Nu heeft Jaap het weer over een verhaallijn ( ik denk een hoer) en Lieke zegt dat hij weer een blokkade opwerpt voor zichzelf, stomme zweefteef.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:55 schreef Desii het volgende:
[..]
de insteek was niet goed; en er was nog iets leuks.....
een teken dat ze last heeft gehad van pukkelsquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:55 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Claire heeft putjes indr wang .. Een teken van .. ?
Claire heeft verteld dat een kraamhulp haar 2 x onder een speciale lamp heeft gelegd na haar geboorte, dat was 1 x teveel. Daardoor is haar huid verbrand.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of vroeger gewoon last van ernstige acne gehad...
Ai, nastyquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Claire heeft verteld dat een kraamhulp haar 2 x onder een speciale lamp heeft gelegd na haar geboorte, dat was 1 x teveel. Daardoor is haar huid verbrand.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:02 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Jaap voelt zich erg Kut en Ziek ! Dus gewoon KZ
Lieke vraagt of Jaap reiki wil, misschien is Piet Piraat op afstand bezig en verziekt de streams.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:01 schreef Disana het volgende:
Jaap voelt zich 'verschrikkelijk kut en ziek'.
Ben ik nou de enige die al een paar dagen last heeft van een haperende stream 3?
Oeps.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:02 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Jaap voelt zich erg Kut en Ziek ! Dus gewoon KZ
quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke vraagt of Jaap reiki wil, misschien is Piet Piraat op afstand bezig en verziekt de streams.
Nope, bij mij doet stream 3 het ook niet lekker... Orange..quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:01 schreef Disana het volgende:
Ben ik nou de enige die al een paar dagen last heeft van een haperende stream 3?
Dankjewel. @home hier.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:05 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nope, bij mij doet stream 3 het ook niet lekker... Orange..
Er zijn meerdere users hier die problemen hebben met de streams, geen idee wat er aan de hand is.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:04 schreef Disana het volgende:
Maar ik vraag me af of ik de enige ben met dit probleem (al dagen).
Nee, ze heeft een keer gezegd dat ze als baby in een couveuse heeft gelegen, en te lang onder de lamp. Dit deels is verbrand en blijft altijd zichtbaar.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of vroeger gewoon last van ernstige acne gehad...
Q is toch nog steeds Lesgevend / uitvoerend DJ? LL komt ook nog steeds gratis terug in de Kooi..quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:07 schreef Desii het volgende:
Lieke mag gratis bellen naar Quintin......... over privilages gesproken; ze gaat aardig de kant van Brian op
Hmmm, daarom heb ik hem ook maar uit gezet wordt er niet goed van... blijft iid al dagen "hangen"quote:
Is gewoon weer om Huub op te fokken.Hokje weet ook dat er van die andere niks te verwachten valt,dus mag Huub weer aantreden met tv maken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:07 schreef blomst het volgende:
Lieke mag Quinten bellen.
Waar moet het dan over gaan, over werk?
Het vervelende is gewoon dat 3 de closeups van 4 doet:quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hmmm, daarom heb ik hem ook maar uit gezet wordt er niet goed van... blijft iid al dagen "hangen"
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |