abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56082414
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 17:10 schreef Soempie het volgende:
Eerst zeggen dat je niet van zoetsappig gedoe houdt, vervolgens een aantal dagen later hartjes en dergelijke versturen.
en valentijnskaarten sturen

- panisch mobiel in de gaten houden, en steeds denken sms-geluid te horen
- juist bang zijn om in de buurt te komen waar iemand woont/werkt, want eng om degene tegen te komen
- aan één stuk doorratelen (en dan héle domme dingen zeggen) in het gezelschap van de persoon, want nerveus en bang voor stiltes
I long to see you in the morning light
I long to reach for you in the night
Stay, lady, stay, stay while the night is still ahead
pi_56082791
wachten op msn tot ze online komt, en dan is ze eindelijk online, maar dan durf je niet te praten omdat je niet te stalkerig over wilt komen..
  woensdag 16 januari 2008 @ 20:20:11 #63
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_56082807
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 20:19 schreef miike het volgende:
wachten op msn tot ze online komt, en dan is ze eindelijk online, maar dan durf je niet te praten omdat je niet te stalkerig over wilt komen..
dat vind ik wel een herkenbare
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_56082943
quote:
.

Hoe herkenbaar. Moet ik binnenkort ook maar weer even aan beginnen. . Ik mis het nu al.
pi_56083187
Haha, ik ben duidelijk niet de enigste. maar ik ga denk maar even de stalker uithangen en toch maar gewoon lekker praten. <333
pi_56083420
over obsessief gedrag gesproken, fuck me dit is toch niet normaal meer ? nooit last van gehad gelukkig
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_56083421
-Als een bezetene bij je telefoon hangen, wachtend op sms. Als dat niet snel genoeg komt, zelf iets heel liefs sturen
-dingen verzinnen om te gaan doen
-cadeautjes/lekkere dingen kopen
-wachten totdat hij online komt en dan uren zwijmelen, over en weer lieve dingen zeggen
-overal dingen achter zoeken, zowel positief als negatief
-zoveel ermee bezig zijn dat je gaat twijfelen en rare dingen doet
-bij hem willen zijn, ook al zegt alles en iedereen je dat dat nu even niet kan
-afgeleid zijn
-ruiken aan knuffels die je gekregen hebt, waar zijn luchtje op zit
-staren naar foto's bij gebrek aan beter

pi_56083541
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 20:40 schreef B.ertha het volgende:
-Als een bezetene bij je telefoon hangen, wachtend op sms. Als dat niet snel genoeg komt, zelf iets heel liefs sturen
-dingen verzinnen om te gaan doen
-cadeautjes/lekkere dingen kopen
-wachten totdat hij online komt en dan uren zwijmelen, over en weer lieve dingen zeggen
-overal dingen achter zoeken, zowel positief als negatief
-zoveel ermee bezig zijn dat je gaat twijfelen en rare dingen doet
-bij hem willen zijn, ook al zegt alles en iedereen je dat dat nu even niet kan
-afgeleid zijn
-ruiken aan knuffels die je gekregen hebt, waar zijn luchtje op zit
-staren naar foto's bij gebrek aan beter

, mensen kinderen kost dat niet rete veel tijd?
Ben blij dat ik hier nooit last van heb zeg pfoeij. Het idee alleen al
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_56083575
quote:
Ik ga altijd wachten en zeg tegen mezelf ik zeg zo wel wat tegen haar, eerst even dit doen en dat dan de hele tijd todat ze niet meer online is
"Those unforgettable days, for them I live"
  woensdag 16 januari 2008 @ 20:44:47 #70
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_56083576
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 10:38 schreef Urquhart het volgende:
Je kent het wel. Als je verliefd bent heb je de spreekwoordelijke roze bril op; je ziet alles anders en je gedraagt je ineens anders. Post hier jouw voorbeelden hiervan.

In het kader van TS begint:
- Uren op msn wachten tot ze online komt
- De hele dag haar hyves/space/website bekijken
- Muziek gaan draaien die zij leuk vindt.
- Titanic kijken
- Ik heb overwogen (toen ik van een meid alleen haar woonplaats kende) om naar die stad te reizen, en daar de hele dag rond te lopen in de hoop haar tegen te komen
Je wordt verliefd op iemand @ het internet ?
pi_56083989
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 20:44 schreef skippy22 het volgende:

[..]

Je wordt verliefd op iemand @ het internet ?
Ben jij daar niet te sociaal contact gestoord voor?
pi_56087063
De hele dag op MSN wachten herken ik wel. Net als muziek draaien die zij leuk vind, maar goed, ze heeft ook niet zo'n slechte smaak, dus dat is niet echt erg.
quote:
Nou ik heb nog nooit zulke dingen gedaan. Vindt het ook niet nodig om dat te doen omdat het toch geen verschil uitmaakt. Degene ziet je staan of niet.
Dat klopt, maar dat kun je in die tijd niet echt bedenken.
ow ja, dat had ik ook, dat ik niet logisch kan denken omdat mijn hoofd steeds wordt afgeleid.
pi_56087278
euh verliefd zijn

-msn erg lang aanlaten met max vollume
-ineens erg veel uigaan in haar kroeg, al heb ik de weken ervoor zo vaak gezegd dat ik t een klote tent vind
-de hele tijd dingen verzinnen om een afspraakje te maken, en die vervolgens voor te stellen
-vrienden thuisthuis afbellen met een smoes want mischien gaat ze uit en kan ik r even zijn
-omfietsen
-treintje later pakken want daar zou ze in moeten zitten
-harder leren op school
-nog duizende andere kansloze dingen gedaan

gelukkig is die soort van verliefdheid een beetje vervlogen
Liefde en infectie
  woensdag 16 januari 2008 @ 22:27:21 #74
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_56087582
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 20:55 schreef Panzer het volgende:

[..]

Ben jij daar niet te sociaal contact gestoord voor?
Zo erg is het nou ook weer niet Hobbel wel de hele tijd achter alle fok meisjes aan Maar dat komt meer omdat ik te weinig hobby,s heb
  woensdag 16 januari 2008 @ 22:28:29 #75
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_56087630
SHE is dan een uitzondering
pi_56087702
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 22:21 schreef lucky_m3 het volgende:
euh verliefd zijn

-msn erg lang aanlaten met max vollume
-ineens erg veel uigaan in haar kroeg, al heb ik de weken ervoor zo vaak gezegd dat ik t een klote tent vind
-de hele tijd dingen verzinnen om een afspraakje te maken, en die vervolgens voor te stellen
-vrienden thuisthuis afbellen met een smoes want mischien gaat ze uit en kan ik r even zijn
-omfietsen
-treintje later pakken want daar zou ze in moeten zitten
-harder leren op school
-nog duizende andere kansloze dingen gedaan

gelukkig is die soort van verliefdheid een beetje vervlogen
harder leren op school .. wtf
  woensdag 16 januari 2008 @ 22:29:48 #77
85129 dikkedorus
connaisseur van de wansmaak
pi_56087711
Ik heb wel bizarre dingen gedaan. Het enige wat nog ontbreekt is een serenade. Misschien iets voor de veertiende.
En ik ga deze week nog een gedicht voordragen
Mini smilies tool voor alle [sub] en [sup] liefhebbers.
pi_56087947
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 22:29 schreef dikkedorus het volgende:
Ik heb wel bizarre dingen gedaan. Het enige wat nog ontbreekt is een serenade. Misschien iets voor de veertiende.
En ik ga deze week nog een gedicht voordragen
dit topic , wat heerlijk lol ..
pi_56088303
Denken wat zij aan het doen is op dit moment
Hyves om de 10 minuten checken?
Over haar praten met anderen
1x gebeld om alleen haar stem te horen en zonder wat te zeggen ophangen
Niet kunnen slapen
Geen hongergevoel
Concentratieproblemen
Altijd denken aan wat ik tegen haar wil zeggen
etc.
etc.

zielig wat verliefdheid met je kan doen... het gekke is dat ik me meestal kut voel als ik verliefd ben.
pi_56088700
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 22:29 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

harder leren op school .. wtf
ze was een stuud, en wilde alleen met de slimmere omgaan, terwijl ik school tot dan alleen maar zag als een grote speeltuin, dus ik ben toen tot mijn ouders verrassing maar eens hard gaan studeren.
Hield gelukkig wel weer op toen ik niet meer verliefd was.
Liefde en infectie
  woensdag 16 januari 2008 @ 23:09:02 #81
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_56089372
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 22:51 schreef lucky_m3 het volgende:

[..]

ze was een stuud, en wilde alleen met de slimmere omgaan, terwijl ik school tot dan alleen maar zag als een grote speeltuin, dus ik ben toen tot mijn ouders verrassing maar eens hard gaan studeren.
Hield gelukkig wel weer op toen ik niet meer verliefd was.
Was in de brugklas helemaal verlieft @ een meisje die in de 4de 5de zat zoiets Is niks geworden Kwam dacht ik ook omdat m,n broek niet verder kwam dan m,n enkels En dat ik zown mooie leren tas volgestouwt met boeken had
pi_56089954
Best een amusant topic valt.

Vooral het luisteren naar muziek die HIJ/ZIJ leuk vind ik wel een opvallende. En wat als het nou RNB is, het levenslied of weet ik niet wat voor een crap? Interessant
Never argue with an idiot, he will take you down to his level and beat you with experience
pi_56089994
quote:
Die is ook wel herkenbaar
pi_56090165
Achter alles wat hij zegt een diepere betekenis zoeken.

Als je hem een dag niet spreekt (zonder dat je de reden weet) , denken dat er iets is gebeurd of denken dat hij met een ander meisje aan het daten is.

Smsjes typen naar hem de hele dag, zonder ze te sturen.

Dat ene smsje wel sturen en dan de hele dag kijken of hij reageert.

Als hij niet meteen reageert, denken wat die rede zou kunnen zijn. Vind hij me misschien toch niet zo leuk? Zou hij iets gehoord hebben van iemand waarop hij is afgeknapt?

Als er iets leuks gebeurd (rijbewijs halen, vakantie geboekt hebben), als eerste gedachte hebben; "oh, dat moet ik aan hem vertellen".
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Owja, ik ben niet verliefd nu, maar dit zijn dingen die me bij vroegere crushes bezig hielden.
pi_56091151
Dit topic.

Wat moet dat een hoop tijd kosten zeg. Ben blij dat ik nooit verliefd ben geweest, heeft het toch voordelen om een ongevoelige klootzak te zijn.
pi_56091269
Dingen bewaren die zij geeft, in mijn geval een zakdoek
  donderdag 17 januari 2008 @ 00:13:13 #87
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_56091305
Aanhoudende geilheid totdat ik hem bemachtigd heb
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_56091939
Paar jaar geleden vond ik iemand leuk, en net die week ging ik op wintersport. Het enige waar ik die vakantie aan kon denken was zij en op ELKE foto die er die week gemaakt is sta ik met een Bigsmile.. .

Verder de standaard dingetjes die hier veel genoemd worden, wachten op smsjes/mails, etc .
  donderdag 17 januari 2008 @ 01:46:59 #89
171509 ObviousClone
Adventure is just bad planning
pi_56092807
Ik heb de kaartjes van onze enige (vriendschappelijke) bios-date bewaard. Ik wilde haar haar kaartje nog geven, ik had ze per ongeluk alletwee. Maar een jaar na dato komt dat wel vreemd over
He's the kind of a guy who lights up a room just by flicking a switch
pi_56093698
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 00:06 schreef Schuifpui het volgende:

Ben blij dat ik nooit verliefd ben geweest
Dat is toch wel een beetje sneu. Zelf ga ik ook niet van de rare dingen doen, maar verliefd zijn is best wel eens leuk.
Never argue with an idiot, he will take you down to his level and beat you with experience
  donderdag 17 januari 2008 @ 09:06:44 #91
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_56094550
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 00:13 schreef Shitonya het volgende:
Aanhoudende geilheid totdat ik hem bemachtigd heb
en dan is het in een keer weg?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_56096922
Voornamelijk teveel denken aan die persoon en dat kan af en toe heel irritant zijn.
Smart went Crazy....
pi_56103069
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 09:06 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

dat vroeg ik me dus ook al af
Liefde en infectie
pi_56103161
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 09:06 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

nadat ze zich heeft laten uitwonen is ze er klaar mee.
Niks mis mee? Waar jeuk is,...
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Check . En dat vond ik toen nog steeds, maarja, je moet er wat voor over hebben .
pi_56103467
Niemand roept rukken.

Dus ofwel niemand doet dat ofwel niemand vindt het bizar.
pi_56103544
Bijna 35 kilo afvallen.. was wel het raarst misschien. Was te dik en vond dat ik haar niet waard was.

Meiden houden niet van grote forse kerels , toch?
Nah.
pi_56103917
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 15:02 schreef Vocoder het volgende:
Bijna 35 kilo afvallen.. was wel het raarst misschien. Was te dik en vond dat ik haar niet waard was.

Meiden houden niet van grote forse kerels , toch?
En? Heb je haar gekregen?
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_56104008
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:59 schreef Soul79 het volgende:
Niemand roept rukken.

Dus ofwel niemand doet dat ofwel niemand vindt het bizar.
In welke wereld is rukken opeens bizar geworden . Je kan er wel een schuld gevoel aan over houden, heb ik ooit eens ergens gelezen
pi_56104164
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 15:20 schreef skyrebel het volgende:

[..]

In welke wereld is rukken opeens bizar geworden . Je kan er wel een schuld gevoel aan over houden, heb ik ooit eens ergens gelezen
Met gezonde normale regelmaat rukken is niet bizar, maar je helemaal sufrukken wegens verliefdheid wel. Of misschien ook wel niet.
pi_56105271
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 15:25 schreef Soul79 het volgende:

[..]

Met gezonde normale regelmaat rukken is niet bizar, maar je helemaal sufrukken wegens verliefdheid wel. Of misschien ook wel niet.
Oke, dat is misschien wel iets vreemder. Maar als je echt zo geil van jouw verliefdheid wordt, moet je toch iets
pi_56105380
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 15:17 schreef MUUS het volgende:

[..]

En? Heb je haar gekregen?
Nee, ik heb haar pas 3 jaar later verteld dat ik op haar verliefd was. Ze heeft nu al lang weer een vriend.
Voel totaal niks meer voor haar, al 2.5 jaar niet.

Ik hoop dat ik nog keer verliefd wordt dit jaar, want ik wil de 90 kilo halen om beetje droger uit te zien voor de zomer
Ben nog steeds beetje dik, 103 kilo nu (yup vroeger 135), maar ben fors gebouwd en fitness all 2 en half jaar lang 4-6 keer in de week.
Nah.
  Official ESF Kreviewer donderdag 17 januari 2008 @ 16:47:45 #103
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_56106883
Haar man's mailbox hacken, er allemaal mailtconversaties inzetten met een fictieve vrouw en haar dan vertellen dat ik denk dat hij vreemdgaat en dat ze zijn mail eens moet lezen, waardoor ik haar daarna kan troostneuken.

liefde
  donderdag 17 januari 2008 @ 19:26:49 #104
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_56110722
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:47 schreef Kreator het volgende:
Haar man's mailbox hacken, er allemaal mailtconversaties inzetten met een fictieve vrouw en haar dan vertellen dat ik denk dat hij vreemdgaat en dat ze zijn mail eens moet lezen, waardoor ik haar daarna kan troostneuken.

liefde
en ik ben stom bezig in de trein om aandacht te krijgen, dit is anders ook aardig fout.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_56112605
- As the world turns verplicht kijken als ze bij me is.
- 's Morgens smsen als ik wakker word.
- Raar eten eten bij schoonfamilie thuis.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_56114454
Battlefield 2 spelen en mn frustraties uiten omdat ik haar nooit kan krijgen d.m.v. een heel magazijn leegschieten met de PKM-machinegeweer op terroristen
  donderdag 17 januari 2008 @ 22:54:13 #107
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_56116199
ik ga altijd de fitness in om te trainen totdat ik een powerlevel heb boven de 9000
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_56117488
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 20:46 schreef Ordinair het volgende:
- As the world turns verplicht kijken als ze bij me is.
Het kan dus altijd erger.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_56118392
Ik zit alleen maar de hele dag breeduit te lachen om niks
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_56118594
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 22:54 schreef beertenderrr het volgende:
ik ga altijd de fitness in om te trainen totdat ik een powerlevel heb boven de 9000
dat deed ik vroeger ook toen ik in de pubertijd zat, alleen dan niet tot de magere 9000

tja, eigenlijk fitness ik ook nog steeds als ik frustraties wil uiten (o.a. door het schepsel dat Vrouw heet), op een 1 of andere manier is mn concentratie en aggressie dan optimaal
  vrijdag 18 januari 2008 @ 00:30:19 #111
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_56118655
tvp;) morgen mijn verhaal
  vrijdag 18 januari 2008 @ 01:20:50 #112
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_56119625
Ik heb eigenlijk nooit echt gekke dingen gedaan tijdens deverliefdheid.

Als ik een meisje leuk vond had ik wel altijd een geluidje ingesteld op msn voor als zij online zou komen. Dat was altijd wel handig.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 01:52:19 #113
187431 phadora
did you see her do that?
pi_56119997
sjonge.. neit veel bizars eigenlijk..

Ik spam altijd iedereen dood over hoe geweldig mn nieuwe liefde wel niet is..
Ik word overdreven verlegen
Ik ga plotseling meer uit om te zorgen dat ik hem vaker zie.
Zorgen dat hij me echt wil.. (verschilt per geval; ene keer met zn beste vriend flirten.. etc.)
En het ergste misschien, zn muziek smaak chekken zodat ik enigzins tot een bepaald niveau kan meepraten hem uitvoerig chekken bij vrienden, en zelf debiele muziek luisteren om maa rheerlijk alles mee te bléren..
(zoals al eerder gezegd.. clouseau ^^ <3)
citeert ; "als je je haar nou nog een keer verft, ga ik je Tops noemen hoor.
je weet wel, die die euh phadora ofzo? nouja die uit Harry Potter." xD
  Official ESF Kreviewer vrijdag 18 januari 2008 @ 08:22:48 #114
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_56121399
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 19:26 schreef Lambiekje het volgende:
en ik ben stom bezig in de trein om aandacht te krijgen, dit is anders ook aardig fout.
Dude.
pi_56123363
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 01:52 schreef phadora het volgende:
Zorgen dat hij me echt wil.. (verschilt per geval; ene keer met zn beste vriend flirten.. etc.)
Heeft dit nog nooit verkeerd uitgepakt? Denk dat mijn reactie zou zijn: rot weg!!
pi_56124458
Tv-programma's kijken die ik normaal gesproken niet kijk, maar waarvan ik weet dat zij die volgt. Om zo een aanleiding te hebben om met haar te gaan praten
  vrijdag 18 januari 2008 @ 11:30:57 #117
52357 Lambiekje
pi_56124956
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:13 schreef Urquhart het volgende:
Tv-programma's kijken die ik normaal gesproken niet kijk, maar waarvan ik weet dat zij die volgt. Om zo een aanleiding te hebben om met haar te gaan praten
ah een GTST kenner
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_56127647
quote:
-ineens erg veel uigaan in haarzijn kroeg, al heb ik de weken ervoor zo vaak gezegd dat ik t een klote tent vind
Ook check .
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 01:46 schreef ObviousClone het volgende:
Ik heb de kaartjes van onze enige (vriendschappelijke) bios-date bewaard. Ik wilde haar haar kaartje nog geven, ik had ze per ongeluk alletwee. Maar een jaar na dato komt dat wel vreemd over
Dat moet je juist wel doen, dat is romantisch .
  vrijdag 18 januari 2008 @ 14:21:37 #119
52357 Lambiekje
pi_56129562
(veel) eerder naar bed gaan zodat het sneller de volgende dag is.
pi_56130199
Whaha iemand spreekwoordelijk de oren van de kop lullen over haar komt me zeer bekend voor
Zonder wrijving geen glans
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')