Inderdaad.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ach er zit tenminste vooruitgang in, dat moet ik 'm wel nageven
dat dusquote:Op dinsdag 15 januari 2008 06:11 schreef DaMart het volgende:
Zo slecht vind ik hem nou ook weer niet, al was die van gisteren zeker beter.
Dat dusquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:09 schreef Meneer-Goud het volgende:
Nou ja, ik ben al blij dat 'ie er geen halfbakken 'Game Over' grap van gemaakt heeft...
Maar wat is het ongelofelijk grappig om je hier telkens te vermaken met de slechte tekeningen. TVP dus.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:31 schreef DroogDok het volgende:
Wat een ongelofelijk niet komische commics zijn het toch.
Weinig tot geen overbodige tekst, animaties die wat toevoegen... Ja, dat noem ik potentie. Hij moet alleen nog aan zijn vorm werken, de grappen zijn nog een beetje mat.quote:
Voor iedereen behalve jij was dat gisteren al begonnen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:24 schreef Sigmund666 het volgende:
Metin, wat the fuck flik je me nou?! Van goeie cartoons flikker je in één keer weer in het verval
[ afbeelding ]
En een lap tekst waar je u tegen zegt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:23 schreef DJKoster het volgende:
[ afbeelding ]
Hoppa, weer poppetjes...
Was al slechts 3 keer gepost hoorquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:20 schreef Semisane het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig is hij terug naar zijn gewoonlijke lappentekst, poppetjes zonder gezichtsuitdrukking...en vooral niet grappig zijn.![]()
Ik weet niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen, maar ik heb er doodleuk overheen gelezen/gekeken.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Was al slechts 3 keer gepost hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |