Good for you, als FOK nu ook even meewerkt .quote:
Ja, Danny wil ons weer dronken hebben met zijn "Schenk even wat te drinken in"quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Good for you, als FOK nu ook even meewerkt .
Dat was de enveloppe. De brief zit in z'n binnenzak.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:40 schreef beequeen het volgende:
Huub verscheurt de brief en gooit hem in de prullenbak......ik ruik een script.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:40 schreef beequeen het volgende:
Brian mag weer gaan puzzelen?
Doe ik ook steeds, maar na een paar minuten komt het weer terug.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Druk eens op het stopknopje en start dan de stream dan opnieuw.
Aha, ik zie het, hij laat de brief nu aan Jaap lezen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dat was de enveloppe. De brief zit in z'n binnenzak.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:40 schreef beequeen het volgende:
Jaap leest nu de brief van Huub, dus brian zal wel een envelop in elkaar moeten puzzelenquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:40 schreef beequeen het volgende:
En nu zijn wij ook nog verplicht om het geluid aan te zetten op die streamsquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, ik zie het, hij laat de brief nu aan Jaap lezen.
Stuur een PM naar HiDiHo, misschien kan hij je van dienst zijn of kijk je geen streams via HiDiHo?quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:42 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Doe ik ook steeds, maar na een paar minuten komt het weer terug.
En maar leuk doen tegen Mike en Dilana, het blijft een RAT. Bedankt voor deze post.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:51 schreef Lady-night het volgende:
Mike zegt dat Brian geen golfballen meer mag gooien naar Dilana>
Luc: doet hij dat....Mike zegt ja en nog iets en stream draait weg...
Zeker te negatief voor onze Saint Brian??
Ik log in, open de COS en het eerste dat ik lees is een Brian-actiequote:Op woensdag 16 januari 2008 16:51 schreef Lady-night het volgende:
Mike zegt dat Brian geen golfballen meer mag gooien naar Dilana>
Luc: doet hij dat....Mike zegt ja en nog iets en stream draait weg...
Zeker te negatief voor onze Saint Brian??
quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:47 schreef beequeen het volgende:
Stuur een PM naar HiDiHo, misschien kan hij je van dienst zijn of kijk je geen streams via HiDiHo?
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
YW.quote:
Dat mag iedereen als ik het goed begrijp alleen Huub niet, what else is new?quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als ik het allemaal goed begrijp heeft Hedda deze brief gestuurd, maar Huub's brief nog niet gelezen. Die krijgt ze pas als ze over twee weken weer bij haar ouders (postadres) is. Daar had Huub zo graag willen e-mailen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |