Jawel, van 'Black is Black', grote hit in 1977:quote:
Ranja inmiddels een beetje kennende staat deze vraag nog wel even open, zonder enigzins nuttige hints...quote:
Newbiedoobiedoo +1quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:24 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Sylvie Vartan
Dat was 1970, er zit nog iets tussen, die band heeft 1 LP uitgebracht en 1 Amerikaanse tour gedaanquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:50 schreef Burnett het volgende:
Derek and the dominos?
Mark +1quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:03 schreef Mark het volgende:
Paul Anka?
Moet je toch echt een keer doen, elke keer is het weer de vraag of ze nog wel weer gaan touren...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:08 schreef Nor:
En the Black Crowes, daar zou ik ook wel graag heen willen.
Of deze: http://www.youtube.com/watch?v=ei-L_AuuaxIquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je toch echt een keer doen, elke keer is het weer de vraag of ze nog wel weer gaan touren...
Ja, maar Paul Anka on the other hand, ook gaafquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je toch echt een keer doen, elke keer is het weer de vraag of ze nog wel weer gaan touren...
Dat laatste zinnetje viel me vandaag pas opquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:13 schreef MadMaster het volgende:
Iggy Pop - Lust For Life...
Met het onderschrift 'Dorpshippie' lijkt de keuze me toch snel gemaakt...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:13 schreef n0r het volgende:
Ja, maar Paul Anka on the other hand, ook gaaf
Ooooooh pleeeeeeeaaaaaaase staaay by meeeeee
sluwquote:
Ranja +1quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:43 schreef ranja het volgende:
Skik - De kat, de eend, de mens
Ciska Peters - De zwarte kat
Pater moeskroen - Onze hond (die kan niet blaffen)
Gert & Hermien - Alle duiven op de Dam
Andre van Duin - Er staat een paard in de gang
K3 - Blub ik ben een vis
Lowland trio - Mijn naam is haas
De selvera's - Twee reebruine ogen
Ruth Jacott - Blijf bij mij
Andre van Duin - 35 koeien
denk het ook.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:23 schreef cafca het volgende:
Karin kent haar wel, denk ik
Ik snap hem nietquote:
Aha, kende de dame en haar naam helemaal nietquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:55 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, de vraag was wie kent deze dame nog?
En mijn antwoord was: Karin Kent haar wel
Ik heb op haar gestemd voor de radio 5 Top 100 Nederlandse liedquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:19 schreef Mark het volgende:
Aha, kende de dame en haar naam helemaal niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |