abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56131757
slaaptekort.......
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_56131979
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 19:51 schreef Knevelt het volgende:

[..]

- De plaats waar ze vandaan komt aanbidden
Ook herkenbaar In het verlengde daarvan ligt bij mij sympathie krijgen voor de voetbalclub uit die stad, vanwege haar
pi_56133376
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 15:44 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ook herkenbaar In het verlengde daarvan ligt bij mij sympathie krijgen voor de voetbalclub uit die stad, vanwege haar
Dat zou ik dus NOOIT doen.

FC Utrecht
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_56133856
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 16:32 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Dat zou ik dus NOOIT doen.

FC Utrecht
Het was Enschede
pi_56134313
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 16:51 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Het was Enschede
Twente.. Mwuaa.. Dat kan nog.. Maar mijn vriendin bezocht regelmatig wedstrijden van FC Utrecht op Bunnikside. Gelukkig is ze daar nu klaar mee.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 18 januari 2008 @ 22:02:14 #126
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_56141800
-Rondjes fietsen in zijn buurt.
-Helemaal onderzoeken wat zijn rooster is, en in je agenda plakken. Daarna een vriendin overhalen na schooltijd -nadat je hem natuurlijk het telefoonboek doorgespit op die achternaam, en al die mensen hebt gebeld (of eigs die vriendin laten bellen, met een valse naam) en zo erachter komen waar die woont. En dan met die vriendin, die sleur je natuurlijk mee, na schooltijd die straat op te zoeken en er tien keer langs te fietsen. .. En dan ook nog vallen met de fiets; want; glad.
-Uren wachten op msn of smsjes.
-Veel dingen in dit topic wel eigs.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  vrijdag 18 januari 2008 @ 22:38:18 #127
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_56142738
Haha, mooi topic, echt bekende dingen
Ik heb er meestal last van dat ik allemaal dingen ga verzinnen die ik zou kunnen doen, en puntje bij paaltje loopt alles toch anders dan gedacht. Dus dan klopt er niks meer van m'n verwachtingen en dan heb ik geen idee meer wat ik moet doen.... Daar sta je dan met je bek vol tanden
Ook lastig als je een beetje een gesloten persoonlijkheid hebt, en je probeert te praten met iemand die ook vrij gesloten is... Levert bijzonder oppervlakkige gesprekken op .
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
  vrijdag 18 januari 2008 @ 23:04:25 #128
168739 Red_85
'echt wel'
pi_56143375
Als ze er niet is een gesprek 1000x doen in je hoofd en als ze bij je staat totaal dicht klappen en geen geluid uit kunnen brengen.

verliefd zijn is zo verrot.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_56143406
Gelukkig, ik ben niet de enige gek die obsessief wordt als ie verliefd wordt
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 18:31:53 #130
183181 LucasBergman
Schudden voor gebruik
pi_56159158
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 23:05 schreef Godshand het volgende:
Gelukkig, ik ben niet de enige gek die obsessief wordt als ie verliefd wordt
[x] check
[quote]Op woensdag 13 februari 2008 13:48 schreef Gripper het volgende:
Je maakt geen indruk op de chicks met een bus, je moet een honda hebben, daarmee kan je elke chick regelen!
[/quote]
  zaterdag 19 januari 2008 @ 19:55:10 #131
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_56160974
Verliefd?

Well, I can take you far away, with my mind
pi_56161735
Ik neem me altijd voor om vanalles tegen haar te zeggen, maar als ze dan eenmaal voor me staat klap ik dicht en weet ik nog net een dom gegrinnik voort te brengen
  zaterdag 19 januari 2008 @ 20:51:22 #133
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_56162610
Het is wel duidelijk een patroon zichtbaar bij eenzijdig verliefdheid. Tenminste mij lijkt het dat een liefde van 2 kanten deze onzinnigheid niet nodig is.

• Stalken rondom een plaats waar de andere zich eventueel kan bevinden. Werk, Woning, OV
  • Weinig productief zijn >>> constant denken aan.
  • Allerlei conversaties voor bereiden en op moment supreme dicht slaan.
  • Overmatig MSN checken.
  • Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
    pi_56166801
    quote:
    Op woensdag 16 januari 2008 10:38 schreef Urquhart het volgende:
    ...verliefd...
    ...toen ik van een meid alleen haar woonplaats kende...
    Dude.
    "Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
      zaterdag 19 januari 2008 @ 23:39:28 #135
    183181 LucasBergman
    Schudden voor gebruik
    pi_56167253
    quote:
    Op zaterdag 19 januari 2008 19:55 schreef Armoed het volgende:
    Verliefd?

Ik weet het niet, ik kan iig wel 90 % van de hier genoemde dingen aanvinken
    Je maakt geen indruk op de chicks met een bus, je moet een honda hebben, daarmee kan je elke chick regelen!
    [/quote]
      zondag 20 januari 2008 @ 00:07:43 #136
    164839 .bakvis.
    Bakvis, iedere dag weer fris!
    pi_56167793
    quote:
    Op woensdag 16 januari 2008 10:45 schreef RoodWitBlauw het volgende:
    geen honger hebben
    maar toch honger voelen! (soort van dan ), heerlijk gevoel!
      zondag 20 januari 2008 @ 00:15:00 #137
    183181 LucasBergman
    Schudden voor gebruik
    pi_56167935
    men ma zojuist:

"heb je bij richard gegeeten??"
    nee
    "heb je net nog wat gegeten ?"
    nee.
    "heb je uberhaupt al wel gegeten ? "

nee
    [/quote]
      zondag 20 januari 2008 @ 00:36:02 #138
    164839 .bakvis.
    Bakvis, iedere dag weer fris!
    pi_56168309
    verder dicht klappen bij een gesprek met haar (al is ze me beste vriendin (al hememaal kut)..
    Denke aan hoe je langs dr in bed wilt kruipen
    de hele dag aan romantische dingen denken als strandwandelingen enz
    enz..
    enz..
      zondag 20 januari 2008 @ 09:51:13 #139
    52357 Lambiekje
    pi_56171935
    En weet je wat nu het leuke is, volgens Psychologie Magazine is de stilleliefde 67% wederzijds.
    Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
    pi_56173389
    quote:
    Op zondag 20 januari 2008 09:51 schreef Lambiekje het volgende:
    En weet je wat nu het leuke is, volgens Psychologie Magazine is de stilleliefde 67% wederzijds.
    Wauw, geeft weer wat mensen hoop. Wat ik mij weleens afvraag is dit: is het goed om het te vertellen?
    pi_56175164
    Ik ben overal negatief over en heb vaak nergens zin in, sloom enzo.

En dan heb ik het tegenovergestelde (Wat zal ik zeggen, mn dag is dan goed )
    [quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
    Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
    [/quote]
      zondag 20 januari 2008 @ 13:50:36 #142
    52357 Lambiekje
    pi_56176414
    quote:
    Op zondag 20 januari 2008 11:48 schreef klc12 het volgende:

[..]

Wauw, geeft weer wat mensen hoop. Wat ik mij weleens afvraag is dit: is het goed om het te vertellen?
    Ik denk dat het wel klopt. Als iemand wegkijkt en je geen enigzins aandacht geeft, dat je het wel ergens voelt dat het nooit wat zal gaan worden. Meestal geeft z'n persoon waar je op valt toch wat signalen waardoor je onbewust op reageert. Met die indicatie heb je het gevoel je dat je enig kans maakt. Tenminste zo zie ik het....

Ja, het is goed om te vertellen want wat heb je te verliezen!? Niets toch. Want een Nee heb je toch sowieso al.
    (Tenzij je natuurlijk al een vrouw en kind thuis op de bank hebt zitten. ) Maar toch twijfelen we en kruipen we weer in onze schulp op moment supreme. Ik doe zelf even goed hard mee. En ik baal daar van, dat ik te lang wacht.
    Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
      zondag 20 januari 2008 @ 13:55:30 #143
    52357 Lambiekje
    pi_56176549
    quote:
    Onderzoek Stille Liefde

De hoogtepunten uit ons onderzoek:

• 12% van alle Nederlanders en 9% van de gebonden mensen is op dit moment stiekem verliefd.
  • Van de vrouwen die een grote stille liefde hebben gehad, vond 45% deze heftiger dan wederzijdse liefde (van de mannen 35%). 42% vond deze stille liefde bovendien romantischer dan zijn grootste wederzijdse liefde.
  • Het meest genoemde motief om de liefde geheim te houden: ‘Ik heb/had al een relatie.’ Op de tweede plaats: ‘Ik was/ben bang dat de ander niet van mij zal houden.’
  • Slechts 3% van de respondenten snapt achteraf niet meer wat hij in zijn grootste stille liefde zag.
  • 83% heeft zijn grootste stille liefde nooit opgebiecht. Van de mensen die hun stille liefde achteraf wél hebben opgebiecht, bleek het in 67% van de gevallen wederzijds te zijn geweest.
  • 83% nooit op gebiecht ..dat is overigens hoog. pff wat is de mens dan een prutser om z'n gevoelens de ruimte te geven en ze hart laten spreken.
    pi_56179509
    Ik denk dat voor vrouwen er een hele dunne lijn is tussen romantisch en simpelweg eng gedrag. Uit mezelf ben ik al geen romanticus, dus ik ben wel blij dat vrouwen daar over het algemeen niet zulke behoefte aan hebben.

Zelf heb ik nooit echt bizarre dingen gedaan. Veel aan haar denken, toepasselijke muziek luisteren en veel alcohol drinken om haar maar te vergeten beschouw ik in ieder geval niet als vreemd.
    pi_56182945
    quote:
    Op zondag 20 januari 2008 13:55 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

83% nooit op gebiecht ..dat is overigens hoog. pff wat is de mens dan een prutser om z'n gevoelens de ruimte te geven en ze hart laten spreken.
    Gaaf onderzoek wel! Al vraag ik me af hoe wetenschappelijk het is wanneer ze statements maken zoals dat de minder knappe verliefd wordt op de knappere. Vraag me af welke methoden of instrumenten ze gebruiken om iemands knapheid te meten.
      zondag 20 januari 2008 @ 18:35:29 #146
    203474 Cneel
    Geroosterd.
    pi_56183442
    quote:
    Op woensdag 16 januari 2008 19:10 schreef D-Y het volgende:
    Hier kan ik mijn ei wel kwijt,

Ik word keer op keer wanhopig verliefd op een klasgenoot. Maar iedere keer als ik verliefd word en het leuk is, word ik enorm verlegen en twijfelachtig Aangezien zij dit ook is gaat het dus keer op keer fout. It scares the shit out of me, daardoor schiet ik in defense-mode en ga bot en afstandelijk doen. Dan krijgen we op een gegeven moment ruzie en na een week niet met elkaar te praten begint het hele verhaal opnieuw.

Iemand die daar een oplossing voor heeft is best
    Ik kan me hier echt heeelemaal in vinden
    pi_56186744
    quote:
    Op zondag 20 januari 2008 18:09 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Gaaf onderzoek wel! Al vraag ik me af hoe wetenschappelijk het is wanneer ze statements maken zoals dat de minder knappe verliefd wordt op de knappere. Vraag me af welke methoden of instrumenten ze gebruiken om iemands knapheid te meten.
    Dat is simpel. Een vraag die ze moeten invullen. "Beschouw jij jezelf of jouw partner als de knapste van de twee?"
    pi_56186997
    quote:
    Op zondag 20 januari 2008 20:43 schreef Tegan het volgende:

[..]

Dat is simpel. Een vraag die ze moeten invullen. "Beschouw jij jezelf of jouw partner als de knapste van de twee?"
    Dan zouden ze het wel beter mogen formuleren. Nu staat het er alsof er gemeten kan worden hoe knap iemand is, niet of het iemands mening is over de partner.
    pi_56187055
    quote:
    Op zondag 20 januari 2008 20:54 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Dan zouden ze het wel beter mogen formuleren. Nu staat het er alsof er gemeten kan worden hoe knap iemand is, niet of het iemands mening is over de partner.
    Mja, ik weet ook niet precies hoe ze het vragen, maar idd dit is niet de juiste formulering. Maar ik ben dergelijke vragen wel vaker tegengekomen in online onderzoeken, vandaar dat ik het zo zei.
    pi_56187215
    Speciaal gedrag

Ik gedraag me als een wijf
    Als ik maar 1 seconde de tijd krijg om ergens over te denken, denk ik aan haar..
    Ik zit tegen iedereen te vertellen dat ik haar een leuke meid vind...
    Ik download romantische films als een malle, terwijl ik hier normaal een pleurishekel aan heb.
    En ja, ik zit de hele tijd op msn te kijken of ze online komt
    Als ze dan online is, zeg ik weinig, omdat ik niet als stalker over wil komen

Nog 324122 van die dingen

[ Bericht 1% gewijzigd door snorfiets op 20-01-2008 21:13:24 ]
      zondag 20 januari 2008 @ 21:06:40 #151
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_56187287
    Elke 60 seconden op refresh mail drukken om te zien of ik mail van hem had
    -||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
    pi_56191511
    quote:
    Op donderdag 17 januari 2008 15:25 schreef Soul79 het volgende:

[..]

Met gezonde normale regelmaat rukken is niet bizar, maar je helemaal sufrukken wegens verliefdheid wel. Of misschien ook wel niet.
    Mwa, bizar.. weet ik niet, begint wel pijn te doen na een tijdje dat sufrukken.
    pi_56197537
    quote:
    Op zondag 20 januari 2008 21:03 schreef snorfiets het volgende:
    Ik download romantische films als een malle, terwijl ik hier normaal een pleurishekel aan heb.
    vind je ze dan ook echt leuk??
    Never argue with an idiot, he will take you down to his level and beat you with experience
      maandag 21 januari 2008 @ 13:23:35 #154
    109533 MichielPH
    Let maar niet op mij.
    pi_56198069
    Schroomloos gejat van Soempie, maar wel toepasselijk:
    'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
    pi_56205288
    quote:
    Op maandag 21 januari 2008 13:04 schreef skyrebel het volgende:

[..]

vind je ze dan ook echt leuk??
    heb ze nog niet bekeken, ik begin nu met Outsourced.

x
    pi_56229552
    Ow, beetje een late post, maar ik heb wel van de films genoten!
    Outsourced vond ik O.K.
    Daarna [url= Le]http://www.imdb.com/title/tt0211915/]Le Fabuleux destin d'Amélie Poulain[/url].

Deze film heeft me goed geraakt, ben er in ieder geval een stuk vrolijker van geworden

Overigens weet ik bijna zeker dat ik 'normaal' binnen 4 minuten zou zijn afgehaakt.

x
      dinsdag 22 januari 2008 @ 23:00:11 #157
    11102 knep
    Mountainfreak
    pi_56237986
    Herkenbare zaken in dit topic .
    Hier nog een paar van mij:

* Naar haar toe lopen, ze woonde 20 km verderop.
    * Om middernacht nog naar haar toe fietsen, door de stromende regen (ook die 20 km).
    * 2 uur te laat komen op je werk omdat je haar keuken helemaal hebt opgeruimd na het uitgebreide ontbijt
    samen, dit terwijl zij natuurlijk weg was .

Gelukkig word ik niet snel verliefd .
    pi_56238289
    Ah, tof topic. Niet verliefd maar wel onder de indruk van iemand (alweer ).

Horoscopen checken en me afvragen hoe typisch dat is voor zijn karakter
    Ik zit nu al minstens 6 uur op MSN terwijl ik weet dat hij niet online gaat komen vanwege examen morgen
    Elke dag minstens een keer of 7 zijn facebook checken
    Vandaag was het zo ernstig dat mijn vriendin zei 'Ja, wat wil je over ... zeggen?' toen ik mijn mond opendeed
    Bij dingen denken dat ik het hem moet vertellen
    Me extreem veel zorgen maken over hoe ik me moet profileren tov hem
    Over hem gedroomd
    Nu al balen dat hij in maart een maand gaat zeilen in het caribisch gebied
    Fantaseren over seks met hem
    Romantische muziek luisteren
    Willen sms-en maar het toch niet doen omdat ik niet te gretig over wil komen
    Romantiseren over een vakantie met hem
    pi_56238537
    quote:
    Op dinsdag 22 januari 2008 23:08 schreef MLI het volgende:
    Me extreem veel zorgen maken over hoe ik me moet profileren tov hem
    Vandaag het onschuldige meisje, morgen de mysterieuze vamp, overmorgen de intelligente boekenwurm en vrijdag de geile stoeipoes?

Of hoe moet ik me dat voorstellen?
    Oi!
    Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
    Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
    pi_56238849
    quote:
    Op dinsdag 22 januari 2008 23:14 schreef MUUS het volgende:

[..]

Vandaag het onschuldige meisje, morgen de mysterieuze vamp, overmorgen de intelligente boekenwurm en vrijdag de geile stoeipoes?

Of hoe moet ik me dat voorstellen?
    Nee, stukje voorgeschiedenis: in eerste instantie toonde ik geen interesse omdat hij qua uiterlijk mijn type niet was (behoorlijk kakky type). Mijn conclusie: hij heeft interesse omdat ik hem niet zag staan. Toen kreeg ik een vrij direct berichtje dat hij me best leuk vond en wat wilde drinken. En daar ben ik dus gevoelig voor. Later via MSN maakte hij scherpe opmerkingen waardoor de interesse alleen maar groter werd. Het probleem is nu dus dat ik niet hard to get ben.
    pi_56238910
    quote:
    Op dinsdag 22 januari 2008 23:22 schreef MLI het volgende:

[..]

Nee, stukje voorgeschiedenis: in eerste instantie toonde ik geen interesse omdat hij qua uiterlijk mijn type niet was (behoorlijk kakky type). Mijn conclusie: hij heeft interesse omdat ik hem niet zag staan. Toen kreeg ik een vrij direct berichtje dat hij me best leuk vond en wat wilde drinken. En daar ben ik dus gevoelig voor. Later via MSN maakte hij scherpe opmerkingen waardoor de interesse alleen maar groter werd. Het probleem is nu dus dat ik niet hard to get ben.
    Hij vindt jou leuk, jij vindt hem leuk... waarom dan ineens een spelletje gaan spelen? Is het een keer simpel, moet het toch weer moeilijk.

Wijven. .
    Oi!
    pi_56239151
    Je hebt gelijk. Ik ga maar eens SMS-en om hem veel succes te wensen voor het examen morgen .
    Edit: gedachtengang erachter: moet kunnen want ik heb zondag voor het laatst ge-smst

Wel stom dat je op basis van een paar sms-jes en msn-gesprekken als een blad aan de boom om kunt draaien .
    pi_56239480
    quote:
    Op dinsdag 22 januari 2008 23:33 schreef MLI het volgende:
    Je hebt gelijk.
    .

Volgende patiënt! .
    Oi!
    pi_56243002
    Tosti's maken met haar en dan perongelijk haar tosti op eten
    pi_56243417
    quote:
    Op woensdag 23 januari 2008 09:14 schreef nieuws. het volgende:
    Tosti's maken met haar en dan perongelijk haar tosti op eten
    dat heeft niks met verliefdheid te maken...

maar vooral met honger en egoïsme
    [b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
    Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
    Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
      woensdag 23 januari 2008 @ 10:26:11 #166
    43649 Minisuisse
    Dennis is lekker
    pi_56244303
    Een ziekelijke paranoia ontwikkelen
    U kent mij waarschijnlijk van de romans..
    pi_56247784
    quote:
    Op dinsdag 22 januari 2008 17:51 schreef snorfiets het volgende:
    Overigens weet ik bijna zeker dat ik 'normaal' binnen 4 minuten zou zijn afgehaakt.
    Door verliefd dingen leuk vinden, die je normaal niet kan verdragen. Wel fascinerend hoe het je perceptie van de wereld veranderd.
    Never argue with an idiot, he will take you down to his level and beat you with experience
    pi_56248080
    quote:
    Op woensdag 23 januari 2008 10:26 schreef Minisuisse het volgende:
    Een ziekelijke paranoia ontwikkelen
    Over alles?? Of alleen mbt diegene die waar je verliefd op bent?
    pi_56252079
    - In gedachten dingen voor haar doen. Na een doelpunt dat je scoort denken 'deze is voor jou' Terwijl ze er niks aan heeft, en bovendien niks van meekrijgt omdat ze niet op de tribune zit....maar toch.
      woensdag 23 januari 2008 @ 23:43:19 #170
    183181 LucasBergman
    Schudden voor gebruik
    pi_56264962
    quote:
    Op dinsdag 22 januari 2008 23:33 schreef MLI het volgende:
    Je hebt gelijk. Ik ga maar eens SMS-en om hem veel succes te wensen voor het examen morgen .
    Edit: gedachtengang erachter: moet kunnen want ik heb zondag voor het laatst ge-smst

Wel stom dat je op basis van een paar sms-jes en msn-gesprekken als een blad aan de boom om kunt draaien .
    [x] CHECK

Afgelopen maand nog gehad... Zit nu in mijn be-after voel-je-kut fase

Ze is btw ook een fokker hier
    [/quote]
    pi_56265377
    Urenlang wachten tot de internet/webcam/microfoon verbinding werkt en dan ver na (met jezelf afgesproken) bedtijd doorpraten, omdat je na al die moeite niet op wilt geven (ook al werkt het maar half)
    quote:
    Op woensdag 23 januari 2008 23:43 schreef LucasBergman het volgende:

[..]

ja, leuk, maar af en toe
      donderdag 24 januari 2008 @ 00:09:40 #172
    183181 LucasBergman
    Schudden voor gebruik
    pi_56265560
    quote:
    Op donderdag 24 januari 2008 00:00 schreef B.ertha het volgende:
    Urenlang wachten tot de internet/webcam/microfoon verbinding werkt en dan ver na (met jezelf afgesproken) bedtijd doorpraten, omdat je na al die moeite niet op wilt geven (ook al werkt het maar half)
    [..]

ja, leuk, maar af en toe
    Dat laat maken is bekend, afgelopen maand op zen vroegst rond 1 uur pas naar bed, met utischieters tot 3 uur. Doordeweeks ja
    [/quote]
    pi_56269475
    quote:
    Op dinsdag 22 januari 2008 23:45 schreef MUUS het volgende:

[..]

.

Volgende patiënt! .
    Het leven kan soms zo ontzettend simpel zijn.
    burgerweeshuis
    "de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
    woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
    pi_56270326
    quote:

[..]

[x] CHECK

Daarom vecht ik er tegen, ik heb helemaal geen zin meer in dat soort gezeik.
      donderdag 24 januari 2008 @ 13:12:07 #175
    183181 LucasBergman
    Schudden voor gebruik
    pi_56273651
    quote:
    Op donderdag 24 januari 2008 10:46 schreef MLI het volgende:

[..]

Daarom vecht ik er tegen, ik heb helemaal geen zin meer in dat soort gezeik.
    euij, that's life ofzo. De mooie dingen verbloemen de kutte momenten, en anders doe je het fout. Denk ik
    [/quote]
      donderdag 24 januari 2008 @ 15:13:51 #176
    197338 Knevelt
    Een lekkere boy met brains
    pi_56276421
    quote:

[..]

[x] CHECK

Leg uit!
    Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
    TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
      donderdag 24 januari 2008 @ 19:12:34 #177
    183181 LucasBergman
    Schudden voor gebruik
    pi_56281334
    quote:
    Op donderdag 24 januari 2008 15:13 schreef Knevelt het volgende:

[..]

Leg uit!
    Nee, wordt zelf maar eens verliefd op een onbereikbaar meisje Dan weet je meteen waar ik het over heb Liefde is alleen leuk als het van 2 kanten komt, anders is het vaak een kwelling.
    [/quote]
    pi_56282785
    Edit: verkeerde topic!
    pi_56286212
    quote:
    Op donderdag 24 januari 2008 19:12 schreef LucasBergman het volgende:

[..]

Nee, wordt zelf maar eens verliefd op een onbereikbaar meisje Dan weet je meteen waar ik het over heb Liefde is alleen leuk als het van 2 kanten komt, anders is het vaak een kwelling.
    Dat klopt inderdaad ja, ik heb het ook heel vaak.

Het gevoel dat je dan krijgt kan toch best lekker zijn, als je dan even niet weet of het wederzijds is of niet.
    Maar je moet dan ook echt alleen van het gevoel "genieten", dan kan het soms best fijn zijn.

Het schijnt zo te zijn dat de verliefdheid dan intenser is dan wanneer het wederzijds is.
      donderdag 24 januari 2008 @ 22:53:47 #180
    94676 Garisson72
    weten is weten dat je nix weet
    pi_56287820
    quote:
    Op donderdag 24 januari 2008 22:05 schreef klc12 het volgende:

Het schijnt zo te zijn dat de verliefdheid dan intenser is dan wanneer het wederzijds is.
    logisch, dat lijkt zo want je kan nergens heen met dat gevoel, er is geen pay-off dus je beleeft het intenser.
    Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')