quote:11:14 - Dilana in gevaar?
Vlak voor het gesprek van Mike, besluit Huub de spanning nog even op te voeren. “Ik ben Dilana helemaal zat. Elke keer als ze blaft, dan zegt Mike ‘stil’, maar na tien minuten begint ze altijd weer te blaffen. We moeten echt een oplossing bedenken”, roept hij geïrriteerd uit. “Elke ochtend word ik wakker van dat rotbeest”, klaagt hij. Mike heef de oplossing, denkt hij. “Misschien moeten we Martin Gaus bellen!”, stelt hij lachend voor, maar Huub heeft geen zin in grappen. “Ik denk dat ik een zak met stenen ga zoeken”, horen we hem mompelen. Voorlopig dus bij de vijver vandaan blijven, Dilana!
quote:13:15 - Nieuw onderkomen voor Dilana?
Als de fitnessmarathon in volle gang is, verzamelt de rest van de aanwezigen zich langzaam maar zeker aan de keukentafel. Palma is het er nog steeds niet mee eens dat de dames het hele huis als kapsalon gebruiken. “Jullie maken je hier op, jullie föhnen en stijlen hier…”, klaagt het hoofd huishouding. “Anders maak je van de kapsalon gewoon een hondenhok, die hebben ze dan toch niet meer nodig”, oppert Luc. Wat aardig van onze rapper Double L om ook even aan Dilana te denken. Misschien is dat wel de juiste optie als de hond uit de handen van grijpgrage Huub wil blijven!
Tsja, dan vergeten ze voor het gemak de golfballen maar dat zal de reguliere niet halen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:16 schreef Copycat het volgende:
Het wachten is op het volgende stukje propaganda op de DGK-site waarin Brian wordt opgevoerd als de ultieme hondenvriend. Huub wordt tenslotte al goed neergezet als gemene hondenhater:
Er komt vast wel een stukje over Brian die zo leuk een balletje gooit met de hond... echte (dieren)liefde enzoquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:16 schreef Copycat het volgende:
Het wachten is op het volgende stukje propaganda op de DGK-site waarin Brian wordt opgevoerd als de ultieme hondenvriend. Huub wordt tenslotte al goed neergezet als gemene hondenhater:
omgquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:16 schreef Copycat het volgende:
Meesterlijke capquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Claires reactie op oorlog
[ afbeelding ]
Tsss... een borrel inschenken doe je nooit voor nietsquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Beetje flut-gevecht tussen Selene en Claire........ Heb ik nou voor niets een borrel ingeschonken ?
Top, ik heb net een biertje opengetrokkenquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Beetje flut-gevecht tussen Selene en Claire........ Heb ik nou voor niets een borrel ingeschonken ?
Neem gewoon nog een borrel dan is dat iig niet voor niks geweest ! Doe ik gezellig meequote:Op woensdag 16 januari 2008 17:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |