Nu bindt ie in met ..?quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:09 schreef rooie3 het volgende:
Huub bond met de verkeerde mensen.Zo stom.
Hij vertrouwd Selene teveel.Terwijl ze al tig keer heeft gezegd ik speel met Amanda en Brian.Maar dat hoort Huub weer niet.quote:
Krijg het idee dat hij wel een beetje nattigheid voeltquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub: Ik hoop dat ik vanavond een beetje win in de PP??
quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:27 schreef Scandalous het volgende:
Sorry hoor maar
[ afbeelding ]
hij lijkt net een deodorant-roller zo
Die is volgende week pas bekend.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub: Ik hoop dat ik vanavond een beetje win in de PP??
Maar ondertussen is het voor Huub wel handig dat hij dat dus deze week ff op de streams roept... noem het "campagne voeren"quote:
En Selen is slechts als gast aanwezig en heeft geen stemrecht ingaande miljonairs zaken.. Zelfs dat zingen zouden ze haar moeten ontnemen ..quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:11 schreef neehe het volgende:
Ik dacht dat Huub Clair aan zijn kant wilde hebben, maar bij die ruzie zat hij flink te stoken.
Dat zal Clair hem niet in dank afnemen.
En nu zit hij die zeurlene weer op te stoken.
Ja jongen... Get your pimp on!quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:14 schreef rooie3 het volgende:
Wat een saaie zak die lammetjesthee,zit alleen maar spelletjes te doen.
ze riepen vorige week allemaal sms (bewoner) naar 3040, dus ze denken allemaal dat de uitslag deze week komt...... helaas voor hun, zijn ze een week misquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar ondertussen is het voor Huub wel handig dat hij dat dus deze week ff op de streams roept... noem het "campagne voeren"
En dat zou Huub willen voorkomen omdat??quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:20 schreef bunnyma het volgende:
Kan het niet zo zijn dat Huub juist wil dat Claire eens flink ruzie maakt met iemand zodat zij ook haar TV minuutjes krijgt?
Als Claire dat niet doet dan snapt Huub wel dat ook bij haar (net als bij Sylvia) de toneelhaak dreigt.
Dat is toch dat verschil tussen rtl-tv time en stream time , zeg about a weekquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:19 schreef Desii het volgende:
[..]
ze riepen vorige week allemaal sms (bewoner) naar 3040, dus ze denken allemaal dat de uitslag deze week komt...... helaas voor hun, zijn ze een week mis
Ja, slim wel van Huub. Aan de andere kant vind ik hem soms zó stom, hij is veel te open altijd tegen iedereen. Te goed van vertrouwen. Zit soms hier te kijken en denk dan: Huub hou je mond nou, maar nee..quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar ondertussen is het voor Huub wel handig dat hij dat dus deze week ff op de streams roept... noem het "campagne voeren"
Toch denk ik dat bunnyma een punt heeft. Hij voert gesprekken met haar en lokt haar uit de tent maar er komt weinig tot niks uit Claire. De bedoeling is Claire in zijn kamp te krijgen maar aan een zwakke speler heb je natuurlijk niks, alleen back-up en dat is wel belangrijk. Huub heeft alleen de onbetrouwbare Jaap.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat zou Huub willen voorkomen omdat??
Hij de goedhartigheid zelve is en daar niet voor de hoofdprijs zit maar het zijn medebewoners zo graag gunt??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |