quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:43 schreef ranja het volgende:
Nog een duo dan, wie zijn dit?
In Engeland haalde het eind 1977 de top, in Nederland bleven ze een beetje steken rond de 25.
Hun nummer ken je wel denk ik, maar ik was ook nooit op de naam gekomen..quote:
quote:
Bij een vraag van ranja?quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:03 schreef Neleos het volgende:
Ik dacht dat het 2 kerels waren.
nee, het zijn 2 meisjes van destijds iets van 17 en 18 jaar.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:03 schreef Neleos het volgende:
Ik dacht dat het 2 kerels waren.
en dat dus ookquote:
Haai back at ya!quote:
Goed genoegquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:06 schreef placebeau het volgende:
uptown top ranking van althea (???) en dorothea
Ja, juist, dat hitje.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:24 schreef ranja het volgende:
dat hitje van de Fixkes?
Namens Placebeau:quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:50 schreef Neleos het volgende:
Kvraagtaan
Ik ookquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:26 schreef n0r het volgende:
Bachman Turner Overdive - Not Fragile
* n0r heeft m zelf in de platenkast
quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:48 schreef Neleos het volgende:
Doet me beetje denken aan Exile On Main st.
schaap001 +1quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:06 schreef schaap001 het volgende:
The Jam - Sound Effects
Klopt, maar daar reken ik het niet voor fout.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:12 schreef bukgeit het volgende:
Het is Sound Affects.
Vooral ook niet doen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:15 schreef n0r het volgende:
[..]
Klopt, maar daar reken ik het niet voor fout.
Oh yeah! Is helaas de enige van The Replacements die ik (ook) op vinyl -uit 1987 dus: geen re-release- heb. Verder alleen maar CD's.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:16 schreef bukgeit het volgende:
Pleased To Meet Me - Replacements
Nouja, effects zijn effecten, en to affect is "aandoen/aangrijpen" en het kan de betekenis " beinvloeden" hebbenquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:17 schreef schaap001 het volgende:
Owja? Ik heb 'm niet, die van The Jam. Ken 'm wel van hoes en naam: wist niet dat het affects met een A was...
Ik denk dat Josh Wink bekender is dan jouw artiestquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:13 schreef Burnett het volgende:
[..]
Hij bestaat ook nog... http://nl.wikipedia.org/wiki/Josh_Wink
Ik denk het ook wel.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:35 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik denk dat Josh Wink bekender is dan jouw artiestIn elk geval voor de meeste trivia-ers
Dat lijkt me sterkquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:35 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik denk dat Josh Wink bekender is dan jouw artiestIn elk geval voor de meeste trivia-ers
Ik kom er net achter dat ik de goede man nog live heb zien optreden op Dance Valley 1998...quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:35 schreef ranja het volgende:
[..]
bukgeit +1quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:46 schreef bukgeit het volgende:
O ja, Buddy Miles.
Uit De Kittelaarballade, Dikke Lul Band. Wie maakt 'm compleet?quote:op vakantie naar![]()
om eens even lekker uit te waaien
ik zag haar lopen met condooms in de hand
en ik dacht dat wil ik wel even naaien
ik sprak haar aan het was een boerenmeid
ze heetteen was neukbereid
ze vroeg één tientje dat was niet duur
toen ik haar kutje likte smaakte het wat duur
het is misschien wat moeilijk te snappen
zij had een kittelaar klaar om in te happen
de kittelaar vansmaakte naar een a........
khad nog nooit zo'n ding gezien daarvan lust ik er wel tien
met zo'n speciale clitoris wil ik alles doen wat lekker goor is
quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:25 schreef methodmich het volgende:
IJsland
Björk
Augurk
Waarom weet ik dit....![]()
Opgezocht en da's goed. Game on.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:43 schreef Grobbel het volgende:
Hawksley Workman.
Grobbel +1quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:48 schreef Grobbel het volgende:
Marg van Eenbergen, ex-Seedling.
Toevallig een tijd terug nog een optreden van haar gerecenseerd.
quote:We were at the beach
Everybody had matching towels
Somebody went under a dock
And there they saw a rock
It wasn't a rock
cronics???quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:41 schreef n0r het volgende:
Hoe heet het enige boek dat geschreven is door Bob Dylan zelf?
het andere enige boek dusquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:51 schreef n0r het volgende:
Je bedoelt Chronicles Vol 1. Hoewel deze autobiografie inderdaad door hem zelf is geschreven (zie ik nu pas) bedoel ik niet deze. Ik bedoel een boek/dichtbundel, geschreven in 1966, maar in 1971 voor het eerst uitgebracht.
Zoals ik al zei, ik wist helemaal niet dat Bob de Chronicles zelf geschreven had, die moet ik nog lezen.quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Tarantula_(book)quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:02 schreef Z het volgende:
Tarantula?
dat is wel vaker zo met een autobiografiequote:Op woensdag 16 januari 2008 21:51 schreef n0r het volgende:
Je bedoelt Chronicles Vol 1. Hoewel deze autobiografie inderdaad door hem zelf is geschreven (zie ik nu pas)
Ik dacht dat het ook een gewone autobiografie was. Er zijn zoveel biografieen over Bob Dylan geschreven.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:20 schreef ranja het volgende:
[..]
dat is wel vaker zo met een autobiografie
Bijna de hele band van Chick zit er, dat dianetics helpt goed met studeren schijnt het..quote:
Je bent best close, technischer..quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:29 schreef MadMaster het volgende:
David Gilmour?
quote:Op donderdag 17 januari 2008 07:20 schreef Mark het volgende:
Geen idee, het boeit me eerlijk gezegd ook nooit zo. Spelen moeten ze, zeg ik je, SPELEN!
Tsja, in welk opzichtquote:
Heb vorige week Newton Faulkner gezien: die speelt in z'n eentje op een akoestische gitaar zo'n beetje een hele band na. Slappen, hammeren, drummen... alles doet 'ie ermee. In de toegift deed 'ie Bohemian Rapsody, inclusief het koor-gedeelte. In z'n eentje, zoals dronkelappen het in de kroeg zingen: mamma mia mamma mia mamma mia mamma mia let me go beheeeeeeeeeeeeeeeeeeelzebup etc. En op gitaar de piano- en gitaarlijnen dwars door elkaar verweven.quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:35 schreef MadMaster het volgende:
Toch red je het niet zo snel meer met je akoestische gitaartje, tenzij je het heel bewust 'Unplugged' noemt.
Dan is zelfs een ukelele ineens weer werelds...![]()
Volgens mij niet. Heb wel eens wat over zijn apparatuur gelezen en hoewel ik er geen biet aanvond (ben niet zo'n technicus) was me een apparaat met de naam "Whammy" wel bijgeblevenquote:Op donderdag 17 januari 2008 08:55 schreef cafca het volgende:
Steve Hackett?
Je woont in Eindhoven? Bel 's avonds aan bij (de eigenaar van) muziekwinkel Muze aan de Kleine Berg 62. Je betaalt dan 40 euro.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:36 schreef n0r het volgende:
Te laat, die moet ik aanschaffen
Kost alleen 47,50 bij de Bullit
Close qua genre. Niet Mark dus (goede antwoord heb ik nog niet zien staan)quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:35 schreef MadMaster het volgende:
Tsja, in welk opzicht
Mark Knopfler?
Da's snel!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:51 schreef ranja het volgende:
Ultravox - Vienna
Bij Kim Wilde? Gaarnequote:Op donderdag 17 januari 2008 13:02 schreef bukgeit het volgende:
Pomp 'm d'r maar in schaap.
ik heb Ultravox ookquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:43 schreef schaap001 het volgende:
HA! Chequered Love van Kim Wilde
die heb ik ook![]()
Kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:23 schreef ranja het volgende:
die nieuwe vraag heb ik volgens mij niet.
Die ja.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:26 schreef bukgeit het volgende:
Matthew Wilder - Break My Stride?
Burnett +1quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:46 schreef Burnett het volgende:
Gokje dan op nul nummer 1-hits
quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:51 schreef bukgeit het volgende:
In Nederland ook alleen maar het duet met Nena.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:58 schreef bartrid het volgende:
abergavenny?
quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:12 schreef bartrid het volgende:
Wie won er dit jaar `Most Shaggable Female' in de verkiezing van Terrorizer?
Een metal-magazinequote:Op donderdag 17 januari 2008 14:19 schreef ranja het volgende:
ik heb geen idee wat Terrorizer is...
Yup Sharon den Adel.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:17 schreef Burnett het volgende:
zangeres within temptation? (Terrorrizer zegt mij ook niks...)![]()
Ik heb tegenwoordig Sky met onder andere Rockworld TV. Gisteren een concert van Lacuna Coil. Geluid uit, maar wel blijven kijkenquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
De enige shaggable metalchick is uiteraard Cristiana Scabbia. Uitermate shaggable zelfs![]()
![]()
Je wilt niet weten hoe populair WT hier in de metal bladen is.....quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat moet die in een metal-magazine
quote:is a guitarist, vocalist, and producer who has worked with various groups, including 90s bands Skunk and Chavez. He has also played in Billy Corgan's band Zwan, filled in on bass for Guided by Voices, and collaborated with
on their 2005 album,
as well as their single "I Gave You".
quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:54 schreef bukgeit het volgende:
Ik weet wie het is maar moet je de titel schuldig blijven.
quote:
quote:
schaap001 +1quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:50 schreef schaap001 het volgende:
Mike Bloomfield dan?
quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:56 schreef n0r het volgende:
Bloomfield werkte mee aan Highway 61 Revisited.
2 genieën aan het werk:
[ afbeelding ]
Tikkie terug. Isle Of Wight 2007quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:10 schreef n0r het volgende:
dan gok ik op Isle Of Wright Festival
Ik vraag me af of Amy Winehouse daadwerkelijk is komen opdravenquote:
Nee, duidelijk niet, dat wordt door Carling gesponsordquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:08 schreef Burnett het volgende:
Een festivalposter: gokje op Reading
Hier wel, ja...quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:47 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Amy Winehouse daadwerkelijk is komen opdraven
Deze is ook leuk! http://www.youtube.com/watch?v=5u8MY7PjSXUquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:03 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Hier wel, ja...![]()
Amy Winehouse "Rehab' Isle Of Wight 2007 (youtube)
Precies!quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:13 schreef Thealexfiles het volgende:
ik weet hem niet zeker: Chapter 24 van Piper at the gates of dawn?
(Pink Floyd)
Die had je nog te goed.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:43 schreef Grobbel het volgende:
Hawksley Workman.
quote:Thewere part of the original punk rock movement in England that formed in 1976, with the initial name of the
. The band's founder, Charlie Harper selected guitarist Nicky Garratt, bassist Paul Slack, and various drummers (eventually Pete Davis became fairly stable) under the initial name "
". The London based band's early line-up changed frequently.
Their style combined the energy of punk and the rock and roll edge of the then thriving pub rock scene. The band had some hit singles such as "Stranglehold", "Warhead", "Teenage", and "Tomorrow's Girls", with several of their songs managing to enter the United Kingdom's Top Forty.
ranja +1quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:27 schreef ranja het volgende:
France Gall
Jawel, van 'Black is Black', grote hit in 1977:quote:
Ranja inmiddels een beetje kennende staat deze vraag nog wel even open, zonder enigzins nuttige hints...quote:
Newbiedoobiedoo +1quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:24 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Sylvie Vartan
Dat was 1970, er zit nog iets tussen, die band heeft 1 LP uitgebracht en 1 Amerikaanse tour gedaanquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:50 schreef Burnett het volgende:
Derek and the dominos?
Mark +1quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:03 schreef Mark het volgende:
Paul Anka?
Moet je toch echt een keer doen, elke keer is het weer de vraag of ze nog wel weer gaan touren...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:08 schreef Nor:
En the Black Crowes, daar zou ik ook wel graag heen willen.
Of deze: http://www.youtube.com/watch?v=ei-L_AuuaxIquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je toch echt een keer doen, elke keer is het weer de vraag of ze nog wel weer gaan touren...
Ja, maar Paul Anka on the other hand, ook gaafquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je toch echt een keer doen, elke keer is het weer de vraag of ze nog wel weer gaan touren...
Dat laatste zinnetje viel me vandaag pas opquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:13 schreef MadMaster het volgende:
Iggy Pop - Lust For Life...
Met het onderschrift 'Dorpshippie' lijkt de keuze me toch snel gemaakt...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:13 schreef n0r het volgende:
Ja, maar Paul Anka on the other hand, ook gaaf
Ooooooh pleeeeeeeaaaaaaase staaay by meeeeee
sluwquote:
Ranja +1quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:43 schreef ranja het volgende:
Skik - De kat, de eend, de mens
Ciska Peters - De zwarte kat
Pater moeskroen - Onze hond (die kan niet blaffen)
Gert & Hermien - Alle duiven op de Dam
Andre van Duin - Er staat een paard in de gang
K3 - Blub ik ben een vis
Lowland trio - Mijn naam is haas
De selvera's - Twee reebruine ogen
Ruth Jacott - Blijf bij mij
Andre van Duin - 35 koeien
denk het ook.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:23 schreef cafca het volgende:
Karin kent haar wel, denk ik
Ik snap hem nietquote:
Aha, kende de dame en haar naam helemaal nietquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:55 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, de vraag was wie kent deze dame nog?
En mijn antwoord was: Karin Kent haar wel
Ik heb op haar gestemd voor de radio 5 Top 100 Nederlandse liedquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:19 schreef Mark het volgende:
Aha, kende de dame en haar naam helemaal niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |