abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56089775
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:19 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Lekker makkelijk.
makkelijker dan neuken.
pi_56089783
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:19 schreef toma het volgende:

[..]

Zeg jij dan dat je het over Roemenen hebt die op dit moment bij Ajax spelen?

anyway. Er moet wat gaan gebeuren je kunt zoveel speculeren over verdedigers als je wilt maar daar schiet je niks mee op. Er moet nu eens wat gekocht worden, en zoals hier al gezegd wordt wanneer van Geel niks haalt en de achterhoede ondermaats blijft klopt je beleidsplan niet met je selectie. Dan moet er maar eens in de spiegel gekeken worden door mr. van Geel.
Volgens mij staat dit er toch

een zit op de ziektekosten en de ander kan niet verdedigen, passen en opbouwen
MOKUM XXX RATED
pi_56089802
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:20 schreef sitting_elfling het volgende:
Hehe, ajax
Het is toch raar dat de club met de grootste omzet van Nederland zo amateuristisch wordt weggespeeld en op elk vlak / voetballend/aankopen bezig is alsof het een kleuterklas is?

Dat kan toch niet? Waarom schoppen ze die directeur en die andere klootviolen in het bestuur van ajax er niet uit ?
Omdat we het geld liever op de bank, dan op het veld hebben staan
  woensdag 16 januari 2008 @ 23:21:36 #229
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56089814
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:17 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Kijk je kunt het natuurlijk snel aanpassen, en hopen dat je ajax vriendjes het niet lezen.
maar het is toch wel te zielig voor woorden

ps : was jij niet die gast, die ze eigen helemaal kapot aant lachen was, toen psv uit de beker werd gezet?
Wat nou aanpassen?

het is niet zielig, ik gun Urby persoonlijk geen blessure, ik wil gewoon dat hij niet meer speelt, op welke manier dan ook.

En ja, iedereen lachte om psv, dat was toch ook te triest voor woorden?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_56089824
quote:
Hehe, ajax
Het is toch raar dat de club met de grootste omzet van Nederland zo amateuristisch wordt weggespeeld en op elk vlak / voetballend/aankopen bezig is alsof het een kleuterklas is?

Dat kan toch niet? Waarom schoppen ze die directeur en die andere klootviolen in het bestuur van ajax er niet uit ?
Ik doe het met alle liefde....
MOKUM XXX RATED
pi_56089825
quote:
Hehe, ajax

Als je niets nuttigs te melden hebt en alleen maar interessant wilt komen doen blijf dan weg
pi_56089873
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:20 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Volgens mij staat dit er toch

een zit op de ziektekosten en de ander kan niet verdedigen, passen en opbouwen
quote:
Oh ja ik hoef de komende jaren geen Roemeen meer te zien
Als het een goeie is mag ie altijd komen.
pi_56089887
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:21 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Als je niets nuttigs te melden hebt en alleen maar interessant wilt komen doen blijf dan weg
ik zit toch geen lulkoek te vertellen? Ik verbaas me er gewoon over op wat voor manier het bestuur van ajax bezig is ? en het blijft maar doooorgaan en dooorgaan? Tspijt me wel hoor maar als ajax gewoon echt een zakelijk bedrijf was en puur op resultaat zou worden bekeken zou de hele raad van bestuur + voorzitter d'r uit worden gemikkerd voor jaren wanbeleid ..
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_56089916
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:23 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

ik zit toch geen lulkoek te vertellen? Ik verbaas me er gewoon over op wat voor manier het bestuur van ajax bezig is ? en het blijft maar doooorgaan en dooorgaan? Tspijt me wel hoor maar als ajax gewoon echt een zakelijk bedrijf was en puur op resultaat zou worden bekeken zou de hele raad van bestuur + voorzitter d'r uit worden gemikkerd voor jaren wanbeleid ..
Gelukkig hebben we nu een commissie

pi_56089930
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:20 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Kritiek op eigen spelers is prima, wensen dat ie vertrekt of op de tribune wordt gezet ook, maar een gebroken been toewensen? Dan ben je echt ongeloofelijk triest bezig.
Er was maar één persoon die dat riep. Dus wat lul je nou?
pi_56089945
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:23 schreef toma het volgende:

[..]

[..]

Als het een goeie is mag ie altijd komen.
Dan moet ie wel heeeeeel goed zijn. Maar ja als de international al niet overtuigd wat moet er voor de rest nog spelen dan
MOKUM XXX RATED
pi_56089957
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:21 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Wat nou aanpassen?

het is niet zielig, ik gun Urby persoonlijk geen blessure, ik wil gewoon dat hij niet meer speelt, op welke manier dan ook.

En ja, iedereen lachte om psv, dat was toch ook te triest voor woorden?
Zag dat een mod het deed, waarom dat nodig is weet ik ook niet.
Maar iemand het toewensen is triest.. En na AZ was het Ajax team toch het beste van Nederland?
dat het zo in 1 week kan veranderen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_56089960
quote:

[..]

je ziet het bij Feyenoord, daar had de technische staf de selectie helemaal de grond in geboord. Nadat iedereen ontslagen is en er schoon schip is gemaakt doen ze weer helemaal mee. Zo simpel is het, trek die knip nou maar eens open!
pi_56089967
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:17 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Kijk je kunt het natuurlijk snel aanpassen, en hopen dat je ajax vriendjes het niet lezen.
maar het is toch wel te zielig voor woorden

ps : was jij niet die gast, die ze eigen helemaal kapot aant lachen was, toen psv uit de beker werd gezet?
Als je niets nuttigs te melden hebt blijf dan weg!!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 16 januari 2008 @ 23:26:33 #240
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56089971
quote:

[..]

Je hebt gelijk hoor, bij elk bedrijf zou het bestuur allang ontslagen zijn. Maar helaas is bij Ajax het financiele resultaat de maatstaf, en dat gaat wel ok .
Get woke, go broke!
pi_56090001
afca.nl is ook weer leuk om op te komen, het staat in ieder geval nog niet op zwart
MOKUM XXX RATED
  woensdag 16 januari 2008 @ 23:27:46 #242
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56090002
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:26 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Kom op Venomsnake, er wordt natuurlijk veel getreiterd hier maar deze reactie is gewoon puur terecht.
pi_56090011
Van Geel...vuile buidelrat.
pi_56090021
Ach, als we hadden gewonnen hadden we tegen Quick boys gemoeten. We zouden toch kansloos geweest zijn. Dus zo erg is het allemaal niet
  woensdag 16 januari 2008 @ 23:28:45 #245
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56090032
Oh en venomsnake, blijf eens ff lekker van mijn posts af als er niets tegen de policy instaat godverdomme. Een doodsverwensing mag niet, maar ik mag iedereen en alles een gebroken been toewensen die ik wil.
Get woke, go broke!
  woensdag 16 januari 2008 @ 23:29:50 #246
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56090055
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:28 schreef HeatWave het volgende:
Oh en venomsnake, blijf eens ff lekker van mijn posts af als er niets tegen de policy instaat godverdomme. Een doodsverwensing mag niet, maar ik mag iedereen en alles een gebroken been toewensen die ik wil.
Whahaha bitchfight .
pi_56090071
Melchiot wordt nu genoemde als mogelijke aankoop?
pi_56090075
We hadden zelfs van SV Deurne verloren

Joosten (wie kent 'm niet) had er vast 2 gemaakt
MOKUM XXX RATED
pi_56090076
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:28 schreef toma het volgende:
Ach, als we hadden gewonnen hadden we tegen Quick boys gemoeten. We zouden toch kansloos geweest zijn. Dus zo erg is het allemaal niet
Precies.

Jongens, we hebben toch een leuke week gehad? Middenmotor met 6-1 opgerold. Voor de echte top komen we gewoon te kort. Jammer. Volgend jaar beter. En anders over 2 jaar. Of 3 jaar. Of 4 jaar. Of 5 jaar. Of 6, of 7, of 8, of 9, of 10...................................................
pi_56090095
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:26 schreef venomsnake het volgende:

[..]

dude, gedraag je gewoon als modje en ga niet mensen lopen wegjagen
Want dat editen slaat nergens op..
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')