We weten dat je een hekel hebt aan Lieke. Maar je verzint nu iets, wat er echt niet is. De fysiotherapeut stond te wachten op de zak ijs.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
En verkloot vervolgens de audio omdat ze geen aandacht krijgt.
Jezus, doet die dat nu alweer?? Komt die ook weer als een hyena de hoek omrennen met een fles Listerine in zijn gore klauwen?quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:29 schreef uniekhoorn het volgende:
CC je bent echt goed
Brian: Claire je douched niet, je riekt....
Huh?? Ze stinkt meer dan zijn eigen vriendin?
Brian is een TOP zanger!quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:39 schreef John316 het volgende:
Brian blijft een held, maar dat zien jullie nog niet, komt wel.
Ze moet toch weten dat ze tijdens een discussie ivm de audio en even moet wachten met dit soort acties, sloeg helemaal nergens op.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
We weten dat je een hekel hebt aan Lieke. Maar je verzint nu iets, wat er echt niet is. De fysiotherapeut stond te wachten op de zak ijs.
Tegen Huub: m'n gezondheid gaat voor.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze moet toch weten dat ze tijdens een dicussie even moet wachten met dit soort acties, sloeg helemaal nergens op.
Beetje geforceerd voorspelbaar sarcasme, maar, je hebt niet gelijk.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:47 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian is een TOP zanger!
Brian is een TOP dichter!
Brian is een TOP rapper!
Brian is een TOP sociaal begeleider van Mikey!
Brian is een TOP neuker!
Brian is een TOP womanizer!
Brian is een TOP gitarist!
En nog heel veel meer, helaas zit dit TOPmens weg te kwijnen in DGK...........
Dat bestaat niet!!quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:52 schreef Rotterdammert het volgende:
claire is nog irritanter dan lieke
En ik hoopte toch zo op de leeuwin Claire en de kleur rood.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:51 schreef mazaru het volgende:
Mijn mening, deze discussie deed me denken aan een slaperige kitten, en de kleur gelig
blijkbaar de juiste manier om het lang vol te houden daarquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:53 schreef John316 het volgende:
[..]
Beetje geforceerd voorspelbaar sarcasme, maar, je hebt niet gelijk.
Hij is een held omdat hij hem keihard chilled, ik zou precies hetzelfde doen, laat die andere retards maar aankutten
Nee, iedereen wilde meer tv maar er kwam voor de rest niet zoveel uit.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:56 schreef noekje het volgende:
Zeg, kwam er wel iemand voor Claire op?
lieke deed helemaal niksquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee, iedereen wilde meer tv maar er kwam voor de rest niet zoveel uit.
En ook : "Ik wil graag op bezoek komen, maar dan moeten we het wel iets meer 'op de vlakte' houden als je begrijpt wat ik bedoel".quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:56 schreef avonne het volgende:
uit de brief van Hedda: ze wil geen discussies meer
Lijkt me niet... er kan nog gestemd wordenquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:57 schreef John316 het volgende:
Is vandaag Popo en zo ja hoelaat?
Ik denk dat dat ijdele hoop is. Claire lijkt me geen meisje dat flink uit haar dak kan gaan van woedequote:Op woensdag 16 januari 2008 17:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
En ik hoopte toch zo op de leeuwin Claire en de kleur rood.
Hmmm en kwam Claire wel voor zichzelf op?quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee, iedereen wilde meer tv maar er kwam voor de rest niet zoveel uit.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:56 schreef avonne het volgende:
uit de brief van Hedda: ze wil geen discussies meer
Okee, die was ik nog vergeten...........quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:53 schreef John316 het volgende:
[..]
Beetje geforceerd voorspelbaar sarcasme, maar, je hebt niet gelijk.
Hij is een held omdat hij hem keihard chilled, ik zou precies hetzelfde doen, laat die andere retards maar aankutten
Maar dat is toch niet meer verplicht ??quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lijkt me niet... er kan nog gestemd worden
Nee, het is idd niet meer verplicht... ik doe het ook al een tijdje niet meerquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet meer verplicht ??
Laat ze maar eens in het gewisse met die PoPol.. Ik doe het iig ff niet meer ..
quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:00 schreef beequeen het volgende:
Nog meer ijs door de aderen van Lieke.
[ afbeelding ]
Whehe, na DeoLuc hebben we... ja wie eigenlijkquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:08 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heeft ze nu weer misdaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |