abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56078716
ik heb nogal een uitgebreide lingerie collectie overgehouden aan verliefdheid/begin relatie periodes.. Dan wil ik (of we) allemaal nieuwe mooie en/of spannende lingerie hebben. Hoe lui ik ook ben met de was doen, de onderkant van mijn lingeriemandje komt nooit in beeld
pi_56080344
Als ik sommige reacties zo lees, dan komt bizar gedraag aardig wel akelig overeen met wanhopig obsessief gedrag.
Never argue with an idiot, he will take you down to his level and beat you with experience
pi_56080483
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 18:59 schreef skyrebel het volgende:
Als ik sommige reacties zo lees, dan komt bizar gedraag aardig wel akelig overeen met wanhopig obsessief gedrag.
Het is maar hoe je het wil noemen hè.
Smart went Crazy....
pi_56080641
Hier kan ik mijn ei wel kwijt,

Ik word keer op keer wanhopig verliefd op een klasgenoot. Maar iedere keer als ik verliefd word en het leuk is, word ik enorm verlegen en twijfelachtig Aangezien zij dit ook is gaat het dus keer op keer fout. It scares the shit out of me, daardoor schiet ik in defense-mode en ga bot en afstandelijk doen. Dan krijgen we op een gegeven moment ruzie en na een week niet met elkaar te praten begint het hele verhaal opnieuw.

Iemand die daar een oplossing voor heeft is best

[ Bericht 0% gewijzigd door D-Y op 16-01-2008 19:23:19 ]
pi_56081017
600ml wodka+ zakje fishermans friend

heeee [insert naam meisje], sorry nog dat ik vorige week zo bot was. Weet niet wat me bezielde, njah..... eigenlijk wel. Vind je leuk , daarom schiet ik soms ik de defense mode

verder bedenk je 't zelf maar
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_56081113
Ik ga altijd de muziek luisteren die zij ook luistert. Na een tijdje gaat dat weer over omdat ik er dan achter kom dat het niet echt mijn muzieksmaak is. Blijkbaar maakt liefde ook doof.

Maar van de andere kant heb ik zo ook wel wat artietsen leren kennen die me doen terug denken aan zo'n periode. Dat vind ik dan wel weer leuk (meestal).
Last.FM. The Funk Might Fracture Your Nose
Summer 2008: Pinkpop (Landgraaf), Hard Rock Calling (London), Sziget (Budapest)
pi_56081549
Dat muziek luisteren doe ik meestal ook, behalve bij dat meisje die van turkse trouwmuziek hield
  woensdag 16 januari 2008 @ 19:51:20 #58
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_56081945
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 10:38 schreef Urquhart het volgende:
- Uren op msn wachten tot ze online komt
- De hele dag haar hyves/space/website bekijken
- Muziek gaan draaien die zij leuk vindt.
- De plaats waar ze vandaan komt aanbidden
- Op ieder signaal van haar extreem reageren
- Als het de verkeerde kant opgaat: geen hap door mn keel kunnen krijgen tot misselijkheid aan toe
- Kortaf zijn tegen ouders/vrienden/kennissen en het nergens over willen hebben
- Absoluut niet kunnen leren of concentreren op andere dingen (handig in een tentamenweek)
- Om negen uur naar bed gaan en om 03:00 uur pas in slaap kunnen vallen
- Verzinnen hoe ik haar de dag erna zal aanspreken, en vervolgens op het moment supreme toch niet durven of ervan afwijken
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
pi_56082344
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 10:56 schreef Mejoon het volgende:
WoW gaan spelen omdat de jongen waar ik gek op was het ook speelde.
Ohhhh...dat is wel heel erg haha!
Besef je wel wat je doet? Waar je aan begint? Of al aan begonnen bent?
Sowieso schrijf je zo.
  woensdag 16 januari 2008 @ 20:05:57 #60
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_56082380
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 19:51 schreef Knevelt het volgende:

[..]

- Verzinnen hoe ik haar de dag erna zal aanspreken, en vervolgens op het moment supreme toch niet durven of ervan afwijken
oeh dat ken ik ...
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_56082414
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 17:10 schreef Soempie het volgende:
Eerst zeggen dat je niet van zoetsappig gedoe houdt, vervolgens een aantal dagen later hartjes en dergelijke versturen.
en valentijnskaarten sturen

- panisch mobiel in de gaten houden, en steeds denken sms-geluid te horen
- juist bang zijn om in de buurt te komen waar iemand woont/werkt, want eng om degene tegen te komen
- aan één stuk doorratelen (en dan héle domme dingen zeggen) in het gezelschap van de persoon, want nerveus en bang voor stiltes
I long to see you in the morning light
I long to reach for you in the night
Stay, lady, stay, stay while the night is still ahead
pi_56082791
wachten op msn tot ze online komt, en dan is ze eindelijk online, maar dan durf je niet te praten omdat je niet te stalkerig over wilt komen..
  woensdag 16 januari 2008 @ 20:20:11 #63
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_56082807
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 20:19 schreef miike het volgende:
wachten op msn tot ze online komt, en dan is ze eindelijk online, maar dan durf je niet te praten omdat je niet te stalkerig over wilt komen..
dat vind ik wel een herkenbare
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_56082943
quote:
.

Hoe herkenbaar. Moet ik binnenkort ook maar weer even aan beginnen. . Ik mis het nu al.
pi_56083187
Haha, ik ben duidelijk niet de enigste. maar ik ga denk maar even de stalker uithangen en toch maar gewoon lekker praten. <333
pi_56083420
over obsessief gedrag gesproken, fuck me dit is toch niet normaal meer ? nooit last van gehad gelukkig
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_56083421
-Als een bezetene bij je telefoon hangen, wachtend op sms. Als dat niet snel genoeg komt, zelf iets heel liefs sturen
-dingen verzinnen om te gaan doen
-cadeautjes/lekkere dingen kopen
-wachten totdat hij online komt en dan uren zwijmelen, over en weer lieve dingen zeggen
-overal dingen achter zoeken, zowel positief als negatief
-zoveel ermee bezig zijn dat je gaat twijfelen en rare dingen doet
-bij hem willen zijn, ook al zegt alles en iedereen je dat dat nu even niet kan
-afgeleid zijn
-ruiken aan knuffels die je gekregen hebt, waar zijn luchtje op zit
-staren naar foto's bij gebrek aan beter

pi_56083541
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 20:40 schreef B.ertha het volgende:
-Als een bezetene bij je telefoon hangen, wachtend op sms. Als dat niet snel genoeg komt, zelf iets heel liefs sturen
-dingen verzinnen om te gaan doen
-cadeautjes/lekkere dingen kopen
-wachten totdat hij online komt en dan uren zwijmelen, over en weer lieve dingen zeggen
-overal dingen achter zoeken, zowel positief als negatief
-zoveel ermee bezig zijn dat je gaat twijfelen en rare dingen doet
-bij hem willen zijn, ook al zegt alles en iedereen je dat dat nu even niet kan
-afgeleid zijn
-ruiken aan knuffels die je gekregen hebt, waar zijn luchtje op zit
-staren naar foto's bij gebrek aan beter

, mensen kinderen kost dat niet rete veel tijd?
Ben blij dat ik hier nooit last van heb zeg pfoeij. Het idee alleen al
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_56083575
quote:
Ik ga altijd wachten en zeg tegen mezelf ik zeg zo wel wat tegen haar, eerst even dit doen en dat dan de hele tijd todat ze niet meer online is
  woensdag 16 januari 2008 @ 20:44:47 #70
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_56083576
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 10:38 schreef Urquhart het volgende:
Je kent het wel. Als je verliefd bent heb je de spreekwoordelijke roze bril op; je ziet alles anders en je gedraagt je ineens anders. Post hier jouw voorbeelden hiervan.

In het kader van TS begint:
- Uren op msn wachten tot ze online komt
- De hele dag haar hyves/space/website bekijken
- Muziek gaan draaien die zij leuk vindt.
- Titanic kijken
- Ik heb overwogen (toen ik van een meid alleen haar woonplaats kende) om naar die stad te reizen, en daar de hele dag rond te lopen in de hoop haar tegen te komen
Je wordt verliefd op iemand @ het internet ?
pi_56083989
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 20:44 schreef skippy22 het volgende:

[..]

Je wordt verliefd op iemand @ het internet ?
Ben jij daar niet te sociaal contact gestoord voor?
pi_56087063
De hele dag op MSN wachten herken ik wel. Net als muziek draaien die zij leuk vind, maar goed, ze heeft ook niet zo'n slechte smaak, dus dat is niet echt erg.
quote:
Nou ik heb nog nooit zulke dingen gedaan. Vindt het ook niet nodig om dat te doen omdat het toch geen verschil uitmaakt. Degene ziet je staan of niet.
Dat klopt, maar dat kun je in die tijd niet echt bedenken.
ow ja, dat had ik ook, dat ik niet logisch kan denken omdat mijn hoofd steeds wordt afgeleid.
pi_56087278
euh verliefd zijn

-msn erg lang aanlaten met max vollume
-ineens erg veel uigaan in haar kroeg, al heb ik de weken ervoor zo vaak gezegd dat ik t een klote tent vind
-de hele tijd dingen verzinnen om een afspraakje te maken, en die vervolgens voor te stellen
-vrienden thuisthuis afbellen met een smoes want mischien gaat ze uit en kan ik r even zijn
-omfietsen
-treintje later pakken want daar zou ze in moeten zitten
-harder leren op school
-nog duizende andere kansloze dingen gedaan

gelukkig is die soort van verliefdheid een beetje vervlogen
Liefde en infectie
  woensdag 16 januari 2008 @ 22:27:21 #74
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_56087582
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 20:55 schreef Panzer het volgende:

[..]

Ben jij daar niet te sociaal contact gestoord voor?
Zo erg is het nou ook weer niet Hobbel wel de hele tijd achter alle fok meisjes aan Maar dat komt meer omdat ik te weinig hobby,s heb
  woensdag 16 januari 2008 @ 22:28:29 #75
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_56087630
SHE is dan een uitzondering
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')