Een hint voor wat dan? Kan geen link vinden met de gevonden platen en de bannerquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:09 schreef Tokamak het volgende:
En oja, de banner zou je als een hint kunnen beschouwen!
Zou je dat wel doen? Dan zijn we gelijk gedemotiveerdquote:Op maandag 21 januari 2008 18:45 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Nou, dan heb je dat toch maar mooi gevonden.
Ik zal maar het spits afbijten qua inzendingen.
1 |
1 2 | | 18 | Trancelocator |
1 2 3 | | 28 | Trancelocator | 21,5 | Gitanki |
1 2 3 | | 30,5 | Laevid | 21,5 | Gitanki |
1 2 3 4 | | 30,5 | Laevid | 21,5 | Gitanki | 5,5 | Sink |
1 2 3 4 | | 30,5 | Laevid | 21,5 | Gitanki | 5,5 | Sink |
road rally ?quote:Van hun laatste album, Relax was een officiele inzending van een MTV-programma waar een belgisch en een nederlands bandje tegen elkaar strijden. Di-rect deed dr ooit aan mee, maar ik ben de naam ff kwijt
Jullie houden track 6 nog van mij te goed!quote:Op maandag 28 januari 2008 20:36 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Track 6 klonk een beetje als dj shadow (niet van endtroducing in ieder geval), maar ik kon het niet verder thuisbrengen.
Dan was t toch Obsessive dus, t was iig een van die 2. Je krijgt dus wat extra punten, maar voor de stand maakt t niet uit.quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:46 schreef Laevid het volgende:
Freak Power: Weet je echt zeker dat dat klopt???? Ik ken namelijk volgende nummer als Freak Power met Turn On, Tune In, Cop Out en dat is toch iets heeeel anders. http://www.youtube.com/watch?v=GIF8JBQD_30
Dit klonk meer als Obsessive's Tune In Turn Out, maar daar heb ik zelf alleen de charly lownoise & menthal theo remix van ergens op een cd en die klinkt volgens mij ook net weer anders.
Ja, t was bedroevendquote:Mede gelet ook op de opkomst van deze editie.
1 2 3 4 | | 32 | Laevid | 21,5 | Gitanki | 5,5 | Sink |
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |