Op zeker.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:18 schreef Leandra het volgende:
Er komt vast wel een stukje over Brian die zo leuk een balletje gooit met de hond... echte (dieren)liefde enzo
Dat zijn dan waarschijnlijk ook de kwaliteiten waarop ze is uitgenodigd... volgens de FEBO is dat "TV maken"quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:23 schreef mootie het volgende:
Ik vind Selene een heel naar typje wat alleen maar kan schelden en bashen.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op zeker.
Zoiets:
Waar Huub Dilana het liefst gisteren nog uit de villa zou willen schoppen, heeft de trouwe viervoeter gelukkig wel een echte vriend gevonden in Brian. Samen ravotten ze wat af, op het grote gazon voor de villa. Brian gooit een balletje weg en Disana rent er kwispelend achteraan en brengt de bal weer snel terug naar haar grote vriend. Die heb je ook al zo snel afgericht Brian. Wat is dat toch met de stoere Antilliaan dat vrouwen en honden hem direct in het hart sluiten? Tja Huub, daar kun je nog wat van leren!
Pardon?!? Anmenooitniet!quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op zeker.
Zoiets:
Waar Huub Dilana het liefst gisteren nog uit de villa zou willen schoppen, heeft de trouwe viervoeter gelukkig wel een echte vriend gevonden in Brian. Samen ravotten ze wat af, op het grote gazon voor de villa. Brian gooit een balletje weg en Disana rent er kwispelend achteraan en brengt de bal weer snel terug naar haar grote vriend. Die heb je ook al zo snel afgericht Brian. Wat is dat toch met de stoere Antilliaan dat vrouwen en honden hem direct in het hart sluiten? Tja Huub, daar kun je nog wat van leren!
Ik vind Selene een heel geil typje wat alleen maar hoeft te z**gen en sl*kken (en verder dr kop dicht houden en uit de buurt blijven).quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:23 schreef mootie het volgende:
Ik vind Selene een heel naar typje wat alleen maar kan schelden en bashen.
Schitterendquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op zeker.
Zoiets:
het zijn vriendjes van mekaar, kennen het goed met elkaar vindenquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:24 schreef mazaru het volgende:
Waarom neemt Huub het nou in hemelsnaam voor Zeurlene op???
Nog even en ik huur Brian in om mijn hond uit te laten.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:24 schreef Copycat het volgende:
Op zeker.
Zoiets:
Niet zo slim, Claire is een speler, die kun je beter aan je kant krijgenquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:26 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
het zijn vriendjes van mekaar, kennen het goed met elkaar vinden
quote:
ROFLOLquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:27 schreef Scandalous het volgende:
Sorry hoor maar
[ afbeelding ]
hij lijkt net een deodorant-roller zo
Te laat... ik voel me nu genoodzaakt me de komende tijd extra als anti-Brian te profilerenquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:27 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
![]()
Oeps. In de eerste zin deed ik het ook al fout, maar die zag ik wél zelf. Fehlleistung waar je niets achter moet zoeken!
quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:27 schreef Scandalous het volgende:
Sorry hoor maar
[ afbeelding ]
Wat ontzettend vervelendquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:30 schreef Disana het volgende:
Te laat... ik voel me nu genoodzaakt me de komende tijd extra als anti-Brian te profileren
een ruzie voor tv pfffquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:30 schreef beequeen het volgende:
Hallo. Brian zegt dat Claire stinkt omdat ze niet doucht.....waar heeft hij het over?
Huub zegt dat dit niet de bedoeling is van de discussie anders haalt het wrs de reguliere niet.
De COS is weer leuker dan de streams.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:27 schreef Scandalous het volgende:
Sorry hoor maar
[ afbeelding ]
Jezus.. beginnen ze nou weer met dat script?? "Je doucht niet, je stinkt..." die hebben ze ook al gebruikt voor Lieke, maar goed, dat script gebruiken voor degenen die idd niet al te fris ruiken komt natuurlijk niet in ze op, maar dat zal wel zijn omdat Brian zich tot op het bot beledigd voelt zodra iemand Amanda de waarheid zegt.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:30 schreef beequeen het volgende:
Hallo. Brian zegt dat Claire stinkt omdat ze niet doucht.....waar heeft hij het over?
Huub zegt dat dit niet de bedoeling is van de discussie anders haalt het wrs de reguliere niet.
Idd, ik twijfel ook nog. Of ze weet gewoon echt niet goed wat te zeggen of ze vindt het gewoon niet de moeite waard.....quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:33 schreef Carlaa het volgende:
Zo zwak vind ik Claire helemaal niet hoor.. juist door deze koele reaktie gaat Zeurlene compleet uit haar plaat en laat ze zien wat voor trash ze is.
Volgens mij ziet bijna iedereen dat wel...quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:39 schreef John316 het volgende:
Brian blijft een held, maar dat zien jullie nog niet, komt wel.
En verkloot vervolgens de audio omdat ze geen aandacht krijgt.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:39 schreef chufi het volgende:
Wou net vragen waar Lieke was, maar de Fysio is er en ze halen ijs !
Welke van de 2 ijsmachines?quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:40 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Huub: Kan iemand die ijsmachine uitzetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |