quote:We were at the beach
Everybody had matching towels
Somebody went under a dock
And there they saw a rock
It wasn't a rock
cronics???quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:41 schreef n0r het volgende:
Hoe heet het enige boek dat geschreven is door Bob Dylan zelf?
het andere enige boek dusquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:51 schreef n0r het volgende:
Je bedoelt Chronicles Vol 1. Hoewel deze autobiografie inderdaad door hem zelf is geschreven (zie ik nu pas) bedoel ik niet deze. Ik bedoel een boek/dichtbundel, geschreven in 1966, maar in 1971 voor het eerst uitgebracht.
Zoals ik al zei, ik wist helemaal niet dat Bob de Chronicles zelf geschreven had, die moet ik nog lezen.quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Tarantula_(book)quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:02 schreef Z het volgende:
Tarantula?
dat is wel vaker zo met een autobiografiequote:Op woensdag 16 januari 2008 21:51 schreef n0r het volgende:
Je bedoelt Chronicles Vol 1. Hoewel deze autobiografie inderdaad door hem zelf is geschreven (zie ik nu pas)
Ik dacht dat het ook een gewone autobiografie was. Er zijn zoveel biografieen over Bob Dylan geschreven.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:20 schreef ranja het volgende:
[..]
dat is wel vaker zo met een autobiografie
Bijna de hele band van Chick zit er, dat dianetics helpt goed met studeren schijnt het..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |