Vertonghen is ook geen verdediger, de 3-1 was zijn fout.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:16 schreef S-Two het volgende:
Oja, we hebben vooral normale backs nodig. Verthongen en Heitinga voldoen wel, maar Ogararu en Urby, alsjeblieft zeg.
En Furby maakte weer een domme overtreding voorafgaand aan doelpuntquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:17 schreef devv05 het volgende:
[..]
Vertonghen is ook geen verdediger, de 3-1 was zijn fout.
Klopt, maar hij kan prima als linksback of uit nood waar hij nu staat. Daarnaast heeft hij nog wel een goeie pass en aanvallends brengt hij nog wel wat.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:17 schreef devv05 het volgende:
[..]
Vertonghen is ook geen verdediger, de 3-1 was zijn fout.
Waarom kom jij hier alleen kijken als ajax achter staat of verloren heeftquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom brengt Koster, Urzaiz nou niet
Je zegt het zelf al, als nood ja.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:18 schreef S-Two het volgende:
[..]
Klopt, maar hij kan prima als linksback of uit nood waar hij nu staat. Daarnaast heeft hij nog wel een goeie pass en aanvallends brengt hij nog wel wat.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:20 schreef devv05 het volgende:
Zou wel ironisch zijn als we nu met 6-1 verliezen
Huh? Onterecht? Nac had nog een pingel moeten hebben, en Ajax een rode kaart.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:15 schreef F1Bas het volgende:
Onterecht maar ook dat telt.
zou misschien wel handig zijn om wat beleidsmakers weer met hun poten op de grond te zettenquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:20 schreef devv05 het volgende:
Zou wel ironisch zijn als we nu met 6-1 verliezen
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Huh? Onterecht? Nac had nog een pingel moeten hebben, en Ajax een rode kaart.
quote:Ajax zal geen vervanger voor Stam halen
ja, trainer ontslaan helpt inderdaadquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Einde van Koster, lijkt mij
Jij bent echt een mongoolquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:23 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Amenquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:24 schreef Cheiron het volgende:
Het is te fucking genant voor woorden. Hoe lang moeten we nog tegen deze zooi eikels aankijken. Kunnen verdomme niet eens opbrengen om een pot goed te voetballen, slappe zakken.
Tegen NAC compleet worden weggespeeld... triester moet het verdomme niet worden.
En Ogararu en Urby mogen ook de Noordzee in, stelletje nutteloze eikels.
Als je tot die tijd na de kansen keek gewoon onterecht ja, na de 2-1 niet meer.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Huh? Onterecht? Nac had nog een pingel moeten hebben, en Ajax een rode kaart.
Koster kan hier niets aan doen. Van Geel moet direct, minimaal twee, verdedigers kopen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, trainer ontslaan helpt inderdaad
Jij snapt het niet he?quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat Ajax nooit dit spel had kunnen laten zien als je al 2-0 achter stonden met 1 man minder.
AZ speelde de halve wedstrijd met 10 man bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:25 schreef Scorpie het volgende:
Hoe kan dat nou, 6-1 tegen AZ, en dan 4-1 tegen NAC verliezen. Ik kan er echt gewoon niet bij.
Alsof die voor het oprapen zijnquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Koster kan hier niets aan doen. Van Geel moet direct, minimaal twee, verdedigers kopen.
Nooit gemogen die pik.quote:
Nou hier ook afgezet en ruzie met me vriendin door al dat gevloek.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:27 schreef Ruiseart het volgende:
Ik heb 't afgezet, m'n puppy werd bang van het gevloek en getier.
Als ik met hem met het balletje speel pakt hij 'm trouwens altijd af, topverdediger in de wording.
Rot nu gewoon op kneus, het was geen rood dus niet meer over hebben. We hebben het over het VELDspel.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Of dacht je nou werkelijk dat Ajax met 10 man dit spel had kunnen vertonen?
Als jij 2 keer natrappen al geen rood vind dan ga ik met jou al niet meer in discussie.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:29 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Rot nu gewoon op kneus, het was geen rood dus niet meer over hebben. We hebben het over het VELDspel.
eikelige actie iddquote:
Hoeveel geld hebben we wel niet gekregen voor Sneijder en Babel? Investeer dat geld dan ook! En kom niet aanzetten met 'gratis' spelers als Colin, Urzaiz en Delorge want er is ook een reden waarom die spelers gratis waren.quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als jij 2 keer natrappen al geen rood vind dan ga ik met jou al niet meer in discussie.
Ik heb het ook over het VELDspel. Dit VELDspel had Ajax nooit kunnen laten zien met 10 man.
Hij is jong en talentvol. Met, helaas, wel wat maniertjes. Maar als je zijn goals en assists bij elkaar optelt doet hij het lang niet slecht voor een eerste seizoen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:32 schreef De.Kromme het volgende:
Dat die Suarez niet finaal uitgekotst wordt door jullie zeg.
Hij scoort en daar wordt hij voor betaald, de rest wat hij doet zal me een zorg zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:32 schreef De.Kromme het volgende:
Dat die Suarez niet finaal uitgekotst wordt door jullie zeg.
Ojers had afgelopen zondag en vorige week gelijk; Urby desnoods roeiend naar Engeland brengen en alles, maar dan ook alles is beter dan Ogararu.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:24 schreef Cheiron het volgende:
En Ogararu en Urby mogen ook de Noordzee in, stelletje nutteloze eikels.
Hopelijk loten jullie Roda of NAC. Ik wil wel een finale Haarlem - Quick Boys.quote:
Weet ik wel maar ik kan er geen verzinnen die nu een directe versterking is. Realisme is denken: wie wil er in vredesnaam naar Ajax (in de winterstop)? Weet jij het?quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hoeveel geld hebben we wel niet gekregen voor Sneijder en Babel? Investeer dat geld dan ook! En kom niet aanzetten met 'gratis' spelers als Colin, Urzaiz en Delorge want er is ook een reden waarom die spelers gratis waren.
Van Geel zit op een berg met geld en moet dat eindelijk eens investeren in nieuwe spelers (verdedigers). Op de huidige manier gaan we nooit meer Champions League voetbal spelen.quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Van Geel zit op een berg met geld en moet dat eindelijk eens investeren in nieuwe spelers (verdedigers). Op de huidige manier gaan we nooit meer Champions League voetbal spelen.
laat ze maar ook eens een goede lange termijn visie ontwikkellen, dit is toch geen beleid?quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Van Geel zit op een berg met geld en moet dat eindelijk eens investeren in nieuwe spelers (verdedigers). Op de huidige manier gaan we nooit meer Champions League voetbal spelen.
Het allerbelangrijkste is dat die titel (lees: Champions League) binnen wordt gehaald.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
laat ze maar ook eens een goede lange termijn visie ontwikkellen, dit is toch geen beleid?
met even twee spelers halen, als dat al lukt, ben je er niet, want komende zomer loopt het helemaal leeg denk ik.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:42 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Het allerbelangrijkste is dat die titel (lees: Champions League) binnen wordt gehaald.
Dat gaat je simpelweg niet lukken zonder versterkingen. Ben ik echt van overtuigd.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:42 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Het allerbelangrijkste is dat die titel (lees: Champions League) binnen wordt gehaald.
Driessen is een vieze kakkerlakquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:41 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Zelfs geen zin in analyse dit keer..
Collectief falen..
TT zegt genoeg..
Oh ja.. wel 1 ding.. RTL.. doe je kijker een plezier en voer Leo driessen af in een lijkenzak..
Ik hoop juist dat ze het niet snel vergeten en dat ze daar in Amsterdam eindelijk eens gaan inzien wat er allemaal fout zit daar. Maar ja, dat zal wel ijdele hoop zijn.....quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:44 schreef RayMania het volgende:
Uitermate triest, geen woorden voor.
Wat een contrast met zondag mét Davids. Snel vergeten en alles voor de titel.
Zondag heb ik die driesen al verrot gescholden en dit keer heb ik zonder geluid gekeken. Maar wat een drama...quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:42 schreef Jnk18 het volgende:
Die leo driessen word ik ook helemaal gek van, altijd maar dat anti-ajax geneuks van hem, zum kotze!!!!![]()
Hebben we lekker veel te zoeken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:42 schreef Ruiseart het volgende:
Champions League
De verdediging is al jarenlang het zorgenkindje. Wat je van Geel in ieder geval kunt kwalijk nemen is dat hij in de zomer zowel Sneijder als Perez liet vertrekken. De no.10 is het belangrijkst in het Ajax-spel en we gingen van twee (super)-spelers op die positie naar nul. Als dat niet gebeurd zou zijn hadden we nu nog (minimaal) UEFA-cup en waren we de nummer één in de competitie.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
laat ze maar ook eens een goede lange termijn visie ontwikkellen, dit is toch geen beleid?
met even twee spelers halen, als dat al lukt, ben je er niet, want komende zomer loopt het helemaal leeg denk ik.
Vergeet Ogararu niet...WAAROM???quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:47 schreef CSI_MIAMI het volgende:
oke.. ik moet toch ff wat zeggen..
Kennedy.. waarom?
Urby.. waarom? ALWEER WAAROM?!
zucht..
Omdat we geen andere verdedigers hebben slimmerd.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:47 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ze zijn alleen niet beschikbaarquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:45 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat gaat je simpelweg niet lukken zonder versterkingen. Ben ik echt van overtuigd.
Die Kennedy staat ook wekelijks te prutsen ja. Rommedahl kan er alleen pas in na 70 minuten ongeveer. Luque lijkt het ook te hebben verbruid (kan ik me wel voorstellen), dus dan wordt het hopen dat Leo snel weer helemaal fit is. Dan met het middenveld Gabri-Perez-Davids zit het ook wel goed. Alleen die fuckin verdediging, en dan vooral de zijkanten.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:47 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Kennedy.. waarom?
zucht..
Yeah right, Escude die bij Sevilla wekelijks speelt? (iig vorig jaar, dit jaar heb ik nog niks van ze gezienquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:48 schreef Messenga het volgende:
Kennedy is te sloom..
En we hebben echt hard verdedigers nodig, van een flink kaliber. Nieuwe Chivu? Misschien Escudé terughalen?
Het was een retorische vraag smart ass..quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:49 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Omdat we geen andere verdedigers hebben slimmerd.
Ach, zo sterk is jullie concurrentie ook niet...quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:45 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat gaat je simpelweg niet lukken zonder versterkingen. Ben ik echt van overtuigd.
Waarlijke nonsens. Alleen moet Ajax verder scouten dan zondagavond met een bak bami op schoot de Wedstrijden kijken. Nu ook weer.. Engelaar.. what the hell?!?! Een verdediger!! Geen 28 jarige middenvelder..quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:49 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ze zijn alleen niet beschikbaar
maar je hebt wel gelijk
Volgens mij op dit moment niet meer.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:50 schreef S-Two het volgende:
[..]
Yeah right, Escude die bij Sevilla wekelijks speelt? (iig vorig jaar, dit jaar heb ik nog niks van ze gezien)
Driessen werd in z'n tijd bij Langs de Lijn weer vaak verweten dat hij als Amsterdammer wel erg enthousiast was voor Ajax.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:45 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Driessen is een vieze kakkerlak
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:51 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Waarlijke nonsens. Alleen moet Ajax verder scouten dan zondagavond met een bak bami op schoot de Wedstrijden kijken. Nu ook weer.. Engelaar.. what the hell?!?! Een verdediger!! Geen 28 jarige middenvelder..
Helemaal eens maar dan krijg je een talent, prima als het ook echt een talent is.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:51 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Waarlijke nonsens. Alleen moet Ajax verder scouten dan zondagavond met een bak bami op schoot de Wedstrijden kijken. Nu ook weer.. Engelaar.. what the hell?!?! Een verdediger!! Geen 28 jarige middenvelder..
Dan wil hij alsnog niet....quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Volgens mij op dit moment niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |