Oke, dat is misschien wel iets vreemder. Maar als je echt zo geil van jouw verliefdheid wordt, moet je toch ietsquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:25 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Met gezonde normale regelmaat rukken is niet bizar, maar je helemaal sufrukken wegens verliefdheid wel. Of misschien ook wel niet.
Nee, ik heb haar pas 3 jaar later verteld dat ik op haar verliefd was. Ze heeft nu al lang weer een vriend.quote:
en ik ben stom bezig in de trein om aandacht te krijgen, dit is anders ook aardig fout.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:47 schreef Kreator het volgende:
Haar man's mailbox hacken, er allemaal mailtconversaties inzetten met een fictieve vrouw en haar dan vertellen dat ik denk dat hij vreemdgaat en dat ze zijn mail eens moet lezen, waardoor ik haar daarna kan troostneuken.liefde
Het kan dus altijd erger.quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:46 schreef Ordinair het volgende:
- As the world turns verplicht kijken als ze bij me is.
dat deed ik vroeger ook toen ik in de pubertijd zat, alleen dan niet tot de magere 9000quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:54 schreef beertenderrr het volgende:
ik ga altijd de fitness in om te trainen totdat ik een powerlevel heb boven de 9000
Dude.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:26 schreef Lambiekje het volgende:
en ik ben stom bezig in de trein om aandacht te krijgen, dit is anders ook aardig fout.
Heeft dit nog nooit verkeerd uitgepakt? Denk dat mijn reactie zou zijn: rot weg!!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:52 schreef phadora het volgende:
Zorgen dat hij me echt wil.. (verschilt per geval; ene keer met zn beste vriend flirten.. etc.)
ah een GTST kennerquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:13 schreef Urquhart het volgende:
Tv-programma's kijken die ik normaal gesproken niet kijk, maar waarvan ik weet dat zij die volgt. Om zo een aanleiding te hebben om met haar te gaan praten
Ook checkquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:21 schreef lucky_m3 het volgende:
-ineens erg veel uigaan in haarzijn kroeg, al heb ik de weken ervoor zo vaak gezegd dat ik t een klote tent vind
Dat moet je juist wel doen, dat is romantischquote:Op donderdag 17 januari 2008 01:46 schreef ObviousClone het volgende:
Ik heb de kaartjes van onze enige (vriendschappelijke) bios-date bewaard. Ik wilde haar haar kaartje nog geven, ik had ze per ongeluk alletwee. Maar een jaar na dato komt dat wel vreemd over
Ook herkenbaarquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:51 schreef Knevelt het volgende:
[..]
- De plaats waar ze vandaan komt aanbidden
Dat zou ik dus NOOIT doen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ook herkenbaarIn het verlengde daarvan ligt bij mij sympathie krijgen voor de voetbalclub uit die stad, vanwege haar
Het was Enschedequote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:32 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Dat zou ik dus NOOIT doen.
FC Utrecht
Twente.. Mwuaa.. Dat kan nog.. Maar mijn vriendin bezocht regelmatig wedstrijden van FC Utrecht op Bunnikside.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |