Inderdaad.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ach er zit tenminste vooruitgang in, dat moet ik 'm wel nageven
dat dusquote:Op dinsdag 15 januari 2008 06:11 schreef DaMart het volgende:
Zo slecht vind ik hem nou ook weer niet, al was die van gisteren zeker beter.
Dat dusquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:09 schreef Meneer-Goud het volgende:
Nou ja, ik ben al blij dat 'ie er geen halfbakken 'Game Over' grap van gemaakt heeft...
Maar wat is het ongelofelijk grappig om je hier telkens te vermaken met de slechte tekeningen. TVP dus.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:31 schreef DroogDok het volgende:
Wat een ongelofelijk niet komische commics zijn het toch.
Weinig tot geen overbodige tekst, animaties die wat toevoegen... Ja, dat noem ik potentie. Hij moet alleen nog aan zijn vorm werken, de grappen zijn nog een beetje mat.quote:
Voor iedereen behalve jij was dat gisteren al begonnen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:24 schreef Sigmund666 het volgende:
Metin, wat the fuck flik je me nou?! Van goeie cartoons flikker je in één keer weer in het verval
[ afbeelding ]
En een lap tekst waar je u tegen zegt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:23 schreef DJKoster het volgende:
[ afbeelding ]
Hoppa, weer poppetjes...
Was al slechts 3 keer gepost hoorquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:20 schreef Semisane het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig is hij terug naar zijn gewoonlijke lappentekst, poppetjes zonder gezichtsuitdrukking...en vooral niet grappig zijn.![]()
Ik weet niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen, maar ik heb er doodleuk overheen gelezen/gekeken.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Was al slechts 3 keer gepost hoor
Hij zei schuddebuikenquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:16 schreef Frollo het volgende:
tvp want ik heb zin om eens lekker te schuddebuiken!
Geweldig hard!quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:28 schreef Batsnek het volgende:
Ze hebben ook echt een half boekwerk nodig om een grap te maken. Als die gast nou eens fatsoenlijk leerde tekenen, dan hoefde hij niet zulke geforceerde grappen te maken; kijk maar naar gummbah, wat hij ook in het wolkje zet; het blijft toch wel grappig.
[ afbeelding ]
Nee, dat is een draaimolen met turbo-aandrijvingquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:58 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik dacht eerst, waarom staat dat poppetje nou zo naar voren hellend op dr tenen? Maar volgens mij is dat een poging tot 'pumps'...
Verhip ja, ze heeft hakjes! Weer een stap verder in het creative procesquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:58 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik dacht eerst, waarom staat dat poppetje nou zo naar voren hellend op dr tenen? Maar volgens mij is dat een poging tot 'pumps'...
Dat doet ie al sinds de jaarwisseling. Zie deeltje 3.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:51 schreef D.Licious het volgende:
Wat me opvalt is dat die poppetjes tegenwoordig handen hebben die ook enigszins op handen lijken, of loop ik nu heel erg achter?
Het is geen animatie.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:29 schreef Rikketik het volgende:
De grap was weer best aardig, die animaties blijven toch een beetje zijn achilleshiel.
Nee, het is CGI.quote:
Mee eens. Grap is idd ook matigquote:Op maandag 21 januari 2008 06:45 schreef DaMart het volgende:
Het plaatje vind ik op zich best mooi.
Dat je het nog gaat zitten uitleggen ook...quote:Op maandag 21 januari 2008 09:55 schreef Rikketik het volgende:
De eikels zijn nogal klein in vergelijking met het knaagdier, waarschijnlijk is dat beest gedoemd tot uitsterven door een tekort aan voedsel of zo...
quote:Op maandag 21 januari 2008 11:23 schreef Dromer het volgende:
[..]
Dat je het nog gaat zitten uitleggen ook...
Eenschquote:Op woensdag 23 januari 2008 01:42 schreef Sigmund666 het volgende:
Symboliek zegt genoeg. Kort, krachtig. Duidelijk. Dit is een goeie![ afbeelding ]
[Ik ben van mening dat weinig tekst en een zekere symboliek meer zeggen dan duizend woorden]
Dat zijn er gemiddeld al meer dan vorig jaar danquote:Op woensdag 23 januari 2008 07:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Eensch![]()
Hij komt nou gemiddeld met één goede cartoon per week. De komende twee dagen worden dus weer minder.![]()
een zeer goeie zelfsquote:Op woensdag 23 januari 2008 01:42 schreef Sigmund666 het volgende:
Symboliek zegt genoeg. Kort, krachtig. Duidelijk. Dit is een goeie![ afbeelding ]
[Ik ben van mening dat weinig tekst en een zekere symboliek meer zeggen dan duizend woorden]
quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:10 schreef Dylanesque het volgende:
Ah, dan maar bij deze de eerste negatieve reactie op z'n geldtorentjeVind er weinig aan. Daarnaast wil ik nog wel eens een toren van dollarbiljetten zien
![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
![]()
Ga jezelf schamen. Is er eindelijk een degelijke cartoon, kraak jij hem als enige af
Tja cartoon moeten het dan ook over het algemeen niet van realiteit hebben, idd een toren van bankbiljetten is realistisch gezien lastig.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:10 schreef Dylanesque het volgende:
Ah, dan maar bij deze de eerste negatieve reactie op z'n geldtorentjeVind er weinig aan. Daarnaast wil ik nog wel eens een toren van dollarbiljetten zien
![]()
Ik ben het met je eens dat er niet altijd een grap in hoeft hoor, maar het geheel doet gewoon niet zo veel voor mequote:Op woensdag 23 januari 2008 15:46 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja cartoon moeten het dan ook over het algemeen niet van realiteit hebben, idd een toren van bankbiljetten is realistisch gezien lastig.
Maar wat vind je dan slecht aan deze cartoon? Er zit idd geen grapje in, maar dat lijkt me met deze cartoon ook niet de bedoeling. Een cartoon hoeft niet enkel alleen grappig te zijn, lijkt me. Er moet wel een "pun" in zitten en die komt eindelijk eens boven water zou ik zeggen.
En nee ik ben geen fan van deze beste jongen, maar deze wil ik dan nog wel verdedigen.
Volkomen mee eens.quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:55 schreef Semisane het volgende:
Waarom moet hij nou weer proberen grappig te zijn?Kan ie niet gewoon cartoons blijven maken, zoals gisteren, gewoon commentaar geven op gebeurtenissen via een simpele, maar effectieve cartoon....zonder van die idiote poppetjes. [ afbeelding ]
Goh wat voorspelbaarquote:Op woensdag 23 januari 2008 07:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
De komende twee dagen worden dus weer minder.![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:02 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Misschien ligt het ook aan mij, elke keer dat je denkt dat 'ie de goeie kant op gaat komt ie weer terug met gigantische lappen tekst, hergebruikte plaatjes en een gebrek aan humor..
Ik vind 'm toch wel wat hebben hoor.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:06 schreef Q. het volgende:
Dit is echt de slechtste in een lange tijd.
Volgens mij is dat ook alleen maar onbewustquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:19 schreef DJKoster het volgende:
Och, er zit wel een link naar de vorige cartoon in..
zo'n slechte grap en dan nog snap je m nietquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:11 schreef James1988 het volgende:
Hmm, hij heeft wel iets. Maar ik moest 'm wel 4x lezen voor ik 'm snapte
Weet hij veel, hij heeft heel duidelijk laten merken niets van de samenleving te snappen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:14 schreef Adelante het volgende:
bij de CU'ers staat een tv nooit pontificaal in de huiskamer
Mwoah.. da's meer de SGPquote:Op woensdag 30 januari 2008 01:14 schreef Adelante het volgende:
bij de CU'ers staat een tv nooit pontificaal in de huiskamer
Dat zeker, maar toch een hoger niveau dan gemiddeld voor deze cartoon.quote:Op woensdag 30 januari 2008 02:05 schreef Meneer-Goud het volgende:
Schot voor open doel.
Dan bloedt het topic doodquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:10 schreef Semisane het volgende:
Zullen we in vervolg gewoon enkel maar reageren wanneer het een goeie cartoon is? Scheelt een hoop typewerk.![]()
P&W uitzending met Joran en Peter gemist, zeker?quote:Op maandag 4 februari 2008 08:10 schreef DroogDok het volgende:
Die Fries snap ik nog, maar Red Wine Shake?
OKay kwartje valtquote:Op maandag 4 februari 2008 08:11 schreef Dromer het volgende:
[..]
P&W uitzending met Joran en Peter gemist, zeker?
quote:
Die had ik nog helemaal niet gezien.quote:
Ja.quote:
wow wat is dat voor stijlbreuk? Niet in 3D?quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:29 schreef Rikketik het volgende:
[ afbeelding ]
Meh. Het concept is goed, de uitwerking wat minder. Ik vind 'm niet veel hebben, de boodschap had sterker gekund.
Zolang hij van die debiele poppetjes af blijft is het wel redelijk.quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo, hij's niet onredelijk bezig de laatste tijd.
Precies, ook deze is niet slecht. Nou ja zo zie je maar weer, iedereen kan leren van zijn fouten...sommige doen er gewoon wat langer over.quote:Op woensdag 6 februari 2008 06:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Zolang hij van die debiele poppetjes af blijft is het wel redelijk.
Nee bij mij ook niet. Maar dit in wel het princiepe van een cartoon natuurlijk, die andere dingen zijn halve romans.quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:36 schreef Adelante het volgende:
sorry, maar nog steeds geen lach op m'n gezicht
Dat heb ik dus ook.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:15 schreef Rikketik het volgende:
Jezus.![]()
Ik moest lachen, al ben ik er nog niet helemaal achter waarom.
Nee die was niet sterk, omdat die achterlijke graflosert het nodig vond om er tekst bij te zetten. Terwijl echt IEDEREEN wel snapte wat ie uit probeerde te beelden.quote:Op donderdag 7 februari 2008 01:45 schreef James1988 het volgende:
Wow, die van KPN is echt ijzersterk. Net zoals die dollar-dinges met dat vliegtuigje van vorige week of de week ervoor.
Maak een nieuw topic er over en post de plaatjes er elke vrijdag in...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:24 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Telt klagen over seymour sheep ook? Die tragiek staat namelijk elke vrijdag in de NRC.Next
[ afbeelding ]
DAT is wel zo ongelooflijk erg. daar zijn deze strips niks bij.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:24 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Telt klagen over seymour sheep ook? Die tragiek staat namelijk elke vrijdag in de NRC.Next
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:56 schreef Sigmund666 het volgende:
Eentje om het lege Nu.nl weekend mee door te komen:
[ afbeelding ]
Waar de fok slaat deze op? iemand die hem even uit wil leggen?quote:Op maandag 11 februari 2008 00:09 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik kan er niet mee lachen, kutgrap. Weeeeer die ellenlange teksten! Metin, mensen willen visueel door grappen worden geprikkelt.
[ afbeelding ]
Dat dus... de grap gaat ook aan mij volledig voorbijquote:Op maandag 11 februari 2008 00:23 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Waar de fok slaat deze op? iemand die hem even uit wil leggen?
Monsterquote:
www.sevensheaven.nlquote:Met ingang van juni 2008 verandert de frequentie van de Sevensheaven cartoons voor de Nu.nl nieuwswebsite van dagelijks naar wekelijks.
Na ruim anderhalf jaar dagelijkse publicatie op Nu.nl zijn de kenmerkende cartoons bij een zeer breed publiek bekend geworden. De cartoons onderscheiden zich vooral doordat ze volledig in digitaal 3D worden vervaardigd, en lenen zich daardoor goed voor publicaties die op zoek zijn naar eigentijdse vernieuwing.
Geïnteresseerde websites, tijdschriften, kranten, bedrijfspublicaties en overige media zijn van harte uitgenodigd om de cartoons van Sevensheaven in te zetten. Neem gerust vrijblijvend contact op voor meer info.
Toch wel jammer eigenlijk. Metin is een cultheld.quote:Op maandag 11 februari 2008 08:15 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
www.sevensheaven.nl
Nou, nu.nl heeft eindelijk het licht gezien. Maar hoe moet ik me na 1 juni nou dagelijks vermaken?
Bij dit plaatje heb ik meer gelachen dan bij alle andere plaatsjes bij elkaar.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |