Je bent best close, technischer..quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:29 schreef MadMaster het volgende:
David Gilmour?
quote:Op donderdag 17 januari 2008 07:20 schreef Mark het volgende:
Geen idee, het boeit me eerlijk gezegd ook nooit zo. Spelen moeten ze, zeg ik je, SPELEN!
Tsja, in welk opzichtquote:
Heb vorige week Newton Faulkner gezien: die speelt in z'n eentje op een akoestische gitaar zo'n beetje een hele band na. Slappen, hammeren, drummen... alles doet 'ie ermee. In de toegift deed 'ie Bohemian Rapsody, inclusief het koor-gedeelte. In z'n eentje, zoals dronkelappen het in de kroeg zingen: mamma mia mamma mia mamma mia mamma mia let me go beheeeeeeeeeeeeeeeeeeelzebup etc. En op gitaar de piano- en gitaarlijnen dwars door elkaar verweven.quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:35 schreef MadMaster het volgende:
Toch red je het niet zo snel meer met je akoestische gitaartje, tenzij je het heel bewust 'Unplugged' noemt.
Dan is zelfs een ukelele ineens weer werelds...![]()
Volgens mij niet. Heb wel eens wat over zijn apparatuur gelezen en hoewel ik er geen biet aanvond (ben niet zo'n technicus) was me een apparaat met de naam "Whammy" wel bijgeblevenquote:Op donderdag 17 januari 2008 08:55 schreef cafca het volgende:
Steve Hackett?
Je woont in Eindhoven? Bel 's avonds aan bij (de eigenaar van) muziekwinkel Muze aan de Kleine Berg 62. Je betaalt dan 40 euro.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:36 schreef n0r het volgende:
Te laat, die moet ik aanschaffen
Kost alleen 47,50 bij de Bullit
Close qua genre. Niet Mark dus (goede antwoord heb ik nog niet zien staan)quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:35 schreef MadMaster het volgende:
Tsja, in welk opzicht
Mark Knopfler?
Da's snel!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:51 schreef ranja het volgende:
Ultravox - Vienna
Bij Kim Wilde? Gaarnequote:Op donderdag 17 januari 2008 13:02 schreef bukgeit het volgende:
Pomp 'm d'r maar in schaap.
ik heb Ultravox ookquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:43 schreef schaap001 het volgende:
HA! Chequered Love van Kim Wilde
die heb ik ook![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |