Eenschquote:Op woensdag 23 januari 2008 01:42 schreef Sigmund666 het volgende:
Symboliek zegt genoeg. Kort, krachtig. Duidelijk. Dit is een goeie![ afbeelding ]
[Ik ben van mening dat weinig tekst en een zekere symboliek meer zeggen dan duizend woorden]
Dat zijn er gemiddeld al meer dan vorig jaar danquote:Op woensdag 23 januari 2008 07:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Eensch![]()
Hij komt nou gemiddeld met één goede cartoon per week. De komende twee dagen worden dus weer minder.![]()
een zeer goeie zelfsquote:Op woensdag 23 januari 2008 01:42 schreef Sigmund666 het volgende:
Symboliek zegt genoeg. Kort, krachtig. Duidelijk. Dit is een goeie![ afbeelding ]
[Ik ben van mening dat weinig tekst en een zekere symboliek meer zeggen dan duizend woorden]
quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:10 schreef Dylanesque het volgende:
Ah, dan maar bij deze de eerste negatieve reactie op z'n geldtorentjeVind er weinig aan. Daarnaast wil ik nog wel eens een toren van dollarbiljetten zien
![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
![]()
Ga jezelf schamen. Is er eindelijk een degelijke cartoon, kraak jij hem als enige af
Tja cartoon moeten het dan ook over het algemeen niet van realiteit hebben, idd een toren van bankbiljetten is realistisch gezien lastig.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:10 schreef Dylanesque het volgende:
Ah, dan maar bij deze de eerste negatieve reactie op z'n geldtorentjeVind er weinig aan. Daarnaast wil ik nog wel eens een toren van dollarbiljetten zien
![]()
Ik ben het met je eens dat er niet altijd een grap in hoeft hoor, maar het geheel doet gewoon niet zo veel voor mequote:Op woensdag 23 januari 2008 15:46 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja cartoon moeten het dan ook over het algemeen niet van realiteit hebben, idd een toren van bankbiljetten is realistisch gezien lastig.
Maar wat vind je dan slecht aan deze cartoon? Er zit idd geen grapje in, maar dat lijkt me met deze cartoon ook niet de bedoeling. Een cartoon hoeft niet enkel alleen grappig te zijn, lijkt me. Er moet wel een "pun" in zitten en die komt eindelijk eens boven water zou ik zeggen.
En nee ik ben geen fan van deze beste jongen, maar deze wil ik dan nog wel verdedigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |