Leg uit!quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:43 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
[x] CHECK![]()
Afgelopen maand nog gehad... Zit nu in mijn be-after voel-je-kut fase
Nee, wordt zelf maar eens verliefd op een onbereikbaar meisjequote:
Dat klopt inderdaad ja, ik heb het ook heel vaak.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:12 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
Nee, wordt zelf maar eens verliefd op een onbereikbaar meisjeDan weet je meteen waar ik het over heb
Liefde is alleen leuk als het van 2 kanten komt, anders is het vaak een kwelling.
logisch, dat lijkt zo want je kan nergens heen met dat gevoel, er is geen pay-off dus je beleeft het intenser.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:05 schreef klc12 het volgende:
Het schijnt zo te zijn dat de verliefdheid dan intenser is dan wanneer het wederzijds is.
Perfect verwoordquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:08 schreef MLI het volgende:
Ah, tof topic. Niet verliefd maar wel onder de indruk van iemand (alweer).
Horoscopen checken en me afvragen hoe typisch dat is voor zijn karakter![]()
Ik zit nu al minstens 6 uur op MSN terwijl ik weet dat hij niet online gaat komen vanwege examen morgen
Elke dag minstens een keer of 7 zijn facebook checken
Vandaag was het zo ernstig dat mijn vriendin zei 'Ja, wat wil je over ... zeggen?' toen ik mijn mond opendeed
Bij dingen denken dat ik het hem moet vertellen
Me extreem veel zorgen maken over hoe ik me moet profileren tov hem
Over hem gedroomd
Nu al balen dat hij in maart een maand gaat zeilen in het caribisch gebied
Fantaseren over seks met hem
Romantische muziek luisteren
Willen sms-en maar het toch niet doen omdat ik niet te gretig over wil komen
Romantiseren over een vakantie met hem
Hand me a cigarette, I just came...quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:51 schreef lucienne2 het volgende:
ik heb nogal een uitgebreide lingerie collectie overgehouden aan verliefdheid/begin relatie periodes.. Dan wil ik (of we) allemaal nieuwe mooie en/of spannende lingerie hebben. Hoe lui ik ook ben met de was doen, de onderkant van mijn lingeriemandje komt nooit in beeld
Ha! Breek me de bek niet open. Die tantaluskwelling heb ik al vaker dan gewenst meegemaakt...quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:12 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
Nee, wordt zelf maar eens verliefd op een onbereikbaar meisjeDan weet je meteen waar ik het over heb
Liefde is alleen leuk als het van 2 kanten komt, anders is het vaak een kwelling.
Bij mij is het juist intenser als het beantwoord wordt.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
logisch, dat lijkt zo want je kan nergens heen met dat gevoel, er is geen pay-off dus je beleeft het intenser.
Ja hier ook. Terwijl ik het ook gewoon voel als hij afgaatquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:16 schreef _Qmars_ het volgende:
Maar ik check mijn telefoon veel of ik ook een smsje heb gekregen.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:01 schreef MLI het volgende:
[..]
Bij mij is het juist intenser als het beantwoord wordt.
Nog één voor mijn lijstje: eindelijk toegezegd om te daten, dan zulke oppervlakkige verhalen dat hij wel af moet knappen, want het gevaar is dat ik écht verliefd ga worden. En dan achteraf spijt hebben. En nu ik weet dat hij vanavond mee gaat stappen, vraag ik me de hele godganse dag af wat ik nu weer aan moet trekken.
Voor het eerst gezoend. Deze week is het echter rustig aan het front. Paar verdwaalde sms-jes, even op MSN. Ik ben niet verliefd, dat scheelt. En op dit tempo zal ik ook echt niet verliefd worden, ik heb meer behoefte aan stormachtige taferelen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |