abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56067677
Je kent het wel. Als je verliefd bent heb je de spreekwoordelijke roze bril op; je ziet alles anders en je gedraagt je ineens anders. Post hier jouw voorbeelden hiervan.

In het kader van TS begint:
- Uren op msn wachten tot ze online komt
- De hele dag haar hyves/space/website bekijken
- Muziek gaan draaien die zij leuk vindt.
- Titanic kijken
- Ik heb overwogen (toen ik van een meid alleen haar woonplaats kende) om naar die stad te reizen, en daar de hele dag rond te lopen in de hoop haar tegen te komen
  woensdag 16 januari 2008 @ 10:42:25 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56067737
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 10:38 schreef Urquhart het volgende:
- Ik heb overwogen (toen ik van een meid alleen haar woonplaats kende) om naar die stad te reizen, en daar de hele dag rond te lopen in de hoop haar tegen te komen
Gelukkig heb je het alleen maar overwogen.

Als ik verliefd ben, luister ik naar vrolijke zwijmelmuziek (Vooral Clouseau 'Oh jaaaah, iiiiiiiiiiiik hou van jou!'), idd steeds mail checken, kijken of ze nog gebeld / gesmst heeft, de hele dag over haar praten tot iedereen gek wordt van mij, me niet op m'n werk kunnen concentreren (of vreemd genoeg: juist wel). En me de hele tijd proberen in te houden om haar mailbox niet vol te spammen, omdat dat niet cool is .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 16 januari 2008 @ 10:43:35 #3
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_56067754
Ik doe eigenlijk geen rare dingen.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  woensdag 16 januari 2008 @ 10:45:31 #4
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_56067783
geen honger hebben
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_56067802
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 10:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Gelukkig heb je het alleen maar overwogen.
Ja...ik kon net op tijd in zien dat het een nogal kansloos plan was
  woensdag 16 januari 2008 @ 10:48:09 #6
85962 ioko
I Appear Missing
pi_56067826
Veel aan haar denken.....
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_56067892
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 10:48 schreef ioko het volgende:
Veel aan haar denken.....
Dat is niet bizar! Dat je titanic gaat kijken is al wat vreemder, dat je door stad wil gaan ronddwalen om haar misschien tegen te komen, is wel al redelijk bizar.

on topic:
geen bizarre neigingen als ik verliefd ben
Never argue with an idiot, he will take you down to his level and beat you with experience
  woensdag 16 januari 2008 @ 10:56:06 #8
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_56067978
's Nachts margrieten plukken uit iemands tuin (omdat zij van margrieten houdt), als vergoeding een tientje bij die mensen in de bus proppen met daarop de tekst 'sorry voor de bloemen' en vervolgens die bloemen voor de deur van mijn geliefde strooien.

Met stoepkrijt een gigantisch hart aan het eind van de straat tekenen (en er later achter komen dat zij aan de andere kant de straat uitfietste)

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_56067981
Ik heb een keer overwogen om "ik hou van je" op de achterkant van mijn ballen te laten tattoeeren en om haar dan vervolgens over te halen om me te rimmen. Romantischer dan dat krijg ik het niet verzonnen.
I am the Alpha and the Omega
pi_56067992
WoW gaan spelen omdat de jongen waar ik gek op was het ook speelde.
  woensdag 16 januari 2008 @ 10:57:07 #11
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_56068002
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 10:56 schreef Verbal het volgende:
Margrieten plukken uit iemands tuin (omdat zij van margrieten houdt), als vergoeding een tientje bij die mensen in de bus proppen met daarop de tekst 'sorry voor de bloemen' en vervolgens die bloemen voor de deur van mijn geliefde strooien.

V.
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_56068009
gellukig gaat dat gedrag altijd over en blijf je het niet de hele tijd doen.
pi_56068038
Ik ben ooit es een compleet tentamen vergeten..
Heb je mijn minicity al bezocht?
pi_56068116
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 10:57 schreef Gercos het volgende:
gellukig gaat dat gedrag altijd over en blijf je het niet de hele tijd doen.
Nou mijn vriend en ik hebben nu anderhalf jaar wat en we doen nog steeds rare, impulsieve, spontane dingen voor elkaar
pi_56068173
als hobbyuurtje kussens naaien en punniken nemen op de basisschool in de hoop dat zij daar ook zou zitten
  woensdag 16 januari 2008 @ 11:07:56 #16
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_56068235
Wel een keer 's nachts rond 4 uur, half uur keihard op de wielrenfiets om een briefje in haar brievenbus te gooien. Dat is misschien wel bizar.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_56068236
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 10:56 schreef BossFight het volgende:
Ik heb een keer overwogen om "ik hou van je" op de achterkant van mijn ballen te laten tattoeeren en om haar dan vervolgens over te halen om me te rimmen. Romantischer dan dat krijg ik het niet verzonnen.
  woensdag 16 januari 2008 @ 11:08:00 #18
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56068237
----R&P
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_56068416
Nou ik heb nog nooit zulke dingen gedaan. Vindt het ook niet nodig om dat te doen omdat het toch geen verschil uitmaakt. Degene ziet je staan of niet.
pi_56068467
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 10:42 schreef Viking84 het volgende:
me niet op m'n werk kunnen concentreren (of vreemd genoeg: juist wel).
Ik kan me dan echt op en top concentreren op alles,.. vreemd genoeg inderdaad
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
's Nachts margrieten plukken uit iemands tuin (omdat zij van margrieten houdt), als vergoeding een tientje bij die mensen in de bus proppen met daarop de tekst 'sorry voor de bloemen' en vervolgens die bloemen voor de deur van mijn geliefde strooien.

Met stoepkrijt een gigantisch hart aan het eind van de straat tekenen (en er later achter komen dat zij aan de andere kant de straat uitfietste)

V.
De beste tot nu toe Romanticus
  woensdag 16 januari 2008 @ 11:34:07 #22
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_56068883
quote:
Je kent het wel. Als je verliefd bent heb je de spreekwoordelijke roze bril op; je ziet alles anders en je gedraagt je ineens anders. Post hier jouw voorbeelden hiervan.

- Titanic kijken
Paar jaar terug geregeld elke week zwemmen met een stel vrienden. Maar soms kon men niet vanwerge voetbal. Dan was ik zo geweldig om in m'n eentje te gaan. Tja er stond z'n leuk meisje achter de bar. Veel gesprekjes gevoerd maar nooit de hamvraag durven te stellen. Toen op eens bleek de bar verkocht te zijn, geen leuk meisje meer. Via wat rondgevraag aan de bad-medewerkers wist ik een adres. Ik heb maar een kaart gestuurd. Dat werd netjes beantwoord, maar helaas had ze al iemand. Kreeg geregeld te horen van vrienden van je bent toch niet weer alleen wezen zwemmen ...

Wat ik ook wel heb gedaan in het verleden (niet zo heel lang terug). Op het perron de persoon spotten en vervolgens strategisch instappen. Maar als niet gespot op perron expres je trein missen en dergelijk. Als ik er nu aan terug denk was het best wel uhh kansloos.

[ Bericht 8% gewijzigd door Lambiekje op 16-01-2008 11:43:54 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_56069601
Mijn huis helemaal opruimen.
Elke keer msn/telefoon checken.
Niet helder denken.
Concentratieverlies.
Haters gonna hate.
pi_56069618
quote:

of de hele dag bij wijze van op t perron wachten want je weet dat ie met de trein gaat... Of in de buurt van zn werk wat rondjes fietsen want ja... hij moet ooit wel een keer vrij zijn...

just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_56069678
veel aan hem denken
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  woensdag 16 januari 2008 @ 12:07:16 #26
136 V.
pi_56069685
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 11:25 schreef snadrem het volgende:

[..]

De beste tot nu toe Romanticus
Hopeloos.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_56069845
quote:

- Uren op msn kijken naar de nickname die niet online komt
maffie
Verliefdheid is zo dom he....je doet dom je bent dom je ziet er dom uit
gewoonweg dom dom dom
dag
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_56069963
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 12:03 schreef Apotheose het volgende:

[..]

of de hele dag bij wijze van op t perron wachten want je weet dat ie met de trein gaat... Of in de buurt van zn werk wat rondjes fietsen want ja... hij moet ooit wel een keer vrij zijn...

Zo heb ik eens tig rondjes gefietst in de buurt van de autodealer omdat ik wist dat die van hem die dag apk gekeurd moest worden En dan ondertussen een smoes bedenken waarom ik daar toevallig in de buurt was Had me alleen in de datum vergist en de dag erop geen zin om het over te doen.

Gelukkig ben ik al heel lang niet meer verliefd geweest.
pi_56070128
quote:

V.
Oh..... .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  woensdag 16 januari 2008 @ 12:29:02 #30
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_56070218
Stamelen. .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  woensdag 16 januari 2008 @ 12:33:04 #31
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_56070313
Ik ben 5,5 jaar getrouwd ondertussen en nu is hij een week weg en ik zit nog steeds als een bakvis naar m'n laptop te kijken of ie online komt of in de mogelijkheid is om te skypen

En als ik wat anders aan het doen ben, laptop open laten staan met volume open zodat ik bij elk geluidje kan kijken of hij het is die online komt.

Ik weet 't ... ben hopeloos
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 16 januari 2008 @ 12:34:44 #32
136 V.
pi_56070343
O, wij wonen inmiddels 11 jaar samen, maar we zwaaien elkaar nog elke dag uit

Mutsen...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 16 januari 2008 @ 13:12:34 #33
133755 Insania
Wederom kritisch
pi_56071348
Het enige bizarre is dat ik elke 10 sec om mijn telefoon zat te kijken.
Ook al stond 't geluid op maximaal, stel je voooooooor dat je een sms niet binnen de minuut beantwoorden zult
Dunkelheit
pi_56072288
quote:

V.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_56073048
quote:

V.
dacht dat romantische mannen alleen in flms bestonden.... Of ik luister te veel naar mn moeder die altijd roept dat mannen met wat romantiek in hun donder met een zaklamp moet zoeken
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_56073144
quote:
deze herken ik wel
stand by me
pi_56073342
Als ik iemand echt leuk vind draai ik

In the Aeroplane Over the Sea
van Neutral Milk Hotel écht hélémáál grijs. Het nummer gaat eigenlijk over iemand die aanvaard dat hij ooit dood zal gaan. . Maar toch, dat eerste couplet. .
pi_56073447
En o ja, wat er ook praktisch altijd wel bij hoort: kut voelen. Maakt niet uit wat of hoe, of het nou wat werd of niet; ik had altijd diep van binnen een vaag ondefineerbaar kut gevoel.

Pfffft, verliefdheid is voor mietjes! .
pi_56075983
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 10:56 schreef Mejoon het volgende:
hehe, was ook WoW gaan spelen omdat een eisje welke ik leuk vond 't speelde. Heb 't een maandje volgehouden voordat ik overtuigt was dat WoW een baggerspel is
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_56076458
- niet eten
- niet slapen
- niet werken, krijg nix gedaan
- altijd naar een reden zoeken bij hem langs te gaan: zo heb ik een keer een bloemetje uit een vaas in het café voor hem meegebracht (was verlept, maar maakte niet uit), een ansichtkaart met een lieve boodschap door zijn brievenbus geduwd, iets dat ik bij hem had laten liggen komen ophalen (werkt altijd goed, je spullen vergeten), fietsenpomp lenen voor fietsenband op te pompen, etc...
- altijd over hem praten tot je vriendinnen het zat worden; heb mezelf inmiddels aan moeten leren gedachten niet meer uit te spreken
- zijn hobby's overnemen (WoW, zo verslavend....)
- door de stad banjeren tijdens het halve uur dat hij pauze heeft
- (nu al 7 maanden lang) met de telefoon langs het kussen slapen voor als er nog een sms of een belletje binnenkomt xD
  woensdag 16 januari 2008 @ 16:30:32 #41
52357 Lambiekje
pi_56076708
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 16:21 schreef frien het volgende:
- niet eten
- niet slapen
- niet werken, krijg nix gedaan
- altijd naar een reden zoeken bij hem langs te gaan: zo heb ik een keer een bloemetje uit een vaas in het café voor hem meegebracht (was verlept, maar maakte niet uit), een ansichtkaart met een lieve boodschap door zijn brievenbus geduwd, iets dat ik bij hem had laten liggen komen ophalen (werkt altijd goed, je spullen vergeten), fietsenpomp lenen voor fietsenband op te pompen, etc...
- altijd over hem praten tot je vriendinnen het zat worden; heb mezelf inmiddels aan moeten leren gedachten niet meer uit te spreken
- (nu al 7 maanden lang) met de telefoon langs het kussen slapen voor als er nog een sms of een belletje binnenkomt xD
maar je mag nog niet bij hem in trekken?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_56076795
Zijn huisje is iets te klein voor 2
Misschien over jaar ofzo dat de volgende stap genomen wordt, wie zal het zeggen...
pi_56076818
Mail checken.
Weinig inspiratie op het werk vinden, omdat je gedachten ergens anders zijn.
Denken aan wat we gedaan hebben de afgelopen week.
Denken aan wat we gaan doen deze week.
Denken aan wat we misschien gaan doen de komende week.
Denken aan hoe we elkaar missen als de ander op vakantie is/gaat.

Had ik al gezegd dat het vooral veel denken aan de ander is?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_56077051
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 16:34 schreef Lucille het volgende:
Had ik al gezegd dat het vooral veel denken aan de ander is?
Dat was me nog niet opgevallen nee.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_56077159
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 16:21 schreef frien het volgende:

Hier zou ik dus echt maf van woorden.
  woensdag 16 januari 2008 @ 16:58:02 #46
52357 Lambiekje
pi_56077386
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 16:33 schreef frien het volgende:
Zijn huisje is iets te klein voor 2
Misschien over jaar ofzo dat de volgende stap genomen wordt, wie zal het zeggen...
Als je echt close bent dan zou een pashok nog te groot zijn bewijze van .. of niet dan
  woensdag 16 januari 2008 @ 17:01:41 #47
52357 Lambiekje
pi_56077478
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 16:49 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Hier zou ik dus echt maf van woorden.
Zou je het je niet vlijend vinden. Ik zou het opzich wel grappig vinden als iemand je stalkt. Je vind de ander ook leuk, maar dat het nog niet wederzijds bekend is. Kijk als je zelf er niets van moet hebben is storend.
pi_56077612
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 16:05 schreef zquing het volgende:

[..]

hehe, was ook WoW gaan spelen omdat een eisje welke ik leuk vond 't speelde. Heb 't een maandje volgehouden voordat ik overtuigt was dat WoW een baggerspel is
Ik heb het tot level 59 volgehouden en toen had ik er geen zin meer an.
pi_56077697
Eerst zeggen dat je niet van zoetsappig gedoe houdt, vervolgens een aantal dagen later hartjes en dergelijke versturen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_56078043
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 17:06 schreef Mejoon het volgende:

[..]

Ik heb het tot level 59 volgehouden en toen had ik er geen zin meer an.
Zit nu op level 64, en nog altijd bezig. Vind het spel overigens wel leuk, dus doe het niet álleen omdat mn vriend het ook speelt. Maarja ik heb er ook niet om gevraagd, hij wilde persé dat ik het uitprobeerde.
pi_56078716
ik heb nogal een uitgebreide lingerie collectie overgehouden aan verliefdheid/begin relatie periodes.. Dan wil ik (of we) allemaal nieuwe mooie en/of spannende lingerie hebben. Hoe lui ik ook ben met de was doen, de onderkant van mijn lingeriemandje komt nooit in beeld
pi_56080344
Als ik sommige reacties zo lees, dan komt bizar gedraag aardig wel akelig overeen met wanhopig obsessief gedrag.
Never argue with an idiot, he will take you down to his level and beat you with experience
pi_56080483
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 18:59 schreef skyrebel het volgende:
Als ik sommige reacties zo lees, dan komt bizar gedraag aardig wel akelig overeen met wanhopig obsessief gedrag.
Het is maar hoe je het wil noemen hè.
Smart went Crazy....
pi_56080641
Hier kan ik mijn ei wel kwijt,

Ik word keer op keer wanhopig verliefd op een klasgenoot. Maar iedere keer als ik verliefd word en het leuk is, word ik enorm verlegen en twijfelachtig Aangezien zij dit ook is gaat het dus keer op keer fout. It scares the shit out of me, daardoor schiet ik in defense-mode en ga bot en afstandelijk doen. Dan krijgen we op een gegeven moment ruzie en na een week niet met elkaar te praten begint het hele verhaal opnieuw.

Iemand die daar een oplossing voor heeft is best

[ Bericht 0% gewijzigd door D-Y op 16-01-2008 19:23:19 ]
pi_56081017
600ml wodka+ zakje fishermans friend

heeee [insert naam meisje], sorry nog dat ik vorige week zo bot was. Weet niet wat me bezielde, njah..... eigenlijk wel. Vind je leuk , daarom schiet ik soms ik de defense mode

verder bedenk je 't zelf maar
pi_56081113
Ik ga altijd de muziek luisteren die zij ook luistert. Na een tijdje gaat dat weer over omdat ik er dan achter kom dat het niet echt mijn muzieksmaak is. Blijkbaar maakt liefde ook doof.

Maar van de andere kant heb ik zo ook wel wat artietsen leren kennen die me doen terug denken aan zo'n periode. Dat vind ik dan wel weer leuk (meestal).
Last.FM. The Funk Might Fracture Your Nose
Summer 2008: Pinkpop (Landgraaf), Hard Rock Calling (London), Sziget (Budapest)
pi_56081549
Dat muziek luisteren doe ik meestal ook, behalve bij dat meisje die van turkse trouwmuziek hield
  woensdag 16 januari 2008 @ 19:51:20 #58
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_56081945
quote:
- De plaats waar ze vandaan komt aanbidden
- Op ieder signaal van haar extreem reageren
- Als het de verkeerde kant opgaat: geen hap door mn keel kunnen krijgen tot misselijkheid aan toe
- Kortaf zijn tegen ouders/vrienden/kennissen en het nergens over willen hebben
- Absoluut niet kunnen leren of concentreren op andere dingen (handig in een tentamenweek)
- Om negen uur naar bed gaan en om 03:00 uur pas in slaap kunnen vallen
- Verzinnen hoe ik haar de dag erna zal aanspreken, en vervolgens op het moment supreme toch niet durven of ervan afwijken
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
pi_56082344
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 10:56 schreef Mejoon het volgende:
Ohhhh...dat is wel heel erg haha!
Besef je wel wat je doet? Waar je aan begint? Of al aan begonnen bent?
Sowieso schrijf je zo.
  woensdag 16 januari 2008 @ 20:05:57 #60
52357 Lambiekje
pi_56082380
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 19:51 schreef Knevelt het volgende:

[..]

- Verzinnen hoe ik haar de dag erna zal aanspreken, en vervolgens op het moment supreme toch niet durven of ervan afwijken
oeh dat ken ik ...
pi_56082414
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 17:10 schreef Soempie het volgende:
Eerst zeggen dat je niet van zoetsappig gedoe houdt, vervolgens een aantal dagen later hartjes en dergelijke versturen.
en valentijnskaarten sturen

- panisch mobiel in de gaten houden, en steeds denken sms-geluid te horen
- juist bang zijn om in de buurt te komen waar iemand woont/werkt, want eng om degene tegen te komen
- aan één stuk doorratelen (en dan héle domme dingen zeggen) in het gezelschap van de persoon, want nerveus en bang voor stiltes
I long to see you in the morning light
I long to reach for you in the night
Stay, lady, stay, stay while the night is still ahead
pi_56082791
wachten op msn tot ze online komt, en dan is ze eindelijk online, maar dan durf je niet te praten omdat je niet te stalkerig over wilt komen..
  woensdag 16 januari 2008 @ 20:20:11 #63
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_56082807
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 20:19 schreef miike het volgende:
wachten op msn tot ze online komt, en dan is ze eindelijk online, maar dan durf je niet te praten omdat je niet te stalkerig over wilt komen..
dat vind ik wel een herkenbare
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_56082943
quote:
.

Hoe herkenbaar. Moet ik binnenkort ook maar weer even aan beginnen. . Ik mis het nu al.
pi_56083187
Haha, ik ben duidelijk niet de enigste. maar ik ga denk maar even de stalker uithangen en toch maar gewoon lekker praten. <333
pi_56083420
over obsessief gedrag gesproken, fuck me dit is toch niet normaal meer ? nooit last van gehad gelukkig
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_56083421
-Als een bezetene bij je telefoon hangen, wachtend op sms. Als dat niet snel genoeg komt, zelf iets heel liefs sturen
-dingen verzinnen om te gaan doen
-cadeautjes/lekkere dingen kopen
-wachten totdat hij online komt en dan uren zwijmelen, over en weer lieve dingen zeggen
-overal dingen achter zoeken, zowel positief als negatief
-zoveel ermee bezig zijn dat je gaat twijfelen en rare dingen doet
-bij hem willen zijn, ook al zegt alles en iedereen je dat dat nu even niet kan
-afgeleid zijn
-ruiken aan knuffels die je gekregen hebt, waar zijn luchtje op zit
-staren naar foto's bij gebrek aan beter

pi_56083541
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 20:40 schreef B.ertha het volgende:
-Als een bezetene bij je telefoon hangen, wachtend op sms. Als dat niet snel genoeg komt, zelf iets heel liefs sturen
-dingen verzinnen om te gaan doen
-cadeautjes/lekkere dingen kopen
-wachten totdat hij online komt en dan uren zwijmelen, over en weer lieve dingen zeggen
-overal dingen achter zoeken, zowel positief als negatief
-zoveel ermee bezig zijn dat je gaat twijfelen en rare dingen doet
-bij hem willen zijn, ook al zegt alles en iedereen je dat dat nu even niet kan
-afgeleid zijn
-ruiken aan knuffels die je gekregen hebt, waar zijn luchtje op zit
-staren naar foto's bij gebrek aan beter

, mensen kinderen kost dat niet rete veel tijd?
Ben blij dat ik hier nooit last van heb zeg pfoeij. Het idee alleen al
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_56083575
quote:
Ik ga altijd wachten en zeg tegen mezelf ik zeg zo wel wat tegen haar, eerst even dit doen en dat dan de hele tijd todat ze niet meer online is
  woensdag 16 januari 2008 @ 20:44:47 #70
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_56083576
quote:

- Titanic kijken
Je wordt verliefd op iemand @ het internet ?
pi_56083989
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 20:44 schreef skippy22 het volgende:

[..]

Je wordt verliefd op iemand @ het internet ?
Ben jij daar niet te sociaal contact gestoord voor?
pi_56087063
De hele dag op MSN wachten herken ik wel. Net als muziek draaien die zij leuk vind, maar goed, ze heeft ook niet zo'n slechte smaak, dus dat is niet echt erg.
quote:
Nou ik heb nog nooit zulke dingen gedaan. Vindt het ook niet nodig om dat te doen omdat het toch geen verschil uitmaakt. Degene ziet je staan of niet.
Dat klopt, maar dat kun je in die tijd niet echt bedenken.
ow ja, dat had ik ook, dat ik niet logisch kan denken omdat mijn hoofd steeds wordt afgeleid.
pi_56087278
euh verliefd zijn

-msn erg lang aanlaten met max vollume
-ineens erg veel uigaan in haar kroeg, al heb ik de weken ervoor zo vaak gezegd dat ik t een klote tent vind
-de hele tijd dingen verzinnen om een afspraakje te maken, en die vervolgens voor te stellen
-vrienden thuisthuis afbellen met een smoes want mischien gaat ze uit en kan ik r even zijn
-omfietsen
-treintje later pakken want daar zou ze in moeten zitten
-harder leren op school
-nog duizende andere kansloze dingen gedaan

gelukkig is die soort van verliefdheid een beetje vervlogen
Liefde en infectie
  woensdag 16 januari 2008 @ 22:27:21 #74
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_56087582
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 20:55 schreef Panzer het volgende:

[..]

Ben jij daar niet te sociaal contact gestoord voor?
Zo erg is het nou ook weer niet Hobbel wel de hele tijd achter alle fok meisjes aan Maar dat komt meer omdat ik te weinig hobby,s heb
  woensdag 16 januari 2008 @ 22:28:29 #75
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_56087630
SHE is dan een uitzondering
pi_56087702
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 22:21 schreef lucky_m3 het volgende:
euh verliefd zijn

-msn erg lang aanlaten met max vollume
-ineens erg veel uigaan in haar kroeg, al heb ik de weken ervoor zo vaak gezegd dat ik t een klote tent vind
-de hele tijd dingen verzinnen om een afspraakje te maken, en die vervolgens voor te stellen
-vrienden thuisthuis afbellen met een smoes want mischien gaat ze uit en kan ik r even zijn
-omfietsen
-treintje later pakken want daar zou ze in moeten zitten
-harder leren op school
-nog duizende andere kansloze dingen gedaan

gelukkig is die soort van verliefdheid een beetje vervlogen
harder leren op school .. wtf
  woensdag 16 januari 2008 @ 22:29:48 #77
85129 dikkedorus
connaisseur van de wansmaak
pi_56087711
Ik heb wel bizarre dingen gedaan. Het enige wat nog ontbreekt is een serenade. Misschien iets voor de veertiende.
En ik ga deze week nog een gedicht voordragen
Mini smilies tool voor alle [sub] en [sup] liefhebbers.
pi_56087947
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 22:29 schreef dikkedorus het volgende:
Ik heb wel bizarre dingen gedaan. Het enige wat nog ontbreekt is een serenade. Misschien iets voor de veertiende.
En ik ga deze week nog een gedicht voordragen
dit topic , wat heerlijk lol ..
pi_56088303
Denken wat zij aan het doen is op dit moment
Hyves om de 10 minuten checken?
Over haar praten met anderen
1x gebeld om alleen haar stem te horen en zonder wat te zeggen ophangen
Niet kunnen slapen
Geen hongergevoel
Concentratieproblemen
Altijd denken aan wat ik tegen haar wil zeggen
etc.
etc.

zielig wat verliefdheid met je kan doen... het gekke is dat ik me meestal kut voel als ik verliefd ben.
pi_56088700
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 22:29 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

harder leren op school .. wtf
ze was een stuud, en wilde alleen met de slimmere omgaan, terwijl ik school tot dan alleen maar zag als een grote speeltuin, dus ik ben toen tot mijn ouders verrassing maar eens hard gaan studeren.
Hield gelukkig wel weer op toen ik niet meer verliefd was.
Liefde en infectie
  woensdag 16 januari 2008 @ 23:09:02 #81
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_56089372
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 22:51 schreef lucky_m3 het volgende:

[..]

ze was een stuud, en wilde alleen met de slimmere omgaan, terwijl ik school tot dan alleen maar zag als een grote speeltuin, dus ik ben toen tot mijn ouders verrassing maar eens hard gaan studeren.
Hield gelukkig wel weer op toen ik niet meer verliefd was.
Was in de brugklas helemaal verlieft @ een meisje die in de 4de 5de zat zoiets Is niks geworden Kwam dacht ik ook omdat m,n broek niet verder kwam dan m,n enkels En dat ik zown mooie leren tas volgestouwt met boeken had
pi_56089954
Best een amusant topic valt.

Vooral het luisteren naar muziek die HIJ/ZIJ leuk vind ik wel een opvallende. En wat als het nou RNB is, het levenslied of weet ik niet wat voor een crap? Interessant
pi_56089994
quote:
Die is ook wel herkenbaar
pi_56090165
Achter alles wat hij zegt een diepere betekenis zoeken.

Als je hem een dag niet spreekt (zonder dat je de reden weet) , denken dat er iets is gebeurd of denken dat hij met een ander meisje aan het daten is.

Smsjes typen naar hem de hele dag, zonder ze te sturen.

Dat ene smsje wel sturen en dan de hele dag kijken of hij reageert.

Als hij niet meteen reageert, denken wat die rede zou kunnen zijn. Vind hij me misschien toch niet zo leuk? Zou hij iets gehoord hebben van iemand waarop hij is afgeknapt?

Als er iets leuks gebeurd (rijbewijs halen, vakantie geboekt hebben), als eerste gedachte hebben; "oh, dat moet ik aan hem vertellen".
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Owja, ik ben niet verliefd nu, maar dit zijn dingen die me bij vroegere crushes bezig hielden.
pi_56091151
Dit topic.

Wat moet dat een hoop tijd kosten zeg. Ben blij dat ik nooit verliefd ben geweest, heeft het toch voordelen om een ongevoelige klootzak te zijn.
pi_56091269
Dingen bewaren die zij geeft, in mijn geval een zakdoek
  donderdag 17 januari 2008 @ 00:13:13 #87
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_56091305
Aanhoudende geilheid totdat ik hem bemachtigd heb
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_56091939
Paar jaar geleden vond ik iemand leuk, en net die week ging ik op wintersport. Het enige waar ik die vakantie aan kon denken was zij en op ELKE foto die er die week gemaakt is sta ik met een Bigsmile.. .

Verder de standaard dingetjes die hier veel genoemd worden, wachten op smsjes/mails, etc .
  donderdag 17 januari 2008 @ 01:46:59 #89
171509 ObviousClone
Adventure is just bad planning
pi_56092807
Ik heb de kaartjes van onze enige (vriendschappelijke) bios-date bewaard. Ik wilde haar haar kaartje nog geven, ik had ze per ongeluk alletwee. Maar een jaar na dato komt dat wel vreemd over
He's the kind of a guy who lights up a room just by flicking a switch
pi_56093698
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 00:06 schreef Schuifpui het volgende:

Ben blij dat ik nooit verliefd ben geweest
Dat is toch wel een beetje sneu. Zelf ga ik ook niet van de rare dingen doen, maar verliefd zijn is best wel eens leuk.
  donderdag 17 januari 2008 @ 09:06:44 #91
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_56094550
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 00:13 schreef Shitonya het volgende:
Aanhoudende geilheid totdat ik hem bemachtigd heb
en dan is het in een keer weg?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_56096922
Voornamelijk teveel denken aan die persoon en dat kan af en toe heel irritant zijn.
Smart went Crazy....
pi_56103069
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 09:06 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

dat vroeg ik me dus ook al af
Liefde en infectie
pi_56103161
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 09:06 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

nadat ze zich heeft laten uitwonen is ze er klaar mee.
Niks mis mee? Waar jeuk is,...
Op woensdag 16 januari 2008 22:21 schreef lucky_m3 het volgende:
Check . En dat vond ik toen nog steeds, maarja, je moet er wat voor over hebben .
pi_56103467
Niemand roept rukken.

Dus ofwel niemand doet dat ofwel niemand vindt het bizar.
pi_56103544
Bijna 35 kilo afvallen.. was wel het raarst misschien. Was te dik en vond dat ik haar niet waard was.

Meiden houden niet van grote forse kerels , toch?
Nah.
pi_56103917
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 15:02 schreef Vocoder het volgende:
Bijna 35 kilo afvallen.. was wel het raarst misschien. Was te dik en vond dat ik haar niet waard was.

Meiden houden niet van grote forse kerels , toch?
En? Heb je haar gekregen?
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_56104008
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:59 schreef Soul79 het volgende:
Niemand roept rukken.

Dus ofwel niemand doet dat ofwel niemand vindt het bizar.
In welke wereld is rukken opeens bizar geworden . Je kan er wel een schuld gevoel aan over houden, heb ik ooit eens ergens gelezen
pi_56104164
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 15:20 schreef skyrebel het volgende:

[..]

In welke wereld is rukken opeens bizar geworden . Je kan er wel een schuld gevoel aan over houden, heb ik ooit eens ergens gelezen
Met gezonde normale regelmaat rukken is niet bizar, maar je helemaal sufrukken wegens verliefdheid wel. Of misschien ook wel niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')