Gelukkig heb je het alleen maar overwogen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:38 schreef Urquhart het volgende:
- Ik heb overwogen (toen ik van een meid alleen haar woonplaats kende) om naar die stad te reizen, en daar de hele dag rond te lopen in de hoop haar tegen te komen
Ja...ik kon net op tijd in zien dat het een nogal kansloos plan wasquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gelukkig heb je het alleen maar overwogen.
Dat is niet bizar! Dat je titanic gaat kijken is al wat vreemder, dat je door stad wil gaan ronddwalen om haar misschien tegen te komen, is wel al redelijk bizar.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:48 schreef ioko het volgende:
Veel aan haar denken.....
quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:56 schreef Verbal het volgende:
Margrieten plukken uit iemands tuin (omdat zij van margrieten houdt), als vergoeding een tientje bij die mensen in de bus proppen met daarop de tekst 'sorry voor de bloemen' en vervolgens die bloemen voor de deur van mijn geliefde strooien.
V.
Nou mijn vriend en ik hebben nu anderhalf jaar wat en we doen nog steeds rare, impulsieve, spontane dingen voor elkaarquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:57 schreef Gercos het volgende:
gellukig gaat dat gedrag altijd over en blijf je het niet de hele tijd doen.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:56 schreef BossFight het volgende:
Ik heb een keer overwogen om "ik hou van je" op de achterkant van mijn ballen te laten tattoeeren en om haar dan vervolgens over te halen om me te rimmen. Romantischer dan dat krijg ik het niet verzonnen.
Ik kan me dan echt op en top concentreren op alles,.. vreemd genoeg inderdaadquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:42 schreef Viking84 het volgende:
me niet op m'n werk kunnen concentreren (of vreemd genoeg: juist wel).
De beste tot nu toequote:Op woensdag 16 januari 2008 10:56 schreef Verbal het volgende:
's Nachts margrieten plukken uit iemands tuin (omdat zij van margrieten houdt), als vergoeding een tientje bij die mensen in de bus proppen met daarop de tekst 'sorry voor de bloemen' en vervolgens die bloemen voor de deur van mijn geliefde strooien.
Met stoepkrijt een gigantisch hart aan het eind van de straat tekenen (en er later achter komen dat zij aan de andere kant de straat uitfietste)
V.
Paar jaar terug geregeld elke week zwemmen met een stel vrienden. Maar soms kon men niet vanwerge voetbal. Dan was ik zo geweldig om in m'n eentje te gaan. Tja er stond z'n leuk meisje achter de bar. Veel gesprekjes gevoerd maar nooit de hamvraag durven te stellen. Toen op eens bleek de bar verkocht te zijn, geen leuk meisje meer. Via wat rondgevraag aan de bad-medewerkers wist ik een adres. Ik heb maar een kaart gestuurd. Dat werd netjes beantwoord, maar helaas had ze al iemand. Kreeg geregeld te horen van vrienden van je bent toch niet weer alleen wezen zwemmen ...quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:38 schreef Urquhart het volgende:
Je kent het wel. Als je verliefd bent heb je de spreekwoordelijke roze bril op; je ziet alles anders en je gedraagt je ineens anders. Post hier jouw voorbeelden hiervan.
In het kader van TS begint:
- Uren op msn wachten tot ze online komt
- De hele dag haar hyves/space/website bekijken
- Muziek gaan draaien die zij leuk vindt.
- Titanic kijken
- Ik heb overwogen (toen ik van een meid alleen haar woonplaats kende) om naar die stad te reizen, en daar de hele dag rond te lopen in de hoop haar tegen te komen
of de hele dag bij wijze van op t perron wachten want je weet dat ie met de trein gaat... Of in de buurt van zn werk wat rondjes fietsen want ja... hij moet ooit wel een keer vrij zijn...quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:38 schreef Urquhart het volgende:
Verliefdheid is zo dom he....je doet dom je bent dom je ziet er dom uitquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:38 schreef Urquhart het volgende:
- Uren op msn kijken naar de nickname die niet online komt
- Muziek gaan draaien die zij leuk vindt.![]()
- Ik heb overwogen (toen ik van een meid alleen haar woonplaats kende) om naar die stad te reizen, en daar de hele dag rond te lopen in de hoop haar tegen te komen![]()
![]()
![]()
![]()
maffie
quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:03 schreef Apotheose het volgende:
[..]
of de hele dag bij wijze van op t perron wachten want je weet dat ie met de trein gaat... Of in de buurt van zn werk wat rondjes fietsen want ja... hij moet ooit wel een keer vrij zijn...
Oh.....quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:56 schreef Verbal het volgende:
's Nachts margrieten plukken uit iemands tuin (omdat zij van margrieten houdt), als vergoeding een tientje bij die mensen in de bus proppen met daarop de tekst 'sorry voor de bloemen' en vervolgens die bloemen voor de deur van mijn geliefde strooien.
Met stoepkrijt een gigantisch hart aan het eind van de straat tekenen (en er later achter komen dat zij aan de andere kant de straat uitfietste)
V.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:56 schreef Verbal het volgende:
V.
dacht dat romantische mannen alleen in flms bestonden....quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:56 schreef Verbal het volgende:
V.
deze herken ik welquote:- Uren op msn wachten tot ze online komt
hehe, was ook WoW gaan spelen omdat een eisje welke ik leuk vond 't speelde. Heb 't een maandje volgehouden voordat ik overtuigt was dat WoW een baggerspel isquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:56 schreef Mejoon het volgende:
WoW gaan spelen omdat de jongen waar ik gek op was het ook speelde.
maar je mag nog niet bij hem in trekken?quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:21 schreef frien het volgende:
- niet eten
- niet slapen
- niet werken, krijg nix gedaan
- altijd naar een reden zoeken bij hem langs te gaan: zo heb ik een keer een bloemetje uit een vaas in het café voor hem meegebracht (was verlept, maar maakte niet uit), een ansichtkaart met een lieve boodschap door zijn brievenbus geduwd, iets dat ik bij hem had laten liggen komen ophalen (werkt altijd goed, je spullen vergeten), fietsenpomp lenen voor fietsenband op te pompen, etc...
- altijd over hem praten tot je vriendinnen het zat worden; heb mezelf inmiddels aan moeten leren gedachten niet meer uit te spreken
- zijn hobby's overnemen (WoW, zo verslavend....)
- door de stad banjeren tijdens het halve uur dat hij pauze heeft
- (nu al 7 maanden lang) met de telefoon langs het kussen slapen voor als er nog een sms of een belletje binnenkomt xD
Dat was me nog niet opgevallen nee.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:34 schreef Lucille het volgende:
Had ik al gezegd dat het vooral veel denken aan de ander is?
Hier zou ik dus echt maf van woorden.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:21 schreef frien het volgende:
- altijd naar een reden zoeken bij hem langs te gaan: zo heb ik een keer een bloemetje uit een vaas in het café voor hem meegebracht (was verlept, maar maakte niet uit), een ansichtkaart met een lieve boodschap door zijn brievenbus geduwd, iets dat ik bij hem had laten liggen komen ophalen (werkt altijd goed, je spullen vergeten), fietsenpomp lenen voor fietsenband op te pompen, etc...
- zijn hobby's overnemen (WoW, zo verslavend....)
- door de stad banjeren tijdens het halve uur dat hij pauze heeft
Als je echt close bent dan zou een pashok nog te groot zijn bewijze van .. of niet danquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:33 schreef frien het volgende:
Zijn huisje is iets te klein voor 2![]()
Misschien over jaar ofzo dat de volgende stap genomen wordt, wie zal het zeggen...
Zou je het je niet vlijend vinden. Ik zou het opzich wel grappig vinden als iemand je stalkt. Je vind de ander ook leuk, maar dat het nog niet wederzijds bekend is. Kijk als je zelf er niets van moet hebben is storend.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:49 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Hier zou ik dus echt maf van woorden.
Ik heb het tot level 59 volgehouden en toen had ik er geen zin meer an.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:05 schreef zquing het volgende:
[..]
hehe, was ook WoW gaan spelen omdat een eisje welke ik leuk vond 't speelde. Heb 't een maandje volgehouden voordat ik overtuigt was dat WoW een baggerspel is
Zit nu op level 64, en nog altijd bezig. Vind het spel overigens wel leuk, dus doe het niet álleen omdat mn vriend het ook speelt. Maarja ik heb er ook niet om gevraagd, hij wilde persé dat ik het uitprobeerde.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:06 schreef Mejoon het volgende:
[..]
Ik heb het tot level 59 volgehouden en toen had ik er geen zin meer an.
Het is maar hoe je het wil noemen hè.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:59 schreef skyrebel het volgende:
Als ik sommige reacties zo lees, dan komt bizar gedraag aardig wel akelig overeen met wanhopig obsessief gedrag.
- De plaats waar ze vandaan komt aanbiddenquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:38 schreef Urquhart het volgende:
Ohhhh...dat is wel heel erg haha!quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:56 schreef Mejoon het volgende:
WoW gaan spelen omdat de jongen waar ik gek op was het ook speelde.
oeh dat ken ik ...quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:51 schreef Knevelt het volgende:
[..]
- Verzinnen hoe ik haar de dag erna zal aanspreken, en vervolgens op het moment supreme toch niet durven of ervan afwijken
en valentijnskaarten sturenquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:10 schreef Soempie het volgende:
Eerst zeggen dat je niet van zoetsappig gedoe houdt, vervolgens een aantal dagen later hartjes en dergelijke versturen.![]()
![]()
dat vind ik wel een herkenbarequote:Op woensdag 16 januari 2008 20:19 schreef miike het volgende:
wachten op msn tot ze online komt, en dan is ze eindelijk online, maar dan durf je niet te praten omdat je niet te stalkerig over wilt komen..
quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:19 schreef miike het volgende:
wachten op msn tot ze online komt, en dan is ze eindelijk online, maar dan durf je niet te praten omdat je niet te stalkerig over wilt komen..
quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:40 schreef B.ertha het volgende:
-Als een bezetene bij je telefoon hangen, wachtend op sms. Als dat niet snel genoeg komt, zelf iets heel liefs sturen
-dingen verzinnen om te gaan doen
-cadeautjes/lekkere dingen kopen
-wachten totdat hij online komt en dan uren zwijmelen, over en weer lieve dingen zeggen
-overal dingen achter zoeken, zowel positief als negatief
-zoveel ermee bezig zijn dat je gaat twijfelen en rare dingen doet
-bij hem willen zijn, ook al zegt alles en iedereen je dat dat nu even niet kan
-afgeleid zijn
-ruiken aan knuffels die je gekregen hebt, waar zijn luchtje op zit
-staren naar foto's bij gebrek aan beter
Ik ga altijd wachten en zeg tegen mezelf ik zeg zo wel wat tegen haar, eerst even dit doen en dat dan de hele tijd todat ze niet meer online isquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:19 schreef miike het volgende:
Je wordt verliefd op iemand @ het internet ?quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:38 schreef Urquhart het volgende:
Je kent het wel. Als je verliefd bent heb je de spreekwoordelijke roze bril op; je ziet alles anders en je gedraagt je ineens anders. Post hier jouw voorbeelden hiervan.
In het kader van TS begint:
- Titanic kijken
Ben jij daar niet te sociaal contact gestoord voor?quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:44 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je wordt verliefd op iemand @ het internet ?
Dat klopt, maar dat kun je in die tijd niet echt bedenken.quote:Nou ik heb nog nooit zulke dingen gedaan. Vindt het ook niet nodig om dat te doen omdat het toch geen verschil uitmaakt. Degene ziet je staan of niet.
Zo erg is het nou ook weer nietquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:55 schreef Panzer het volgende:
[..]
Ben jij daar niet te sociaal contact gestoord voor?
harder leren op school .. wtfquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:21 schreef lucky_m3 het volgende:
euh verliefd zijn![]()
-msn erg lang aanlaten met max vollume
-ineens erg veel uigaan in haar kroeg, al heb ik de weken ervoor zo vaak gezegd dat ik t een klote tent vind
-de hele tijd dingen verzinnen om een afspraakje te maken, en die vervolgens voor te stellen![]()
-vrienden thuisthuis afbellen met een smoes want mischien gaat ze uit en kan ik r even zijn![]()
-omfietsen
-treintje later pakken want daar zou ze in moeten zitten
-harder leren op school
-nog duizende andere kansloze dingen gedaan
gelukkig is die soort van verliefdheid een beetje vervlogen
dit topic , wat heerlijk lol ..quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:29 schreef dikkedorus het volgende:
Ik heb wel bizarre dingen gedaan. Het enige wat nog ontbreekt is een serenade. Misschien iets voor de veertiende.
En ik ga deze week nog een gedicht voordragen
ze was een stuud, en wilde alleen met de slimmere omgaan, terwijl ik school tot dan alleen maar zag als een grote speeltuin, dus ik ben toen tot mijn ouders verrassing maar eens hard gaan studeren.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:29 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
harder leren op school .. wtf
Was in de brugklas helemaal verlieft @ een meisje die in de 4de 5de zat zoiets Is niks geworden Kwam dacht ik ook omdat m,n broek niet verder kwam dan m,n enkels En dat ik zown mooie leren tas volgestouwt met boeken hadquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:51 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
ze was een stuud, en wilde alleen met de slimmere omgaan, terwijl ik school tot dan alleen maar zag als een grote speeltuin, dus ik ben toen tot mijn ouders verrassing maar eens hard gaan studeren.
Hield gelukkig wel weer op toen ik niet meer verliefd was.
Die is ook wel herkenbaarquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:19 schreef miike het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Owja, ik ben niet verliefd nu, maar dit zijn dingen die me bij vroegere crushes bezig hielden.
Dat is toch wel een beetje sneu. Zelf ga ik ook niet van de rare dingen doen, maar verliefd zijn is best wel eens leuk.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:06 schreef Schuifpui het volgende:
Ben blij dat ik nooit verliefd ben geweest
en dan is het in een keer weg?quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:13 schreef Shitonya het volgende:
Aanhoudende geilheid totdat ik hem bemachtigd heb
dat vroeg ik me dus ook al afquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
en dan is het in een keer weg?
nadat ze zich heeft laten uitwonen is ze er klaar mee.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
en dan is het in een keer weg?
Checkquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:21 schreef lucky_m3 het volgende:
-ineens erg veel uigaan in haar kroeg, al heb ik de weken ervoor zo vaak gezegd dat ik t een klote tent vind
En? Heb je haar gekregen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:02 schreef Vocoder het volgende:
Bijna 35 kilo afvallen.. was wel het raarst misschien. Was te dik en vond dat ik haar niet waard was.
Meiden houden niet van grote forse kerels , toch?
In welke wereld is rukken opeens bizar gewordenquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:59 schreef Soul79 het volgende:
Niemand roept rukken.
Dus ofwel niemand doet dat ofwel niemand vindt het bizar.
Met gezonde normale regelmaat rukken is niet bizar, maar je helemaal sufrukken wegens verliefdheid wel. Of misschien ook wel niet.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:20 schreef skyrebel het volgende:
[..]
In welke wereld is rukken opeens bizar geworden. Je kan er wel een schuld gevoel aan over houden, heb ik ooit eens ergens gelezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |