Oke, dat is misschien wel iets vreemder. Maar als je echt zo geil van jouw verliefdheid wordt, moet je toch ietsquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:25 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Met gezonde normale regelmaat rukken is niet bizar, maar je helemaal sufrukken wegens verliefdheid wel. Of misschien ook wel niet.
Nee, ik heb haar pas 3 jaar later verteld dat ik op haar verliefd was. Ze heeft nu al lang weer een vriend.quote:
en ik ben stom bezig in de trein om aandacht te krijgen, dit is anders ook aardig fout.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:47 schreef Kreator het volgende:
Haar man's mailbox hacken, er allemaal mailtconversaties inzetten met een fictieve vrouw en haar dan vertellen dat ik denk dat hij vreemdgaat en dat ze zijn mail eens moet lezen, waardoor ik haar daarna kan troostneuken.liefde
Het kan dus altijd erger.quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:46 schreef Ordinair het volgende:
- As the world turns verplicht kijken als ze bij me is.
dat deed ik vroeger ook toen ik in de pubertijd zat, alleen dan niet tot de magere 9000quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:54 schreef beertenderrr het volgende:
ik ga altijd de fitness in om te trainen totdat ik een powerlevel heb boven de 9000
Dude.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:26 schreef Lambiekje het volgende:
en ik ben stom bezig in de trein om aandacht te krijgen, dit is anders ook aardig fout.
Heeft dit nog nooit verkeerd uitgepakt? Denk dat mijn reactie zou zijn: rot weg!!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:52 schreef phadora het volgende:
Zorgen dat hij me echt wil.. (verschilt per geval; ene keer met zn beste vriend flirten.. etc.)
ah een GTST kennerquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:13 schreef Urquhart het volgende:
Tv-programma's kijken die ik normaal gesproken niet kijk, maar waarvan ik weet dat zij die volgt. Om zo een aanleiding te hebben om met haar te gaan praten
Ook checkquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:21 schreef lucky_m3 het volgende:
-ineens erg veel uigaan in haarzijn kroeg, al heb ik de weken ervoor zo vaak gezegd dat ik t een klote tent vind
Dat moet je juist wel doen, dat is romantischquote:Op donderdag 17 januari 2008 01:46 schreef ObviousClone het volgende:
Ik heb de kaartjes van onze enige (vriendschappelijke) bios-date bewaard. Ik wilde haar haar kaartje nog geven, ik had ze per ongeluk alletwee. Maar een jaar na dato komt dat wel vreemd over
Ook herkenbaarquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:51 schreef Knevelt het volgende:
[..]
- De plaats waar ze vandaan komt aanbidden
Dat zou ik dus NOOIT doen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ook herkenbaarIn het verlengde daarvan ligt bij mij sympathie krijgen voor de voetbalclub uit die stad, vanwege haar
Het was Enschedequote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:32 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Dat zou ik dus NOOIT doen.
FC Utrecht
Twente.. Mwuaa.. Dat kan nog.. Maar mijn vriendin bezocht regelmatig wedstrijden van FC Utrecht op Bunnikside.quote:
[x] checkquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:05 schreef Godshand het volgende:
Gelukkig, ik ben niet de enige gek die obsessief wordt als ie verliefd wordt
Dude.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:38 schreef Urquhart het volgende:
...verliefd...
...toen ik van een meid alleen haar woonplaats kende...
Ik weet het niet, ik kan iig wel 90 % van de hier genoemde dingen aanvinkenquote:
maar toch honger voelen! (soort van danquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:45 schreef RoodWitBlauw het volgende:
geen honger hebben
Wauw, geeft weer wat mensen hoop. Wat ik mij weleens afvraag is dit: is het goed om het te vertellen?quote:Op zondag 20 januari 2008 09:51 schreef Lambiekje het volgende:
En weet je wat nu het leuke is, volgens Psychologie Magazine is de stilleliefde 67% wederzijds.
Ik denk dat het wel klopt. Als iemand wegkijkt en je geen enigzins aandacht geeft, dat je het wel ergens voelt dat het nooit wat zal gaan worden. Meestal geeft z'n persoon waar je op valt toch wat signalen waardoor je onbewust op reageert. Met die indicatie heb je het gevoel je dat je enig kans maakt. Tenminste zo zie ik het....quote:Op zondag 20 januari 2008 11:48 schreef klc12 het volgende:
[..]
Wauw, geeft weer wat mensen hoop. Wat ik mij weleens afvraag is dit: is het goed om het te vertellen?
83% nooit op gebiecht ..dat is overigens hoog. pff wat is de mens dan een prutser om z'n gevoelens de ruimte te geven en ze hart laten spreken.quote:Onderzoek Stille Liefde
De hoogtepunten uit ons onderzoek:12% van alle Nederlanders en 9% van de gebonden mensen is op dit moment stiekem verliefd. Van de vrouwen die een grote stille liefde hebben gehad, vond 45% deze heftiger dan wederzijdse liefde (van de mannen 35%). 42% vond deze stille liefde bovendien romantischer dan zijn grootste wederzijdse liefde. Het meest genoemde motief om de liefde geheim te houden: ‘Ik heb/had al een relatie.’ Op de tweede plaats: ‘Ik was/ben bang dat de ander niet van mij zal houden.’ Slechts 3% van de respondenten snapt achteraf niet meer wat hij in zijn grootste stille liefde zag. 83% heeft zijn grootste stille liefde nooit opgebiecht. Van de mensen die hun stille liefde achteraf wél hebben opgebiecht, bleek het in 67% van de gevallen wederzijds te zijn geweest.
Gaaf onderzoek wel!quote:Op zondag 20 januari 2008 13:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
83% nooit op gebiecht ..dat is overigens hoog. pff wat is de mens dan een prutser om z'n gevoelens de ruimte te geven en ze hart laten spreken.
Ik kan me hier echt heeelemaal in vindenquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:10 schreef D-Y het volgende:
Hier kan ik mijn ei wel kwijt,
Ik word keer op keer wanhopig verliefd op een klasgenoot. Maar iedere keer als ik verliefd word en het leuk is, word ik enorm verlegen en twijfelachtigAangezien zij dit ook is gaat het dus keer op keer fout. It scares the shit out of me, daardoor schiet ik in defense-mode en ga bot en afstandelijk doen. Dan krijgen we op een gegeven moment ruzie en na een week niet met elkaar te praten begint het hele verhaal opnieuw.
Iemand die daar een oplossing voor heeft is best
Dat is simpel. Een vraag die ze moeten invullen. "Beschouw jij jezelf of jouw partner als de knapste van de twee?"quote:Op zondag 20 januari 2008 18:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gaaf onderzoek wel!Al vraag ik me af hoe wetenschappelijk het is wanneer ze statements maken zoals dat de minder knappe verliefd wordt op de knappere. Vraag me af welke methoden of instrumenten ze gebruiken om iemands knapheid te meten.
Dan zouden ze het wel beter mogen formuleren. Nu staat het er alsof er gemeten kan worden hoe knap iemand is, niet of het iemands mening is over de partner.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is simpel. Een vraag die ze moeten invullen. "Beschouw jij jezelf of jouw partner als de knapste van de twee?"
Mja, ik weet ook niet precies hoe ze het vragen, maar idd dit is niet de juiste formulering. Maar ik ben dergelijke vragen wel vaker tegengekomen in online onderzoeken, vandaar dat ik het zo zei.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dan zouden ze het wel beter mogen formuleren. Nu staat het er alsof er gemeten kan worden hoe knap iemand is, niet of het iemands mening is over de partner.
Mwa, bizar.. weet ik niet, begint wel pijn te doen na een tijdje dat sufrukken.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:25 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Met gezonde normale regelmaat rukken is niet bizar, maar je helemaal sufrukken wegens verliefdheid wel. Of misschien ook wel niet.
vind je ze dan ook echt leuk??quote:Op zondag 20 januari 2008 21:03 schreef snorfiets het volgende:
Ik download romantische films als een malle, terwijl ik hier normaal een pleurishekel aan heb.
Vandaag het onschuldige meisje, morgen de mysterieuze vamp, overmorgen de intelligente boekenwurm en vrijdag de geile stoeipoes?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:08 schreef MLI het volgende:
Me extreem veel zorgen maken over hoe ik me moet profileren tov hem
Nee, stukje voorgeschiedenis: in eerste instantie toonde ik geen interesse omdat hij qua uiterlijk mijn type niet was (behoorlijk kakky type). Mijn conclusie: hij heeft interesse omdat ik hem niet zag staan. Toen kreeg ik een vrij direct berichtje dat hij me best leuk vond en wat wilde drinken. En daar ben ik dus gevoelig voor. Later via MSN maakte hij scherpe opmerkingen waardoor de interesse alleen maar groter werd. Het probleem is nu dus dat ik niet hard to get ben.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
Vandaag het onschuldige meisje, morgen de mysterieuze vamp, overmorgen de intelligente boekenwurm en vrijdag de geile stoeipoes?
Of hoe moet ik me dat voorstellen?
Hij vindt jou leuk, jij vindt hem leuk... waarom dan ineens een spelletje gaan spelen? Is het een keer simpel, moet het toch weer moeilijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:22 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee, stukje voorgeschiedenis: in eerste instantie toonde ik geen interesse omdat hij qua uiterlijk mijn type niet was (behoorlijk kakky type). Mijn conclusie: hij heeft interesse omdat ik hem niet zag staan. Toen kreeg ik een vrij direct berichtje dat hij me best leuk vond en wat wilde drinken. En daar ben ik dus gevoelig voor. Later via MSN maakte hij scherpe opmerkingen waardoor de interesse alleen maar groter werd. Het probleem is nu dus dat ik niet hard to get ben.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:33 schreef MLI het volgende:
Je hebt gelijk.
dat heeft niks met verliefdheid te maken...quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:14 schreef nieuws. het volgende:
Tosti's maken met haar en dan perongelijk haar tosti op eten
Door verliefd dingen leuk vinden, die je normaal niet kan verdragen. Wel fascinerend hoe het je perceptie van de wereld veranderd.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:51 schreef snorfiets het volgende:
Overigens weet ik bijna zeker dat ik 'normaal' binnen 4 minuten zou zijn afgehaakt.
Over alles?? Of alleen mbt diegene die waar je verliefd op bent?quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:26 schreef Minisuisse het volgende:
Een ziekelijke paranoia ontwikkelen
[x] CHECKquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:33 schreef MLI het volgende:
Je hebt gelijk. Ik ga maar eens SMS-en om hem veel succes te wensen voor het examen morgen.
Edit: gedachtengang erachter: moet kunnen want ik heb zondag voor het laatst ge-smst![]()
Wel stom dat je op basis van een paar sms-jes en msn-gesprekken als een blad aan de boom om kunt draaien.
ja, leuk, maar af en toequote:Op woensdag 23 januari 2008 23:43 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
Ze is btw ook een fokker hier![]()
Dat laat maken is bekend, afgelopen maand op zen vroegst rond 1 uur pas naar bed, met utischieters tot 3 uur. Doordeweeks jaquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:00 schreef B.ertha het volgende:
Urenlang wachten tot de internet/webcam/microfoon verbinding werkt en dan ver na (met jezelf afgesproken) bedtijd doorpraten, omdat je na al die moeite niet op wilt geven (ook al werkt het maar half)
[..]
ja, leuk, maar af en toe
Het leven kan soms zo ontzettend simpel zijn.quote:
Daarom vecht ik er tegen, ik heb helemaal geen zin meer in dat soort gezeik.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:43 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
[x] CHECK![]()
Afgelopen maand nog gehad... Zit nu in mijn be-after voel-je-kut fase
Ze is btw ook een fokker hier![]()
euij, that's lifequote:Op donderdag 24 januari 2008 10:46 schreef MLI het volgende:
[..]
Daarom vecht ik er tegen, ik heb helemaal geen zin meer in dat soort gezeik.
Leg uit!quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:43 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
[x] CHECK![]()
Afgelopen maand nog gehad... Zit nu in mijn be-after voel-je-kut fase
Nee, wordt zelf maar eens verliefd op een onbereikbaar meisjequote:
Dat klopt inderdaad ja, ik heb het ook heel vaak.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:12 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
Nee, wordt zelf maar eens verliefd op een onbereikbaar meisjeDan weet je meteen waar ik het over heb
Liefde is alleen leuk als het van 2 kanten komt, anders is het vaak een kwelling.
logisch, dat lijkt zo want je kan nergens heen met dat gevoel, er is geen pay-off dus je beleeft het intenser.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:05 schreef klc12 het volgende:
Het schijnt zo te zijn dat de verliefdheid dan intenser is dan wanneer het wederzijds is.
Perfect verwoordquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:08 schreef MLI het volgende:
Ah, tof topic. Niet verliefd maar wel onder de indruk van iemand (alweer).
Horoscopen checken en me afvragen hoe typisch dat is voor zijn karakter![]()
Ik zit nu al minstens 6 uur op MSN terwijl ik weet dat hij niet online gaat komen vanwege examen morgen
Elke dag minstens een keer of 7 zijn facebook checken
Vandaag was het zo ernstig dat mijn vriendin zei 'Ja, wat wil je over ... zeggen?' toen ik mijn mond opendeed
Bij dingen denken dat ik het hem moet vertellen
Me extreem veel zorgen maken over hoe ik me moet profileren tov hem
Over hem gedroomd
Nu al balen dat hij in maart een maand gaat zeilen in het caribisch gebied
Fantaseren over seks met hem
Romantische muziek luisteren
Willen sms-en maar het toch niet doen omdat ik niet te gretig over wil komen
Romantiseren over een vakantie met hem
Hand me a cigarette, I just came...quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:51 schreef lucienne2 het volgende:
ik heb nogal een uitgebreide lingerie collectie overgehouden aan verliefdheid/begin relatie periodes.. Dan wil ik (of we) allemaal nieuwe mooie en/of spannende lingerie hebben. Hoe lui ik ook ben met de was doen, de onderkant van mijn lingeriemandje komt nooit in beeld
Ha! Breek me de bek niet open. Die tantaluskwelling heb ik al vaker dan gewenst meegemaakt...quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:12 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
Nee, wordt zelf maar eens verliefd op een onbereikbaar meisjeDan weet je meteen waar ik het over heb
Liefde is alleen leuk als het van 2 kanten komt, anders is het vaak een kwelling.
Bij mij is het juist intenser als het beantwoord wordt.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
logisch, dat lijkt zo want je kan nergens heen met dat gevoel, er is geen pay-off dus je beleeft het intenser.
Ja hier ook. Terwijl ik het ook gewoon voel als hij afgaatquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:16 schreef _Qmars_ het volgende:
Maar ik check mijn telefoon veel of ik ook een smsje heb gekregen.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:01 schreef MLI het volgende:
[..]
Bij mij is het juist intenser als het beantwoord wordt.
Nog één voor mijn lijstje: eindelijk toegezegd om te daten, dan zulke oppervlakkige verhalen dat hij wel af moet knappen, want het gevaar is dat ik écht verliefd ga worden. En dan achteraf spijt hebben. En nu ik weet dat hij vanavond mee gaat stappen, vraag ik me de hele godganse dag af wat ik nu weer aan moet trekken.
Voor het eerst gezoend. Deze week is het echter rustig aan het front. Paar verdwaalde sms-jes, even op MSN. Ik ben niet verliefd, dat scheelt. En op dit tempo zal ik ook echt niet verliefd worden, ik heb meer behoefte aan stormachtige taferelen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |