Nee, Brian vol in beeldquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:08 schreef webextreme.nl het volgende:
stream 3 plat?
Ik vind dr zonder geluid wel prettig om naar te kijkenquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:16 schreef beequeen het volgende:
Thnx noekje![]()
Kan Zeur geen andere hobby zoeken dan zingen, het is niet om aan te horen. Beter nog, mag ze naar huis?
Beetje late reactie maar dit klopt niet, haar nick is Pearlbitch.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:02 schreef NS het volgende:
Neehe is toch die Emma die helemaal idolaat was van Dido (BB5 geloof ik). En nu is ze helemaal idolaat van Lieke.
Hij kijkt niet echt blij .....quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:29 schreef Dark het volgende:
Er is post en Huub gaat naar de kapsalon om een brief te lezen.......alleen
Druk eens op het stopknopje en start dan de stream dan opnieuw.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:27 schreef Scandalous het volgende:
Dit is dus stream 1 bij mij![]()
[ afbeelding ]
en geen geluid. Wat op dit moment niet erg is.
Hij moet ook diep zuchten..........quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij kijkt niet echt blij .....
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:31 schreef Disana het volgende:
Ome Ton.
Hij zei: "Vrouwen!!"quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Tot nu toe alleen een keer een hele diepe zucht ....... Hij zegt niets
[ afbeelding ]
Good for you, als FOK nu ook even meewerkt .quote:
Ja, Danny wil ons weer dronken hebben met zijn "Schenk even wat te drinken in"quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Good for you, als FOK nu ook even meewerkt .
Dat was de enveloppe. De brief zit in z'n binnenzak.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:40 schreef beequeen het volgende:
Huub verscheurt de brief en gooit hem in de prullenbak......ik ruik een script.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:40 schreef beequeen het volgende:
Brian mag weer gaan puzzelen?
Doe ik ook steeds, maar na een paar minuten komt het weer terug.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Druk eens op het stopknopje en start dan de stream dan opnieuw.
Aha, ik zie het, hij laat de brief nu aan Jaap lezen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dat was de enveloppe. De brief zit in z'n binnenzak.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:40 schreef beequeen het volgende:
Jaap leest nu de brief van Huub, dus brian zal wel een envelop in elkaar moeten puzzelenquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:40 schreef beequeen het volgende:
En nu zijn wij ook nog verplicht om het geluid aan te zetten op die streamsquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, ik zie het, hij laat de brief nu aan Jaap lezen.
Stuur een PM naar HiDiHo, misschien kan hij je van dienst zijn of kijk je geen streams via HiDiHo?quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:42 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Doe ik ook steeds, maar na een paar minuten komt het weer terug.
En maar leuk doen tegen Mike en Dilana, het blijft een RAT. Bedankt voor deze post.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:51 schreef Lady-night het volgende:
Mike zegt dat Brian geen golfballen meer mag gooien naar Dilana>
Luc: doet hij dat....Mike zegt ja en nog iets en stream draait weg...
Zeker te negatief voor onze Saint Brian??
Ik log in, open de COS en het eerste dat ik lees is een Brian-actiequote:Op woensdag 16 januari 2008 16:51 schreef Lady-night het volgende:
Mike zegt dat Brian geen golfballen meer mag gooien naar Dilana>
Luc: doet hij dat....Mike zegt ja en nog iets en stream draait weg...
Zeker te negatief voor onze Saint Brian??
quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:47 schreef beequeen het volgende:
Stuur een PM naar HiDiHo, misschien kan hij je van dienst zijn of kijk je geen streams via HiDiHo?
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
YW.quote:
Dat mag iedereen als ik het goed begrijp alleen Huub niet, what else is new?quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als ik het allemaal goed begrijp heeft Hedda deze brief gestuurd, maar Huub's brief nog niet gelezen. Die krijgt ze pas als ze over twee weken weer bij haar ouders (postadres) is. Daar had Huub zo graag willen e-mailen.
Het wordt idd weer eens tijd voor beidenquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
* Schenkt borrel in verwacht een moddergevecht ........
Selène maakt het zo wel heel lastig nog een paar shots van haar te monteren in een programma dat om 19.30 uur uitgezonden wordtquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:02 schreef beequeen het volgende:
Zo dan. Zeur noemt Claire een debiele kuthoer omdat ze commentaar had op haar "zangprestaties".
Oeh... lees ik hier tussen de regels door dat Brian eruitgaat??quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:08 schreef mootie het volgende:
Damn, Amanda gaat nu echt voor de ouwe vrijsterslook.
Hij zit nu stiekem aan de hechtingen te trekkenquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:10 schreef beequeen het volgende:
Gooi nog even een golfbal Brian.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:10 schreef Jewscky1 het volgende:
Dat zingen dat is toch verschrikkelijk,hoe komen ze er bij,en die nagel gedoe,als ze dit nog een poosje vol houden ,bij de febo,dan kunnen ze het eerdaags schudden,en dan die RAT met die golf balletjes,dat is TV maken.en dan die silicone snol,met haar dans pasjes iedere keer,wat is dat spannend,geef mij maar weer een teiltje,om te kotsen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is idd wel zn styloquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij zit nu stiekem aan de hechtingen te trekken
...en vertelt het dramatische verhaal vervolgens nog maar een keerquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:13 schreef Scandalous het volgende:
Slene : I don't fucking care
quote:11:14 - Dilana in gevaar?
Vlak voor het gesprek van Mike, besluit Huub de spanning nog even op te voeren. “Ik ben Dilana helemaal zat. Elke keer als ze blaft, dan zegt Mike ‘stil’, maar na tien minuten begint ze altijd weer te blaffen. We moeten echt een oplossing bedenken”, roept hij geïrriteerd uit. “Elke ochtend word ik wakker van dat rotbeest”, klaagt hij. Mike heef de oplossing, denkt hij. “Misschien moeten we Martin Gaus bellen!”, stelt hij lachend voor, maar Huub heeft geen zin in grappen. “Ik denk dat ik een zak met stenen ga zoeken”, horen we hem mompelen. Voorlopig dus bij de vijver vandaan blijven, Dilana!
quote:13:15 - Nieuw onderkomen voor Dilana?
Als de fitnessmarathon in volle gang is, verzamelt de rest van de aanwezigen zich langzaam maar zeker aan de keukentafel. Palma is het er nog steeds niet mee eens dat de dames het hele huis als kapsalon gebruiken. “Jullie maken je hier op, jullie föhnen en stijlen hier…”, klaagt het hoofd huishouding. “Anders maak je van de kapsalon gewoon een hondenhok, die hebben ze dan toch niet meer nodig”, oppert Luc. Wat aardig van onze rapper Double L om ook even aan Dilana te denken. Misschien is dat wel de juiste optie als de hond uit de handen van grijpgrage Huub wil blijven!
Tsja, dan vergeten ze voor het gemak de golfballen maar dat zal de reguliere niet halen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:16 schreef Copycat het volgende:
Het wachten is op het volgende stukje propaganda op de DGK-site waarin Brian wordt opgevoerd als de ultieme hondenvriend. Huub wordt tenslotte al goed neergezet als gemene hondenhater:
Er komt vast wel een stukje over Brian die zo leuk een balletje gooit met de hond... echte (dieren)liefde enzoquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:16 schreef Copycat het volgende:
Het wachten is op het volgende stukje propaganda op de DGK-site waarin Brian wordt opgevoerd als de ultieme hondenvriend. Huub wordt tenslotte al goed neergezet als gemene hondenhater:
omgquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:16 schreef Copycat het volgende:
Meesterlijke capquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Claires reactie op oorlog
[ afbeelding ]
Tsss... een borrel inschenken doe je nooit voor nietsquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Beetje flut-gevecht tussen Selene en Claire........ Heb ik nou voor niets een borrel ingeschonken ?
Top, ik heb net een biertje opengetrokkenquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Beetje flut-gevecht tussen Selene en Claire........ Heb ik nou voor niets een borrel ingeschonken ?
Neem gewoon nog een borrel dan is dat iig niet voor niks geweest ! Doe ik gezellig meequote:Op woensdag 16 januari 2008 17:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Op zeker.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:18 schreef Leandra het volgende:
Er komt vast wel een stukje over Brian die zo leuk een balletje gooit met de hond... echte (dieren)liefde enzo
Dat zijn dan waarschijnlijk ook de kwaliteiten waarop ze is uitgenodigd... volgens de FEBO is dat "TV maken"quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:23 schreef mootie het volgende:
Ik vind Selene een heel naar typje wat alleen maar kan schelden en bashen.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op zeker.
Zoiets:
Waar Huub Dilana het liefst gisteren nog uit de villa zou willen schoppen, heeft de trouwe viervoeter gelukkig wel een echte vriend gevonden in Brian. Samen ravotten ze wat af, op het grote gazon voor de villa. Brian gooit een balletje weg en Disana rent er kwispelend achteraan en brengt de bal weer snel terug naar haar grote vriend. Die heb je ook al zo snel afgericht Brian. Wat is dat toch met de stoere Antilliaan dat vrouwen en honden hem direct in het hart sluiten? Tja Huub, daar kun je nog wat van leren!
Pardon?!? Anmenooitniet!quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op zeker.
Zoiets:
Waar Huub Dilana het liefst gisteren nog uit de villa zou willen schoppen, heeft de trouwe viervoeter gelukkig wel een echte vriend gevonden in Brian. Samen ravotten ze wat af, op het grote gazon voor de villa. Brian gooit een balletje weg en Disana rent er kwispelend achteraan en brengt de bal weer snel terug naar haar grote vriend. Die heb je ook al zo snel afgericht Brian. Wat is dat toch met de stoere Antilliaan dat vrouwen en honden hem direct in het hart sluiten? Tja Huub, daar kun je nog wat van leren!
Ik vind Selene een heel geil typje wat alleen maar hoeft te z**gen en sl*kken (en verder dr kop dicht houden en uit de buurt blijven).quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:23 schreef mootie het volgende:
Ik vind Selene een heel naar typje wat alleen maar kan schelden en bashen.
Schitterendquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op zeker.
Zoiets:
het zijn vriendjes van mekaar, kennen het goed met elkaar vindenquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:24 schreef mazaru het volgende:
Waarom neemt Huub het nou in hemelsnaam voor Zeurlene op???
Nog even en ik huur Brian in om mijn hond uit te laten.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:24 schreef Copycat het volgende:
Op zeker.
Zoiets:
Niet zo slim, Claire is een speler, die kun je beter aan je kant krijgenquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:26 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
het zijn vriendjes van mekaar, kennen het goed met elkaar vinden
quote:
ROFLOLquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:27 schreef Scandalous het volgende:
Sorry hoor maar
[ afbeelding ]
hij lijkt net een deodorant-roller zo
Te laat... ik voel me nu genoodzaakt me de komende tijd extra als anti-Brian te profilerenquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:27 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
![]()
Oeps. In de eerste zin deed ik het ook al fout, maar die zag ik wél zelf. Fehlleistung waar je niets achter moet zoeken!
quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:27 schreef Scandalous het volgende:
Sorry hoor maar
[ afbeelding ]
Wat ontzettend vervelendquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:30 schreef Disana het volgende:
Te laat... ik voel me nu genoodzaakt me de komende tijd extra als anti-Brian te profileren
een ruzie voor tv pfffquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:30 schreef beequeen het volgende:
Hallo. Brian zegt dat Claire stinkt omdat ze niet doucht.....waar heeft hij het over?
Huub zegt dat dit niet de bedoeling is van de discussie anders haalt het wrs de reguliere niet.
De COS is weer leuker dan de streams.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:27 schreef Scandalous het volgende:
Sorry hoor maar
[ afbeelding ]
Jezus.. beginnen ze nou weer met dat script?? "Je doucht niet, je stinkt..." die hebben ze ook al gebruikt voor Lieke, maar goed, dat script gebruiken voor degenen die idd niet al te fris ruiken komt natuurlijk niet in ze op, maar dat zal wel zijn omdat Brian zich tot op het bot beledigd voelt zodra iemand Amanda de waarheid zegt.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:30 schreef beequeen het volgende:
Hallo. Brian zegt dat Claire stinkt omdat ze niet doucht.....waar heeft hij het over?
Huub zegt dat dit niet de bedoeling is van de discussie anders haalt het wrs de reguliere niet.
Idd, ik twijfel ook nog. Of ze weet gewoon echt niet goed wat te zeggen of ze vindt het gewoon niet de moeite waard.....quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:33 schreef Carlaa het volgende:
Zo zwak vind ik Claire helemaal niet hoor.. juist door deze koele reaktie gaat Zeurlene compleet uit haar plaat en laat ze zien wat voor trash ze is.
Volgens mij ziet bijna iedereen dat wel...quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:39 schreef John316 het volgende:
Brian blijft een held, maar dat zien jullie nog niet, komt wel.
En verkloot vervolgens de audio omdat ze geen aandacht krijgt.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:39 schreef chufi het volgende:
Wou net vragen waar Lieke was, maar de Fysio is er en ze halen ijs !
Welke van de 2 ijsmachines?quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:40 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Huub: Kan iemand die ijsmachine uitzetten?
We weten dat je een hekel hebt aan Lieke. Maar je verzint nu iets, wat er echt niet is. De fysiotherapeut stond te wachten op de zak ijs.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
En verkloot vervolgens de audio omdat ze geen aandacht krijgt.
Jezus, doet die dat nu alweer?? Komt die ook weer als een hyena de hoek omrennen met een fles Listerine in zijn gore klauwen?quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:29 schreef uniekhoorn het volgende:
CC je bent echt goed
Brian: Claire je douched niet, je riekt....
Huh?? Ze stinkt meer dan zijn eigen vriendin?
Brian is een TOP zanger!quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:39 schreef John316 het volgende:
Brian blijft een held, maar dat zien jullie nog niet, komt wel.
Ze moet toch weten dat ze tijdens een discussie ivm de audio en even moet wachten met dit soort acties, sloeg helemaal nergens op.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
We weten dat je een hekel hebt aan Lieke. Maar je verzint nu iets, wat er echt niet is. De fysiotherapeut stond te wachten op de zak ijs.
Tegen Huub: m'n gezondheid gaat voor.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze moet toch weten dat ze tijdens een dicussie even moet wachten met dit soort acties, sloeg helemaal nergens op.
Beetje geforceerd voorspelbaar sarcasme, maar, je hebt niet gelijk.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:47 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian is een TOP zanger!
Brian is een TOP dichter!
Brian is een TOP rapper!
Brian is een TOP sociaal begeleider van Mikey!
Brian is een TOP neuker!
Brian is een TOP womanizer!
Brian is een TOP gitarist!
En nog heel veel meer, helaas zit dit TOPmens weg te kwijnen in DGK...........
Dat bestaat niet!!quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:52 schreef Rotterdammert het volgende:
claire is nog irritanter dan lieke
En ik hoopte toch zo op de leeuwin Claire en de kleur rood.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:51 schreef mazaru het volgende:
Mijn mening, deze discussie deed me denken aan een slaperige kitten, en de kleur gelig
blijkbaar de juiste manier om het lang vol te houden daarquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:53 schreef John316 het volgende:
[..]
Beetje geforceerd voorspelbaar sarcasme, maar, je hebt niet gelijk.
Hij is een held omdat hij hem keihard chilled, ik zou precies hetzelfde doen, laat die andere retards maar aankutten
Nee, iedereen wilde meer tv maar er kwam voor de rest niet zoveel uit.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:56 schreef noekje het volgende:
Zeg, kwam er wel iemand voor Claire op?
lieke deed helemaal niksquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee, iedereen wilde meer tv maar er kwam voor de rest niet zoveel uit.
En ook : "Ik wil graag op bezoek komen, maar dan moeten we het wel iets meer 'op de vlakte' houden als je begrijpt wat ik bedoel".quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:56 schreef avonne het volgende:
uit de brief van Hedda: ze wil geen discussies meer
Lijkt me niet... er kan nog gestemd wordenquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:57 schreef John316 het volgende:
Is vandaag Popo en zo ja hoelaat?
Ik denk dat dat ijdele hoop is. Claire lijkt me geen meisje dat flink uit haar dak kan gaan van woedequote:Op woensdag 16 januari 2008 17:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
En ik hoopte toch zo op de leeuwin Claire en de kleur rood.
Hmmm en kwam Claire wel voor zichzelf op?quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee, iedereen wilde meer tv maar er kwam voor de rest niet zoveel uit.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:56 schreef avonne het volgende:
uit de brief van Hedda: ze wil geen discussies meer
Okee, die was ik nog vergeten...........quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:53 schreef John316 het volgende:
[..]
Beetje geforceerd voorspelbaar sarcasme, maar, je hebt niet gelijk.
Hij is een held omdat hij hem keihard chilled, ik zou precies hetzelfde doen, laat die andere retards maar aankutten
Maar dat is toch niet meer verplicht ??quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lijkt me niet... er kan nog gestemd worden
Nee, het is idd niet meer verplicht... ik doe het ook al een tijdje niet meerquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet meer verplicht ??
Laat ze maar eens in het gewisse met die PoPol.. Ik doe het iig ff niet meer ..
quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:00 schreef beequeen het volgende:
Nog meer ijs door de aderen van Lieke.
[ afbeelding ]
Whehe, na DeoLuc hebben we... ja wie eigenlijkquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:08 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heeft ze nu weer misdaan?
Nu bindt ie in met ..?quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:09 schreef rooie3 het volgende:
Huub bond met de verkeerde mensen.Zo stom.
Hij vertrouwd Selene teveel.Terwijl ze al tig keer heeft gezegd ik speel met Amanda en Brian.Maar dat hoort Huub weer niet.quote:
Krijg het idee dat hij wel een beetje nattigheid voeltquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub: Ik hoop dat ik vanavond een beetje win in de PP??
quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:27 schreef Scandalous het volgende:
Sorry hoor maar
[ afbeelding ]
Die is volgende week pas bekend.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub: Ik hoop dat ik vanavond een beetje win in de PP??
Maar ondertussen is het voor Huub wel handig dat hij dat dus deze week ff op de streams roept... noem het "campagne voeren"quote:
En Selen is slechts als gast aanwezig en heeft geen stemrecht ingaande miljonairs zaken.. Zelfs dat zingen zouden ze haar moeten ontnemen ..quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:11 schreef neehe het volgende:
Ik dacht dat Huub Clair aan zijn kant wilde hebben, maar bij die ruzie zat hij flink te stoken.
Dat zal Clair hem niet in dank afnemen.
En nu zit hij die zeurlene weer op te stoken.
Ja jongen... Get your pimp on!quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:14 schreef rooie3 het volgende:
Wat een saaie zak die lammetjesthee,zit alleen maar spelletjes te doen.
ze riepen vorige week allemaal sms (bewoner) naar 3040, dus ze denken allemaal dat de uitslag deze week komt...... helaas voor hun, zijn ze een week misquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar ondertussen is het voor Huub wel handig dat hij dat dus deze week ff op de streams roept... noem het "campagne voeren"
En dat zou Huub willen voorkomen omdat??quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:20 schreef bunnyma het volgende:
Kan het niet zo zijn dat Huub juist wil dat Claire eens flink ruzie maakt met iemand zodat zij ook haar TV minuutjes krijgt?
Als Claire dat niet doet dan snapt Huub wel dat ook bij haar (net als bij Sylvia) de toneelhaak dreigt.
Dat is toch dat verschil tussen rtl-tv time en stream time , zeg about a weekquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:19 schreef Desii het volgende:
[..]
ze riepen vorige week allemaal sms (bewoner) naar 3040, dus ze denken allemaal dat de uitslag deze week komt...... helaas voor hun, zijn ze een week mis
Ja, slim wel van Huub. Aan de andere kant vind ik hem soms zó stom, hij is veel te open altijd tegen iedereen. Te goed van vertrouwen. Zit soms hier te kijken en denk dan: Huub hou je mond nou, maar nee..quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar ondertussen is het voor Huub wel handig dat hij dat dus deze week ff op de streams roept... noem het "campagne voeren"
Toch denk ik dat bunnyma een punt heeft. Hij voert gesprekken met haar en lokt haar uit de tent maar er komt weinig tot niks uit Claire. De bedoeling is Claire in zijn kamp te krijgen maar aan een zwakke speler heb je natuurlijk niks, alleen back-up en dat is wel belangrijk. Huub heeft alleen de onbetrouwbare Jaap.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat zou Huub willen voorkomen omdat??
Hij de goedhartigheid zelve is en daar niet voor de hoofdprijs zit maar het zijn medebewoners zo graag gunt??
Maar je hebt ook geen last van hem, dus laat hem maar lekker zitten.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:31 schreef Darklight het volgende:
waarom is die zwerver er nog steeds? die voegt werkelijk niks toe
Of ze verwacht weer dankbaarheids-CP's van Clairequote:Op woensdag 16 januari 2008 18:32 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Aman is erg toegewijd of heeft een bril nodig
Wie voegt er wel wat toe en wie gedraagt zich het meest voorbarig een miljonair ..???quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:31 schreef Darklight het volgende:
waarom is die zwerver er nog steeds? die voegt werkelijk niks toe
Tja...... of het zou moeten zijn dat Claire weer vervangen kan worden door een nieuwe.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat zou Huub willen voorkomen omdat??
Hij de goedhartigheid zelve is en daar niet voor de hoofdprijs zit maar het zijn medebewoners zo graag gunt??
quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch denk ik dat bunnyma een punt heeft. Hij voert gesprekken met haar en lokt haar uit de tent maar er komt weinig tot niks uit Claire. De bedoeling is Claire in zijn kamp te krijgen maar aan een zwakke speler heb je natuurlijk niks, alleen back-up en dat is wel belangrijk. Huub heeft alleen de onbetrouwbare Jaap.
das ook mijn mening.......quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch denk ik dat bunnyma een punt heeft. Hij voert gesprekken met haar en lokt haar uit de tent maar er komt weinig tot niks uit Claire. De bedoeling is Claire in zijn kamp te krijgen maar aan een zwakke speler heb je natuurlijk niks, alleen back-up en dat is wel belangrijk. Huub heeft alleen de onbetrouwbare Jaap.
Met wie klinken ze? En sinds wanneer is Amanda weer op goede voet met Claire?quote:
Claire is het zusje van een ex-BB4 of zo, die ook onzeBart uit BB1 kent, en die heeft een media produktie bedrijf . Dus alles is mogelijk idd.. Moet ze wel eens en keer beginnen met wat actiequote:Op woensdag 16 januari 2008 18:39 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Tja...... of het zou moeten zijn dat Claire weer vervangen kan worden door een nieuwe.
Ik las in een vorige COS dat Claire en Huub, naar aanleiding van een brief van Claire's broer, prima wisten dat Claire TV moest maken.
Moet je het niet over Huub hebben? Je lovertje?quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:33 schreef neehe het volgende:
[..]
Maar je hebt ook geen last van hem, dus laat hem maar lekker zitten.
Claire is een Testkees. Onbegrijpelijk dat Amanda geslaagd is voor dat nagelgedoe, Til moet haar constant corrigeren.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met wie klinken ze? En sinds wanneer is Amanda weer op goede voet met Claire?
de insteek was niet goed; en er was nog iets leuks.....quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:53 schreef beequeen het volgende:
Lieke in gesprek met Jaap. Ze komt net van achter en kan het er niet over hebben.....telefoon, Lieke mag niks zeggen.
Lekker vaag weer.
Ernstig gevalletje van acnee?quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:55 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Claire heeft putjes indr wang .. Een teken van .. ?
Of vroeger gewoon last van ernstige acne gehad...quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:55 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Nu heeft Jaap het weer over een verhaallijn ( ik denk een hoer) en Lieke zegt dat hij weer een blokkade opwerpt voor zichzelf, stomme zweefteef.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:55 schreef Desii het volgende:
[..]
de insteek was niet goed; en er was nog iets leuks.....
een teken dat ze last heeft gehad van pukkelsquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:55 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Claire heeft verteld dat een kraamhulp haar 2 x onder een speciale lamp heeft gelegd na haar geboorte, dat was 1 x teveel. Daardoor is haar huid verbrand.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of vroeger gewoon last van ernstige acne gehad...
Ai, nastyquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Claire heeft verteld dat een kraamhulp haar 2 x onder een speciale lamp heeft gelegd na haar geboorte, dat was 1 x teveel. Daardoor is haar huid verbrand.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:02 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Jaap voelt zich erg Kut en Ziek ! Dus gewoon KZ
Lieke vraagt of Jaap reiki wil, misschien is Piet Piraat op afstand bezig en verziekt de streams.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:01 schreef Disana het volgende:
Jaap voelt zich 'verschrikkelijk kut en ziek'.
Ben ik nou de enige die al een paar dagen last heeft van een haperende stream 3?
Oeps.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:02 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Jaap voelt zich erg Kut en Ziek ! Dus gewoon KZ
quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke vraagt of Jaap reiki wil, misschien is Piet Piraat op afstand bezig en verziekt de streams.
Nope, bij mij doet stream 3 het ook niet lekker... Orange..quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:01 schreef Disana het volgende:
Ben ik nou de enige die al een paar dagen last heeft van een haperende stream 3?
Dankjewel. @home hier.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:05 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nope, bij mij doet stream 3 het ook niet lekker... Orange..
Er zijn meerdere users hier die problemen hebben met de streams, geen idee wat er aan de hand is.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:04 schreef Disana het volgende:
Maar ik vraag me af of ik de enige ben met dit probleem (al dagen).
Nee, ze heeft een keer gezegd dat ze als baby in een couveuse heeft gelegen, en te lang onder de lamp. Dit deels is verbrand en blijft altijd zichtbaar.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of vroeger gewoon last van ernstige acne gehad...
Q is toch nog steeds Lesgevend / uitvoerend DJ? LL komt ook nog steeds gratis terug in de Kooi..quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:07 schreef Desii het volgende:
Lieke mag gratis bellen naar Quintin......... over privilages gesproken; ze gaat aardig de kant van Brian op
Hmmm, daarom heb ik hem ook maar uit gezet wordt er niet goed van... blijft iid al dagen "hangen"quote:
Is gewoon weer om Huub op te fokken.Hokje weet ook dat er van die andere niks te verwachten valt,dus mag Huub weer aantreden met tv maken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:07 schreef blomst het volgende:
Lieke mag Quinten bellen.
Waar moet het dan over gaan, over werk?
Het vervelende is gewoon dat 3 de closeups van 4 doet:quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hmmm, daarom heb ik hem ook maar uit gezet wordt er niet goed van... blijft iid al dagen "hangen"
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:10 schreef beequeen het volgende:
Een brief gepost???? Q heeft zijn PC opgestart en zegt dat hij haar mail heeft.......stilte.
Thnx!quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Spuit elf hier!
Ze is verbrand als baby door een warmtelamp.
Zelf heb ik Orange en met losse streambestandjes waar ik 1 stream per keer mee bekijk (nu via HidiHo) en geeft geen enkel probleem. (Als je de losse bestandjes wil> PM)quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:04 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
Maar ik vraag me af of ik de enige ben met dit probleem (al dagen).
Ja doei, Lieke heeft zelf gezegd dat ze mailt met Q, Huub is daar woest over omdat iedereen mag mailen alleen hij niet.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat heb je verkeerd verstaan
Ik heb een mooi-op-maat-dankzij-hidiho venster met 4 streams. Dank voor het aanbod, evengoedquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Zelf heb ik Orange en met losse streambestandjes waar ik 1 stream per keer mee bekijk (nu via HidiHo) en geeft geen enkel probleem. (Als je de losse bestandjes wil> PM)
Q. had z'n PC opgestart om haar een brief te sturen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja doei, Lieke heeft zelf gezegd dat ze mailt met Q, Huub is daar woest over omdat iedereen mag mailen alleen hij niet.
dat klopt niet helemaal BQ.... het schijnt dat er alleen geemailt mag worden bij belangrijke dingen... alleen Lieke mag wel emailen met Q en Huub zijn brief niet naar Heddaquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja doei, Lieke heeft zelf gezegd dat ze mailt met Q, Huub is daar woest over omdat iedereen mag mailen alleen hij niet.
Dan heb je toch het een en ander gemist. Maakt niet uit hoor maar Lieke mag mails sturen naar Q , even goede vrienden hoor.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Q. had z'n PC opgestart om haar een brief te sturen.
Lieke zei dat ze vandaag 'n brief heeft gepost die hij morgen of overmorgen zal krijgen.
Die mail was vorige week en heeft niets te maken met dit telefoongesprek.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan heb je toch het een en ander gemist. Maakt niet uit hoor maar Lieke mag mails sturen naar Q , even goede vrienden hoor.
Ok, ik verander woest in verbaasd.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:18 schreef Desii het volgende:
Hij was er gisteren niet boos om... hij vond het alleen vreemd
Welke Orange heb je en welke snelheid? Ga je via KPN Wholesale of via Orange direct in je woonplaats ??quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Zelf heb ik Orange en met losse streambestandjes waar ik 1 stream per keer mee bekijk (nu via HidiHo) en geeft geen enkel probleem. (Als je de losse bestandjes wil> PM)
Zwak hoor.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:47 schreef Darklight het volgende:
[..]
Moet je het niet over Huub hebben? Je lovertje?
Het is nu woensdag... De rest van de week oefenen, oefenen en nog een oefenen?quote:13:24-Mis het niet!
Mis het niet!
Tijdens de jaarwisseling heeft Ex Porn Star een geweldig feest georganiseerd. De Miljonairs hebben, samen met meer dan honderd gasten, genoten van een fantastische fuif waar ze het tot op de dag van vandaag nog over hebben. En goed voorbeeld doet volgen, dus aankomende zaterdag gaan Ex Porn Star en De Gouden Kooi opnieuw samen in zee!
Lieke en Amanda zullen daarom aanstaande zaterdagavond een spetterende paaldansshow geven in de Waerdse Tempel in Heerhugowaard. Het feest, waarbij nog veel meer te beleven valt, wordt georganiseerd door Ex Porn Star en de muziek zal worden verzorgd door Randy G. Blomstar, Tony Cha Cha, Dr., Lektroluv en natuurlijk DJ Quintin!
Als die zijn overhemd nog aan heeft, slinger ik de streams aan.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:28 schreef T-lex het volgende:
Conjo Dimi ook weer in de house.
Aanleiding?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:26 schreef diedirk het volgende:
Wat een triest ,zielig en jaloers mannetje die Huub, hoop dat ze per direct zijn optredens afzeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |