er volgens henzelf en daarna is het niets meer.
Dat ligt maar net aan het talent dat ze hebben. Een jongen als Sneijder ziet Ajax inderdaad als tussenstap maar iemand als vd Wiel moet zich nog helemaal bewijzen en misschien is een club als Ajax wel het hoogst haalbare voor zo'n jongen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:36 schreef Urquhart het volgende:
Jongens uit de jeugdopleiding zien sowieso Ajax als een tussenstap, als een middel. Dat is zeker zo.
Serieus, je ziet het tevaak bij Surinaamse spelers dat zodra ze door de pers de hemel ingeprezen worden hun prestaties instorten.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:37 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Man val dood.. wat heeft de etnische achtergrond hier nu mee te maken?![]()
Niks mis met Engelaar, laat maar komen. Al kunnen ze het geld beter ergens anders aan uitgeven...quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:40 schreef Urquhart het volgende:
Overigens zakt mijn broek af als ze serieus Engelaar gaan halenDan is het wanbeleid echt compleet.
Aha.. en dat zijn alleen de surinaamse spelers? De rest doet het allemaal perfect?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Serieus, je ziet het tevaak bij Surinaamse spelers dat zodra ze door de pers de hemel ingeprezen worden hun prestaties instorten.
Echt, ik heb niets tegen negers, integendeel, maar mijn collega (surinamer) zegt het zelf, prijs een neger niet teveel de hemel in want ze gaan je geloven en denken dat ze er zijn.
Cultuurverschil. nogmaals niet naar bedoeld, zo is het nou eenmaal.
Dat geld zou maar in één linie geinvesteerd moeten worden als je het mij vraagt en dat is in de verdediging....quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:40 schreef Urquhart het volgende:
Overigens zakt mijn broek af als ze serieus Engelaar gaan halenDan is het wanbeleid echt compleet.
Wat mij betreft is hij welkom..alhoewel vleugel verdedigers nu wel echt de prioriteit hebben..quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:40 schreef Urquhart het volgende:
En dat is het hem juist. We hebben verdedigers nodig!! Engelaar leuk en aardig, maar dat kan komende zomer ook wel.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Niks mis met Engelaar, laat maar komen. Al kunnen ze het geld beter ergens anders aan uitgeven...
viel toch wel mee vanavond ?quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:42 schreef Jnk18 het volgende:
Die leo driessen word ik ook helemaal gek van, altijd maar dat anti-ajax geneuks van hem, zum kotze!!!!![]()
Wanbeleid? Dat zou een ontzettend goede aankoop zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:40 schreef Urquhart het volgende:
Ook met Luque is niets mis..als je hem maar juist gebruikt..quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:43 schreef Urquhart het volgende:
[..]
En dat is het hem juist. We hebben verdedigers nodig!! Engelaar leuk en aardig, maar dat kan komende zomer ook wel.
Ik hoop niet dat Engelaar een doekje voor het bloeden is, zoals Luque na het vertrek van Sneijder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |