Mwa, bizar.. weet ik niet, begint wel pijn te doen na een tijdje dat sufrukken.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:25 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Met gezonde normale regelmaat rukken is niet bizar, maar je helemaal sufrukken wegens verliefdheid wel. Of misschien ook wel niet.
vind je ze dan ook echt leuk??quote:Op zondag 20 januari 2008 21:03 schreef snorfiets het volgende:
Ik download romantische films als een malle, terwijl ik hier normaal een pleurishekel aan heb.
Vandaag het onschuldige meisje, morgen de mysterieuze vamp, overmorgen de intelligente boekenwurm en vrijdag de geile stoeipoes?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:08 schreef MLI het volgende:
Me extreem veel zorgen maken over hoe ik me moet profileren tov hem
Nee, stukje voorgeschiedenis: in eerste instantie toonde ik geen interesse omdat hij qua uiterlijk mijn type niet was (behoorlijk kakky type). Mijn conclusie: hij heeft interesse omdat ik hem niet zag staan. Toen kreeg ik een vrij direct berichtje dat hij me best leuk vond en wat wilde drinken. En daar ben ik dus gevoelig voor. Later via MSN maakte hij scherpe opmerkingen waardoor de interesse alleen maar groter werd. Het probleem is nu dus dat ik niet hard to get ben.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
Vandaag het onschuldige meisje, morgen de mysterieuze vamp, overmorgen de intelligente boekenwurm en vrijdag de geile stoeipoes?
Of hoe moet ik me dat voorstellen?
Hij vindt jou leuk, jij vindt hem leuk... waarom dan ineens een spelletje gaan spelen? Is het een keer simpel, moet het toch weer moeilijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:22 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee, stukje voorgeschiedenis: in eerste instantie toonde ik geen interesse omdat hij qua uiterlijk mijn type niet was (behoorlijk kakky type). Mijn conclusie: hij heeft interesse omdat ik hem niet zag staan. Toen kreeg ik een vrij direct berichtje dat hij me best leuk vond en wat wilde drinken. En daar ben ik dus gevoelig voor. Later via MSN maakte hij scherpe opmerkingen waardoor de interesse alleen maar groter werd. Het probleem is nu dus dat ik niet hard to get ben.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:33 schreef MLI het volgende:
Je hebt gelijk.
dat heeft niks met verliefdheid te maken...quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:14 schreef nieuws. het volgende:
Tosti's maken met haar en dan perongelijk haar tosti op eten
Door verliefd dingen leuk vinden, die je normaal niet kan verdragen. Wel fascinerend hoe het je perceptie van de wereld veranderd.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:51 schreef snorfiets het volgende:
Overigens weet ik bijna zeker dat ik 'normaal' binnen 4 minuten zou zijn afgehaakt.
Over alles?? Of alleen mbt diegene die waar je verliefd op bent?quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:26 schreef Minisuisse het volgende:
Een ziekelijke paranoia ontwikkelen
[x] CHECKquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:33 schreef MLI het volgende:
Je hebt gelijk. Ik ga maar eens SMS-en om hem veel succes te wensen voor het examen morgen.
Edit: gedachtengang erachter: moet kunnen want ik heb zondag voor het laatst ge-smst![]()
Wel stom dat je op basis van een paar sms-jes en msn-gesprekken als een blad aan de boom om kunt draaien.
ja, leuk, maar af en toequote:Op woensdag 23 januari 2008 23:43 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
Ze is btw ook een fokker hier![]()
Dat laat maken is bekend, afgelopen maand op zen vroegst rond 1 uur pas naar bed, met utischieters tot 3 uur. Doordeweeks jaquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:00 schreef B.ertha het volgende:
Urenlang wachten tot de internet/webcam/microfoon verbinding werkt en dan ver na (met jezelf afgesproken) bedtijd doorpraten, omdat je na al die moeite niet op wilt geven (ook al werkt het maar half)
[..]
ja, leuk, maar af en toe
Het leven kan soms zo ontzettend simpel zijn.quote:
Daarom vecht ik er tegen, ik heb helemaal geen zin meer in dat soort gezeik.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:43 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
[x] CHECK![]()
Afgelopen maand nog gehad... Zit nu in mijn be-after voel-je-kut fase
Ze is btw ook een fokker hier![]()
euij, that's lifequote:Op donderdag 24 januari 2008 10:46 schreef MLI het volgende:
[..]
Daarom vecht ik er tegen, ik heb helemaal geen zin meer in dat soort gezeik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |